abonnement Unibet Coolblue
pi_175104343
Dus ik heb sinds kort een bijbaan, naast mijn school (ik kan het geld goed gebruiken), maar sinds ik daar werk doe ik altijd naar mijn idee het zwaarste (6 karren met appels vullen) dat is toch niet normaal.

Ook kan ik S' ochtends moelijk opstaan en heb ik een steek in mijn rug. Wat moet ik nu doen? Ik heb gevraagd om minder lang te mogen werken maar mijn manager zegt "over 3 weken kijken we verder" (btw ik werk daar pas een maand maar ik begreep later dat ik zeg maar een aanvulling ben op iedereen, dus ik moet veelste lang doorwerken langer dan afgesproken) en het werk ik ook zwaar.

Wat moet ik doen? Want ik weet het niet meer.
pi_175104356
Hoe oud ben je en hoeveel uur werk je?
Protège moi de mes désirs.
pi_175104423
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hoe oud ben je en hoeveel uur werk je?
17 jaar 10 uur per week (soms 14) doordeweeks
pi_175104440
Een andere bijbaan zoeken? Als dit te zwaar is voor je dan ben je hier misschien niet voor geschikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175104639
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Een andere bijbaan zoeken? Als dit te zwaar is voor je dan ben je hier misschien niet voor geschikt.
Dat dacht ik ook aan, maar mijn contract loopt 6 maanden. Het werk hoeft niet zwaar te zijn, maar mijn collega's vragdn mij de meest onzinnig zware dingen onder het mom "samen" ( die jumbo zekerheid waar gewoon keihard misbruik van word gemaakt).

[ Bericht 0% gewijzigd door Snwj op 16-11-2017 08:46:16 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 16 november 2017 @ 08:37:00 #6
408813 crew  trein2000
pi_175104708
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:31 schreef Snwj het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook aan, maar mijn contract loopt 6 maanden. Het werk hoeft niet zwaar te zijn, maar mijn collega's vragdn mij de meest onzinnig zware dingen onder het mom "samen" ( die belachelijke jumbo zekerheid waar gewoon keihard misbruik van word gemaakt).
nee zeggen in zo'n geval? En anders ziek melden. Ziek betekend niet in staat het werk uit te voeren, dat betekend niet noodzakelijkerwijs dat je op bed moet liggen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_175104738
Contract hoef je toch niet uit te dienen?

"Hey chef, t zuur, ik kom niet meer!" Gaan ze nu celstraf eisen?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_175104826
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:40 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Tijd om een echte vent te worden.
Overuren niet meegerekend
pi_175104853
goed leren tillen?
En anders vragen om lichter tilwerk ipv minder uren?

Maar voor de Jumbo: voor jou 10 anderen
pi_175105025
Gewoon even doorbijten en niet zo janken?

Het is nogal een verandering, van niks doen naar een beetje beweging. Dat duurt gewoon even tot je dr aan gewend bent.

Dus, ff doorzetten en stiekem sterk worden.
pi_175105060
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 09:04 schreef Bouke-p het volgende:
Gewoon even doorbijten en niet zo janken?

Het is nogal een verandering, van niks doen naar een beetje beweging. Dat duurt gewoon even tot je dr aan gewend bent.

Dus, ff doorzetten en stiekem sterk worden.
😂Dat zij m'n pa ook, ik denk dat ik zin advies maar opvolg. Ik heb hiervoor redelijk licht werk gedaan. (Fast food, pizza's, broodjes en kip maken).
pi_175105066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:48 schreef Roosgeluk het volgende:
goed leren tillen?
En anders vragen om lichter tilwerk ipv minder uren?

Maar voor de Jumbo: voor jou 10 anderen
Wat bedoel je met de quote "voor jou 10 anderen"?
  donderdag 16 november 2017 @ 09:11:09 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175105087
Ik heb vroeger ook altijd "even doorgezet". Daarom krijg ik nu iedere drie maanden een dubbele ruggenprik en ben verslaafd aan de benzo's door de slijtage. Enige andere optie is wervels vast laten zetten maar dat zie ik niet zitten.

Die paar euro is het niet waard, zoek een andere baan want de manier van werken gaat echt niet veranderen voor jou.
And so is the past
  donderdag 16 november 2017 @ 09:11:46 #14
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175105093
Serieus :')
Een beetje vakkenvullen vind je al te zwaar. -O-

Hoe zie jij je toekomst voor je als je dit al zo zwaar vind?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175106634
Zijn het werkzaamheden die mogen van de Arbowet? Dan niet zeiken.
Beetje zeuren over dat je 6 karren met appels moet vullen. Hoe moet je ze trouwens vullen? Gewoon kisten op elkaar stapelen of hoe zie ik dat voor me?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 11:40:57 #16
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175107351
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:38 schreef Het_Bokje het volgende:
Contract hoef je toch niet uit te dienen?

"Hey chef, t zuur, ik kom niet meer!" Gaan ze nu celstraf eisen?
Nee, maar ze kunnen wel geld eisen (al zullen ze dat in dit geval niet snel doen).

Daarnaast is dit WGR en niet KLB. Als mensen niet serieus kunnen reageren hoeven ze helemaal niet te reageren,
  donderdag 16 november 2017 @ 11:43:15 #17
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175107393
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:54 schreef Snwj het volgende:
(6 karren met appels vullen) dat is toch niet normaal.
Als je in een boekenwinkel werkt niet nee.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175108076
Lol genoeg mensen van jouw leeftijd die al een bbl opleiding doen en fulltime in de bouw in een fabriek of in de keuken werken. En jij hebt het al zwaar bij 10 uurtjes per week in een supermarkt _O-
pi_175108159
Als je bijbaan niet bevalt zoek je toch iets anders? Lijkt me geen hogere wiskunde.
pi_175108530
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:26 schreef spiritusbus het volgende:
Als je bijbaan niet bevalt zoek je toch iets anders? Lijkt me geen hogere wiskunde.
Moet je wel tussentijds op kunnen zeggen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_175108948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:01 schreef Paxlie het volgende:
Zijn het werkzaamheden die mogen van de Arbowet? Dan niet zeiken.
Beetje zeuren over dat je 6 karren met appels moet vullen. Hoe moet je ze trouwens vullen? Gewoon kisten op elkaar stapelen of hoe zie ik dat voor me?
Eerst alle onderste appels weg en lege container in leveren, dat betekend dus dat ik eerst alle kratten met appels er af moet sjouwen (+- tussen de 15-20 kilo per stuk minstens) 6 karen 12 kratten (6 aan weerszijden)

(De zesde krat eraf halen is het zwaarste want dan komt dat hele gewicht naar beneden.

En wat over blijft moet weerst worden overgestapt naar aparte containers.
pi_175109224
Vind je het te veel of te zwaar?

Aan het gewicht is niets te doen, behalve zakken een voor een in een andere krat over leggen. Niet efficiënt. Aan de hoeveelheid is alleen wat te doen als jij en al je collega's allemaal 1 kratje doen. Niet efficiënt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 16 november 2017 @ 13:23:03 #23
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_175109338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 09:11 schreef nils7 het volgende:
Een beetje vakkenvullen vind je al te zwaar
Niet iedereen is hetzelfde gebouwd.

TS, onderdeel van het leven is dat je je eigen grenzen kent. Als jij vindt dat je te hard moet werken, dan moet je zelf je mening daarover vaststellen.

Zogenaamd moet ik ook niet zeuren en dit doen, dat doen, familie helpen zus, op komen draven zo.

En weet je wat? Ze kunnen allemaal de tering krijgen, want ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_175109993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:43 schreef baskick het volgende:

[..]

Moet je wel tussentijds op kunnen zeggen.
Ja, want supermarkten spannen procedures aan omdat iemand wil stoppen met vakkenvullen.
pi_175110416
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:31 schreef Snwj het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook aan, maar mijn contract loopt 6 maanden.
Wat voor opzegtermijn heb je?

Je kan altijd met je leidinggevende een gesprek aanvragen waarbij je aangeeft dat al het zware werk van de anderen opknappen teveel is voor je en dat als dat niet veranderd je je ontslag in zal dienen en je opzegtermijn uit zal dienen.

Als je over drie weken toch al een gesprek zal hebben met je leidinggevende dan is dat een mooi moment. Geef daar aan dat jouw werk zwaarder is dan dat van je collega's omdat jij voor hun alle zware klusjes moet doen.

Pas als hij zegt dat daar niets aan zal veranderen begin je over stoppen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')