abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 15:33:26 #101
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175089750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:52 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een zieke, calimero-achtige partij is dat. Niet alleen hebben ze Wilders, opsteller van een verkiezingsprogramma met standpunten dat grotendeels ongrondwettelijk was maar ook dit schepsel dat zich als een huilie huilie gedraagt op het moment dat een opmerking bewust te letterlijk wordt genomen.

Ik zie niet hoe Bosma aan mag blijven, hij mag blij zijn als hij niet levenslang niet serieus meer wordt genomen door de kamer. Weg met dat anti-democratische gedrocht. Leve de werkelijke democratie. Waar ze nog kunnen intepreteren.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:56 schreef ijs_beer het volgende:
Het is echt enorm triest om te zien hoe alles maar wordt aangegrepen om D66 en andere regeringspartijen in een kwaad daglicht te zetten. Veelal achterlijke flauwekul die getuigd van een calimeromentaliteit. Maar goed, PVV en een inhoudelijk debat zijn natuurlijk nooit een gelukkige combinatie geweest.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:59 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Jij denk dat ze het letterlijk meende? Dat zij werkelijk de intentie heeft gehad om Amsterdam af te scheiden van Nederland?

Zullen we het anders over de minder minder uitspraak van Wilders gaan hebben? Die bedoelde het toch ook allemaal niet zo?
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
Als Ollogren achter de tralies moet omdat ze Nederland wilde afscheiden moet Wilders met terug werkende kracht opgeknoopt worden omdat ie een bevolkingsgroep wilde deporteren. Als je alles letterlijk neemt. _O-
Rustig, rustig joh... jezus wat een emotie en wat een hoop dommigheid :D stop.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175089784
Ik snap dat velen hier meteen schuimbekkend losgaan, want PVV, maar met de boodschap van de PVV en Braindead2000 is niets mis. Een minister heeft voor de verkiezingen meermaals ondemocratische uitspraken gedaan, en geroepen de democratie niet te respecteren als de PVV de verkiezingen zou winnen. Nu vind ik opsluiten iets te ver gaan, maar het is geen verkeerd standpunt, wat zouden velen roepen als Wilders opriep dat zijn kiezers zich afzetten van de Nederlandse staat en een vrijstaat zou beginnen?

Deze minister heeft niets te zoeken in het kabinet, ze heeft ondemocratische uitspraken gedaan en opgeroepen tot een opstand, en alleen maar omdat zij het niet kon verkroppen dat een partij die mensen met een andere mening zouden vertegenwoordigen mogelijk de verkiezingen kon winnen.

Maar het is duidelijk dat het velen hier wederom niet om de inhoudelijke boodschap gaat, maar wederom om de persoon wie wat zegt. Draai de rollen om, en de meningen draaien hier ook 180 graden.
pi_175089792
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben geen pro-pvv, hoewel ik prima de standpunten begrijpen dankzij massale import in Nederland en de EU.

Maar het lijkt er wel op dat iedereen mag zeggen wat hij of zij wil, behalve wilders.
Die word meteen voor van alles aangeklaagd.

Het valt wel redelijk op als je er objectief naar kan kijken.
Links is over het algemeen strijdvaardiger in het aanpakken van de vrijheid van meningsuiting dan rechts. Rechts roept wat maar voegt vaak niet de daad bij het woord. Links daarentegen...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175089815
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:52 schreef Baconbus het volgende:
Eigenlijk is dit minder vermakelijk dan anders omdat het wel heel erg gekopieerd is van Trump die Hillary achter de tralies wil. Getuigt niet echt van creativiteit helaas.
Elke politicus die roept dat een andere (willekeurige) politicus moet worden opgesloten, is een kopie van wat Trump over Hillary riep? Ik vind dat nogal een kromme vergelijking, alleen al omdat de verhouding Trump-Hillary totaal niet te vergelijken is met de verhouding Bosma-Ollongren.
Het zou trouwens ook niet echt een positief beeld schetsen voor de toekomst. 😶
pi_175089878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik snap dat velen hier meteen schuimbekkend losgaan, want PVV, maar met de boodschap van de PVV en Braindead2000 is niets mis. Een minister heeft voor de verkiezingen meermaals ondemocratische uitspraken gedaan, en geroepen de democratie niet te respecteren als de PVV de verkiezingen zou winnen. Nu vind ik opsluiten iets te ver gaan, maar het is geen verkeerd standpunt, wat zouden velen roepen als Wilders opriep dat zijn kiezers zich afzetten van de Nederlandse staat en een vrijstaat zou beginnen?

Deze minister heeft niets te zoeken in het kabinet, ze heeft ondemocratische uitspraken gedaan en opgeroepen tot een opstand, en alleen maar omdat zij het niet kon verkroppen dat een partij die mensen met een andere mening zouden vertegenwoordigen mogelijk de verkiezingen kon winnen.

Maar het is duidelijk dat het velen hier wederom niet om de inhoudelijke boodschap gaat, maar wederom om de persoon wie wat zegt. Draai de rollen om, en de meningen draaien hier ook 180 graden.
Eigenlijk zei ze gewoon dit:

quote:
Dus, Amsterdammers, laten we het volgende afspreken. Al haalt Wilders 76 zetels, al gaat hij op zijn kop staan: wij gaan Amsterdammers met een moslimachtergrond niet buitensluiten. We gaan niet stoppen met de humane opvang van vluchtelingen. We gaan niet kapot maken wat onze kunstenaars en artiesten hebben opgebouwd. Wij gaan geen gebedshuizen sluiten, van mensen die net als ieder ander 's ochtends naar hun werk gaan en 's avonds hun kinderen helpen met hun huiswerk. En nee, we gaan hier geen mensen ontslaan omdat hun mening ons niet bevalt. Want wij zijn Amsterdam! En daar werken we aan een gedeelde toekomst, aan onze toekomst.
Opgeroepen tot een opstand, koekoek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175089938
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:16 schreef Ludachrist het volgende:
Braindead is echt zeldzaam getriggered sinds de verkiezingen. Die had echt De Democratische Revolte van Geert verwacht, lijkt wel.
Ligt Braindeads sympathie ook nog altijd meer bij de PVV dan bij FvD dan? Denk dat hij beter kan gaan duimen voor de FvD.
pi_175089957
Overigens wil ik even in herinnering brengen dat nep-rechters en nep-parlement een veel grotere aanval op onze democratie is.
Make my day!
pi_175089968
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:45 schreef agter het volgende:
Overigens wil ik even in herinnering brengen dat nep-rechters en nep-parlement een veel grotere aanval op onze democratie is.
Dat is vrijheid van meningsuiting en dat moet je gewoon kunnen zeggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175089972
quote:
Ollongren is een lid van het van origine Fins-adellijke geslacht Ollongren.
Is gewoon een Fin, niet gek dat ze zich misdraagt. Waarom heeft ze trouwens de naam van haar moeder en niet van haar vader, zoals gebruikelijk?
pi_175089978
Poging tot coup. :')

En het staatsbezoek van de Koning in België is een invasie.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175089984
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eigenlijk zei ze gewoon dit:

[..]

Opgeroepen tot een opstand, koekoek.
Bla bla bla, ik hoor en lees alleen maar "wij accepteren de democratie en de keuze van onze landgenoten niet"
pi_175089999
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:45 schreef agter het volgende:
Overigens wil ik even in herinnering brengen dat nep-rechters en nep-parlement een veel grotere aanval op onze democratie is.
Iets nep vinden is een veel grotere aanval op de democratie dan willen afscheiden als je het niet eens bent met de verkiezingen?
pi_175090003
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is gewoon een Fin, niet gek dat ze zich misdraagt. Waarom heeft ze trouwens de naam van haar moeder en niet van haar vader, zoals gebruikelijk?
Haar vader heet Alexander Ollongren, waar heb je het over?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Sport woensdag 15 november 2017 @ 15:48:16 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175090013
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eigenlijk zei ze gewoon dit:

[..]

Opgeroepen tot een opstand, koekoek.
Wel een vreemde uitspraak ja, al zal het grootste deel hiervan grondwettelijk toch niet zomaar mogelijk zijn geweest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175090020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bla bla bla, ik hoor en lees alleen maar "wij accepteren de democratie en de keuze van onze landgenoten niet"
Vrijheid van meningsuiting.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175090022
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Haar vader heet Alexander Ollongren, waar heb je het over?
Niet zo vijandig gelijk, had niet goed gekeken. Rare familie wel.
pi_175090024
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting.
Minder minder minder...

Stond jij ook in de rij om aangifte te doen tegen vrijheid van meningsuiting?
pi_175090034
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Minder minder minder...

Stond jij ook in de rij om aangifte te doen?
Heb jij hier al aangifte van gedaan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 15 november 2017 @ 15:50:14 #119
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_175090038
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Iets nep vinden is een veel grotere aanval op de democratie dan willen afscheiden als je het niet eens bent met de verkiezingen?
De whataboutisms zijn legio in dit topic. Jammer dat er tegenwoordig weinig inhoudelijke discussie meer mogelijk is.
Welke 'users' zijn er eigenlijk allemaal troll-bots van Soros?
Life is what you make it.
  Redactie Sport woensdag 15 november 2017 @ 15:50:26 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175090041
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik snap dat velen hier meteen schuimbekkend losgaan, want PVV, maar met de boodschap van de PVV en Braindead2000 is niets mis. Een minister heeft voor de verkiezingen meermaals ondemocratische uitspraken gedaan, en geroepen de democratie niet te respecteren als de PVV de verkiezingen zou winnen. Nu vind ik opsluiten iets te ver gaan, maar het is geen verkeerd standpunt, wat zouden velen roepen als Wilders opriep dat zijn kiezers zich afzetten van de Nederlandse staat en een vrijstaat zou beginnen?

Deze minister heeft niets te zoeken in het kabinet, ze heeft ondemocratische uitspraken gedaan en opgeroepen tot een opstand, en alleen maar omdat zij het niet kon verkroppen dat een partij die mensen met een andere mening zouden vertegenwoordigen mogelijk de verkiezingen kon winnen.

Maar het is duidelijk dat het velen hier wederom niet om de inhoudelijke boodschap gaat, maar wederom om de persoon wie wat zegt. Draai de rollen om, en de meningen draaien hier ook 180 graden.
Prima post. Wel redelijk mee eens dat er een hoge mate van achtergrondgericht denken is. Als Wilders iets soortgelijks zegt staan een hoop mensen op hun achterpoten.

Of ze ongeschikt voor haar taak is durf ik niet te zeggen, maar die uitspraak die ik zojuist las is inderdaad niet echt verstandig. Om iemand hiervoor 30 jaar op te sluiten lijkt me wat overdreven, alleen in Spanje zijn ze zo gek om werkelijk dat soort stappen te nemen (al was wat Puigdemont heeft gedaan wel iets verregaander en moet je ook een voorbeeld kunnen stellen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 15:52:28 #121
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_175090059
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Rustig, rustig joh... jezus wat een emotie en wat een hoop dommigheid :D stop.
Tja. Ik begeef me natuurlijk in dit topic he, "het hol van de duivel" :+ , dan moet je op dezelfde 'dewereldgaatnaardeteringschuimbek-manier' communiceren, komt het misschien een keer binnen. :D Verder gaat het prima.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_175090069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Prima post. Wel redelijk mee eens dat er een hoge mate van achtergrondgericht denken is. Als Wilders iets soortgelijks zegt staan een hoop mensen op hun achterpoten.

Of ze ongeschikt voor haar taak is durf ik niet te zeggen, maar die uitspraak die ik zojuist las is inderdaad niet echt verstandig. Om iemand hiervoor 30 jaar op te sluiten lijkt me wat overdreven, alleen in Spanje zijn ze zo gek om werkelijk dat soort stappen te nemen (al was wat Puigdemont heeft gedaan wel iets verregaander en moet je ook een voorbeeld kunnen stellen)
Zo'n bericht van Wilders had er dan ongeveer zo uitgezien:

quote:
Dus, Venlonaren, laten we het volgende afspreken. Al haalt Klaver 76 zetels, al gaat hij op zijn kop staan: wij gaan Venlonaren met een moslimachtergrond buitensluiten. We gaan stoppen met de humane opvang van vluchtelingen. We gaan kapot maken wat onze kunstenaars en artiesten hebben opgebouwd. Wij gaan gebedshuizen sluiten, van mensen die net als ieder ander 's ochtends naar hun werk gaan en 's avonds hun kinderen helpen met hun huiswerk. En we gaan hier mensen ontslaan omdat hun mening ons niet bevalt. Want wij zijn Venlo! En daar werken we aan een eigen toekomst, aan onze toekomst.
Ja, dan had je wel problemen gekregen denk ik inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 15 november 2017 @ 15:53:30 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175090072
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Tja. Ik begeef me natuurlijk in dit topic he, "het hol van de duivel" :+ , dan moet je op dezelfde 'dewereldgaatnaardeteringschuimbek-manier' communiceren, komt het misschien een keer binnen. :D Verder gaat het prima.
Nou jeetje wat een drama allemaal :D maar gelukkig denk om je hart en bloeddruk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 15:53:47 #124
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_175090077
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
Poging tot coup. :')

En het staatsbezoek van de Koning in België is een invasie.
Met de huidige staat van defensie is zelfs een willikeurige Roemeense vrachtwagen die de grens al overkomt een bedreiging. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_175090093
Ik heb net even Bosma's speech teruggekeken. 10.30 uur op Politiek24, echt een aanrader. Zelden zo'n goede bijdrage gezien. Allemachtig, wat kan die man goed spreken. _O_ En iedereen die interrumpeerde vermorzelde hij. Vooral Verhoeven (D66) sloeg een slecht figuur. Wat een slechte verliezer is dat zeg, zelden heb ik iemand zo vernederd zien worden. Hij maakte ook nog eens ruzie met de voorzitter, uit frustratie, hield zich niet aan de huisregels en kwam alleen met persoonlijke aanvallen en drogredenen. Maar ja, dat zijn we inmiddels wel gewend van D66'ers. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')