abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175067568


SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet aka dubbel date
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kroegmeet 25 November Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fripsels Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175067572
Vinyl :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175067579
Hipsters gespot :6.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175067580
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Heb vaak het idee dat zulke oude panden monumentaal zijn, maar dat zal ik wel verkeerd hebben.
De duurdere wel denk ik, maar het ging hier meer om zo'n pand:


Ik heb zelf geen overzicht foto van het kozijn, alleen een waar je een deel ziet of waar je vooral het lichtval ziet en het kozijn dus weg valt. Maar die waren echt fijn, de metro ging door die straat en je hoorde hem amper nog met de ramen dicht.

In het begin als dan het raam open stond ging een van mijn katten van angst op het hoogste verste plankje in huis zitten want die was het dorpsleven gewend.
pi_175067585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mijn PVA is door dezelfde mensen begin dit jaar goedgekeurd.. Ik heb dus 8 maanden mijn tijd zitten verdoen.
Zou maar eens een bericht naar de onderwijscommissie sturen om ze te laten weten dat deze docenten zich wel heel makkelijk van hun onderwijsfuncties af maken. Lost misschien voor jou niets op, maar dat dit soort dingen bij jouw opleiding gebeuren lijkt me toch bepaald niet de bedoeling.
pi_175067587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Hipsters gespot :6.
Maar dan kost het je geen 200 euro in de maand maar levert het wat op.
pi_175067600
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou maar eens een bericht naar de onderwijscommissie sturen om ze te laten weten dat deze docenten zich wel heel makkelijk van hun onderwijsfuncties af maken. Lost misschien voor jou niets op, maar dat dit soort dingen bij jouw opleiding gebeuren lijkt me toch bepaald niet de bedoeling.
+1

En dat hoeft niet nu maar kan ook als je er weer iets rustiger onder bent.
pi_175067608
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou maar eens een bericht naar de onderwijscommissie sturen om ze te laten weten dat deze docenten zich wel heel makkelijk van hun onderwijsfuncties af maken. Lost misschien voor jou niets op, maar dat dit soort dingen bij jouw opleiding gebeuren lijkt me toch bepaald niet de bedoeling.
Heb ik idd al overwogen maar richt nu liever eerst mijn aandacht op mijn scriptie in de hoop dat ik alsnog in februari klaar kan zijn.
pi_175067629
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:41 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Heb ik idd al overwogen maar richt nu liever eerst mijn aandacht op mijn scriptie in de hoop dat ik alsnog in februari klaar kan zijn.
Groot gelijk ook wel. Ik heb zelf bijvoorbeeld ook nog een dokter waar ik een serieus appeltje mee te schillen heb maar dat komt ook later voor me.
pi_175067639
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou maar eens een bericht naar de onderwijscommissie sturen om ze te laten weten dat deze docenten zich wel heel makkelijk van hun onderwijsfuncties af maken. Lost misschien voor jou niets op, maar dat dit soort dingen bij jouw opleiding gebeuren lijkt me toch bepaald niet de bedoeling.
Dit is een goede tip
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:43:09 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175067649
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:41 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Heb ik idd al overwogen maar richt nu liever eerst mijn aandacht op mijn scriptie in de hoop dat ik alsnog in februari klaar kan zijn.
Ja je energie daarin steken is een goed idee.
Gelijk gaan ze je toch niet geven. Hopelijk lukt het met dit bureau wel!
pi_175067653
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
Vinyl :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Hipsters gespot :6.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175067655
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:35 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee. Dat had bij de eerste inlevering al gemoeten. Toen was hij ziek en daardoor ben ik nu de lul.
Als je ziek bent hoef je je werk niet te doen blijkbaar :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Qua bouwstijl is het niet echt een oud uitziend pand. Daarnaast wel dezelfde stijl aangehouden qua raamindeling, ziet er niet heel anders uit.
Ah oke, ja bedoel eigenlijk het uiterlijk van die kozijnen zelf. Wel met houtnerf neem ik aan?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 15:43:51 #14
186611 Haags
pi_175067665
:W
Zonder wrijving geen glans
pi_175067670
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Groot gelijk ook wel. Ik heb zelf bijvoorbeeld ook nog een dokter waar ik een serieus appeltje mee te schillen heb maar dat komt ook later voor me.
Verstandig, want je bordje ligt nu al vol genoeg lijkt me en je moet echt wel een beetje steviger in je schoenen staan als je in die medische molen officieel wil gaan zitten klagen.
pi_175067677
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:41 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Heb ik idd al overwogen maar richt nu liever eerst mijn aandacht op mijn scriptie in de hoop dat ik alsnog in februari klaar kan zijn.
Ik begrijp dat je het liever niet nu doet, maar zou het wel serieus overwegen om als kritiek bij ze achter te laten wanneer je straks klaar bent. Ook omdat er na jou nog heel veel andere studenten komen die met deze docenten te maken krijgen.
pi_175067702
8 maanden voor niks gewerkt... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175067709
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:45 schreef Barbusse het volgende:
8 maanden voor niks gewerkt... :{
Ik werk al 12,5 jaar voor niets. :')

Behalve wat lullige centjes dan.
For great justice!
pi_175067712
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:44 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Thanks!

Haha ja, daar is ze goed in. Misschien wordt ze ooit wel een echte FOK!ster :D

Hmmm... dan weet ik het niet. Ik heb een famililid richting zaandam e.d. en daar kennen ze het wel. Hier ( langs de a27 in brabant ) heb ik er nog nooit iemand over gehoord.

Luilakken is inderdaad meer voor die richting ja.
Gebeurt het luilakken daar nog wel? Ook al jaren niks meer van gemerkt, maar ik zit ook minder in die regio..
pi_175067716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Verstandig, want je bordje ligt nu al vol genoeg lijkt me en je moet echt wel een beetje steviger in je schoenen staan als je in die medische molen officieel wil gaan zitten klagen.
Ik denk ook niet dat ik het op de officiële manier wil gaan doen. Ik denk dat ik haar een eerlijke brief wil schrijven, waarin de gevolgen van haar houding tegen over mij staan. En dat ik niks van haar verwacht, maar dat ik hoop dat ze de volgende keer een tweede keer nadenkt als ze een patiënt als ik tegen over zich krijgt. En dan natuurlijk wel op zo'n toon dat ze het überhaupt wil lezen.
pi_175067723
Nou, ik heb het wel een keer gehad, was weliswaar geen scriptie maar een project. Concept waren opmerkingen A, B en C waarbij een voldoende wel heel erg voor de hand lag en de definitieve versie was opeens een 5 met tekortkomingen X, Y en Z, die ook al in het concept aanwezig waren.

Docent wilde geen kant op, hardstikke eerlijke beoordeling etc etc. Eens goed gekeken in het reglement en een officiele melding bij de examencommissie en * poef * een 7 :') :s)
pi_175067732
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je het liever niet nu doet, maar zou het wel serieus overwegen om als kritiek bij ze achter te laten wanneer je straks klaar bent. Ook omdat er na jou nog heel veel andere studenten komen die met deze docenten te maken krijgen.
En wat ook mee kan spelen is dat men misschien net ietsje harder aan de bak gaat om je wel te helpen slagen na zo een slordige fout van hun kant. Juist omdat je aan de bel getrokken hebt enzo
pi_175067734
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik werk al 12,5 jaar voor niets. :')

Behalve wat lullige centjes dan.
Ondankbaar ben je toch ook :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175067741
Maar goed, kut voor je en suc6 Lot.
pi_175067744
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ondankbaar ben je toch ook :{w
Zo ben ik.
For great justice!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')