de gemiddelde dumpert reaguurderquote:Op donderdag 16 november 2017 21:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
OH MIJN GOD, WIE IS DIE VETZAK LINKS?

Link?quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar het hele artikel
Edit: thanks voor het PDF-je Chai/yosander

Een lopende Braadslee, daar is ook nog een mooi gifje van.quote:Op vrijdag 17 november 2017 13:48 schreef Pharkus het volgende:
Die auto heeft meer gelopen dan Braadslee zeg maar.

Ook echt zonder schaamte vermelden dat hij geen beroep heeft.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Braddie,Olst is aanzienlijk minder ver dan Sint Truiden...

Smooth hoor.quote:

Was die wereldreis niet met de Twingo?quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Braddie,Olst is aanzienlijk minder ver dan Sint Truiden...

quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Was die wereldreis niet met de Twingo?

quote:Op donderdag 16 november 2017 21:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
OH MIJN GOD, WIE IS DIE VETZAK LINKS?

Nee, het So You Think You Can Autowassen-kandidaatschap bij de Peugeotdealer was nog in het tijdperk dat hij Live Drives in de Polo deed.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:18 schreef Mark031 het volgende:
Alhoewel ik me herinner dat hij in die periode voor Peugeot ging werken.

Mooie tijden.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, het So You Think You Can Autowassen-kandidaatschap bij de Peugeotdealer was nog in het tijdperk dat hij Live Drives in de Polo deed.

Toen kreeg de ongemotiveerde gast de baan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, het So You Think You Can Autowassen-kandidaatschap bij de Peugeotdealer was nog in het tijdperk dat hij Live Drives in de Polo deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |