abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175106628
Om alvast te beginnen, ik ben geen ochtend mens. Een mooi, lekker kort verhaal:

Ik stond net op de trein te wachten, pomdiepomdipom, komt er een jongeman naar mij toegelopen met een vraag over een online ticket. Heb hem vriendelijk geholpen, hij vroeg waar kom je vandaan vanwege m’n mooiste steenkolen Duitse accent, bladiebla, de trein kwam, dus ik stapte in.

De beste, vriendelijke jongeman kwam naast mij zitten (vervelend wel) en bleef doorkwebelen en vragen stellen. Zoals ik al zei, ben ik geen ochtend mens dus ik zei vrij weinig en ik deed gewoon alsof ik een beetje moeite had met de Duitse taal. Hij komt elke ma t/m do naar mijn (jwz mah city) stad toe voor werk en slaapt in het hotel waar mijn vriend ook werkt. Enorm gezellig. ^O^

Verder zat deze jongeman te vertellen dat hij voor een groot, Duits accountantskantoor werkt (wat ik dan wél weer interessant vond, goede banen zijn daar beschikbaar) en hij Sky Priority Member is voor de vliegmaatschappij waar ik stage loop.
Toen vroeg de beste jongeman mijn nummer. Normaal gesproken heb ik altijd mijn visite kaartje bij mij maar ja, je raad het al: heute nicht. Erg onprofessioneel, maar ja ben nog een jonkie dus mag het. :{w

Dus ik besloot mijn mobiele nummer en mijn (zakelijke) email te geven, gewoon puur zakelijk want we hebben het daar ook echt alleen over gehad. Mijn mobiele nummer gaf ik omdat ik eigenlijk die meer gebruik dan mijn werktelefoon (geen werk mobiel want ik ben maar een zielige stagiair) en ja: wist ik veel eigenlijk.

We stapten gezellig de trein uit, ik zeg aufwiederschnietzel en gaf hem netjes een hand. En toen zei hij: Ik bel je van de week wel eventjes, kunnen we gezellig koffie drinken.

Moet ik dit mijn vriend vertellen? Want ik was eigenlijk niet van plan met hem persé koffie te drinken, alleen mijn netwerk uitbreiden. Bovendien heeft hij mijn nummer, dus kan die mij elk moment appen. Ja, misschien bedoelde hij het niet zo – weet ik ook wel – maar toch weet ik niet zeker of ik dit mijn vriend moet vertellen.

Oja, ik lust ook geen koffie. :r
pi_175106661
Ligt eraan wat je van plan bent.
pi_175106686
Koffie = bier, is een bekend Duits eufemisme.
Gewoon doen joh, ben je niet benieuwd naar zijn priority member?
pi_175106698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:03 schreef DaggerOne het volgende:
Ligt eraan wat je van plan bent.
Nou, niks. Het is een bedrijf waar ik later wel zou kunnen stage lopen/ werken ofzo, dus wilde eigenlijk als contact houden mocht ik ooit gaan solliciteren.
pi_175106707
Geheel volgens het boekje. Netjes.
pi_175106709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Koffie = bier, is een bekend Duits eufemisme.
Gewoon doen joh, ben je niet benieuwd naar zijn priority member?
Sky *

Wel goed zeggen he moppie
  donderdag 16 november 2017 @ 11:07:01 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175106732
Nou het is toch helemaal niet gek om deze ontmoeting aan je vriend te vertellen? is gewoon een dagelijkse gebeurtenis die je met je partner kan bespreken.

Daarbij wees ook duidelijk naar die andere vent toe dat je een vriend hebt en dat het voor jou alleen puur zakelijk is.

Mannen halen zich nog wel eens dingen in het hoofd...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175106734
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:05 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Sky *

Wel goed zeggen he moppie
Denken dat ik het daar over heb :')
pi_175106750
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:07 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Denken dat ik het daar over heb :')
Daar gaat het niet om nu!
pi_175106767
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:07 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om nu!
:')
pi_175106793
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Nou het is toch helemaal niet gek om deze ontmoeting aan je vriend te vertellen? is gewoon een dagelijkse gebeurtenis die je met je partner kan bespreken.

Daarbij wees ook duidelijk naar die andere vent toe dat je een vriend hebt en dat het voor jou alleen puur zakelijk is.

Mannen halen zich nog wel eens dingen in het hoofd...
Ja ik had ook gezegd dat mij vriend in dat hotel werkt.
Dus ik zag dat koffie ding niet aakomen. :')
  donderdag 16 november 2017 @ 11:11:54 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175106811
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:10 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Ja ik had ook gezegd dat mij vriend in dat hotel werkt.
Dus ik zag dat koffie ding niet aakomen. :')
Misschien zag hij, of voelde hij aan, dat je een onzeker persoon bent en wou hij toch de gok wagen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:12:15 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175106817
Het is chanant.
And so is the past
pi_175106820
Als ik je vriend was, zou ik wel een beetje graag gealarmeerd zijn, als je je zo gewillig of zelfs willoos opstelt naar andere mannen

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175106852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:12 schreef RM-rf het volgende:
Als ik je vriend was, zou ik wel een beetje graag gealarmeerd zijn, als je je zo gewillig of zelfs willoos opstelt naar andere mannen

Ik liet mijn tieten niet zien
pi_175106854
Waarom zou je het wel aan ons vertellen en niet aan je vriend? Zodejuuh heeh.

Wat kan ons dit nou toch allemaal schelen hea? Worden wij vanavond lekker door je gezogen omdat we je onzin hebben aan moeten horen? Pffff.
pi_175106857
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Misschien zag hij, of voelde hij aan, dat je een onzeker persoon bent en wou hij toch de gok wagen.
Onzeker
pi_175106862
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:10 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Ja ik had ook gezegd dat mij vriend in dat hotel werkt.
Dus ik zag dat koffie ding niet aakomen. :')
Dat zegt veel mannen echt helemaal niks. Komt trouwens ook deels door hoeveel vrouwen hun zogenaamde vriend gebruiken als eerste schild.

Ik zou eigenlijk bij uitwisseling van nummers (waar het nu dus te laat voor is) en/of bij daadwerkelijk afspreken het nog eens benadrukken. Verder inderdaad gewoon aan je vriend vertellen, als een normale gebeurtenis.

Door het niet te vertellen lijkt het alsof er iets te verbergen valt. Daarnaast kan zoiets ook de aanloop vormen naar een situatie waarin er echt iets te verbergen valt.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:15:26 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175106870
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:14 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Onzeker
Dat is jammer daar kan je aan werken :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175106885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:00 schreef 2682000 het volgende:
Om alvast te beginnen, ik ben geen ochtend mens. Een mooi, lekker kort verhaal:

Ik stond net op de trein te wachten, pomdiepomdipom, komt er een jongeman naar mij toegelopen met een vraag over een online ticket. Heb hem vriendelijk geholpen, hij vroeg waar kom je vandaan vanwege m’n mooiste steenkolen Duitse accent, bladiebla, de trein kwam, dus ik stapte in.

De beste, vriendelijke jongeman kwam naast mij zitten (vervelend wel) en bleef doorkwebelen en vragen stellen. Zoals ik al zei, ben ik geen ochtend mens dus ik zei vrij weinig en ik deed gewoon alsof ik een beetje moeite had met de Duitse taal. Hij komt elke ma t/m do naar mijn (jwz mah city) stad toe voor werk en slaapt in het hotel waar mijn vriend ook werkt. Enorm gezellig. ^O^

Verder zat deze jongeman te vertellen dat hij voor een groot, Duits accountantskantoor werkt (wat ik dan wél weer interessant vond, goede banen zijn daar beschikbaar) en hij Sky Priority Member is voor de vliegmaatschappij waar ik stage loop.
Toen vroeg de beste jongeman mijn nummer. Normaal gesproken heb ik altijd mijn visite kaartje bij mij maar ja, je raad het al: heute nicht. Erg onprofessioneel, maar ja ben nog een jonkie dus mag het. :{w

Dus ik besloot mijn mobiele nummer en mijn (zakelijke) email te geven, gewoon puur zakelijk want we hebben het daar ook echt alleen over gehad. Mijn mobiele nummer gaf ik omdat ik eigenlijk die meer gebruik dan mijn werktelefoon (geen werk mobiel want ik ben maar een zielige stagiair) en ja: wist ik veel eigenlijk.

We stapten gezellig de trein uit, ik zeg aufwiederschnietzel en gaf hem netjes een hand. En toen zei hij: Ik bel je van de week wel eventjes, kunnen we gezellig koffie drinken.

Moet ik dit mijn vriend vertellen? Want ik was eigenlijk niet van plan met hem persé koffie te drinken, alleen mijn netwerk uitbreiden. Bovendien heeft hij mijn nummer, dus kan die mij elk moment appen. Ja, misschien bedoelde hij het niet zo – weet ik ook wel – maar toch weet ik niet zeker of ik dit mijn vriend moet vertellen.

Oja, ik lust ook geen koffie. :r
Denken dat hij voor de koffie belt. :')

Als ik er zo naar luister dan wil je het zelf ook.

Tip: laat je niet meenemen naar het hotel waar je vriend werkt maar ga naar een ander hotel.
pi_175106889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is jammer daar kan je aan werken :)
Alleen maar omat ik op een paard lijk ben ik nog niet gelijk lelijk en onzeker :?
pi_175106902
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Denken dat hij voor de koffie belt. :')

Als ik er zo naar luister dan wil je het zelf ook.

Tip: laat je niet meenemen naar het hotel waar je vriend werkt maar ga naar een ander hotel.
Als ik zelf had ook zou willen dan had ik mijn mede fokkurs niet om advies gevraagd.
Bedankt voor de tip trouwens, nog niet aan gedacht ja
pi_175106910
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:14 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Ik liet mijn tieten niet zien
Hooguit omdat hij er niet naar gevraagd heeft...
maar wat niet is kan nog wel komen, hij heeft je private nummer alvast.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 16 november 2017 @ 11:20:15 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175106944
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:16 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Alleen maar omat ik op een paard lijk ben ik nog niet gelijk lelijk en onzeker :?
Ik wist niet dat je op een paard lijkt en ik heb je nergens lelijk genoemd hoor ;(
Is dat je onzekerheid die spreekt?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:22:01 #25
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175106969
Iets soortgelijks gehad tijdens mijn vlucht naar Moskou. Dit heb ik aan mijn man verteld en klaar. :P

edit: mijn excuses voor het verkrachten van de Nederlandse taal.

[ Bericht 17% gewijzigd door niepleuje op 16-11-2017 11:36:36 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')