Dit. x2quote:Op vrijdag 17 november 2017 02:44 schreef Puk1234 het volgende:
Islamistische vrouwen zijn net als onze vrouwen alleen je moet echt eerst officieel met ze zijn verloofd of gehuwd... ook afhankelijk of ze nog de oude stempel dragen..
Zodra je officieel met ze bent zijn ze net zoals elke ander vrouw..... alleen op een andere manier... aangezien ze ook met een andere cultuur en normen en waarden zijn opgevoed.
Ik heb een turkse exvriendin en dat beviel me goed en haar ook ... alleen aangezien haar familie (volledig oude stempel) zich ermee ging bemoeien hebben we er een eind aan gemaakt.
Voor de rest kan ik alleen zeggen kijk wel naar een dame waarvan de familie redelijk modern is dan is er geen probleem en zal je trots zijn op je vriendin.
Hoe kom ik in contact met zulke vrouwen? Zijn daar speciale datingsites voor? Ik mag hun normen en waarden wel.quote:Op vrijdag 17 november 2017 02:44 schreef Puk1234 het volgende:
Islamistische vrouwen zijn net als onze vrouwen alleen je moet echt eerst officieel met ze zijn verloofd of gehuwd... ook afhankelijk of ze nog de oude stempel dragen..
Zodra je officieel met ze bent zijn ze net zoals elke ander vrouw..... alleen op een andere manier... aangezien ze ook met een andere cultuur en normen en waarden zijn opgevoed.
Ik heb een turkse exvriendin en dat beviel me goed en haar ook ... alleen aangezien haar familie (volledig oude stempel) zich ermee ging bemoeien hebben we er een eind aan gemaakt.
Voor de rest kan ik alleen zeggen kijk wel naar een dame waarvan de familie redelijk modern is dan is er geen probleem en zal je trots zijn op je vriendin.
Bekeer je tot de islam.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:37 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Hoe kom ik in contact met zulke vrouwen? Zijn daar speciale datingsites voor? Ik mag hun normen en waarden wel.
Geen idee, ik heb nog nooit een datingsite gebruikt.Denk dat je er met toeval gewoon een tegen moet komen waar je een goeie klik mee krijgt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:37 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Hoe kom ik in contact met zulke vrouwen? Zijn daar speciale datingsites voor? Ik mag hun normen en waarden wel.
Ja. Het zijn in de regel leuke vrouwen in de omgang, net zoals... goh, alle andere vrouwen :-)quote:Op vrijdag 17 november 2017 01:46 schreef Ray_Smith het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dus hoe ze zijn in bed/sex?
Maar ik ben dan een soort wanna-be? Dat kan toch niet, en dat zouden families nooit accepteren lol.quote:
Kans is klein, sorry. Het merendeel van de Turkse en Marokkaanse vrouwen trouwt iemand van eigen afkomst (statistieken liegen er niet om). Houd het gewoon op Hollandse dames.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Maar ik ben dan een soort wanna-be? Dat kan toch niet, en dat zouden families nooit accepteren lol.
Als k aan turkse vrienden ofzo zeg dat k moslim wil worden, dan lachen ze mij uit.
En daarbij ga k niet elke keer bidden etc, zijn er ook marokkaanse meiden die wat vrijer zijn? Minder streng gelovig? Van mij hoeft dat allemaal niet zo, maar vind marokkaanse/turkse meisjes wel leuk.
Ach genoeg. Genoeg marokkaanse meiden die ook de slet uithangen en bewust geen marokkaan willen omdat dat zoveel gezeik oplevert. Dat is dan weer een kennis van de neef van de vader van de broer van de buurman. En dan worden ze weer in de gaten gehouden. Als je een seksdate met een marokkaanse chick wilt moet je uit een andere stad komen en haar ervan overtuigen dat je he le maal niemand kent die maar enigszins uit haar omgeving komt. Dan komt ze gewoon hoor, met de trein en braaf met haar hoofddoekje om.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Maar ik ben dan een soort wanna-be? Dat kan toch niet, en dat zouden families nooit accepteren lol.
Als k aan turkse vrienden ofzo zeg dat k moslim wil worden, dan lachen ze mij uit.
En daarbij ga k niet elke keer bidden etc, zijn er ook marokkaanse meiden die wat vrijer zijn? Minder streng gelovig? Van mij hoeft dat allemaal niet zo, maar vind marokkaanse/turkse meisjes wel leuk.
Fixed.quote:Op zondag 3 december 2017 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Genoeg marokkaanse meiden die bewust geen marokkaan willen omdat dat zoveel gezeik oplevert.
Hoe fix je die meiden? Heb je websites ofzo? Of spreek je ze gwn aan op straat stiekem? Je kunt ze niet zomaar aanspreken op straat toch, iedere mocro houd haar in de gaten.. Ik denk dat dat vooral via internet moet enzo he,quote:Op zondag 3 december 2017 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ach genoeg. Genoeg marokkaanse meiden die ook de slet uithangen en bewust geen marokkaan willen omdat dat zoveel gezeik oplevert. Dat is dan weer een kennis van de neef van de vader van de broer van de buurman. En dan worden ze weer in de gaten gehouden. Als je een seksdate met een marokkaanse chick wilt moet je uit een andere stad komen en haar ervan overtuigen dat je he le maal niemand kent die maar enigszins uit haar omgeving komt. Dan komt ze gewoon hoor, met de trein en braaf met haar hoofddoekje om.
Vroeger nog weleens gescoord via de chat van maroc.nl
Ik heb wel eens wat via internet gefixed inderdaad via maroc.nl. Maar volgens mij hebben ze daar geen chat meer.quote:Op zondag 3 december 2017 13:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Hoe fix je die meiden? Heb je websites ofzo? Of spreek je ze gwn aan op straat stiekem? Je kunt ze niet zomaar aanspreken op straat toch, iedere mocro houd haar in de gaten.. Ik denk dat dat vooral via internet moet enzo he,
En je moet er natuurlijk goed uitzien en goed lichaam hebben.
Die zijn er zat.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon een leuke tijd met ze doorbrengen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kans is klein, sorry. Het merendeel van de Turkse en Marokkaanse vrouwen trouwt iemand van eigen afkomst (statistieken liegen er niet om). Houd het gewoon op Hollandse dames.
Wat ben je dan wel?quote:Op maandag 4 december 2017 12:35 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon een leuke tijd met ze doorbrengen.Als ze niet willen trouwen, dat snap ik dan wel.
Marokkaanse vrouwen zijn mooi. Ik ben die “hollandse” dames zat. Daarbij ben ik zelf geen echte NL’er.
Zat knappe Hollandse vrouwen, waar je beter bij past.quote:Op maandag 4 december 2017 12:35 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon een leuke tijd met ze doorbrengen.Als ze niet willen trouwen, dat snap ik dan wel.
Marokkaanse vrouwen zijn mooi. Ik ben die “hollandse” dames zat. Daarbij ben ik zelf geen echte NL’er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |