abonnement Unibet Coolblue
pi_175107048
Een detacheerder overweegt mij als zzp-er te plaatsen bij een opdrachtgever. Geeft daarnaast aan dat er een DSI-screening moet plaatsvinden en geeft aan dat ik de kosten moet betalen omdat de wet dat eist.

Nu heb ik DSi gebeld en zij weten van geen wet die zoiets voorschrijft, geven aan dat veel werkgevers dit betalen. Ik heb wel aangegeven bij DSi dat ik zzp-er ben maar meer wisten ze niet te zeggen. Ik kan me geen andere wet voorstellen dan misschien Wet DBA. Wie kan hier iets over zeggen?
pi_175107141
Hangt van je werkgever af. Bij de een kan je het declareren. Bij een ander niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175107315
Megumi, dat is hier niet aan de orde: ik ben zzp-er en heb dus geen werkgever. Ik heb te maken met een detacheringsbureau dat mij wilt plaatsen bij hun opdrachtgever, waardoor de detacheerder dus mijn opdrachtgever is.
pi_175107376
De strekking is het zelfde. Je zal het of moeten kunnen declareren of zelf moeten betalen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:44:22 #5
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_175107412
Dit hoort gewoon bij de gebruikelijke onderhandeling tussen detacheerder en opdrachtgever, hè?

Als zij een dikke marge pakken, dan houd je je poot stijf en zeg je dat zij het mogen betalen. En dat je anders een andere klus pakt.

Als het een wat langerlopende opdracht is, je een aardig uurtarief hebt bedongen enz. dan neem jij het voor je kosten.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_175107567