Dieptegang..quote:Op donderdag 16 november 2017 17:43 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
oke en wat voor band en dieptegang heb je met die andere dates dan?
Ghehe het is dat ik de humor erachter wel snap als man zijndequote:Op donderdag 16 november 2017 17:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dieptegang..
[ afbeelding ]
Ik weet ik ben kinderachtig...
Date jij dan? Ik dacht dat Islamitische vrouwen uitgehuwelijkt werden.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ikzelf zou het nooit doen, maar fout is het niet hoor.
Minder denken dan, aangezien het uithuwelijken in de islam niet toegestaan is.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Date jij dan? Ik dacht dat Islamitische vrouwen uitgehuwelijkt werden.
Ah, nou, dan heb ik weer wat geleerd.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Minder denken dan, aangezien het uithuwelijken in de islam niet toegestaan is.
Altijd eerst vleeskeuren, voor hetzelfde geld heeft ze enorme tetten!quote:Op donderdag 16 november 2017 17:25 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja ik heb al gezegd dat ik open sta voor alles, dus niet zozeer per definitie relatie. Date 2 vindt trouwens wel pas plaats over een maand voor wat het waard is..
Denk dat ik persoon 3 ga laten vallen, er staat nog niks gepland.
Ja, heb besloten nr. 3 te ontwijken (had geen afspraak nog). Nummer 1 zie ik volgende week. Is ze leuk, kamp ik met een probleem, al heb ik haar wat laten schemeren nog niet helemaal sta te springen om een relatie, zij heeft hetzelfde.quote:Op donderdag 16 november 2017 19:47 schreef embedguy het volgende:
Date gewoon met ze. Die meid van over een maand kun je nog altijd afzeggen als je verder gaat met die andere en anders kun je het gewoon door laten gaan.
Met die andere twee; zelf zou ik er gewoon mee gaan daten. Het is maar een date. Grote kans dat het al na de eerste date duidelijk wordt dat het sowieso niets serieus wordt.
Waarom ontwijken en instellingen wijzigen?quote:Op donderdag 16 november 2017 20:20 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja, heb besloten nr. 3 te ontwijken (had geen afspraak nog). Nummer 1 zie ik volgende week. Is ze leuk, kamp ik met een probleem, al heb ik haar wat laten schemeren nog niet helemaal sta te springen om een relatie, zij heeft hetzelfde.
Nummer 2, zal ik proberen wat minder aandacht te geven totdat ik eruit ben en dan zal ik ook direct eerlijk zijn.
Mijn whatsapp instellingen gewijzigd.
1 ding is zeker, hoe dit ook moge aflopen, dit doe ik never nooit meer.![]()
Lastige vragen.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom ontwijken en instellingen wijzigen?
Je kan toch gewoon nog wat kletsen? Je doet toch geen beloftes?
Met wie van de 3 heb je de leukste, spontane gesprekken?
Met wie zou je het liefste opgesloten zitten voor een dag? Wetende dat jullie alleen maar kunnen praten, geen sex
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 november 2017 17:07 schreef Dakterras het volgende:
Hello,
Is het verantwoord om meerde tegelijk te daten? Dus zeg maar maandag date 1, woensdag date 2, en donderdag date 3?
Ik zit op dit moment in zo'n situatie namelijk, hoewel de afspraak met meid nr. 3 nog niet vast staat.
Persoon 1 weet dat ze niet de enige is en die andere 2 weten van niks.
Alle 1 heb ik nog niet IRL ontmoet, 1 op 1. (1 tinder 2 kroeg)
Ik zie door de bomen het bos niet meer en het voelt moreel onverantwoord
Graag tips en adviezen van ervaringsdeskundigen!
Dat dus.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:09 schreef BoneThugss het volgende:
Waarom niet?
Dat is toch het hele idee van daten?
Dit.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:32 schreef Puk1234 het volgende:
Je hoeft niet persee iets te zeggen bij de eerste date... maar ik zou wel een keuze maken op korte termijn, lijkt me anders niet eerlijk om meiden aan het lijntje te houden. Ik bedoel zou jij ook niet leuk vinden als een dame dat bij jouw doet toch.. Dus doe de eerste date en maak je keuze..
De meids idd.quote:
Dat is toch een doodnormaal woord?quote:Op donderdag 16 november 2017 17:10 schreef maily het volgende:
Jij bent de enige die dat wel of niet verantwoord kan vinden.
Beetje denigrerend wel: "meid".
Dit idd.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:38 schreef jogy het volgende:
Het gaat om een date, lekker boeiend. Het kan vriezen, Het kan dooien. Als je nou al een tijdje bezig bent met ze en dus ook seks met ze heb zou ik het persoonlijk wel kenbaar maken. Gewoon niet te moeilijk doen en ervan genieten. Niets aan de hand.
quote:
Ja, maar jij gaf het dus ervoor aan? Dat heb ik namelijk niet helemaal duidelijk gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat ligt een beetje aan de intentie van je date denk ik. Als je gewoon een leuke tijd wilt en af en toe lekker wilt seksen is het geen probleem.
Zelf was ik in het verleden op zoek naar een nieuwe relatie en ook in de situatie gekomen dat je op een gegeven moment 3vrouwen tegelijk date en dan wordt het lastig. Ik ben zelfs nog een keer 2 dagen achter elkaar uit eten geweest in hetzelfde restaurant met een andere meid. Je wilt een serieuze relatie, maar je moet wel je datingafspraakjes geheim houden voor de rest. En ik vond ze alle drie leuk, maar eentje het leukste, dan moet je er 2 teleurstellen. Dus voor een serieuze relatie zou ik het afraden.
Nee ik had het niet aangegeven.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:54 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaf het dus ervoor aan? Dat heb ik namelijk niet helemaal duidelijk gedaan.
Dat laatste lijkt me echt kut. Voel je je er dan lang kut over nadien?quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee ik had het niet aangegeven.
Ik had gewoon opeens 3 vrouwen die geïnteresseerd waren, en ik vond ze alledrie wel leuk. Dan ga je een beetje aftasten en een beetje daten. Maar je kan natuurlijk niet zeggen dat je haar aan het lijntje houdt omdat er nog 2 zijn die wel willen. Op een gegeven moment heb ik er bij 2 een eind aan het daten gemaakt met "je bent toch niet helemaal mijn type" of zoiets. Dat vond ik persoonlijk best lastig.
Waarom zou die? Je bent niemand iets verplicht tijdens de dating-fase, dan tast je juist af of het wat kan worden. Naar mijn mening dan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:00 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt kut. Voel je je er dan lang kut over nadien?
Ben ik helemaal met je eens. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat anders ziet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Waarom zou die? Je bent niemand iets verplicht tijdens de dating-fase, dan tast je juist af of het wat kan worden. Naar mijn mening dan.
Als er uit speed dating meerdere "mijn type mens" komen, dan is het handig om ze allemaal te daten tot je meer weet dan alleen het type.quote:Op vrijdag 17 november 2017 14:05 schreef Yiwei het volgende:
Volgens een vriend van mij is er niet meer nodig dan speed dating: binnen 5 min. weet je heus wel of het jouw type mens is.
Dus er is geen sprake van meerdere tegelijk.
Ja precies! Zelf ben ik meestal als ik dan aan het daten ben met max 1 persoon tegelijk bezig... Maar das ook logisch want ik date niet met iemand als ik denk 'die is wel aardig', want dan zou het wel druk worden (met zowel dates als afwijzingen haha).quote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel Amerikaans. Daar lijken ze ook altijd te daten met een aantal verschillende mensen, tegelijkertijd.
En dan pik je er de beste uit ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |