abonnement Unibet Coolblue
pi_175132553
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

?
Lapohunten is ongewenst gedrag. Niet dat ik dat erg boeiend vind. Maar die "overijverige" waar je het gisteren (?) over had, had geen ongelijk :P
Spoilers!
pi_175132567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik nam laatst een foto van een stoere rode kater in een raam. Die keek me echt aan of zn privacy geschonden was en offie wilde vragen wat ik met die foto ging doen :D
Portretrecht :{w
Spoilers!
pi_175132640
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lapohunten is ongewenst gedrag. Niet dat ik dat erg boeiend vind. Maar die "overijverige" waar je het gisteren (?) over had, had geen ongelijk :P
Jawel hoor. Die noemde het al lapohunten als ik na een inhoudelijk relevante opmerking een . zette als laatste post. In een supertrage slowchat met enkel vaste gasten.

Dat was trouwens wel heel verbindend. Hele topic over de rooie als 'we' weer eens vonden dat ik onterecht werd aangesproken op mijn posts.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175132668
#FreeVanyel
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175132674
Sowieso, zeuren over lapohunten vind ik onzinnig als het gaat om iemand die verder normale bijdragen levert aan topics!
#nepmod :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175132691
Even een domme vraag, maar waarom zou je de lapo willen? Ik vermijd het om een reeks te sluiten, want dan hoef ik geen nieuw topic aan te maken met een topictitel en een interessant plaatje en zo :@
pi_175132699
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jawel hoor. Die noemde het al lapohunten als ik na een inhoudelijk relevante opmerking een . zette als laatste post. In een supertrage slowchat met enkel vaste gasten.

Dat was trouwens wel heel verbindend. Hele topic over de rooie als 'we' weer eens vonden dat ik onterecht werd aangesproken op mijn posts.
Oh ik heb er verder niet inhoudelijk naar gekeken. Is verder niet heel boeiend, ik maakte slechts een garpje.
Spoilers!
pi_175132703
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:45 schreef Tele6 het volgende:
..want dan hoef ik geen nieuw topic aan te maken met een topictitel en een interessant plaatje en zo
Sommige mensen vinden dat juist leuk om te doen! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175132704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
#FreeVanyel
Was jij toen ook bij de pottekes?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 17 november 2017 @ 14:46:42 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175132713
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden dat juist leuk om te doen! :)
plaatjes erbij zoeken enzo is tof!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175132724
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:45 schreef Tele6 het volgende:
Even een domme vraag, maar waarom zou je de lapo willen? Ik vermijd het om een reeks te sluiten, want dan hoef ik geen nieuw topic aan te maken met een topictitel en een interessant plaatje en zo :@
Om een nieuw topic aan te maken met een topictitel enzo. In de betreffende reeks hadden we altijd prachtige crea naamtopics.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175132728
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:45 schreef Tele6 het volgende:
Even een domme vraag, maar waarom zou je de lapo willen? Ik vermijd het om een reeks te sluiten, want dan hoef ik geen nieuw topic aan te maken met een topictitel en een interessant plaatje en zo :@
Geen idee, sommige mensen willen dat en zetten dan de laatste paar posts van een topic vol met nutteloze bijdragen Snap het ook niet.
Spoilers!
pi_175132737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ik heb er verder niet inhoudelijk naar gekeken. Is verder niet heel boeiend, ik maakte slechts een garpje.
}:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175132751
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

}:|
:7
Spoilers!
pi_175132762
Soms is het ook nog eens zo dat een topic een beetje tot stilstand komt juist omdat niemand zin heeft om de laatste te zijn (beetje zoals wanneer niemand het laatste koekje van de schaal wil pakken), en een vrijwilliger kan zich dan opofferen om er met een paar posts even een eind aan te breien :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175132767
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Was jij toen ook bij de pottekes?
Was het knofje? Kanwel. Staat me iets van bij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175132781
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was het knofje? Kanwel. Staat me iets van bij.
Kano
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175132784
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:48 schreef minilot het volgende:
Soms is het ook nog eens zo dat een topic een beetje tot stilstand komt juist omdat niemand zin heeft om de laatste te zijn (beetje zoals wanneer niemand het laatste koekje van de schaal wil pakken), en een vrijwilliger kan zich dan opofferen om er met een paar posts even een eind aan te breien :)
Van de week een uur naar de laatste chocopepernoot gestaard :(

Ik had de eennalaatse al :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175132788
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kano
Zeg ik. Knofje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175132790
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Van de week een uur naar de laatste chocopepernoot gestaard :(

Ik had de eennalaatse al :(
/care. Gewoon opvreten.
#teamnoshame
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175132794
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:48 schreef minilot het volgende:
Soms is het ook nog eens zo dat een topic een beetje tot stilstand komt juist omdat niemand zin heeft om de laatste te zijn (beetje zoals wanneer niemand het laatste koekje van de schaal wil pakken), en een vrijwilliger kan zich dan opofferen om er met een paar posts even een eind aan te breien :)
Dat gebeurt hier vrij zelden volgens mij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175132808
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Van de week een uur naar de laatste chocopepernoot gestaard :(
Ik ben #teamFrantic in deze. Gewoon een 500gramszak in één keer wegtikken. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_175132813
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeg ik. Knofje.
?
Oh wacht. De daalder valt al.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175132819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:48 schreef minilot het volgende:
Soms is het ook nog eens zo dat een topic een beetje tot stilstand komt juist omdat niemand zin heeft om de laatste te zijn (beetje zoals wanneer niemand het laatste koekje van de schaal wil pakken), en een vrijwilliger kan zich dan opofferen om er met een paar posts even een eind aan te breien :)
Klopt helemaal. Ik heb het meestal niet eens door.
Spoilers!
pi_175132822
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ben #teamFrantic in deze. Gewoon een 500gramszak in één keer wegtikken. :7
Deze vrouw _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')