abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175135316
quote:
Jeroen van Inkel is de nieuwe MAX-presentator op NPO Radio 5. De 56-jarige dj zal vanaf dinsdag 2 januari te horen zijn in het ochtendprogramma Wekker-Wakker!.
Dat bevestigt omroep Max vrijdag.

Van Inkel vult de plek in die vrij is gekomen nadat vorige week bekend werd dat Wekker-Wakker! presentator Henk Mouwe aan het eind van dit jaar met pensioen zal gaan. Mouwe blijft wel verbonden aan MAX.

"Ik krijg vanaf januari de gelegenheid om echt op gevoel een ochtendprogramma te doen", zegt Van Inkel over zijn nieuwe baan. "Voelen wat het interessante nieuws van die dag is en de leukste muziek draaien om bij wakker te worden."

MAX-directeur Jan Slagter: "Met Jeroen van Inkel hebben we een topper binnengehaald op NPO Radio 5. Hij geldt als een van 's lands bekendste en meest ervaren radiomakers. Hij is een zeer herkenbare stem voor onze luisteraars. Ik ben trots hem welkom te kunnen heten bij onze club."

De co-presentator van Mouwe, Manuëla Kemp, schuift door naar de avond. Samen met Henkjan Smits gaat zij aan de slag voor Tijd voor MAX Radio, iedere werkdag van 18.00 tot 20.00 uur op NPO Radio 5.

In gesprek
Eerder werd al bekend dat Van Inkel in gesprek was met Slagter. De dj bevestigde destijds tegenover het AD een overstap naar de ouderenomroep te overwegen. "Maar ik ben met meerdere zenders in gesprek", zei hij toen.

Van Inkel stond tot eind augustus onder contract bij Veronica. De dj was echter wegens gezondheidsklachten al enkele maanden niet meer te horen op de zender, die zijn contract niet verlengde. Eerder dit jaar had hij een licht hartinfarct.


[ Bericht 5% gewijzigd door belsen op 17-11-2017 23:30:37 ]
pi_175139636
Dus Henk Mouwe gaat eindelijk zijn kop houwe?
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:49:45 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175139679
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:13 schreef spierbal het volgende:
:r

Die vent ziet eruit als een pedofiel.
Lijkt vooral op Bono te willen lijken
pi_175139939
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Lijkt vooral op Bono te willen lijken
of Bernhardt van Oranje
  zaterdag 18 november 2017 @ 05:30:50 #5
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_175146575
Is Jeroen qua geluid niet veel te jong voor Radio 5? :{

Z'n geestelijke leeftijd lijkt me een jaar of 20 van z'n kalenderleeftijd vandaan liggen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')