Niet iedereen doet aan bronvermeldingquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:30 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Alleen de laatste link die je gaf heeft niets in hun tekst staan dat naar het bericht van RTL verwijst..
Ja, Kubica doet mee aan die test. Staat gewoon in het artikel.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doet kubica nog mee voor die test?
misschien wordt sorotkin 3de rijder?
Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goedquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef Gezicht het volgende:
Is Sirotkin niet te jong voor Martini?
Ik dacht dat ze bij Martini per se een 25+ rijder wilden, maar in dat geval zou Sirotkin idd ook een optie zijn.quote:Op woensdag 22 november 2017 08:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goed
twitter:C4F1 twitterde op woensdag 22-11-2017 om 10:13:51 One step closer to 2018? 😮Williams confirm Kubica for Abu Dhabi test https://t.co/82KJY8XK09 reageer retweet
Nee. 25 jaar is een algemene afspraak tussen de teams voor zover ik weet. Daaronder mogen ze geen reclame maken voor alcohol omdat dit in een aantal landen waar ze rijden niet mag.quote:Op woensdag 22 november 2017 08:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goed
Geen goed idee om een rookie naast Stroll te zetten. Dan nog liever Kvyat of Wehrlein die ik beide hoger inschat.quote:Op woensdag 22 november 2017 10:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij Martini per se een 25+ rijder wilden, maar in dat geval zou Sirotkin idd ook een optie zijn.
Ja en neequote:Op woensdag 22 november 2017 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een goed circuit voor Max? En heeft hij weer de beschikking over zijn volledige motor?
Ja maar als Red Bull de software knijpt ( of Renault) dan kan zelfs Max niet veel.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Serieus? Hij ging toch all-in, klapt ie dan klapt ie maar?
Dat bepaalt Max niet dat is aan Renault.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Serieus? Hij ging toch all-in, klapt ie dan klapt ie maar?
die geven alleen het advies meen ikquote:Op woensdag 22 november 2017 17:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat bepaalt Max niet dat is aan Renault.
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
die geven alleen het advies meen ik
Jammer.quote:
Bizar....quote:Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.
Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
straks ff doenquote:Op woensdag 22 november 2017 15:23 schreef flipsen het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik heb pas 1 voorspelling binnen... En het is al woensdag
Competitievervalsing toch? Liberty zou niet blij worden van dit soort verhalen.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.
Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Ik kan me ook nauwelijks herinneren dat een klantenmotor kampioen is geworden als het fabrieksteam meedeed.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.
Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Wat ga je straks doen? Mij in het juiste topic quoten?quote:
2010 vergeten? RBR/Vettel WK. Renault met Kubica en Petrov als fabrieksrijders.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan me ook nauwelijks herinneren dat een klantenmotor kampioen is geworden als het fabrieksteam meedeed.
Misschien Brawn in 2009 als je McLaren als fabrieksteam van Mercedes telt in dat jaar.
Blijkbaar. Ik had het idee dat Red Bull toen al het fabrieksteam wasquote:Op woensdag 22 november 2017 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2010 vergeten? RBR/Vettel WK. Renault met Kubica en Petrov als fabrieksrijders.
En 2011, maar toen was de regeling er al dat Renault verkocht was aan Lotus als ik me niet vergis.....
Ligt aan de definitie....quote:Op woensdag 22 november 2017 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon het fabrieksteam?
quote:For 1988 McLaren had secured use of the 1.5L V6 Honda turbo engines which since late in the 1985 season had been the best engine in Formula One. With the engines coming at the expense of Williams (who had won the previous two Constructors' Championships from McLaren), a strong 1988 was possible. Team boss Ron Dennis had previously tried to secure Honda engines for his Formula 2 team and welcomed the Japanese company after four successful years with the TAG engines.
In 94 won Benneton met een slechtere motor (Ford), maar het beste chassis en courreur.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:19 schreef Nattekat het volgende:
In de jaren 90 had je Benetton en Williams met Renault. Telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |