abonnement Unibet Coolblue
pi_175145977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:41 schreef TillyB het volgende:

[..]

Net aan een film begonnen (Mudbound), ff midnight snack maken en nu dit. -O-
Hier geen problemen, ook niet met die film. Weird.
Ik had die melding in 't verleden wel eens als ik op de US Netflix zat.
pi_175145984
quote:
Wow weer zo'n hele avond lang :o
Veel plezier alvast!

Nu ga'k slapen. Trusten! :W
  Intelligentste user 2022 zaterdag 18 november 2017 @ 01:48:46 #278
222817 Recce
pi_175145986
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Recce binnenkomt zitten de dames altijd binnen no-time in zijn DM en is het hier stil.
Jammer dat ik dan net altijd weer iets anders ben gaan doen. -O-

Ik ga tukken. :W
pi_175146017
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:48 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Wow weer zo'n hele avond lang :o
Veel plezier alvast!

Nu ga'k slapen. Trusten! :W
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:48 schreef Recce het volgende:

[..]

Jammer dat ik dan net altijd weer iets anders ben gaan doen. -O-

Ik ga tukken. :W
Trusten kinders :W
pi_175146028
Truste slapers :W
TEAM BAKSTEEN
pi_175146047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:54 schreef TillyB het volgende:
Truste slapers :W
Trusten :W
pi_175146054
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Trusten :W
Ga je slapen?
TEAM BAKSTEEN
pi_175146061
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:58 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ga je slapen?
Inderdaad.
pi_175146065
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Inderdaad.
Oh, dan is het goed. Truste :W
TEAM BAKSTEEN
pi_175146842
Goedenmorgen sc wakker worden
I will do what i must !!
pi_175147483
Eindelijk iemand die begrijpt dat je de zwartgele veter uit de zwarte schoenen het liefst vervangt voor helemaal zwarte? Of niet zwarte knoopjes van een bloes vervangt voor zwarte? Ik 'moet' zwart zien als ik naar beneden kijk.

En nee, ik lees niet alles sc's door, maar de Borsato fascinatie intrigeerde. :@
pi_175149111
I will do what i must !!
pi_175149593
Van Marco Borsato naar ongesteldheid cups -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_175150206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Van Marco Borsato naar ongesteldheid cups -O-
TEAM BAKSTEEN
pi_175150398
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_175150522
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:33 schreef -sabine- het volgende:
Eindelijk iemand die begrijpt dat je de zwartgele veter uit de zwarte schoenen het liefst vervangt voor helemaal zwarte? Of niet zwarte knoopjes van een bloes vervangt voor zwarte? Ik 'moet' zwart zien als ik naar beneden kijk.

En nee, ik lees niet alles sc's door, maar de Borsato fascinatie intrigeerde. :@
Precies, als het niet zwart is stoort het. Lichte knoopjes op een overhemd, wie bedenkt dat? 8)7
pi_175151073
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Precies, als het niet zwart is stoort het. Lichte knoopjes op een overhemd, wie bedenkt dat? 8)7
Of dan wel zwarte knoopjes maar aangenaaid ecru garen. Warum?
Lang leve de watervaste markers.

Een bondgenoot. Mijn dag is goed.
pi_175151098
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Van Marco Borsato naar ongesteldheid cups -O-
Prima uitvinding die cups. Milieuvriendelijk en hyggisch verantwoord.
pi_175152863
Ongesteldheid cups :?
SOONY
pi_175153174
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:55 schreef DKUp het volgende:
Ongesteldheid cups :?
Dat drinkt net ff wat makkelijker weg dan een tampon uitwringen boven je giecheltje.
TEAM BAKSTEEN
pi_175154225
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:16 schreef TillyB het volgende:

[..]

Dat drinkt net ff wat makkelijker weg dan een tampon uitwringen boven je giecheltje.
Wel leuk van de Nespresso.
SOONY
pi_175154290
quote:
Twitter gaat los over 'schaamteloze zelfpromotie' Borsato bij RTL Late Night

De speciale uitzending van RTL Late Night over het nieuwe album Thuis van Marco Borsato trok gisteravond ruim 1,2 miljoen kijkers, maar op sociale media werd de bij de zanger thuis geregistreerde uitzending wisselende gewaardeerd. Menigeen ergerde zich kapot aan de 'wel heel kleffe', 'mierzoete' en 'te commerciële verkoop-onemanshow'. ,,Mag ik een teiltje voor deze schaamteloze zelfpromotie'', reageerde iemand. Weer anderen vonden de talkshow rond de vocalist juist top. Onder de video een greep uit de vooral negatieve maar ook positieve reacties.

Twitter gaat los over 'schaamteloze zelfpromotie' Borsato bij RTL Late Night
VIDEODe speciale uitzending van RTL Late Night over het nieuwe album Thuis van Marco Borsato trok gisteravond ruim 1,2 miljoen kijkers, maar op sociale media werd de bij de zanger thuis geregistreerde uitzending wisselende gewaardeerd. Menigeen ergerde zich kapot aan de 'wel heel kleffe', 'mierzoete' en 'te commerciële verkoop-onemanshow'. ,,Mag ik een teiltje voor deze schaamteloze zelfpromotie'', reageerde iemand. Weer anderen vonden de talkshow rond de vocalist juist top. Onder de video een greep uit de vooral negatieve maar ook positieve reacties.

Twitter gaat los over 'schaamteloze zelfpromotie' Borsato bij RTL Late Night
VIDEODe speciale uitzending van RTL Late Night over het nieuwe album Thuis van Marco Borsato trok gisteravond ruim 1,2 miljoen kijkers, maar op sociale media werd de bij de zanger thuis geregistreerde uitzending wisselende gewaardeerd. Menigeen ergerde zich kapot aan de 'wel heel kleffe', 'mierzoete' en 'te commerciële verkoop-onemanshow'. ,,Mag ik een teiltje voor deze schaamteloze zelfpromotie'', reageerde iemand. Weer anderen vonden de talkshow rond de vocalist juist top. Onder de video een greep uit de vooral negatieve maar ook positieve reacties.
quote:
“Ik had het zwaar, zat aan de grond, kon zelfs mijn tuinman niet meer betalen. Mijn eigen muzziek heeft mij gered.” #marcoborsato #mastorbato #rtlln
quote:
Wat een warme én oprechte persoonlijkheid. Goed voorbeeld voor vele #egotrippers in de #showbizzwereld #marcoborsato
quote:
De marsepeine pijperij die je wist dat zou komen. #rtlln #johnewbank #marcoborsato
quote:
Zo 12 uur later. Zou die Borsato al klaar zijn met zijn irrelevant demagogisch clichébrakend gelul over zichzelf en zijn ge-wel-di-ge familie en vriendschappen? Zou er een nieuw album op komst zijn? Of een nieuw soort Botox? #zumkotsen #rtllatenight is nu echt klaar.
quote:
Ik ben echt dol op Marco en z’n muziek. Maar hoe hij hier zo zit te praten over dat ie knetterverliefd was op Leontine en nog steeds zegt te zijn, wetend dat ie vreemd is gegaan... Man hou op met me hoor. #rtlln #rtllatenight
quote:
Ik vrees dat een enkel teiltje niet genoeg is voor deze uitzending van #rtllatenight #k*ts
quote:
De aller aller aller beste artiest van Nederland met zijn eigen #rtllatenight special! Wat een enorme giga held en wat een fantastisch mens! #marco #borsato @borsato
quote:
#rtllatenight het erlend galjaard clubje begint nu wel heel eng te worden. @borsato die een uur lang zijn nieuwe cd mag promoten.
https://www.ad.nl/show/tw(...)late-night~a15e5c70/

[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 18-11-2017 16:28:15 ]
SOONY
pi_175154427
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

https://www.ad.nl/show/tw(...)late-night~a15e5c70/
Je hebt iig niet in je eentje zitten genieton :D

TEAM BAKSTEEN
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')