abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:12:29 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175160234
Nou, zet die mevrouw eens een maandje op een Expeditie Robinson eiland neer, dat moet hemels voor haar zijn lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175161716
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:24 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb ook serieuze twijfels bij dat hele M.E.-gebeuren. Die mensen zijn ziek, zeker weten. En dat het in de meeste gevallen niet "tussen de oren zit" is voor mij ook zeker. Maar het is geen Myalgische encefalomyelitis.
Hypometabolische staat:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27573827

Meer info als je geïnteresseerd bent. Eind dit jaar, begin volgend jaar komen de resultaten naar buiten van een trial met rituximab. De verwachting is dat een subgroep van patiënten daarmee geholpen is.
  zaterdag 18 november 2017 @ 22:14:23 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175161719
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik al zei:

[..]

Een mobiele telefoon zend met een maximaal vermogen van ongeveer een kwart watt, als je telefoneert, meestal veel minder om het accugebruik te sparen. Daarom hoefde je een niet smartphone ook maar een keer in de zoveel dagen op te laden.
Die zender van omroep Gelderland zend dus de hele tijd met 40.000 keer het maximale vermogen van een mobieltje, laten we zeggen, 100.000 keer van een gemiddeld gebruik (Als er mee gebeld wordt)
Maar haar problemen zouden van telefoons komen waar geeneens mee gebeld wordt op dat moment?
lees je eens in over bandbreedtes, golflengtes en frequenties. Radiosignaal is 3 meter band, gsm inmiddels een paar cm.. Dat maakt nogal een verschilletje.
Een gsm zit heel hoog in de band, wat hele kleine vermogens al gevaarljk maakt..
Als je even een lange lijn trekt, en je zet de radiozender (100Mhz.)links op die lijn op zeg maar op 10% van het einde want de band loopt nog een heel stuk lager door, dan zet je de magnetron effe helemaal links, die doet ongeveer 2.5Ghz. Je foontje zit dan net rechts naast de magnetron, alleen werkt de straling van een magnetron binnen een kooi van Faraday om jou te beschermen (want: een paar honderd watt) maar je foon met dat 'minimale' vermogen houd je wel tegen je knar.

Een GSM mast is niet gevaarlijk op zich, want ze werken met straalzenders (die ronde antennes) die heel sealed beam zijn.. Zolang je niet in die lijn ervoor staat is er niks aan de hand.

Die ene telefoon is ook niet het probleem, maar telefoons communiceren continu met de mast, en dat zijn dus een heleboel kleine signaaltjes die continu in de lucht zijn.. Een telefoon die een goede communicatie met een mast heeft, zal het vermogen afzwakken tot wat minimaal nodig is om de connectie in stand te houden, maar in omstandigheden waarin het dus ruk is (in een gebouw, tunnel e.d.) gaat het vermogen naar maximaal, en dat is echt niet heel fijn voor je. Bedenk je even hoe bijvoorbeeld een druk overdekt winkelcentrum eruit zou zien als je die straling zichtbaar zou kunnen maken.. Ga maar alvast een aluhoedje vouwen.

En dan heb ik het nog niet over radiogolven, portofoonverkeer, alle wifi netwerken en domweg magnetische velden van ALLES wat elektrisch is.

Pak een mooie breedbandige computerscanner, hang er een aktieve antenne aan en ga eens scannen.. Maak een lijst van alles waar hij op 'haakt' tussen 0 en 5 Ghz, dan heb je tientallen kantjes met frequenties die om je heen in de lucht rondfladderen om wat voor reden dan ook.
Ik garandeer je; je gaat schrikken.. Je kunt het ook zichtbaar maken op een scope, dan is het nog een beetje confronterender..

Om ons heen is héél veel elektronische interferentie.. Ik betwijfel of je daar op die manier last van zou kunnen hebben, maar ik zeg niet dat het onmogelijk is. Er zijn ook mensen die allergisch zijn voor zonlicht..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 18 november 2017 @ 22:35:32 #129
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_175162287
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

How de nuecq kom je erbij dat ik demiwater dronk?
Omdat dat het soort is dat bij 3 liter inderdaad giftig is. En waarvan jij beweert dat je dan al dood had moeten zijn...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zaterdag 18 november 2017 @ 22:52:52 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175162723
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:35 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Omdat dat het soort is dat bij 3 liter inderdaad giftig is. En waarvan jij beweert dat je dan al dood had moeten zijn...
ok, dus van gewoon water ga je niet dood als je teveel drinkt?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 november 2017 @ 23:07:04 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175162996
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ok, dus van gewoon water ga je niet dood als je teveel drinkt?
Niet van 3L.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 18 november 2017 @ 23:12:05 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175163100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 08:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hier wordt niet met euro's betaald.
Als je in zo'n land woont, wanneer heb je voor het laatst de luchtfilters van je AC vervangen?



Die rechter is nou ook niet echt goed voor je.
  zaterdag 18 november 2017 @ 23:19:43 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175163277
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ok, dus van gewoon water ga je niet dood als je teveel drinkt?
Zeker wel
http://www.hpdetijd.nl/20(...)drinken-dodelijk-is/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 november 2017 @ 23:21:26 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175163313
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

lees je eens in over bandbreedtes, golflengtes en frequenties. Radiosignaal is 3 meter band, gsm inmiddels een paar cm.. Dat maakt nogal een verschilletje.
Een gsm zit heel hoog in de band, wat hele kleine vermogens al gevaarljk maakt..
Als je even een lange lijn trekt, en je zet de radiozender (100Mhz.)links op die lijn op zeg maar op 10% van het einde want de band loopt nog een heel stuk lager door, dan zet je de magnetron effe helemaal links, die doet ongeveer 2.5Ghz. Je foontje zit dan net rechts naast de magnetron, alleen werkt de straling van een magnetron binnen een kooi van Faraday om jou te beschermen (want: een paar honderd watt) maar je foon met dat 'minimale' vermogen houd je wel tegen je knar.

Een GSM mast is niet gevaarlijk op zich, want ze werken met straalzenders (die ronde antennes) die heel sealed beam zijn.. Zolang je niet in die lijn ervoor staat is er niks aan de hand.

Die ene telefoon is ook niet het probleem, maar telefoons communiceren continu met de mast, en dat zijn dus een heleboel kleine signaaltjes die continu in de lucht zijn.. Een telefoon die een goede communicatie met een mast heeft, zal het vermogen afzwakken tot wat minimaal nodig is om de connectie in stand te houden, maar in omstandigheden waarin het dus ruk is (in een gebouw, tunnel e.d.) gaat het vermogen naar maximaal, en dat is echt niet heel fijn voor je. Bedenk je even hoe bijvoorbeeld een druk overdekt winkelcentrum eruit zou zien als je die straling zichtbaar zou kunnen maken.. Ga maar alvast een aluhoedje vouwen.

En dan heb ik het nog niet over radiogolven, portofoonverkeer, alle wifi netwerken en domweg magnetische velden van ALLES wat elektrisch is.

Pak een mooie breedbandige computerscanner, hang er een aktieve antenne aan en ga eens scannen.. Maak een lijst van alles waar hij op 'haakt' tussen 0 en 5 Ghz, dan heb je tientallen kantjes met frequenties die om je heen in de lucht rondfladderen om wat voor reden dan ook.
Ik garandeer je; je gaat schrikken.. Je kunt het ook zichtbaar maken op een scope, dan is het nog een beetje confronterender..

Om ons heen is héél veel elektronische interferentie.. Ik betwijfel of je daar op die manier last van zou kunnen hebben, maar ik zeg niet dat het onmogelijk is. Er zijn ook mensen die allergisch zijn voor zonlicht..
Maar wat is nu je punt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 november 2017 @ 23:35:27 #135
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175163611
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs193/en/

quote:
A large number of studies have been performed over the last two decades to assess whether mobile phones pose a potential health risk. To date, no adverse health effects have been established as being caused by mobile phone use.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 19 november 2017 @ 04:08:39 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175165537
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet van 3L.
ik had dagen dat ik 10 - 12 liter dronk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 19 november 2017 @ 04:09:57 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175165538
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar wat is nu je punt?
Dat je sokken met potloden vergelijkt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175165716
Een uitgebreider verhaal van deze vrouw uit 2012:
quote:
Toen er rond 2000 een zendmast vlakbij ons in de buurt zou worden geplaatst, vond ik dat geweldig. Ik had namelijk nauwelijks bereik met mijn mobiel en die zendmast zou daar verandering in aanbrengen.
De zendmast kwam er niet, naar ik later vernam wegens te veel protest van omwonenden.
Wat ik toen niet wist, was dat ik niet goed reageerde op de straling van mobieltjes en zendmasten. En wat ik toen ook nog niet wist, was dat ik 7 jaar later zelf meedeed met de vele protesterende omwonenden, omdat er op 700 m van ons huis weer een aanvraag voor plaatsing van een zendmast was gedaan. Die mast is er nooit gekomen.

In 1991 kreeg ik na voortdurende griepaanvallen de diagnose M.E. Na sanering van mijn gebit (amalgaamvullingen vervangen door composietvullingen) kon ik meteen weer beter zien en waren mijn hoofdpijnen verdwenen. Na ontgifting en suppletie kon de rolstoel weg. Ik bleef voedselallergische reacties houden maar die waren met een dieet redelijk in de hand te houden. Toch knapte ik niet geheel op, met name het slapen ging steeds slechter. In de krant las ik rond 2001 een artikel van Hugo Schooneveld, die destijds vlakbij mij woonde. Ik las dat je klachten kunt krijgen van EMV en ik belde Hugo meteen op. Hij mat mijn huis door, gaf adviezen die ik opvolgde en het slapen ging beter.

Zo verving ik o.a. de binnenveringsmatrassen door matrassen zonder vering en liet netvrijschakelaars installeren. Deed ook de elektrische wekker weg. En we werden lid van Stichting EHS. Het slapen ging beter, vooral mijn hoofd werd rustiger, maar echt goed sliep ik nog niet. Toen we een nieuwe c.v. ketel en thermostaat kregen die via een kabel onder de vloer verbonden was met de cv ketel in de schuur, bleek dat ik klachten kreeg als ik aan de eettafel zat. Daar zat ik boven die kabel en een blinde test wees uit dat ik misselijk werd als de stroom aan was en niets voelde als de stekker eruit was. Deze kabel hebben we laten afschermen.

Het was moeilijk te ontdekken waar mijn vermoeidheid verband mee hield: was het voeding, en/of waren het de EMV, in combinatie met slechte nachten? Het slapen ging op een gegeven moment weer veel slechter en de druk in mijn hoofd nam toe; ik kwam erachter, dat er al een paar maanden in het dorp op 400 m afstand van ons huis een zendmast geplaatst was. Vergunningsvrij. Omdat wij plannen hadden te verhuizen, namen we verder geen afschermmaatregelen.

In 2008 verhuisden wij van Bennekom naar Ruurlo. We hadden dit huis van te voren goed doorgemeten. Wat ik niet wist, was dat de magnetische velden van de NUON-leidingen door de straat nogal wisselen; ik mat op een moment dat het niet hoog was, maar toen we er eenmaal woonden bleken deze velden echt te hoog te zijn. Volgens de Gezondheidsraad binnen de norm (400nT) maar voor mij te hoog (soms boven de 100nT) In 2010 hebben we ons huis professioneel laten doormeten en verdere maatregelen genomen: naast de netvrijschakelaars ook een aantal Stezerizer filters geplaatst en de c.v. ketel uitgezet wanneer mogelijk (deze stoorde nogal op de elektra).
De rest van het verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.stopumts.nl/do(...)aadloze_maatschappij.

Alice heeft naast EHS en voedselallergieën ook last van 'aardstralen'. Ze heeft een helderziende in huis uitgenodigd om haar huis energetisch te laten reinigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na dat moment zijn haar EHS-klachten wel afgenomen, maar helaas niet helemaal verdwenen. Dat was ongeveer een jaar geleden.
https://www.geovitaal.nl/(...)rergert-ehs-klachten

Blijkbaar zijn de klachten nu weer toegenomen. Misschien moet ze haar huis nogmaals laten reinigen en gaat het dan weer iets beter.
  zondag 19 november 2017 @ 07:44:40 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175165839
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 06:17 schreef Physsic het volgende:
Misschien moet ze haar huis nogmaals laten reinigen en gaat het dan weer iets beter.
Beter gaat ze naar een psycholoog.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175165964
Die moet gewoon verhuizen. Naar een plek ver weg van de bewoonde wereld dus sowieso niet in Europa.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175167929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:12 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Als je in zo'n land woont, wanneer heb je voor het laatst de luchtfilters van je AC vervangen?

[ afbeelding ]

Die rechter is nou ook niet echt goed voor je.
Die horen Goed schoon te zijn in principe.
  zondag 19 november 2017 @ 11:07:52 #142
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175167943
Demagnetiseren van je autobanden? Afschermen van kabels in je huis? Dat mens spoort dus gewoon echt niet, dat is duidelijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 19 november 2017 @ 11:25:52 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175168203
Niks mis met die asbest, ik adem al 40 jaar lang asbest in omdat ik daar ook mee werk en nognooit ergens last van gehad, die mensen zijn gek!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175168303
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:07 schreef karr-1 het volgende:
Demagnetiseren van je autobanden? Afschermen van kabels in je huis? Dat mens spoort dus gewoon echt niet, dat is duidelijk.
Dat zelfs de boordcomputer een probleem was, vond ik ook wel opvallend. Blijkbaar waren zelfs kabels een probleem, terwijl het na het reinigen van haar huis wel mogelijk was om winkels te bezoeken waar wifi was. Dat is nogal een verschil.
  zondag 19 november 2017 @ 13:12:59 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175169806
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 04:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat je sokken met potloden vergelijkt.
Oh, vertel, wat is er zo verschrikkelijk verschillend behalve de golflengte?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 november 2017 @ 13:13:31 #146
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175169825
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die horen Goed schoon te zijn in principe.
Kijk daar gaat het al :P Filters zijn een ondergeschoven kindje in onderhoud en kunnen al snel een broeinest van bacteriën en schimmels worden.
pi_175169845
in 2008 was nuon toch al geen netbeheerder meer? :+
  zondag 19 november 2017 @ 14:22:16 #148
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175171080
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh, vertel, wat is er zo verschrikkelijk verschillend behalve de golflengte?
de impact ervan.. Ik zeg niet voor niks; lees je effe in.

Als je op 100Mhz een bakkie kip wil opwarmen ben je wel effe zoet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175171283
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 19 november 2017 @ 14:38:56 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175171416
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

de impact ervan.. Ik zeg niet voor niks; lees je effe in.

Als je op 100Mhz een bakkie kip wil opwarmen ben je wel effe zoet.
Je ageert lekker, maar je zegt weinig inhoudeliijks
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')