abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2017 @ 15:34:21 #1
251095 Purdey
Better off alone..
pi_175112319
Ruim een jaar geleden leerde ik een jongen kennen die binnen korte tijd uitgroeide tot een van mijn beste vrienden. Voor mij was het liefde op het eerste gezicht, voor hem niet. Hij zegt niks voor mij te voelen, alleen twijfel ik daar aan.

Al een jaar lang hebben we elke dag contact. Ik ben de persoon die hij als eerste belt als er leuke of minder leuke dingen in zijn leven gebeuren. Ook merk ik dat hij me vaak ‘pest’ om me vervolgens vast te pakken om sorry te zeggen. Daarnaast hebben we het afgelopen jaar behoorlijk wat keren seks gehad.

Echter begin ik op het punt te komen dat ik het steeds lastiger vind worden. Ik word continu heen en weer geslingerd tussen hem niet kwijt willen, maar ook niet weten hoe verder te moeten. Op dit moment hebben we op mijn verzoek een pauze ingelast van een aantal weken, hij vond dit ook lastig maar bij ons voorlopige afscheid gaf hij wel aan dat hij me niet kwijt wil.

Is het mijn verliefde mindset dat ik niet geloof dat de liefde niet wederzijds is? En is hier ooit iemand verliefd geweest op zijn/haar beste vriend(in)?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_175112407
Als ie een relatie met je zou willen had je die wel want de deur staat bij jou wagenwijd open
Meer hoef je niet te weten lijkt me

En zolang je met hem batst kun je hem ook niet los laten
pi_175112843
Zonder relatie neuken is gebruikt worden....


Hoevaak moet ik het nog uitleggen.
pi_175112874
Ach ja, als het je zo dwars zit dat hij alleen maar sex wilt, moet je gewoon duidelijk zijn.

Na jullie pauze (of voor mijn part nu) vertel je hem dat je niet verder wilt op deze manier. Dat je een relatie met hem wilt.
Als hij dat dan nog niet wilt, dan kan je je conclusies trekken en hem aan de kant zetten.
pi_175113905
Hoe is dit vriendschap? Jullie handelen beiden niet naar je intenties, jij wil een relatie maar neemt genoegen met friends with benefits (waarbij je friends met een korrel zout moet nemen, agz het nooit echt diepgaande vriendschap betreft, meer een neukertje dat je graag mag) en hij wil een side bitch maar pretendeert vriendschap.

Je gaat zijn acties niet kunnen veranderen. Beter zorg je goed voor je eigen hartje en je ego en hou je hier mee op. Als hij je hartje had gewild had hij je aanbod wel geaccepteerd.

Je biedt je poen en je hartje aan. Hij pakt je poen en laat je hartje links liggen. Trek je conclusies.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175113970
Dus een jaar lang wil hij je al en onderneemt hij 0 actie.
Of misschien is het gewoon waar als hij zegt dat hij niet in je geinteresseerd is.

Welke is logischer, denk je?
pi_175114168
Hij vindt je waarschijnlijk wel aardig en lekker voor de seks/vriendschap. Hij wil alleen geen relatie omdat hij zei niks te voelen. Dus helaas ts
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_175114451
Hij vindt je wel leuk maar niet leuk genoeg. En waarom geloof je hem niet gewoon?
  donderdag 16 november 2017 @ 17:42:31 #9
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_175114617
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:34 schreef Purdey het volgende:
Ruim een jaar geleden leerde ik een jongen kennen die binnen korte tijd uitgroeide tot een van mijn beste vrienden. Voor mij was het liefde op het eerste gezicht, voor hem niet. Hij zegt niks voor mij te voelen, alleen twijfel ik daar aan.

Al een jaar lang hebben we elke dag contact. Ik ben de persoon die hij als eerste belt als er leuke of minder leuke dingen in zijn leven gebeuren. Ook merk ik dat hij me vaak ‘pest’ om me vervolgens vast te pakken om sorry te zeggen. Daarnaast hebben we het afgelopen jaar behoorlijk wat keren seks gehad.

Echter begin ik op het punt te komen dat ik het steeds lastiger vind worden. Ik word continu heen en weer geslingerd tussen hem niet kwijt willen, maar ook niet weten hoe verder te moeten. Op dit moment hebben we op mijn verzoek een pauze ingelast van een aantal weken, hij vond dit ook lastig maar bij ons voorlopige afscheid gaf hij wel aan dat hij me niet kwijt wil.

Is het mijn verliefde mindset dat ik niet geloof dat de liefde niet wederzijds is? En is hier ooit iemand verliefd geweest op zijn/haar beste vriend(in)?
Je kan het ook zo bekijken.. jullie zijn beste vrienden en misschien wil hij dat ook niet kwijt... besef als je een relatie begint met een vriendschappelijk persoon en het gaat uit, dat 90% van de gevallen de vriendschap ook vervalt. Misschien denkt hij er ook wel zo over...
  donderdag 16 november 2017 @ 18:09:48 #10
251095 Purdey
Better off alone..
pi_175115187
We hebben een maandje geleden besloten om die reden ook geen seks meer te hebben Puk, omdat we bang waren dat de vriendschap eraan zou gaan.

Ik weet ook wel dat het heel dom en/of naïef klinkt, het is vrij obvious dat hij in mij geen relatiemateriaal ziet. Maar sommige dingen blijven vraagtekens opwerpen. Ik vind het gewoon lastig, omdat hij ook mijn beste vriend is geworden en ik hem momenteel echt wel mis nu ik hem niet zie en spreek.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_175115983
Lief en leed met elkaar delen èn seks hebben met elkaar... Waarom _de neuk_ lukt de jeugd het niet meer om dat gewoon een relatie te noemen!? Zo'n grote fomo dat alles maar tot in het oneindige open en vrijblijvend gehouden moet worden!??

(De fear of missing out ligt hier natuurlijk in het feit dat dat knaapje geen andere meisjes meer mag prikken als hij een relatie aangaat met TS)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 november 2017 @ 19:04:48 #12
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175116210
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:32 schreef Koettie het volgende:
Hij vindt je wel leuk maar niet leuk genoeg. En waarom geloof je hem niet gewoon?
Precies dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 16 november 2017 @ 19:08:45 #13
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_175116293
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:09 schreef Purdey het volgende:
We hebben een maandje geleden besloten om die reden ook geen seks meer te hebben Puk, omdat we bang waren dat de vriendschap eraan zou gaan.

Ik weet ook wel dat het heel dom en/of naïef klinkt, het is vrij obvious dat hij in mij geen relatiemateriaal ziet. Maar sommige dingen blijven vraagtekens opwerpen. Ik vind het gewoon lastig, omdat hij ook mijn beste vriend is geworden en ik hem momenteel echt wel mis nu ik hem niet zie en spreek.
Tja is niet makkelijk.. maar denk aan het grotere doel... vriendschap behouden. En ja je ziet zelf al in dat seks geen goed idee is... Is rot situatie maar denk in de loop van tijd dat het toch een plekje moet geven, ik bedoel met de verwachtingen en het eind resultaat als het fout loopt kan je alleen jezelf verdrietig mee maken.
  donderdag 16 november 2017 @ 19:18:40 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175116467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:59 schreef hoechst het volgende:
Zonder relatie neuken is gebruikt worden....

Hoevaak moet ik het nog uitleggen.
Hoe staat het leven in Barneveld? Nog steeds twee keer per dag naar de kerk?
pi_175116987
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 19:18 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hoe staat het leven in Barneveld? Nog steeds twee keer per dag naar de kerk?
nee 24 uur per dag
pi_175118966
quote:
15s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:52 schreef Puntenjager het volgende:
Lief en leed met elkaar delen èn seks hebben met elkaar... Waarom _de neuk_ lukt de jeugd het niet meer om dat gewoon een relatie te noemen!? Zo'n grote fomo dat alles maar tot in het oneindige open en vrijblijvend gehouden moet worden!??

(De fear of missing out ligt hier natuurlijk in het feit dat dat knaapje geen andere meisjes meer mag prikken als hij een relatie aangaat met TS)
Omdat er geen vlinders zijn? Ik heb ook een fwb gehad die ik super vond, de seks was leuk en we konden altijd lachen en huilen met elkaar. Maar was niet eens een beetje verliefd. Vond hem heel aardig en sexy, meer niet.
pi_175119342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:42 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Je kan het ook zo bekijken.. jullie zijn beste vrienden en misschien wil hij dat ook niet kwijt... besef als je een relatie begint met een vriendschappelijk persoon en het gaat uit, dat 90% van de gevallen de vriendschap ook vervalt. Misschien denkt hij er ook wel zo over...
Beste vrienden plus seks, en dan nog is het niet genoeg...

Welk stofje missen we hier?
  donderdag 16 november 2017 @ 23:48:16 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175124154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Dus een jaar lang wil hij je al en onderneemt hij 0 actie.
Of misschien is het gewoon waar als hij zegt dat hij niet in je geinteresseerd is.

Welke is logischer, denk je?
Juist! Je zit in de friendzone en een jonge man kan makkelijk 1 x per dag wippen, dus dat doet ie af en toe ook met jou. Honger maakt nu eenmaal rauwe bonen zoet. Maar voor hem ben je geen relatie materiaal.
Dus geniet van jullie vriendschap en af en toe een wip. Kan je dat niet (meer) in deze vorm, .... jammer dan. Of wil je een afgedwongen of een gemanipuleerde relatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 16-11-2017 23:56:37 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 november 2017 @ 23:53:20 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175124278
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 19:08 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Tja is niet makkelijk.. maar denk aan het grotere doel... vriendschap behouden. En ja je ziet zelf al in dat seks geen goed idee is... Is rot situatie maar denk in de loop van tijd dat het toch een plekje moet geven, ik bedoel met de verwachtingen en het eind resultaat als het fout loopt kan je alleen jezelf verdrietig mee maken.
Als ik die man was zou ik zeggen, na het afgelopen jaar, nu geen sex meer, maar wel mijn vriendschap? Koop jij je maar een hondje. Type kuttenlikkertje, kom je nog enigszins aan je trekken!

o|O :N :X
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 november 2017 @ 23:55:27 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175124319
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 19:18 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hoe staat het leven in Barneveld? Nog steeds twee keer per dag naar de kerk?
In Barneveld eten ze teveel van die Finopril (oid) eieren. Dan krijg je dit soort opmerkingen. Raad jou dringend aan profesionele hulp te zoeken of ipv twee eitjes ´s ochtends twee grote stukken vlaai te eten.

:Y O-)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175124479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:59 schreef hoechst het volgende:
Zonder relatie neuken is gebruikt worden....

Hoevaak moet ik het nog uitleggen.
Nu weer het klooster in.
pi_175125237
Aandacht maakt veel goed.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 17 november 2017 @ 07:16:28 #23
471637 TomStall
I buried Joey
pi_175126057
Hij weet dat jij meer zou willen, maar hij wil dat niet. Toch heeft hij seks met je. Leuke "vriend" is dat.
pi_175126233
Je hebt t zelf verpest door al je benen te spreiden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')