abonnement Unibet Coolblue
pi_175229111
Is Sirotkin niet te jong voor Martini?
Flesje bier
pi_175231644
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:30 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Alleen de laatste link die je gaf heeft niets in hun tekst staan dat naar het bericht van RTL verwijst..
Niet iedereen doet aan bronvermelding :)

Maar elk bericht dat ik erover gezien heb is van na de uitzending op RTL GP.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175231653
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

doet kubica nog mee voor die test?
misschien wordt sorotkin 3de rijder?
Ja, Kubica doet mee aan die test. Staat gewoon in het artikel.

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 22-11-2017 10:16:06 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175233834
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef Gezicht het volgende:
Is Sirotkin niet te jong voor Martini?
Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goed :P
pi_175235025
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:51 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goed :P
Ik dacht dat ze bij Martini per se een 25+ rijder wilden, maar in dat geval zou Sirotkin idd ook een optie zijn.
Flesje bier
pi_175235047
C4F1 twitterde op woensdag 22-11-2017 om 10:13:51 One step closer to 2018? 😮Williams confirm Kubica for Abu Dhabi test https://t.co/82KJY8XK09 reageer retweet
Ja doei.
pi_175235065
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:51 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goed :P
Nee. 25 jaar is een algemene afspraak tussen de teams voor zover ik weet. Daaronder mogen ze geen reclame maken voor alcohol omdat dit in een aantal landen waar ze rijden niet mag.

Het is echter geen harde eis van Martini. Wel een wens. Anders moeten ze iemand anders gebruiken in hun reclamecampagnes. Een reserverijder bijvoorbeeld. Of een ambassadeur zoals Hakkinen doet voor Johnny Walker. :*
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175235103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:13 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze bij Martini per se een 25+ rijder wilden, maar in dat geval zou Sirotkin idd ook een optie zijn.
Geen goed idee om een rookie naast Stroll te zetten. Dan nog liever Kvyat of Wehrlein die ik beide hoger inschat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 22 november 2017 @ 15:23:53 #189
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_175240905
Niet om het één of ander, maar ik heb pas 1 voorspelling binnen... En het is al woensdag :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 22 november 2017 @ 15:28:44 #190
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175240995
Is dit een goed circuit voor Max? En heeft hij weer de beschikking over zijn volledige motor?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 22 november 2017 @ 16:38:16 #191
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_175242341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een goed circuit voor Max? En heeft hij weer de beschikking over zijn volledige motor?
Ja en nee :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 22 november 2017 @ 16:43:18 #192
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_175242443
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja en nee :P
Serieus? Hij ging toch all-in, klapt ie dan klapt ie maar?
pi_175242553
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Serieus? Hij ging toch all-in, klapt ie dan klapt ie maar?
Ja maar als Red Bull de software knijpt ( of Renault) dan kan zelfs Max niet veel.
pi_175242871
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Serieus? Hij ging toch all-in, klapt ie dan klapt ie maar?
Dat bepaalt Max niet dat is aan Renault.
  woensdag 22 november 2017 @ 17:05:21 #195
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175242894
Zo ging Cosworth ooit ook een keer.
Out with a bang :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 22 november 2017 @ 17:06:01 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175242905
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:03 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat bepaalt Max niet dat is aan Renault.
die geven alleen het advies meen ik
pi_175243217
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

die geven alleen het advies meen ik
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.

Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjemmert op 22-11-2017 17:43:19 ]
  woensdag 22 november 2017 @ 17:39:55 #198
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175243515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja en nee :P
Jammer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_175244940
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.

Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Bizar....
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2017 @ 19:28:14 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175245631
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:23 schreef flipsen het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik heb pas 1 voorspelling binnen... En het is al woensdag :)
straks ff doen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2017 @ 19:30:35 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175245687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.

Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Competitievervalsing toch? Liberty zou niet blij worden van dit soort verhalen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175246099
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.

Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Ik kan me ook nauwelijks herinneren dat een klantenmotor kampioen is geworden als het fabrieksteam meedeed.

Misschien Brawn in 2009 als je McLaren als fabrieksteam van Mercedes telt in dat jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 22 november 2017 @ 19:51:49 #203
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_175246192
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

straks ff doen
Wat ga je straks doen? Mij in het juiste topic quoten? :P

Edit: Oeps... zie nu dat ik zelf in het verkeerde topic zat te kutten :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 22 november 2017 @ 21:20:34 #204
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175248331
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik kan me ook nauwelijks herinneren dat een klantenmotor kampioen is geworden als het fabrieksteam meedeed.

Misschien Brawn in 2009 als je McLaren als fabrieksteam van Mercedes telt in dat jaar.
2010 vergeten? RBR/Vettel WK. Renault met Kubica en Petrov als fabrieksrijders.
En 2011, maar toen was de regeling er al dat Renault verkocht was aan Lotus als ik me niet vergis.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_175249503
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

2010 vergeten? RBR/Vettel WK. Renault met Kubica en Petrov als fabrieksrijders.
En 2011, maar toen was de regeling er al dat Renault verkocht was aan Lotus als ik me niet vergis.....
Blijkbaar. Ik had het idee dat Red Bull toen al het fabrieksteam was :)

Maar goed, 3 van de 68 is nog steeds erg weinig en kan alleen als het klantenteam niet benadeeld wordt ten opzichte van het fabrieksteam en dat gebeurt relatief weinig.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 november 2017 @ 22:19:40 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175249567
In de jaren 90 had je Benetton en Williams met Renault. Telt dat ook?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175249590
En McLaren met Honda :o
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 november 2017 @ 22:21:26 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175249597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:20 schreef SnowOokami het volgende:
En McLaren met Honda :o
Dat was toch gewoon het fabrieksteam?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175249641
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was toch gewoon het fabrieksteam?
Ligt aan de definitie....

quote:
For 1988 McLaren had secured use of the 1.5L V6 Honda turbo engines which since late in the 1985 season had been the best engine in Formula One. With the engines coming at the expense of Williams (who had won the previous two Constructors' Championships from McLaren), a strong 1988 was possible. Team boss Ron Dennis had previously tried to secure Honda engines for his Formula 2 team and welcomed the Japanese company after four successful years with the TAG engines.
pi_175250077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:19 schreef Nattekat het volgende:
In de jaren 90 had je Benetton en Williams met Renault. Telt dat ook?
In 94 won Benneton met een slechtere motor (Ford), maar het beste chassis en courreur.
In 95 won Benneton met een Renault, ondanks dat Williams de betere auto had, ook met Renault.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')