abonnement Unibet Coolblue
pi_175127535
Ik heb 14 maanden geleden een huis gekocht waarbij er in de schuur een zichtbare plek was van ene oude lekkage.
Dit is toen ook gemeld door de verkopers dat het een oude lekkage is die toen door hun al opgelost is.

Nu 14 maanden later blijkt dit toch niet zo te zijn. Of is er weer een nieuwe ontstaan op diezelfde plek.

Hoe gaat zoiets juridisch?
Ik heb toen een aankoopmakelaar gehad die heb ik net al aangeschreven wat en hoe hiermee.
Maar ben benieuwd of jullie tips of ervaringen hebben hoe zoiets gaat.
pi_175127855
Kan ook een nieuwe lekkage zijn. Hebben dat niet ook ooit gehad. Wat doe je eraan...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_175127895
en het is gewoon gemeld + het is geen nieuw huis meer dus dingen hebben gewoon onderhoud nodig.
:]
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:12:23 #4
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175127908
Heb je een bouwtechnische keuring laten uitvoeren?
"Hoka Hey!"
pi_175128072
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:12 schreef matspontius het volgende:
Heb je een bouwtechnische keuring laten uitvoeren?
Nee, het is een relatief nieuw huis. 8jr oud.
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:27:26 #6
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175128176
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:21 schreef Lingue het volgende:

[..]

Nee, het is een relatief nieuw huis. 8jr oud.
Als de bewoners hebben aangegeven dat het lekkage was en dit zou verholpen zijn en het is geen nieuwe lekkage dan valt dit volgens mij onder een verborgen gebrek. Ik weet niet wat de schade is en wat de reparatiekosten zullen zijn maar je hebt dan wel een punt naar de verkoper.
"Hoka Hey!"
pi_175128380
Hmmm.... we gaan het zien... Wacht even de reactie vd aankoopmakelaar af.
Zie net in de papieren dat ze daarop hebben aangekruist dat er geen lekkage is... Maar tijdens de 2e bezichtiging met aankoopmakelaar en tijdens overdracht beiden wel benoemd.

weet dus niet of ik er wat mee kan....

Vorige bewoners hebben groene plantjes op het dak geplaatst....Vrees dat het daar vanaf komt...
pi_175128497
Dus de lekkage heeft zich 14 maanden verstopt?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_175128577
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:48 schreef bijdehand het volgende:
Dus de lekkage heeft zich 14 maanden verstopt?
Het heeft bij TS 14 maanden niet geregend. Het is logisch dat dit nu pas zichtbaar wordt
pi_175128605
Het lijkt mij lastig als de lekkage in geen enkele vorm ergens benoemd is geweest op papier.
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:09:35 #11
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_175128849
Ik denk dat de termijn van 14 maanden wel erg lang is om te claimen dat er nu lekkage is zonder eerst zelf meer te doen. Dus je kan nu niet zeggen dat er toen niets aan gedaan is. Want dan had je toch al echt veel eerder de lekkage moeten hebben. Het is niet zo dat het in ons land 14 maanden niet regent.

Enige wat ik kan bedanken is dat het toen niet goed is gerepareed maar even "snel" is gedaan. Dat weet jij niet, en kan als geborgen gebrek worden geclaimed, maar alleen als je jezelf van meer argumentatie voorziet. Daarvoor zal je een vakman de huidige lekkage moeten laten repareren, en aan die persoon vragen of er een eerdere reparatie is uitgevoerd, en wat hij daar van vindt. Als die dan zegt ja, het is gedicht maar zo kan het nooit lang houden en dat weet iedereen.....dan heb je een zaak en zou je de vorige eigenaar kunnen aanspreken om de kosten van de huidige goede reparatie op zijn conto te nemen. Maar zoals gezegd, daar heb je een vakman of expert voor nodig. Je kan niet zomaar na 14 maanden wat claimen. Dat is veel te lang.

En dat repareren, dat moet toch. Dus, eerst laten repareren, en zorgen dat je die vakman uithoort over wat hij denkt. Foto's maken tijdens die reparatie waar de vakman even aanwijst waar de vorige reparatie niet klopt etc. Bewijs verzamelen van dat wat er echt fout is. En is dat niet te vinden......dan heb je gewoon de pech die elke huiseigenaar wel eens heeft. De pech die lekkage heet.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_175128850
Op het moment van verkoop was er geen lek. Dus kun je de verkoper niet aansprakelijk stellen. Tenzij je idd ergens woont waar het 14 maanden niet geregend heeft waardoor je het niet eerder vast kon stellen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_175128947
Ik heb 7 jaar terug een auto gekocht, die heeft nu een volle katalysator. Denken jullie dat ik dat nog als garantie kan opvoeren bij Garage Hendrik?

Wat mij betreft verdient TS een nominatie voor 'post waarop je het antwoord al weer 2017'. Op geen enkele manier ga je dit kunnen winnen. Het was niet verborgen, het is benoemd en in 14 maanden niets aan de hand.

Een huis onderhouden kost geld, einde verhaal. Kan of wil je dat niet, ga dan huren.
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:30:25 #14
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175129276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:14 schreef Coritchando het volgende:
Ik heb 7 jaar terug een auto gekocht, die heeft nu een volle katalysator. Denken jullie dat ik dat nog als garantie kan opvoeren bij Garage Hendrik?

Wat mij betreft verdient TS een nominatie voor 'post waarop je het antwoord al weer 2017'. Op geen enkele manier ga je dit kunnen winnen. Het was niet verborgen, het is benoemd en in 14 maanden niets aan de hand.

Een huis onderhouden kost geld, einde verhaal. Kan of wil je dat niet, ga dan huren.
Nee, het is benoemd als opgelost en nu is er blijkbaar weer lekkage op dezelfde plek. Dat is heel wat anders. Als je zegt dat iets gerepareerd is en dat blijkt niet zo heeft de koper wel degelijk een punt
"Hoka Hey!"
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:32:53 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175129324
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:27 schreef matspontius het volgende:

[..]

Als de bewoners hebben aangegeven dat het lekkage was en dit zou verholpen zijn en het is geen nieuwe lekkage dan valt dit volgens mij onder een verborgen gebrek. Ik weet niet wat de schade is en wat de reparatiekosten zullen zijn maar je hebt dan wel een punt naar de verkoper.
Waarom dan? Als zij het verholpen hebben destijds en het lekt weer, dan is daar toch niks verborgens aan, dan is dat toch gewoon dikke pech voor de huidige bewoner?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:41 schreef Lingue het volgende:
Hmmm.... we gaan het zien... Wacht even de reactie vd aankoopmakelaar af.
Zie net in de papieren dat ze daarop hebben aangekruist dat er geen lekkage is... Maar tijdens de 2e bezichtiging met aankoopmakelaar en tijdens overdracht beiden wel benoemd.

weet dus niet of ik er wat mee kan....

Vorige bewoners hebben groene plantjes op het dak geplaatst....Vrees dat het daar vanaf komt...
Maar ook daar kan je niks mee, zelfs al komt het daar vanaf. Je had zelf natuurlijk die plantjes er prima af kunnen halen ergens in de afgelopen 14 maanden als je had gedacht dat dat een probleem zou kunnen gaan vormen.

Ik heb er totaal geen verstand van hoor, dus ik roeptoeter gewoon gezellig met iedereen mee, maar ik gok dat je hier echt helemaal niks meer kan verhalen op vorige bewoners. 14 maanden is echt wel heel erg lang.

Een verborgen gebrek is als jij zegt 'En er is nergens lekkage?' en je krijgt als antwoordt 'Er is nergens lekkage' terwijl die er wel is en de verkopers dat willens en wetens voor jou verbergen.
Daar is hier geen sprake van. Ze zeiden namelijk 'Er was lekkage, en die is verholpen'. En dat was ook zo, want er was 14 maanden lang geen lekkage.

Lijkt mij.
***
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:34:00 #16
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175129349
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Waarom dan? Als zij het verholpen hebben destijds en het lekt weer, dan is daar toch niks verborgens aan, dan is dat toch gewoon dikke pech voor de huidige bewoner?
Als het opgelost is niet, dan mag je ervan uitgaan dat het daar niet opnieuw gaat lekken binnen een 14 maanden
"Hoka Hey!"
pi_175129385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:30 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nee, het is benoemd als opgelost en nu is er blijkbaar weer lekkage op dezelfde plek. Dat is heel wat anders. Als je zegt dat iets gerepareerd is en dat blijkt niet zo heeft de koper wel degelijk een punt
Als het niet opgelost (gerepareerd) was dan had het in de afgelopen 14 maanden echt wel eerder gelekt.
pi_175129390
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Als het opgelost is niet, dan mag je ervan uitgaan dat het daar niet opnieuw gaat lekken binnen een 14 maanden
Wat een onzin.
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:37:40 #19
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175129410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:36 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Wat is daar onzin aan? Jij accepteert reparaties die maar 14 maanden meegaan?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:38:43 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175129423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Als het opgelost is niet, dan mag je ervan uitgaan dat het daar niet opnieuw gaat lekken binnen een 14 maanden
Dat is echt totale onzin. Hooguit zouden ze nog naar de reparateur kunnen gaan en claimen dat ze het willen verhalen op garantie op de reparatie, maar ik gok dat ook die garantie niet langer dan een maand of 12 zal zijn. Er kan immers altijd overal alsnog weer lekkage ontstaan.

Maar dat kan je, mijns inziens, in ieder geval niet claimen op de vorige bewoners.

Dan had je namelijk, mijns inziens weer, zelf die lekkage plek moeten laten controleren door een reparateur op deugdelijkheid meteen na overdracht van de woning. En als die reparateur op dat moment zegt 'Nope, dat gaat niet houden' dan had je er nog iets mee gekund. Denk ik dan.
***
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:41:27 #21
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175129465
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:52 schreef Lingue het volgende:
Ik heb 14 maanden geleden een huis gekocht waarbij er in de schuur een zichtbare plek was van ene oude lekkage.
Dit is toen ook gemeld door de verkopers dat het een oude lekkage is die toen door hun al opgelost is.
En je hebt toen niet doorgevraagd hóé ze dat gedaan hebben?
Ik geef je eer lijk gezegd weinig kans dat de verkopende partij iets gaat betalen.
So we just called him Fred
pi_175129888
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:37 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wat is daar onzin aan? Jij accepteert reparaties die maar 14 maanden meegaan?
Zeker. Waarom niet?
pi_175130068
TS, Welke moeite heb je zelf gestoken in je onderzoeksplicht toen je het huis kocht?
Make my day!
pi_175130176
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:13 schreef agter het volgende:
TS, Welke moeite heb je zelf gestoken in je onderzoeksplicht toen je het huis kocht?
De koper heeft het gezien, gemeld en gevraagd hoe en wat. Daarop is de verkoper met de reactie gekomen da het gerepareerd is. Indien het binnen 14 maanden weer lekt, is er iets niet in orde; nader onder dient aan te tonen of de reparatie ondeugdelijk is gedaan, of dat het oorsspronkelijke dak niet (meer) in orde is.

Denk dat 2 jaar zo de limiet is, dus als TS snel is, is er wel een juridische basis om "iets" te verhalen. Maar of het je netto (kosten - vergoeding) iets oplevert is maar de vraag

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 17-11-2017 12:28:21 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_175130183
Het gebrek was er niet bij de overdracht. Je krijgt geen garantie op een huis. Het probleem is voor TS. De vorige bewoner gaat hier terecht niets aan doen.

Beter bel je een dakdekker, met wat geluk ben je voor een paar honderd ¤ klaar.
pi_175130217
Ik vind dat ik samen met een vriend, de aankoopmakelaar, de taxateur wel aan de onderzoeksplicht heb voldaan. Nee geen bouwkundig onderzoek, dat werd afgeraden door de aankoopmakelaar want een nieuw huis.
Nee ik heb niet de plantjes van het dak gehaald toen ze aangaven dat de lekkage gerepareerd is. Ben daarin misschien te goed van vertrouwen geweest.

Ik was vooral benieuwd of er juridisch iets mee te doen is. Zo niet, ook ok repareren moet toch. Maar zou achteraf zonde zijn als het wel zo zou zijn geweest. Vandaar mijn vraag hier.

De rare opmerkingen dat je dan maar moet huren als je het niet kunt betalen zijn natuurlijk onzin. Er staat hier niets over mijn financiele situatie en over het wel/niet kunnen betalen.
Het gaat hier om of er juridisch iets aan te doen is of niet.
pi_175130221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:18 schreef blomke het volgende:

[..]

De koper heeft het gezien, gemeld en gevraagd hoe en wat. Daarop is de verkoper met de reactie gekomen da het gerepareerd is. Indien het binnen 14 maanden weer lekt, is er iets niet in orde; nader onder dient aan te tonen of de reparatie ondeugdelijk is gedaan, of dat het oorsspronkelijke dak niet (meer) in orde is.

Denk dat 2 jaar zo de limiet is, dus als TS snel is, is er wel een juridische basis om "iet" te verhalen. Maar of het je netto (kosten - vergoeding) iets oplevert is maar de vraag
Je zegt dus dat TS het niet onderzocht heeft.
Make my day!
pi_175130238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:20 schreef Lingue het volgende:
Ik vind dat ik samen met een vriend, de aankoopmakelaar, de taxateur wel aan de onderzoeksplicht heb voldaan. Nee geen bouwkundig onderzoek, dat werd afgeraden door de aankoopmakelaar want een nieuw huis.
Nee ik heb niet de plantjes van het dak gehaald toen ze aangaven dat de lekkage gerepareerd is. Ben daarin misschien te goed van vertrouwen geweest.

Ik was vooral benieuwd of er juridisch iets mee te doen is. Zo niet, ook ok repareren moet toch. Maar zou achteraf zonde zijn als het wel zo zou zijn geweest. Vandaar mijn vraag hier.

De rare opmerkingen dat je dan maar moet huren als je het niet kunt betalen zijn natuurlijk onzin. Er staat hier niets over mijn financiele situatie en over het wel/niet kunnen betalen.
Het gaat hier om of er juridisch iets aan te doen is of niet.
Wat heb je dan precies concreet onderzocht?
Advocaat van de duivel: je wist dat er dus een zwakke plek kon zijn.
Make my day!
pi_175130263
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:21 schreef agter het volgende:

[..]

Wat heb je dan precies concreet onderzocht?
Er is gekeken of het daadwerkelijk al helemaal droog is de lekkage van toen of niet. En dat was het geval. En er is gekeken of er rot is ontstaan nav die lekkage en dat was niet het geval.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:28:49 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175130356
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:23 schreef Lingue het volgende:

[..]

Er is gekeken of het daadwerkelijk al helemaal droog is de lekkage van toen of niet. En dat was het geval. En er is gekeken of er rot is ontstaan nav die lekkage en dat was niet het geval.
Dan heeft de verkoper toch niks verborgen? Er was op dat moment geen lekkage of reden tot aannemen dat het in de toekomst weer wel zou gaan lekken.
***
pi_175130372
De verkopers hebben de lekkende plek verborgen met plantjes op 't dak? Typisch verborgen en verzwegen gebrek.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_175130848
bel je verzekeraar
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:06:52 #33
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175131058
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:18 schreef blomke het volgende:

[..]

De koper heeft het gezien, gemeld en gevraagd hoe en wat. Daarop is de verkoper met de reactie gekomen da het gerepareerd is. Indien het binnen 14 maanden weer lekt, is er iets niet in orde; nader onder dient aan te tonen of de reparatie ondeugdelijk is gedaan, of dat het oorsspronkelijke dak niet (meer) in orde is.

Denk dat 2 jaar zo de limiet is, dus als TS snel is, is er wel een juridische basis om "iets" te verhalen. Maar of het je netto (kosten - vergoeding) iets oplevert is maar de vraag
Ik denk ook zeker dat je hier een punt van kan maken - in ieder geval proberen als het een kostbare aangelegenheid is
"Hoka Hey!"
pi_175131216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Er was op dat moment geen lekkage of reden tot aannemen dat het in de toekomst weer wel zou gaan lekken.
Dat het wel is gaan lekken is dus een teken dat of de reparatie ondeugdelijk of het dak verouderd/versleten was

Daar kan je een hoop trammelant om maken, maar een deugdelijke reparatie lijkt me minder kostbaar en vermoeiend dan een juridisch pad
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_175131223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:06 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker dat je hier een punt van kan maken - in ieder geval proberen als het een kostbare aangelegenheid is
Proberen kan altijd maar het vroegere probleem is aangekaart geweest en TS is akkoord gegaan met de uitleg.
Vinkje op papier: Geen lekkage en akkoord.

Mijn idee: Los het intern op en laat de verkoper er buiten, zal een hoop moeite met 0 resultaat worden aangezien er voor akkoord getekend is.
pi_175131266
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:15 schreef vannelle het volgende:
Mijn idee: Los het intern op en laat de verkoper er buiten, zal een hoop moeite met 0 resultaat worden aangezien er voor akkoord getekend is.
Zoiets. Ben overigens wel benieuwd naar de toestand van het dak als de plantjes zijn verdwenen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_175131492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:17 schreef blomke het volgende:

[..]

Zoiets. Ben overigens wel benieuwd naar de toestand van het dak als de plantjes zijn verdwenen.
Gokje: Allemaal (kleine) gaatjes van de wortels dus vervangen is het beste.
En dat is iets wat iedereen zelf kan bedenken en bij de aankoop was het al duidelijk.

Beter had de koper bij aankoop moeten eisen dat de plantjes geruimd werden en dat het dak waterdicht zou worden afgeleverd.
Maar da's achteraf natuurlijk. In deze casus geef ik TS 0,1% op schadevergoeding.
pi_175131544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:17 schreef blomke het volgende:

[..]

Zoiets. Ben overigens wel benieuwd naar de toestand van het dak als de plantjes zijn verdwenen.
Dat is nou precies wat TS had moeten onderzoeken ten tijden van de aankoop. Onderzoeksplicht.
Er werd nota bene verteld dat er daar een probleem geweest is.
Make my day!
  vrijdag 17 november 2017 @ 14:16:46 #39
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175132211
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:36 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat TS had moeten onderzoeken ten tijden van de aankoop. Onderzoeksplicht.
Er werd nota bene verteld dat er daar een probleem geweest is.
Aan de andere kant is er ook de meld plicht van gebreken. Verder vraag ik me af hoe kostbaar dit probleem nou werkelijk is? Als het flink in de papieren gaat lopen zou ik dit zeker aankaarten bij de rechtsbijstandverzekering
"Hoka Hey!"
pi_175133132
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:41 schreef Lingue het volgende:
Hmmm.... we gaan het zien... Wacht even de reactie vd aankoopmakelaar af.
Zie net in de papieren dat ze daarop hebben aangekruist dat er geen lekkage is... Maar tijdens de 2e bezichtiging met aankoopmakelaar en tijdens overdracht beiden wel benoemd.

weet dus niet of ik er wat mee kan....

Vorige bewoners hebben groene plantjes op het dak geplaatst....Vrees dat het daar vanaf komt...
Op het moment was er dus geen lekkage?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_175134482
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:05 schreef halfway het volgende:

[..]

Op het moment was er dus geen lekkage?
Alles was zelfs droog. Geen vocht in de muren. Heeft TS zelf geconstateerd.
Make my day!
pi_177032391
Even een update voor wie geïnteresseerd is.

Alles gaat volledig onder de verzekering vallen. Scheelt in discussie gaan met de vorige bewoners. Dit gaf de tussenpersoon die de reparatie komt maken ook zo aan.

Volgens de dakdekker die polshoogte kwam nemen zou het in theorie onder verborgen schade kunnen vallen, omdat ze met een tijdelijke oplossing het probleem hebben verholpen en dit niet gemeld is. Maar om geen strijd aan te gaan met de vorige bewoners zal alles onder de verzekering vallen en is hiermee de kous af voor mij.

Binnenkort wordt het gemaakt en is het klaar.
pi_177032596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:49 schreef Lingue het volgende:
Even een update voor wie geïnteresseerd is.

Alles gaat volledig onder de verzekering vallen. Scheelt in discussie gaan met de vorige bewoners. Dit gaf de tussenpersoon die de reparatie komt maken ook zo aan.

Volgens de dakdekker die polshoogte kwam nemen zou het in theorie onder verborgen schade kunnen vallen, omdat ze met een tijdelijke oplossing het probleem hebben verholpen en dit niet gemeld is. Maar om geen strijd aan te gaan met de vorige bewoners zal alles onder de verzekering vallen en is hiermee de kous af voor mij.

Binnenkort wordt het gemaakt en is het klaar.
Ben benieuwd naar foto's van de lekkende plek.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_177041697
Wat voor verzekering is dat?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_177056497
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 20:41 schreef baskick het volgende:
Wat voor verzekering is dat?
Ja, zo’n verzekering wil ik ook!
pi_177116030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:49 schreef Lingue het volgende:
Alles gaat volledig onder de verzekering vallen. Scheelt in discussie gaan met de vorige bewoners. Dit gaf de tussenpersoon die de reparatie komt maken ook zo aan.
Ben toch wel benieuwd wat voor verzekering dit dan dekt?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_177116923
Stormschade fraude :')
pi_177133574
:')

Of je sluit gewoon een goede huisverzekering af en dan wordt het goed voor je geregeld. Niets geen fraude hier :6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')