abonnement Unibet Coolblue
pi_488746
Schoonouders niet blij met Hieke!

Verschenen in: Prive 48
Geschreven door: Edwin Bredius

Waar is Hieke mee bezig? Ze zoent met Ferdi, flirt met Bianca, maar vergeet dat de beelden in haar woonplaats Stiens niet door iedereen worden gewaardeerd. Wat maken deze twee medebewoners in het Big Brotherhuis toch in Hieke los? Heeft ze zoveel behoefte aan liefde dat ze wel moet flirten? Houdt ze het niet vol zonder aandacht? Zo zet ze toch de toekomst met haar vriend Farid en haar dochtertje Indy op het spel? Fardi en zij hebben het vooraf over de waarschijnlijkheid van een flirt in het Huis gehad. Maar hoeveel kan haar vriend verdragen...

In het Friese Stiens is Hieke van der Heide het gesprek van de dag. De bewoners van het dorpje dat net onder de rook van Leeuwarden ligt zijn verbijsterd over Hieke's liefdesaffaires in het Big Brotherhuis. Ze flirt volop met haar medebewoner Ferdi en afgelopen week kwam het zelfs tot een innige zoenpartij in de voorraadkast.

Tijdens een Griekse avond liet Hieke zich helemaal gaan. Halverwege het feest trok ze zich terug met Ferdi in het voorraadhok waar de camera hen alleen via het raam kon zien. De bewegingen en smakkende geluiden maakten snel duidelijk wat daar gebeurde. Daar bleef het echter niet bij. Enige tijd later stond zij onder de douche met Robin, Bianca, Kim en Georgie... Vol overgave stortte zij zich op Bianca die er geen geheim van maakt bisexueel te zijn. Het lijkt erop dat Hieke dat aantrekt.

Niet iedereen is blij met het losbandige gedrag van Hieke. Haar vriend en vader van haar dochtertje Indy, Farid Hasnaoui toont zich weliswaar begripvol: Hieke heeft gewoon warme vriendschap nodig. Maar zijn ouders, opa en oma van dochtertje Indy, begrijpen het allemaal een stuk minder goed. Jannie, de moeder van Farid maakt zich, vertellen haar buren, zelfs zeer veel zorgen over de toekomst... Zij vindt het onverdraaglijk dat haar schoondochter voor de ogen van heel Nederland met een andere knul rommelt.

Schoonmoeder Jannie heeft de zorg over de kleine meid op zich genomen. "Farid moet heel hard werken. Hij zit in de bouw en de laatste tijd zit hij vaak in Amsterdam. Hij maakt lange dagen wat voornamelijk door zijn reizen komt. Zijn moeder en zusje zorgen voor Indy. Zij brengen de kleine meid naar de peuterschool," vertelt een van de buren.

Farid wil niet reageren op de kusbeelden in het voorraadhok. Over het geflirt van Hieke en Ferdi zegt hij: "Het lijkt me een aardige jongen. Toch wil ik hem liever niet tegenkomen."

De vader van Farid is van Marokkaanse afkomst en hij wil eigenlijk zo min mogelijk over zijn schoondochter zeggen. "Ik sta overal buiten," zegt hij. "Ik sta niet achter het besluit van Hieke. Wat er gebeurt past zeker niet in mijn cultuur. Ik kijk ook niet naar het programma. Wil er ook niets over horen en weten. Mijn zoon is oud en wijs genoeg om te weten wat hij toestaat."

De grote vraag blijft wat secretaresse Hieke bezielt om van die vreemde avontuurtjes aan te gaan in het Big Brotherhuis. Zit zij soms in een pre midlife crises? Of stond haar relatie voordat ze het huis in ging al op een laag pitje?
Dat komt, zeggen ze in Stiens, wel vaker voor bij mensen die op jonge leeftijd huisje, boompje, beestje hebben opgebouwd. De relatie komt dan in een sleur terecht. Een buurvrouw: "Het is een bijzonder stel. Ze hebben een vrije relatie, laat ik het daarop houden. Indy van drie jaar beseft gelukkig nog niet wat haar moeder allemaal aanricht. Zij speelt met haar vriendinnetjes en vriendjes op straat. Hopelijk zullen de problemen voor Hieke na het Big Brotheravontuur niet te veel opstapelen, zodat Indy daar de dupe van wordt."

Bron : http://www.mediactua.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_488868
Beter een goede buur dan een verre vriend
pi_489253
Schoonouders niet blij met Hieke!


Gek he ????

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_489281
hahahahaha

Goeie Joene, inderdaad!
*griezel griezel*

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_490220
Ik ben niet blij met mijn schoonouders!!
  donderdag 23 november 2000 @ 21:50:00 #6
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_490249
quote:
Op 23 november 2000 21:38 schreef SUIRAD het volgende:
Ik ben niet blij met mijn schoonouders!!
En je schoonpa heet ED?
Down[br]Under
pi_490276
Oh oooh
als dat maar goed gaat.
Ik hoop dat de pa van hieke haar vriend , niet al te streng religieus en traditioneel is.
Ik hoop voor hieke en ferdie dat hij de term ere-wraak niet hoog in het vaandel draagt.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:07:02 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_490560
Leuk ook van Jensen dat hij nog wat olie op het vuur gooide!
Eigen schuld, dikke bult!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_490641
Tja, de Privé....

(Zucht)

The trick is to keep breathing
pi_490690
Privé of niet, Stiens is en blijft een klein dorp... en ieder die in een klein dorp gewoond heeft weet wat dat betekent.....
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:48:43 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490723
Ja Moor, Stiens is inderdaad een klein dorp nabij Leeuwarden.

Reken er maar op dat Hieke daar over de tong gaat.
Zelf heb ik jarenlang in de voormalige woonplaats van Willem gewoond en weet hoe er daar over hem gesproken werd.
Dat zal in dit geval met Hieke en haar ' overspel ' nog heftiger zijn !
De personen die daar rondom Hieke wonen ( familie e.d. ) vallen niet te benijden.

Het blijft haar eigen verantwoordelijkheid, maar ik denk dat Hieke de gevolgen voor het thuisfront zwaar onderschat.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_490734
Ik denk dat in het geval Hieke eruit wordt gestemd, we daarna coldturkey, nix meer van haar zullen horen. Die moet onderduiken! Voor de Roddelbladen, de Vader van Fahrid, haar dorpsgenoten en natuurlijk voormij!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_490738
quote:
Op 24 november 2000 00:48 schreef Harry het volgende:
Dat zal in dit geval met Hieke en haar ' overspel ' nog heftiger zijn !
De personen die daar rondom Hieke wonen ( familie e.d. ) vallen niet te benijden.

Het blijft haar eigen verantwoordelijkheid, maar ik denk dat Hieke de gevolgen voor het thuisfront zwaar onderschat.


quote:
Een buurvrouw: "Het is een bijzonder stel. Ze hebben een vrije relatie, laat ik het daarop houden
Zal wel meevallen Harry, iedereen kent iedereen AL, dus denk ik niet dat men erg verbaast is over deze Hieke
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_490748
Harry,

Ik denk dat Hieke geen idee heeft wat er wel of niet in het beeld wordt gebracht, en BB heeft eerder gezegt dat het wel mee valt.

En ze heeft geen idee, dat ze nu over de tong gaat in de Prive.

De vraag is dus, wat zou ze doen als ze alles wel wist.

pi_490762
quote:
Op 24 november 2000 00:48 schreef Harry het volgende:
<snip>
Het blijft haar eigen verantwoordelijkheid, maar ik denk dat Hieke de gevolgen voor het thuisfront zwaar onderschat.
Het eerste wat ze onderschat heeft, zijn de gevolgen van haar openhartigheid tijdens de selectie-gesprekken, betreffende het 'nog zoekend zijn' in haar eigen leven (of relatie, weet niet of ze dat precies erbij vermeldde).
Zoals we toen al constateerden, viel ze daarmee meteen in de 'kaartenbak' van : 'potentieel koppelbaar aan bronstig jong manspersoon' en Tanjalies bevestigde toen uit zijn ervaring dat haar dit hoge kansen gaf om geselecteerd te worden.

Helaas heeft zelfs de video-band haar niet kunnen waarschuwen.

Conclusie: ze wil een ander leven (wat dat ook verder moge inhouden).
En ik vrees dat haar wens verhoord wordt.... maar of ze daar zo blij mee zal zijn ?

Het zoveelste slachtoffer van de kijkvee-machine....

pi_490778
quote:
Op 24 november 2000 00:55 schreef tanjalies het volgende:
Harry,

Ik denk dat Hieke geen idee heeft wat er wel of niet in het beeld wordt gebracht, en BB heeft eerder gezegt dat het wel mee valt.

En ze heeft geen idee, dat ze nu over de tong gaat in de Prive.

De vraag is dus, wat zou ze doen als ze alles wel wist.


Tanjalies

Ook Hieke heeft BB1 gezien en beseft heus wel dat ze "over de tong gaat" in haar woonplaats en in de pulpbladen.

Zij komt bij mij zeer berekenend over, net als Bianca trouwens.

Ze weet nu heus wel dat ze op moet passen met Ferdi (ze zegt niet voor niets continu dat ze thuis een vriend heeft en in gesprekken die VOO uitzend tussen Bianca/Hieke komt duidelijk naar voren dat zij ervan overtuigd is (of de kijkers wil overtuigen) dat er "niets is tussen Ferdi en haar".

Misschien dat ze bij de volgende alcoholische versnaperingen of aankomende menstruatie zichzelf weer eventjes laat gaan, maar ik verwacht dat niet meer.


Hoe zit het eigenlijk met de wekelijkse Bert/Ernie gesprekken?
Op wat voor dagen vinden die plaats ?

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:13:31 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490823
quote:
[b]Op 24 november 2000 00:55 schreef tanjalies het volgende

De vraag is dus, wat zou ze doen als ze alles wel wist.


Ja, dat is een aardige .
Dat weten we dus niet.

Wat ik vermoed is dat ze haar gedrag t.o.v. Fewdi sterk zou matigen.
Geen zoentjes meer, geen geflirt, niet bij Fewdi in bed....
Ze zou hem daardoor niet gaan negeren.

Ze weet heel goed naar mijn mening dat ze overal gefilmd wordt, maar niet dat alle 'hot-shots' op de t.v. komen.
Dit en de gevolgen daarvan onderschat Hieke.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:19:24 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_490845
quote:
Op 24 november 2000 01:13 schreef Harry het volgende:
Ja, dat is een aardige .
Dat weten we dus niet.

Wat ik vermoed is dat ze haar gedrag t.o.v. Fewdi sterk zou matigen.
Geen zoentjes meer, geen geflirt, niet bij Fewdi in bed....
Ze zou hem daardoor niet gaan negeren.

Ze weet heel goed naar mijn mening dat ze overal gefilmd wordt, maar niet dat alle 'hot-shots' op de t.v. komen.
Dit en de gevolgen daarvan onderschat Hieke.


Ze waren vanavond al weer in innige omhelzingen en ook heb ik ze op de streams zien zoenen in de tuin. Lijkt niet echt op negeren dacht ik zo,
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:25:12 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490861
Marky,

De vraag was eerder :

Quote Tanjalies :
De vraag is dus, wat zou ze doen als ze alles wel wist.

Jij zegt 'het lijkt niet op negeren '.
Dat beweerde ik dus ook !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 24-11-2000 01:28]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_490872
Hieke huilt op dit moment haar longen uit haar lijf....eindelijk gebroken? Fewrdi zit haar te troosten...

waarom post ik dit? Weet ik eigenlijk ook niet!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:31:43 #21
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_490879
quote:
Op 24 november 2000 01:28 schreef fashionably_late het volgende:
Hieke huilt op dit moment haar longen uit haar lijf....eindelijk gebroken? Fewrdi zit haar te troosten...

waarom post ik dit? Weet ik eigenlijk ook niet!


Voor Hieke d'er schoonouders............misschien?

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_490919
Wat Hieke doet is niet echt goed natuurlijk, maar ik geloof niet dat schoonpapa dat echt gezegd heeft. Zo'n standaard zinnetje kan volgens mij niet uit iemand mond komen hoor, en die Farid weet na zoveel jaar echt wel wat ie voor vlees in de kuip heeft. Leuk zal ie het niet vinden, maar hij moet toch toe kunnen geven dat zo'n situatie niet te vergelijken is. En als ze nou echt zo graag vreemd zou gaan, zou ze dat dan niet al lang gedaan hebben??????
Ik praat niemand goed, maar al die reacties, tja, al die fatsoensrakkers hier in Nederland (en op FOK), kom op zeg, wat heeft ze nu gedaan?? in een dronken bui een beetje gezoend?? een voetmassage is al erotischer hoor......
  vrijdag 24 november 2000 @ 01:53:45 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_490934
quote:
Op 24 november 2000 01:46 schreef KingWinnie het volgende:
Wat Hieke doet is niet echt goed natuurlijk, maar ik geloof niet dat schoonpapa dat echt gezegd heeft. Zo'n standaard zinnetje kan volgens mij niet uit iemand mond komen hoor, en die Farid weet na zoveel jaar echt wel wat ie voor vlees in de kuip heeft. Leuk zal ie het niet vinden, maar hij moet toch toe kunnen geven dat zo'n situatie niet te vergelijken is. En als ze nou echt zo graag vreemd zou gaan, zou ze dat dan niet al lang gedaan hebben??????
Ik praat niemand goed, maar al die reacties, tja, al die fatsoensrakkers hier in Nederland (en op FOK), kom op zeg, wat heeft ze nu gedaan?? in een dronken bui een beetje gezoend?? een voetmassage is al erotischer hoor......
Helemaal mee eens.

Lekker laten gaan niet mee bemoeien.

Mag ik dan nog hopen op een beetje meer. Het gaat natuurlijk wel om de sensatie.

  zaterdag 25 november 2000 @ 14:38:47 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_492872
Hieke zet na acht jaar relatie op het spel

Verschenen in: Weekend 48
Geschreven door: Marc van der Linden
Met dank aan: Big Brother 2000 Watchers

Een relatie van acht jaar; een leuk huis en een gelukkig gezinsleven met 'n prachtige dochter. Dat is wat Big Brother-bewoonster Hieke momenteel op het spel zet door openlijk te flirten en te vrijen met haar veel jongere medebewoner Ferdi. En hoewel Ferdi zegt dat zijn relatie met Hieke geen kans heeft, toch hebben de medebewoners en meer dan een miljoen tv-kijkers inmiddels kunnen zien dat ze wel degelijk meer zijn dan alleen maatjes. Het begon bij hevig knuffelen in bed. Ferdi lag bloot in bed en Hieke kroop er, in haar ondergoed, bij. Het feit dat de makers van Big Brother de bewoners enkele dagen later ook nog flink wat alcohol gaven zorgde ervoor dat Ferdi en Hieke het laatste beetje schroom vergaten. Stiekem kropen ze samen het voorraadhok in en... zochten precies dat hoekje uit waar ze zich onbespied waanden. De medebewoners liepen direct weg toen ze zagen dat ze het tweetal stoorden en via de microfoons was precies te horen wat Hieke en Ferdi samen deden.

De meeste vaste kijkers smulden van deze beelden, maar zullen zich net als de overige Big Brother-bewoners hebben afgevraagd of Hieke haar vriend en dochter helemaal vergeten was. Ook in Stiens vraagt men zich inmiddels af hoe Hieke's vriend Farid op de weinig aan de verbeelding overlatende beelden heeft gereageerd. Farid staat in het Friese plaatsje bekend als een stoere, knappe man met een hart van goud. Hij en Hieke hebben al acht jaar een relatie en hoewel ze niet getrouwd zijn, worden ze door de meeste buurtgenoten wel als een echtpaar gezien. Hoewel er in het verleden wel eens wat problemen zijn geweest, vormen Hieke en Farid zeker sinds de komst van dochtertje Indy een perfect gezinnetje, zo zeggen buurtgenoten.

Farid, die in de bouw zijn brood verdient, was aanvankelijk heel enthousiast toen Hieke zich aanmeldde voor Big Brother. Op Hieke's officiële internetsite (www.bighieke.com) vertelt hij dan ook heel trots op haar te zijn. 'Als Hieke ergens haar zinnen op zet, dan kan ze ongelooflijk veel aan. Ze weet dan ook dat ik altijd voor de volle 100 procent achter haar sta, want samen sta je sterk' schrijft Farid op de site. Maar inmiddels moet ook hij het moeilijker krijgen. Vrienden, collega's en zelfs wildvreemden spreken hem aan op Hieke's vermeende affaire met Ferdi. En alsof Farid zelf het antwoord heeft op de vele vragen die hem bezighouden, krijgt hij die ook nog eens van iedereen voorgeschoteld. Is Hieke niet ook een beetje verliefd op Ferdi? Wat deden ze in het voorraadhok? Hebben jullie hier vooraf over gesproken? En wat ga je zeggen als ze er uit komt? Het zijn maar enkele van de vele vragen die nu in Farid's gedachten moeten rondgaan en waarop hij pas antwoord zal krijgen als hij Hieke weer ziet. In de omgeving van Hieke en Farid wordt zelfs stilletjes gehoopt dat zij spoedig het huis zal moeten verlaten, zodat er niet nog niet meer pijnlijke situaties te zien zullen zijn In Stiens wijst men echter vooral met een beschuldigende vinger richting de makers van Big Brother, die volgens velen proberen een goede relatie kapot te maken. 'Big Brother lijkt zich geen minuut druk te maken over het feit dat Hieke een man en een kind heeft. Ze laten gewoon de beelden zien van Hieke en Ferdi en bovendien geven ze extra veel drank, zodat de bewoners zich veel minder in de hand hebben.

'Farid is niet het type dat het achterste van zijn tong laat zien. Maar ik vermoed dat het hem heel veel verdriet heeft gedaan. Het grootste probleem is dat ook hij niet in contact kan komen met Hieke. Hij kan haar dus nu niet zelf vragen hoe het zit.
En tegelijkertijd wordt hij steeds met allerlei beelden geconfronteerd en met de meest absurde geruchten op internet' aldus een buurtbewoner. Op internet is al veel geschreven over Ferdi's vermeende verhouding met Hieke en sommige berichten gaan heel ver. Met nog bijna veertig dagen te gaan zal nog moeten blijken of Hieke echt gevoelens heeft voor Ferdi, of dat het gebrek aan warmte en liefde in het huis er de reden voor was dat ze steeds dicht tegen hem aan kroop. Ferdi maakt er inmiddels geen geheim meer van stapelverliefd te zijn op de mooie Friezin. En het is behalve de Big Brother bewoners ook de vaste kijkers opgevallen dat Hieke steeds meer moeite heeft om zichzelf in de hand te houden. Het zou daarom in Stiens niet betreurd worden als Hieke of Ferdi spoedig het huis uit wordt gestemd.


Bron : http://www.mediactua.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_493087
quote:
Op 25 november 2000 14:38 schreef Harry het volgende:
Hieke zet na acht jaar relatie op het spel

In Stiens wijst men echter vooral met een beschuldigende vinger richting de makers van Big Brother, die volgens velen proberen een goede relatie kapot te maken. 'Big Brother lijkt zich geen minuut druk te maken over het feit dat Hieke een man en een kind heeft. Ze laten gewoon de beelden zien van Hieke en Ferdi en bovendien geven ze extra veel drank, zodat de bewoners zich veel minder in de hand hebben.
Had men dan verwacht dat de uitzendingen alleen beelden van de kippen bevatten?
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')