abonnement Unibet Coolblue
pi_175095777
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:55 schreef 44rdbei het volgende:
Het enige vervelende is dat je via de Spotify app op de Ipad geen podcasts kan luisteren. Dat slaat echt nergens op. Nu moet ik via remote play via mijn pc de podcast op mijn Ipad aanzetten, dat kan dan weer wel 8)7
Spotify Free is toch een podcast? Ik hoor dan namelijk radio reclame tussendoor. :')
pi_175096472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:58 schreef teenboy1 het volgende:

[..]

Spotify Free is toch een podcast? Ik hoor dan namelijk radio reclame tussendoor. :')
Nee, hoe kom je erbij dat reclame hetzelfde is als een podcast?
pi_175096753
Is Spotify een goed alternatief voor Napster?
pi_175096998
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:53 schreef ABombali het volgende:

[..]

Ja dat was prima met een 56k modem, glasvezel bestond toen nog niet denk ik
Oh jawel hoor
pi_175097075
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:50 schreef teenboy1 het volgende:

[..]

10 minuten per liedje? Noem je dat snel?

Als je niet net je luiers ontgroeid bent, is dat snel.
quote:
Ik draai geen CDs omdat ik geen zin heb om met een discman om m'n nek te lopen.
Wat is het voordeel aan de CD eigenlijk behalve de geluidskwaliteit (hoor ik helemaal niet), maarja das ook geen voordeel eigenlijk want bestanden kunnen ook gewoon WAV of FLAC en zelfs beter, 192khz, 24bit Hi-Res audio.

Muziekwinkel?? Bestaan die nog??

Sowiezo iets kopen in een winkel? Wie koopt er tegenwoordig nou nog iets in een winkel? Rot herrie, rot muzak, rot personeel, rot sfeerverlichting en rot wachtrijen. Nee dank U!
Voor zo'n ukkie ben je wel al een behoorlijk verzuurde bejaarde.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 15 november 2017 @ 21:03:08 #56
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_175097443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de OP met enige verbazing gelezen. "Fysieke mp3's bezitten", serieus? Dan ben je toch wel effectief gehersenspoeld door de muziekindustrie. Als iets kenmerkend is voor mp3's, is dat ze bij uitstek niet fysiek zijn: het zijn computerbestanden. Wat wél fysiek is, zijn cd's en lp's. Maar om die te kopen, is volgens TS "ook zowat". Wél geld betalen voor een stel computerbestanden, maar niet voor een cd? :? You've lost me....

On-topic: Ja, Spotify is geweldig, ondanks het hinderlijke feit dat sommige muziek ineens is verdwenen. Spotify stelt mij in staat om allerlei soorten muziek te ontdekken, biedt een enorme bibliotheek én komt ook met bijpassende suggesties. Elke week Discover Weekly, op basis van je luistergedrag. Elke vrijdag Release Radar, met nieuwe releases van artiesten waar je graag naar luistert.

Spotify stelt je in staat om een eigen muzieksmaak te ontwikkelen; het is een ongekende muzikale snoepwinkel. Ik heb dankzij Spotify allerlei artiesten ontdekt die ik anders nooit had gekend. En als je iets écht goed vindt, ga je gewoon naar de muziekwinkel en koop je de cd of lp. Is die niet beschikbaar, dan kun je dingen altijd nog van YouTube rippen, tijdig vanuit Spotify opnemen (gewoon het geluid van je computer opnemen) of desnoods "illegaal" downloaden.
Je kan een mp3 gewoon openen in kladblok en dan uitprinten.
  woensdag 15 november 2017 @ 21:15:34 #57
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175097741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 22:57 schreef teenboy1 het volgende:
Mischien ben ik ouderwets,
Gestopt met lezen!
God doesn't help stupid!
pi_175106837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:50 schreef teenboy1 het volgende:

Ik draai geen CDs omdat ik geen zin heb om met een discman om m'n nek te lopen.
Wat is het voordeel aan de CD eigenlijk behalve de geluidskwaliteit (hoor ik helemaal niet), maarja das ook geen voordeel eigenlijk want bestanden kunnen ook gewoon WAV of FLAC en zelfs beter, 192khz, 24bit Hi-Res audio.

En je wil wel MP3 downloaden, op een cd printen en die vervolgens ergens afspelen? Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp jouw gedachtegang niet helemaal.

Overigens ben je niet verplicht het te gebruiken, veel albums zijn ook te koop en anders luister je gewoon geen muziek, probleem opgelost :)
pi_175106851
Hoe oud is deze TS? 76?
Ja doei.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:41:07 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175107354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe oud is deze TS? 76?
Of 14. Met een oude melancholische ziel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175111341
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 23:15 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het aanbod op spotify regelmatig toch tegenvallen. Vaak vind je van een nummer alleen gare karaoke versies of soms helemaal niks. Op soulseek (wie kent het nog) vond ik eigenlijk zo goed als alles en kon je ook hele massa's muziek vinden die niet op spotify staat. Dingen die je niet eens in de platenzaak vond. En daar vond je heel vaak muziek van ver buiten je bubble. Mensen die bij jou kwamen downloaden en dan kijken wat zij allemaal deelden. Supertof was dat. Bij spotify vind je meestal alleen muziek die netjes binnen je bubble valt en echt nieuwe dingen ontdekken is dan best lastig.
Inderdaad, door Soulseek best wel veel artiesten/bands leren kennen. Later ook op last.fm waar artiesten hun muziek gratis aanboden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_175111393
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:50 schreef teenboy1 het volgende:
Ik draai geen CDs omdat ik geen zin heb om met een discman om m'n nek te lopen.
Wat is het voordeel aan de CD eigenlijk behalve de geluidskwaliteit (hoor ik helemaal niet), maarja das ook geen voordeel eigenlijk want bestanden kunnen ook gewoon WAV of FLAC en zelfs beter, 192khz, 24bit Hi-Res audio.

Muziekwinkel?? Bestaan die nog??

Sowiezo iets kopen in een winkel? Wie koopt er tegenwoordig nou nog iets in een winkel? Rot herrie, rot muzak, rot personeel, rot sfeerverlichting en rot wachtrijen. Nee dank U!
Hoewel ik veel cd's heb, draai ik ook weinig cd's. Eigenlijk alleen nog in de auto, verder niet. Je klacht over Spotify was dat sommige muziek ineens verdwijnt: cd's aanschaffen verhelpt dat probleem. Je kunt de tracks zelf grabben en via je computer luisteren.

Muziekwinkels bestaan zeker nog. En uit het feit dat ze bestaan blijkt dat mensen ook nog steeds muziek kopen. Het aandeel van fysiek in de totale muziekomzet is nog altijd substantieel. De wachtrijen zijn zwaar overdreven.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:59:58 #63
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175111439
fysieke mp3's

het moet niet gekker worden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 16 november 2017 @ 18:51:16 #64
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_175115966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 23:02 schreef ABombali het volgende:
Kazaa _O_ Limewire _O_ BREIN :(
Napster niet noemen... :{w
  donderdag 16 november 2017 @ 18:51:43 #65
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_175115973
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:59 schreef fathank het volgende:
fysieke mp3's

het moet niet gekker worden
Sterk... _O-
pi_175120142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe oud is deze TS? 76?
ws amper volwassen joh
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  donderdag 16 november 2017 @ 21:22:30 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175120207
Spotify is kut, ik download gewoon wat ik wil luisteren. Zo moeilijk is dat toch niet? Op spotify staat niet eens alles
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 16 november 2017 @ 21:23:42 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175120229
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef borbit het volgende:

[..]

Je kan een mp3 gewoon openen in kladblok en dan uitprinten.
_O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175133537
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Spotify is kut, ik download gewoon wat ik wil luisteren. Zo moeilijk is dat toch niet? Op spotify staat niet eens alles
Niet alles, wel veel. Voor de massa is het gewoon een ideale oplossing; makkelijk in gebruik, veel muziek, te gebruiken op meerdere platforms etc.

De meest fervente muziekliefhebbers zullen er misschien niet genoeg aan hebben, of de ervaring van een muziekcollectie in huis missen. Dan hebben we het wel over een nichemarkt dat op zoek moet naar een alternatief. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen.

Spotify pakt het in ieder geval heel goed aan. Ik ben er redelijk laat mee begonnen (begin 2017). Hiervoor koos ik er altijd voor het stuk voor stuk te downloaden. Spotify is voor mij in ieder geval een grote stap vooruit. Het is voor mij nog niet perfect (wat problemen met de podcasts en een gebrek aan lyrics om twee dingen te noemen), maar veruit genoeg om ook voor mij de nieuwe standaard te zijn.
pi_175133591
Fysieke MP3's?

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_175137370
quote:
9s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Of 14. Met een oude melancholische ziel.
4 ben ik nou goed.... En Teenboy dat zegt toch genoeg?
Ik ben een Teenboy!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 19:06:19 ]
pi_175137600
Ik vind Spotify prima, voor dat tientje per maand kan ik bijna alles luisteren wat ik graag hoor, en als er eens iets mist heb je Bandcamp nog. Ik zie het als een abonnement op een bibliotheek dus ik klaag er ook niet over dat ik iets niet fysiek heb ofzo, who cares. Via Bluetooth ook gewoon in de auto luisteren, prima.

Als er iets is dat ik echt continu draai op Spotify dan koop ik er later de vinyl of CD van om de artiest te steunen (bij voorkeur direct bij de artiest of het platenlabel) maar verder is Spotify wel vrijwel alles wat ik nodig heb om nieuwe artiesten te checken.

Ik snap de klachten dat je de muziek op Spotify niet mag houden nooit zo eigenlijk, mensen klagen toch ook niet dat je bij Netflix niet alle films en boxsets in je kast kan zetten?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:55:54 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175138467
Nee omdat je alles kan downloaden duh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:56:09 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175138477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fysieke MP3's?

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
een mp3 speler :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175139201
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:16 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind Spotify prima, voor dat tientje per maand kan ik bijna alles luisteren wat ik graag hoor, en als er eens iets mist heb je Bandcamp nog. Ik zie het als een abonnement op een bibliotheek dus ik klaag er ook niet over dat ik iets niet fysiek heb ofzo, who cares. Via Bluetooth ook gewoon in de auto luisteren, prima.

Als er iets is dat ik echt continu draai op Spotify dan koop ik er later de vinyl of CD van om de artiest te steunen (bij voorkeur direct bij de artiest of het platenlabel) maar verder is Spotify wel vrijwel alles wat ik nodig heb om nieuwe artiesten te checken.

Ik snap de klachten dat je de muziek op Spotify niet mag houden nooit zo eigenlijk, mensen klagen toch ook niet dat je bij Netflix niet alle films en boxsets in je kast kan zetten?
Series/films heeft voor de meeste mensen wel doorgaans een lagere herhaal factor dan muziek.
Verder kondigt Netflix wel een datum aan voordat iets verwijderd wordt, doet Spotify nooit.

Verder vind ik muziek op CD/LP onhandig terwijl ik op DVD/Bluray nog niet zo erg vind. En nouja films/series kijk ik persoonlijk niet onderweg.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 20:32:17 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')