abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 november 2017 @ 08:22:35 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175081641
O+ O+ O+

quote:
Agenten lopen met kinderen Sint-Maarten nadat opa plotseling overlijdt

Agenten in het Groningse Stadskanaal zijn tijdens Sint-Maarten met een groep kinderen langs de deuren gegaan nadat hun (overgroot)opa plotseling was overleden. Terwijl de hele familie zaterdag naar de man onderweg was om met hem het feest te vieren kreeg de politie de melding voor zijn reanimatie binnen, schrijft een van de agentes op Facebook.



,, Alle kinderen, klein- en achter klein kinderen waren onderweg naar het adres om hun lampion te laten zien, een liedje te zingen en natuurlijk snoep te krijgen", schrijft agente Kim.

Terwijl het ambulancepersoneel bezig was om de man te reanimeren vingen de agenten alle familieleden op. De reanimatie mocht helaas niet baten. Volgens de agente was iedereen erg overstuur door de verdrietige situatie.

Liedjes gezongen

,,Wij hebben vervolgens de kinderen meegenomen en zijn samen met hen en de lampionnen langs de deuren gegaan. We hebben gezamenlijk de liedjes gezongen", aldus de agent. Volgens de vrouw kon de familie op deze manier rustig in gesprek met de huisarts en afscheid nemen. ,,Overigens is al het snoep in de zakken van de kinderen gegaan.''

Nadat de agenten een paar straten met de kinderen gelopen hadden werden zij voor een rondleiding naar het politiebureau gereden. ,,De ouders hebben ze uiteindelijk hier weer opgehaald. De dankbaarheid was zeer groot. Al met al een hele bijzondere melding en ervaring, die ik mijn gehele carrière nooit meer ga vergeten'', besluit Kim.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-overlijdt~a2254ab0/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175082554
Netjes!
  woensdag 15 november 2017 @ 09:42:56 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175082691
Alles om maar geen boeven te hoeven vangen. :').
And so is the past
pi_175082965
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Alles om maar geen boeven te hoeven vangen. :').
De maatschappelijke taak van ome agent is natuurlijk breder dan dat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175083101
Top actie! ^O^
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_175083365
Hier rijden ze regelmatig de auto terug van een oude racistische dronken gek.

Dacht dat ze geen taxi chauffeur spelen in Nederland?

Voor de duidelijkheid, die man kan nog nauwelijks normaal autorijden, is meestal dronken, scheld kinderen in het nabij gelegen park regelmatig uit dat ze Nederlands moeten leren en dat soort 'gekkigheid'.

Diezelfde kinderen kwamen bij mij ook nog voor de deur zingen.. grappig genoeg zongen zij het 't best en mooist. (ik geef meestal nogal veel snoep weg dus staan minimaal 3 groepen voor de deur)
  woensdag 15 november 2017 @ 11:03:37 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175084205
Mooi dat die agenten dat doen maar zijn agenten, helemaal tegenwoordig, niet heel hard nodig voor echte ongeregeldheden? Is er geen onderbezetting? wel tijd voor dit soort acties blijkbaar?

Die mensen pakken ook alles aan om maar niet echt werk te hoeven verrichten he... manmanman :N

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hier rijden ze regelmatig de auto terug van een oude racistische dronken gek.

Dacht dat ze geen taxi chauffeur spelen in Nederland?

Nee, klopt. Zie je bij die programma's als blik op de weg ook altijd. Maar hey als je gewoon dat negeert, veel schreeuwt en nergens naar luistert krijg je toch wel je zin :) zo werkt de wereld nu.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175259765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi dat die agenten dat doen maar zijn agenten, helemaal tegenwoordig, niet heel hard nodig voor echte ongeregeldheden? Is er geen onderbezetting? wel tijd voor dit soort acties blijkbaar?

Die mensen pakken ook alles aan om maar niet echt werk te hoeven verrichten he... manmanman :N

[..]

Nee, klopt. Zie je bij die programma's als blik op de weg ook altijd. Maar hey als je gewoon dat negeert, veel schreeuwt en nergens naar luistert krijg je toch wel je zin :) zo werkt de wereld nu.
Helemaal mee eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')