abonnement Unibet Coolblue
pi_175136937
Beste FOK!kers,

Ik ben niet erg bekend met deze subforum maar heb voor mijn school/stage jullie hulp nodig. Dit is een heel korte enquête over het gebruik van voedingssupplementen.

Bij behoefte kan ik de resultaten posten :)

De link:
https://www.enquetesmaken.com/s/supplementen

Alvast bedankt! :)

PS. Als iemand tips/verbeteringen voor de enquête heeft hoor ik het graag! Dit is de eerste keer dat ik met zoiets werk.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 13:17:05 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175596972
->LIF
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:20:16 #3
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_175597045
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Dit is een heel korte enquête over het gebruik van voedingssupplementen.
Toch duurt-ie al bijna een maand...
pi_175609847
Ik gebruik mijn vitamines niet omdat ik sport. Sterker nog, ik sport niet en gebruik wél supplementen... :)
Mon 'en!
pi_175617177
quote:
99s.gif Op zondag 10 december 2017 00:17 schreef qajariaq het volgende:

[..]

#metoo
Oke, dat is prima toch?
pi_175617586
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:04 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Oke, dat is prima toch?
Het was wel handig geweest als dat een keuzemogelijkheid was geweeest ;)
Mon 'en!
pi_175617814
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:23 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Het was wel handig geweest als dat een keuzemogelijkheid was geweeest ;)
Je hebt gelijk heb wel redelijk vaak gezien dat mensen bij 'Anders' bijvoorbeeld Gezondheid zeggen (waar gebruik je supplementen voor).
pi_175618381
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:34 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Je hebt gelijk heb wel redelijk vaak gezien dat mensen bij 'Anders' bijvoorbeeld Gezondheid zeggen (waar gebruik je supplementen voor).
Dat was ook het oorspronkelijke doel van supplementen. Omdat eten soms iets t kort doet aan je normale behoefte. Het slikken om groter en sterker te worden is pas later verzonnen.
pi_175619035
quote:
99s.gif Op zondag 10 december 2017 12:52 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dat was ook het oorspronkelijke doel van supplementen. Omdat eten soms iets t kort doet aan je normale behoefte. Het slikken om groter en sterker te worden is pas later verzonnen.
Klopt, ligt er natuurlijk ook aan welke supplementen je slikt. Vitamines en mineralen zullen sneller als aanvulling op voeding worden gebruikt en bijvoorbeeld creatine voor je spiermassa.
pi_175684940
Ik mis amfetamine en anabolen als supplementen.

[ Bericht 20% gewijzigd door LPFAN op 14-12-2017 17:34:40 ]
pi_175692398
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:54 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ik mis amfetamine en anabolen als supplementen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet op heb gericht, maar je kan het altijd onder het kopje 'Anders' invullen ;)
pi_175720726
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:51 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Je kan toch ook wel een enquete invullen zonder er specifiek naar opzoek te zijn? Ik snap niet echt dat het jullie stoort.
'We' hebben ons voor je ingezet en je enquete ingevuld. Nu blijven we dit draadje volgen om evt nog wat relevante info of discussie te krijgen. We hebben interesse in je onderwerp en hopen op den duur hier een conclusie van je onderzoek te kunnen lezen.

Als dank kunnen we nu elke dag een keer vol verwachting op je topic klikken om dat te lezen dat je verder niets in te brengen hebt. Dat is op den duur vervelend.

Veel mensen vullen al helemaal geen enquetes meer in omdat er vrijwel nooit enige terugkoppeling komt en dit gedrag helpt ook niet om gemotiveerd te blijven zo iets in te vullen.
pi_175720835
quote:
99s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:57 schreef qajariaq het volgende:

[..]

'We' hebben ons voor je ingezet en je enquete ingevuld. Nu blijven we dit draadje volgen om evt nog wat relevante info of discussie te krijgen. We hebben interesse in je onderwerp en hopen op den duur hier een conclusie van je onderzoek te kunnen lezen.

Als dank kunnen we nu elke dag een keer vol verwachting op je topic klikken om dat te lezen dat je verder niets in te brengen hebt. Dat is op den duur vervelend.

Veel mensen vullen al helemaal geen enquetes meer in omdat er vrijwel nooit enige terugkoppeling komt en dit gedrag helpt ook niet om gemotiveerd te blijven zo iets in te vullen.
Ik heb in de OP gezet dat als iemand terugkoppeling wilt ik dat graag geef. Heb daar tot nu toe geen reactie over gehad. Bovendien kan ik pas terugkoppeling geven als ik analyse van de resultaten heb gedaan.

Ik vind het top dat je interesse hebt, maar dan zou je het toch niet erg moeten vinden dat ik zoveel mogelijk respons wil zodat ik een zo concreet en betrouwbaar mogelijke conclusie kan geven?
pi_175720980
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:02 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Ik heb in de OP gezet dat als iemand terugkoppeling wilt ik dat graag geef. Heb daar tot nu toe geen reactie over gehad. Bovendien kan ik pas terugkoppeling geven als ik analyse van de resultaten heb gedaan.

Ik vind het top dat je interesse hebt, maar dan zou je het toch niet erg moeten vinden dat ik zoveel mogelijk respons wil zodat ik een zo concreet en betrouwbaar mogelijke conclusie kan geven?
Dan zoek je ze maar elders. Iedereen heeft dit draadje nu wel een keer gezien. Ik ben weg uit dit draadje en studenten die na jou nog enquêtes posten die hebben dus weer minder kans op reacties omdat mensen er echt moe van worden zo vaak als er iemand voorbij komt met een vragenlijst.
  donderdag 14 december 2017 @ 17:37:10 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175722447
Beetje de discussie verwijderd. Dat geup is idd niet nodig TS
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_175782758
^^
pi_175787256
TR gedaan, TS leert het kennelijk toch niet.
pi_175895659
Bedankt voor het invullen FOK!kers :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')