abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175104417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar was al deze apocalyptische praat bij Project X Haren?
Toen greep toevalligerwijs de politie wél in.
Whatever...
pi_175104432
quote:
Als je een goede burger bent plaats je gewoon wat kogel lager bommen in de stad wanneer dat tuig op voorspelbare tijden gaat rellen
I will do what i must !!
pi_175104465
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 01:11 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Flikker toch op. Armoede is geen excuus voor dit gedrag. Het ligt volledig aan hun gebrekkige opvoeding en de diepe minachting/haat jegens het westen. Voeg daar nog eens een laag IQ aan toe, en je krijgt dit soort monsters.
Dit gedrag houdt armoede juist in stand. 0,0 respect voor je omgeving en andermans eigendom hebben, niet je best doen om je eigen leven te verbeteren. En nergens verantwoordelijkheid voor nemen.

Deze groepen roepen het over zichzelf af dat de hele samenleving hen uitkotst. Logisch gevolg daarvan is dat het lastig wordt om een fatsoenlijke baan te vinden, want de meeste werkgevers behoren niet tot dezelfde groep. En die werkgevers zijn niet achterlijk. Werkgevers willen niet iemand die respectloos is richting personen en eigendommen. Ongeacht de verdere kwaliteiten van de potentiële werknemer.
pi_175104534
Op den duur is de grens bereikt bij de burgers in heel Europa en dan kunnen we nog gaan lachen
I will do what i must !!
pi_175104569
Een overspoeld Europa zonder enige identiteit word de toekomst
I will do what i must !!
pi_175104672
Voor de tweede keer in amper een week tijd zijn in hartje Brussel rellen uitgebroken. Ook nu zijn de handelaars de grootste slachtoffers. Een meute jongeren sloeg de vitrine van schoenwinkel Gasoil in en ging aan de haal met de schoenen. Aan de overkant gooide een jonge tiener de ruit van restaurant Au Coin Gourmand in. “Brussel wordt een razzia-stad”, zeggen de winkeliers.

Terwijl de brandweer druk in de weer is om alle glasscherven veilig te verwijderen, kijkt Abdellah Lamkhatri met lede ogen toe. Zijn schoenwinkel Gasoil op de Grasmarkt is een puinhoop: de ruiten zijn aan diggelen gegooid en de uitgestalde schoenen liggen verspreid over de grond. “Ik was net een klant aan te bedienen, toen ik een immense knal hoorde. Ik draaide me om en zag zeker 40 jongeren voor mijn vitrine staan. Met stenen en metalen sluitgespen hadden ze de ruit ingegooid en gristen alle schoenen in de etalage mee.” Abdellah schoot meteen in actie, greep een stok en sloeg om zich heen om de jongeren te verjagen. “Ze vluchtten weg in de richting van het Centraal Station, maar het was te laat, de schade was aangericht.”

Restaurant Au Coin Gourmand aan de overkant deelde in de klappen. Daar gooide een jonge tiener de ruit in met twee kaarsenhouders. “Ik probeerde hen nog tegen te houden”, zegt uitbater Jimmy. “Maar ze luisterden niet.”

De relschoppers waren komen aandraven vanop het Muntplein. Daar braken rond 16 uur rellen uit nadat de Franse artiest Vargasss22 via Snapchat de boodschap verspreidde dat hij daar een videoclip zou opnemen. Zijn oproep lokte een massa jongeren naar het plein, maar al snel escaleerde het feestgedruis in oproer. Jongeren bekogelden agenten, vernielden wagens en sloegen ruiten in. De oproerpolitie verdreef de jongeren van het Muntplein, maar die vluchtten via de nabije straten naar de Kiekenmarkt en de Grasmarkt.

Net als afgelopen zaterdag zagen enkele boefjes hun kans schoon om er verschillende winkels te vandaliseren en spullen te stelen. “Plots liep een meute mensen in paniek voorbij”, zegt de buurvrouw van Abdellah, die een juwelierszaak uitbaat. “Ze vluchtten weg van de gevechten, maar werden achtervolgd door de amokmakers. Ik bracht mijn klanten onmiddellijk naar de kelder en deed de rolluiken naar beneden om ons te beschermen.”
De politie patrouilleert in de winkelstraten rond het Muntplein.
Photo News De politie patrouilleert in de winkelstraten rond het Muntplein.

Pas toen de politie 40 minuten later arriveerde, durfde ze haar winkel opnieuw openen. “Ja, de politie kwam laat, maar die hadden hun handen vol”, zegt Abdellah. “Want doorheen de hele stad brachten de bendes vernieling toe. De jongeren vormen een steeds groter probleem in Brussel. Hoe halen ze het in hun hoofd om zoiets te doen? Ik baat mijn winkel al twintig jaar uit en zie Brussel langzaam veranderen in een razzia-stad. De politie beschikt gewoon over te weinig personeel om alles en iedereen in toom te houden.”

De stad Brussel liet gisteren weten dat ze in eerste instantie de schade zullen opmeten en het verloop van de avond zullen analyseren. Vervolgens bekijken ze hoe ze de handelaars kunnen bijstaan.
https://www.hln.be/regio/(...)n-diggelen~aea00880/

Lekker weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loekie1 op 16-11-2017 10:16:19 ]
pi_175105702
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:12 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dit gedrag houdt armoede juist in stand. 0,0 respect voor je omgeving en andermans eigendom hebben, niet je best doen om je eigen leven te verbeteren. En nergens verantwoordelijkheid voor nemen.

Deze groepen roepen het over zichzelf af dat de hele samenleving hen uitkotst. Logisch gevolg daarvan is dat het lastig wordt om een fatsoenlijke baan te vinden, want de meeste werkgevers behoren niet tot dezelfde groep. En die werkgevers zijn niet achterlijk. Werkgevers willen niet iemand die respectloos is richting personen en eigendommen. Ongeacht de verdere kwaliteiten van de potentiële werknemer.
Precies, wie wil zulke mongolen nog op school hebben, laat staan in dienst nemen. Chinezen komen ook uit een achtergrond van armoede en die doen het overal geweldig. Worden in Parijs zelfs met de regelmaat van de klok aangevallen omdat het Noord-Afrikaanse tuig jaloers is op de rijkdom en status die ze aan het vergaren zijn.
pi_175105744
Nu zijn dit enkele honderden die losgaan, de "allochtone" populatie blijft alleen maar groeien, dus de groepen die de straat op zullen gaan om te rellen zullen ook alleen maar groeien. Hoe willen ze dit stoppen als er dadelijk duizenden de straten opgaan? En tegelijkertijd in andere steden ook de jongeren de straat op gaan om solidair te zijn met hun "broeders". Je weet dat het gaat gebeuren, je ziet het aankomen, en er worden geen voorzorgsmaatregelen genomen. Ik hoop dat velen leren zichzelf te beschermen, want er zal een tijd komen waar je niet meer kunt bouwen op de overheidsdiensten om jezelf te beschermen, dat zeg je gisteren met die onschuldige burgers in Brussel die op de grond lagen en tegen hun hoofd getrapt werden of flessen mochten koppen terwijl de politie van een afstandje toekeek om het maar vooral niet te laten escaleren.
pi_175105817
Net als bij de London riots in 2011, moet je dat geteisem opsporen en 6 jaar de bak in gooien. Dan leren ze het wel af.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175105894
Ik vraag me wel eens af wat die ambtenaren in Belgie zoal doen de hele dag. Niets hebben ze daar op orde.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:07:57 #111
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175110241
Waarom geen rubber kogels?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_175110321
alle schade laten betalen tot de laatste cent. daarna gedwongen ter beschikking stellen van de wetenschap, dus medicijnen op testen of als crash dummy. daarna een gat laten graven en met de shovel erin.
pi_175110630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:34 schreef Loekie1 het volgende:
“Plots liep een meute mensen in paniek voorbij”, zegt de buurvrouw van Abdellah, die een juwelierszaak uitbaat. “Ze vluchtten weg van de gevechten, maar werden achtervolgd door de amokmakers. Ik bracht mijn klanten onmiddellijk naar de kelder en deed de rolluiken naar beneden om ons te beschermen.”
Staan wel wat beelden online waarbij blanke mensen mishandeld worden door groepen kopschoppers en glazen flessen gooiers. :(

Het was geen relletje, het was pure haat gericht op westerlingen.
pi_175110682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 01:23 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Hou toch op _O- Geen zin hebben staat niet gelijk aan 'niet kunnen' :') Hier in Nederland kan je met een door de overheid gefinancierde mbo opleiding prima meer dan modaal verdienen. Je moet alleen niet de hele les wegblijven en af en toe stoned binnen komen vallen nee. Dit soort tuig zou veel harder afgestraft moeten worden, dan leren ze het wel af.
We hebben het hier over België. Doe eens googelen naar sociale mobiliteit onder allochtonen in België en je snapt mijn punt.
pi_175110715
Het staat hier weer vol van de apocalyptische lulkoek. Ben toch blij dat ik niet zo zwartgallig door het leven hoef te gaan. Silver lining: er heeft zich in ieder geval al een Europese federalist gemeld, die graag ziet dat de EU meer bevoegdheden krijgt om sociale problemen op Europees niveau aan te pakken.
pi_175111025
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:28 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

We hebben het hier over België. Doe eens googelen naar sociale mobiliteit onder allochtonen in België en je snapt mijn punt.
Dan moeten ze maar harder hun best doen, ik trap niet in die slachtofferrol
  donderdag 16 november 2017 @ 14:42:04 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175111040
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:28 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

We hebben het hier over België. Doe eens googelen naar sociale mobiliteit onder allochtonen in België en je snapt mijn punt.
Wat versta je daar onder?
pi_175111047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan moeten ze maar harder hun best doen, ik trap niet in die slachtofferrol
Maar wel blijven kankeren als de gevolgen duidelijk worden. Beetje als iemand die zich ondersmeert met honing en dan gaat klagen dat die kutwespen zich niet weten te gedragen.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:45:50 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175111144
protect and serve!!

Als het zo uitkomt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:49:04 #120
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_175111221
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:28 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

We hebben het hier over België. Doe eens googelen naar sociale mobiliteit onder allochtonen in België en je snapt mijn punt.
Word je nooit moe van dat “arme allochtonen krijgen geen kansen dus het is allemaal onze schuld dat ze zich zo gedragen”-verhaaltje? :’)

Rellen, vernielen en verwonden is een keuze. Die keuze moet hun bezuren, dan zullen ze het wel laten. Matrak erop en traangas errond. Met sociale problemen heeft het allemaal niks te maken. Genoeg mensen met problemen die zich wel normaal weten te gedragen.

Je lijkt wel zo’n type zoals van dewereldmorgen; altijd de schuld van de regering en nooit van de daders.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  donderdag 16 november 2017 @ 14:50:30 #121
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175111244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Staan wel wat beelden online waarbij blanke mensen mishandeld worden door groepen kopschoppers en glazen flessen gooiers. :(

Het was geen relletje, het was pure haat gericht op westerlingen.
Slachtofferrol
huilie huilie
Nazi
Racist.

Zo hebben we dat maar weer gehad :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175111311
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:49 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Word je nooit moe van dat “arme allochtonen krijgen geen kansen dus het is allemaal onze schuld dat ze zich zo gedragen”-verhaaltje? :’)

Rellen, vernielen en verwonden is een keuze. Die keuze moet hun bezuren, dan zullen ze het wel laten. Matrak erop en traangas errond. Met sociale problemen heeft het allemaal niks te maken. Genoeg mensen met problemen die zich wel normaal weten te gedragen.

Je lijkt wel zo’n type zoals van dewereldmorgen; altijd de schuld van de regering en nooit van de daders.
Deels mee eens. De raddraaiers mogen van mij fikse straffen krijgen. Ik mag hopen dat je niet denkt dat ik voor anarchie en wetteloosheid ben.

Mijn punt is dat die benadering pure symptoombestrijding is, als je je niet openstelt voor structurele oplossingen. Je kan wel elke dag je vloer dweilen omdat 'ie blank staat, maar als je de lekkage niet repareert, schiet je daar niks mee op.

Mag ik jou en anderen wat vragen. We hebben een gedeelde wens, namelijk minder criminaliteit onder allochtone groepen. Wat is er dan op tegen om alle mogelijke oorzaken van dat probleem tegen het licht te houden? Wat verlies je daarmee? De consequentie van je dogma's?
  donderdag 16 november 2017 @ 14:57:15 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175111392
quote:
Als agent zou ik gewoon met bus en al door die groep heen jagen. Echt.. klaar hoor... met 1000en man tegen 4 agenten :') hup vol gas door die groep heen ploegen. Beter voor iedereen.

Wat een afgang is dat hele België zeg :r dat je zo met je land en volk omgaat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175111413
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 00:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Ja, er lopen gefrustreerde jongeren rond die hun onmogelijkheid om uit de armoede te ontsnappen afreageren op anderen. Maar dat heb je overal. Maar laten we dan niet heel Brussel afschrijven.
"Verkazing".

Bekend met die term?

Niet?

"Anti-westerse sentimenten" dan?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_175111427
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

"Verkazing".

Bekend met die term?

Niet?

"Anti-westerse sentimenten" dan?
Je punt is?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')