abonnement Unibet Coolblue
pi_175064088
Hallo mensen. Sinds begin dit jaar heb ik een mooie relatie met iemand die ik leren kennen heb op Tinder. En tot op heden ging het bijzonder goed. Ok we hadden wel eens mindere dagen zoals elk normaal koppel maar komen er altijd sterker uit. Mijn vriend heeft vroeger fouten gedaan maar wilt er niet over praten. Onder die fouten gaat hij gebukt en denkt altijd dat mensen hem daar gaan op nemen. Hij weet dat ik die fouten niet hoef te weten en hij weet dat ik vertrouwen en geloof in hem heb. Hij is een zeer lief iemand maar zeer gesloten. Denkt altijd zeer snel dat de fout bij hem ligt en kijkt enorm negatief naar zichzelf. Met 1 stom woord kan je zijn gedrag in de war sturen. Dat ene woordje zal hij dan ook letter opvatten. Nu, gisteren maandag voegt er een vrouw mij toe op facebook messenger. Het is zijn exvriendin waar hij nog altijd een contact bewaard via berichtjes op de smartphone. Ze vraagt hoe het gaat met ons en we vertellen over alledaagse dingen. Jullie mogen het weten over mijn vriend is er géén enkel woord verkeerd geschreven. Uiteraard ben je open en eerlijk tegen je partner en dezelfde dag nog vertel ik hem wat er gebeurd is. Onmiddellijk nam hij alles verkeerd op, zag overal slecht in, waarschijnlijk zal ik en zijn ex tegenover elkaar zijn vuile was hebben buiten gehangen en dan dat ik zijn vertrouwen geschonden heb. Ik heb hem de chat tussen dat meisje naar zijn email verzonden. Of hij het gelezen heeft of niet weet ik niet want kort erna is hij naar zijn werk vertrokken (nachtploeg). Enkel 1 berichtje heeft hij nog verzonden dat hij diep teleurgesteld is mij, het vertrouwen kwijt is en dat de lieve man die hij was, ver weg is. Ik heb willen bellen, hij drukte af en maakte zich kwaad op whatsapp dat hij geen zin had in bellen. Ik heb hem berichten verzonden dat ik fier ben op hem en in hem geloof en hem niet op zijn fouten ooit genomen heb, wat hij nu wel doet bij mij. Er is niets slechts verteld over hem, dat heeft hij kunnen lezen. Ik wil bellen en duwt me weg want dat gevoel heb ik nu echt dat ik weggeduwd wordt. Hij heeft een groot vertrouwensprobleem tegenover iedereen. Sinds vannacht 1 uur heb ik hem niet meer gehoord. Wat kan ik nog doen volgens jullie? Hem vandaag toch eens een berichtje sturen, niet wetende of hij wel of niet zal antwoorden, of hem negeren (het is nu 12u35 en ik heb nog niets gestuurd sinds vannacht) en hem laten inzien wat hij weggooit... Wat raden jullie aan? P.S de optie naar zijn huis te rijden is er niet want als hij niet wilt praten zal hij niet eens opendoen.
pi_175064146
Het is ook raar dat je met zn ex praat. Ik zou dat ook niet leuk vinden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:44:25 #3
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_175064202
Ja het is natuurlijk wel beetje raar mjah je vent doet ook redelijk kinderachtig ? is hij misschien 12 ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_175064205
Kan ik begrijpen maar tussen hem en haar is er geen oorlog, ze komen goed overeen. Hij weet van a tot z wat er verteld geweest is, behalve of alles goed is met ons is er over hem verder niets gezegd. Het is hijzelf die een jaar geleden zelf tegen haar verteld heeft dat hij een nieuwe relatie met me had. Ik heb niets slecht verteld en ik begrijp zijn reactie niet. Is dat liefde, je partner wegduwen ?
pi_175064206
Alinea's. Use them.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175064221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Alinea's. Use them.
Precies dit
pi_175064230
Mijn vriend is er 32, mooie lieve man maar heeft zo een vertrouwensprobleem van zijn fouten vroeger. Voor hij mij kende was zijn leven thuis eenzaam op de ps. Laat niemand toe in zijn leven tenzij je echt je best doet om te tonen dat hij je kan vertrouwen. Uitermate erg koppig, gevoelig maar neemt zo snel 1 woord verkeerd op. Ik heb hem gisteren een lange email verzonden over de situatie, hoe ik me voel, hoe ik hem miste, dan krijg je een bericht op whatsapp terug: die brief is chantage
pi_175064239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:44 schreef woopsyboobsy het volgende:
Kan ik begrijpen maar tussen hem en haar is er geen oorlog, ze komen goed overeen. Hij weet van a tot z wat er verteld geweest is, behalve of alles goed is met ons is er over hem verder niets gezegd. Het is hijzelf die een jaar geleden zelf tegen haar verteld heeft dat hij een nieuwe relatie met me had. Ik heb niets slecht verteld en ik begrijp zijn reactie niet. Is dat liefde, je partner wegduwen ?
Nee geen liefde
Misschien verbergt hij iets?
Ik zou het zeker niet chill vinden als min huidige partner met mijn ex zou praten, ook wel pissig maar zou niet zo heftig reageren tho
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:47:30 #9
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175064247
Loopt hij al bij een psych? Zo nee stuur hem daarheen.
Ik zou geen zin hebben in zo'n project man.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175064271
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:47 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Nee geen liefde
Misschien verbergt hij iets?
Ik zou het zeker niet chill vinden als min huidige partner met mijn ex zou praten, ook wel pissig maar zou niet zo heftig reageren tho
Hij reageert op alle vlakken zo. Hij zegt het zelf dat hij grof kan reageren. Maar zo koppig zelf na die brief heb ik hem nog nooit gezien. Zelf heb ik nu vandaag nog niets laten weten naar hem toe, slaapt wss ook nog... Hoeveel kans heb ik dat hij ook dat zal negatief opvatten: toch al zeker 50%
pi_175064283
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:49 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Hij reageert op alle vlakken zo. Hij zegt het zelf dat hij grof kan reageren. Maar zo koppig zelf na die brief heb ik hem nog nooit gezien. Zelf heb ik nu vandaag nog niets laten weten naar hem toe, slaapt wss ook nog... Hoeveel kans heb ik dat hij ook dat zal negatief opvatten: toch al zeker 50%
Ben je gelukkig?
pi_175064294
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:50 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Ben je gelukkig?
Met hem? Serieus ja en das wederkerig. Heeft het deze week nog tegen men broer verteld dat hij fier is dat ik in hem geloof, dat ik zijn alles ben en een verdere toekomst met me wilt
pi_175064350
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:51 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Met hem? Serieus ja en das wederkerig. Heeft het deze week nog tegen men broer verteld dat hij fier is dat ik in hem geloof, dat ik zijn alles ben en een verdere toekomst met me wilt
Dan mag ie dat wel eens laten blijken en normaal doen. Laat niet over je heenlopen omdat hij een probleem heeft met zichzelf.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175064360
Ben je trouwens echt blij met hem of vooral met jezelf omdat jij blijkbaar wel tot hem kan doordringen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175064370
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan mag ie dat wel eens laten blijken en normaal doen. Laat niet over je heenlopen omdat hij een probleem heeft met zichzelf.
Door met zijn ex te praten heeft hij het gevoel van weggeduwd te worden, in mijn ogen eerder jaloers. Ik kon met hem daar ook over praten was zijn reactie en is vertrokken naar zijn werk.
pi_175064386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:
Ben je trouwens echt blij met hem of vooral met jezelf omdat jij blijkbaar wel tot hem kan doordringen?
Ik ben zeer blij met hem en hij met mij. Zijn exvriendin heeft hem vorige week gezien toen hij boodschappen aan het doen was en ik gaan werken. Ook die zegt dat ze een opmerkelijke positieve verandering aan hem merkte en dat heeft hij haar zelf verteld: hij wilt dat zijn vrouwtje fier is op hem (wat ook zo is)
pi_175064388
Na minder dan een jaar al praten over dalen en dat je er sterker uit bent gekomen :')
Ieder zijn ding, maar zo'n relatie zou ik persoonlijk geen trek in hebben.
pi_175064407
Vind je dit over 2 jaar nog steeds leuk zo'n klein kind?

Het is apart dat je met zijn ex praat maar om daar nou zo'n drama van te maken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175064446
Hij uit het best extreem, maar in de kern heeft hij natuurlijk wel een punt, toch?

Laat hem bedaren en neem zijn punt serieus. Je hebt misschien vanuit goede intenties gehandeld, maar blijkbaar heb je hier een fout in gemaakt. Maak excuses en maak het goed.
Somebody that I used to know
pi_175064449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind je dit over 2 jaar nog steeds leuk zo'n klein kind?

Het is apart dat je met zijn ex praat maar om daar nou zo'n drama van te maken.
Zelf bemerk ik ook dat hij zijn best doet en dat heb ik hem al verteld. Het is met vallen en opstaan maar ik geloof wel in hem, wat vele anderen niet doen. Alleen begrijp ik zijn reactie nu niet. Naar men broer heeft hij gisterenavond gestuurd dat hij beu liep, dat de lieve X weg is, dat hij er niet kan aan doen maar dat het mijn fout is. Maar dat hij de situatie beu is waarin we nu beland zijn. Alleen duwt hij me weg terwijl ik WIL bewijzen dat hij me kan vertrouwen
pi_175064457
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:03 schreef Postbus100 het volgende:
Hij uit het best extreem, maar in de kern heeft hij natuurlijk wel een punt, toch?

Laat hem bedaren en neem zijn punt serieus. Je hebt misschien vanuit goede intenties gehandeld, maar blijkbaar heb je hier een fout in gemaakt. Maak excuses en maak het goed.
Wat moet ik dan doen? Heb per mail, sms, whatsapp, op voicemail men verontschuldigingen al aangeboden. Afwachten op een berichtje van zijn kant? Met 50% kans dat hij zijn fout inziet of dat hij het verkeerd opneemt dat ik niets van me sinds vannacht laten horen heb?

[ Bericht 4% gewijzigd door woopsyboobsy op 14-11-2017 13:05:46 (Tekst vergeten) ]
pi_175064458
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:04 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]
Maar dat hij de situatie beu is waarin we nu beland zijn. Alleen duwt hij me weg terwijl ik WIL bewijzen dat hij me kan vertrouwen
Zulke dingen kan je niet bewijzen, zulke dingen kan je alleen maar doen.
Somebody that I used to know
pi_175064469
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:05 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zulke dingen kan je niet bewijzen, zulke dingen kan je alleen maar doen.
Gaat moeilijk als hij me wegduwt he. Zijn koppigheid kan extreem zijn
pi_175064485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:05 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Wat moet ik dan doen? Afwachten op een berichtje van zijn kant? Met 50% kans dat hij zijn fout inziet of dat hij het verkeerd opneemt dat ik niets van me sinds vannacht laten horen heb?
Hoezo zijn fout? Hij reageert op jouw acties, respecteer dan ook zijn gevoelens en neem ze serieus. Volgens mij kan jij je op dit moment maar beter schuldbewust en begripvol opstellen. Ken je plek, hij heeft even te dealen met zijn emoties.
Somebody that I used to know
pi_175064495
Ik zou hem voor nu met rust laten en dan kan hij een beetje bedaren. Maar serieus dat soort berichtjes naar je broer sturen vind ik dan weer raar hé :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175064508
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou hem voor nu met rust laten en dan kan hij een beetje bedaren. Maar serieus dat soort berichtjes naar je broer sturen vind ik dan weer raar hé :')
Hij heeft een goede band met men broer
pi_175064520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:35 schreef woopsyboobsy het volgende:
Wat raden jullie aan?
dat je niet achter zijn reet blijft aanlopen...

Hij is bezig te 'dramaqueen-en' en als jij hem daardor meer aandacht geeft beloon je zn aandachtvragende gedrag en versterkt hem juist in zijn eigen doorgeslagen ideeen...
(bv die gedachten te gaan 'ontkennen' werkt juist vaak als een bevestiging, of iig als een teken dat de ander opeens moeite voor hem doet)

Laat hem tot rust komen en laat hem weer contact opnemen als hij dat wil.
Als hij geen contact meer wil, is dat zijn probleem.


Overigens, een vraagje: heeft hij zijn jeugd in een tehuis of ig deels zonder direkte (gezonde) gezinssituatie verbracht?
In een (gezond) gezin leren mensen vaak op jonge leeftijd een bepaalde 'loyaliteit' en ook het vertrouwen in hun naasten aan, iemand die in die situatie dat niet leert en juist veelvuldig leert dat vertrouwenspersonen weer weggaan zal een andere houding op dat punt aangeleerd hebben en bv aandacht gaan vragen door ook deels afstotend en negatief gedrag
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175064534
Ik zou beginnen met niet als een schoothondje achter hem aan te lopen.
pi_175064548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:09 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Hij heeft een goede band met men broer
Dan nog het is erg kinderachtig.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:12:56 #30
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175064554
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175064557
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:11 schreef KosterT het volgende:
Ik zou beginnen met niet als een schoothondje achter hem aan te lopen.
Het is potverdikke moeilijk en hard op wachten van een reactie van zijn kant. Misschien slaapt hij nog tot 14 uur... Het is moeilijk om me in te houden :-(
pi_175064562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:12 schreef Elpis het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Hij 32, ik 30 geworden
  Vis een optie? dinsdag 14 november 2017 @ 13:13:52 #33
70532 loveli
N
pi_175064565
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:35 schreef woopsyboobsy het volgende:
Mijn vriend heeft vroeger fouten gedaan maar wilt er niet over praten. Onder die fouten gaat hij gebukt en denkt altijd dat mensen hem daar gaan op nemen. Hij weet dat ik die fouten niet hoef te weten en hij weet dat ik vertrouwen en geloof in hem heb.
Dom om de fouten niet te willen weten. Openheid zorg voor vertrouwen.
quote:
Met 1 stom woord kan je zijn gedrag in de war sturen.
quote:
Onmiddellijk nam hij alles verkeerd op, zag overal slecht in, waarschijnlijk zal ik en zijn ex tegenover elkaar zijn vuile was hebben buiten gehangen en dan dat ik zijn vertrouwen geschonden heb.
Dus jij moet op eieren lopen omdat hij anders boos wordt en dat is dan jouw schuld.

Uhm.....
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 14 november 2017 @ 13:14:35 #34
70532 loveli
N
pi_175064577
Verder: "hij wilt" en "men broer"..
*huil*
crap in = crap out
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:15:06 #35
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175064580
Wat een wereld probleem weer zeg ................
"Hoka Hey!"
pi_175064581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Dom om de fouten niet te willen weten. Openheid zorg voor vertrouwen.

[..]

[..]

Dus jij moet op eieren lopen omdat hij anders boos wordt en dat is dan jouw schuld.

Uhm.....
Hij kan niet omgaan met gevoelens, ook niet naar zijn ouders toe. Toen ik vroeg om gisteren te bellen was zijn reactie: neen, je kan het aan x dan allemaal gaan vertellen
pi_175064585
Waarom lijken alle teksten die TS schrijft rechtstreeks uit Google Translate te komen? :')
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_175064608
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:15 schreef MilkTea het volgende:
Waarom lijken alle teksten die TS schrijft rechtstreeks uit Google Translate te komen? :')
Omdat ik in het plat vlaams schrijf
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:19:53 #39
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175064627
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:18 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Omdat ik in het plat vlaams schrijf
Veel Nederlanders hebben nogal moeite om Vlaams te herkennen. Maar "fier" was wel heel opzichtig.
And so is the past
  Vis een optie? dinsdag 14 november 2017 @ 13:19:55 #40
70532 loveli
N
pi_175064630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:15 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Hij kan niet omgaan met gevoelens, ook niet naar zijn ouders toe. Toen ik vroeg om gisteren te bellen was zijn reactie: neen, je kan het aan x dan allemaal gaan vertellen
Ik zou eens aan X vragen wat er mis is gegaan in hun relatie. Misschien kun je daar wat van leren.
crap in = crap out
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:20:30 #41
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175064636
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:15 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Hij kan niet omgaan met gevoelens, ook niet naar zijn ouders toe. Toen ik vroeg om gisteren te bellen was zijn reactie: neen, je kan het aan x dan allemaal gaan vertellen
Nou dan is dit einde verhaal want vertrouwen komt te voet (sjokkend bij hem als ik je mag geloven) en gaat te paard (een racepaard in dit geval).
En als hij van dit al in zo'n kramp schiet vraag ik me af of je wel anders moet willen. Je ziet nu alles nog door een roze bril maar als de verliefdheid weg is vraag ik me af of je een gelijkwaardige relatie ziet of een hulpverlenersproject.

Heeft hij ook professionele hulp voor zijn problemen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:21:34 #42
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175064657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:46 schreef woopsyboobsy het volgende:
Mijn vriend is er 32, mooie lieve man maar heeft zo een vertrouwensprobleem van zijn fouten vroeger. Voor hij mij kende was zijn leven thuis eenzaam op de ps. Laat niemand toe in zijn leven tenzij je echt je best doet om te tonen dat hij je kan vertrouwen. Uitermate erg koppig, gevoelig maar neemt zo snel 1 woord verkeerd op. Ik heb hem gisteren een lange email verzonden over de situatie, hoe ik me voel, hoe ik hem miste, dan krijg je een bericht op whatsapp terug: die brief is chantage
Die man is geniaal
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175064659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:20 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou dan is dit einde verhaal want vertrouwen komt te voet (sjokkend bij hem als ik je mag geloven) en gaat te paard (een racepaard in dit geval).
En als hij van dit al in zo'n kramp schiet vraag ik me af of je wel anders moet willen. Je ziet nu alles nog door een roze bril maar als de verliefdheid weg is vraag ik me af of je een gelijkwaardige relatie ziet of een hulpverlenersproject.

Heeft hij ook professionele hulp voor zijn problemen?
Ja 2 maal in de week psych. Ook zij merkt verbetering op. Zijn vorige relatie is gedaan geraakt omdat ze als broer en zus leefden ipv als een koppel
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:24:17 #44
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175064708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:18 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Omdat ik in het plat vlaams schrijf
Spaties kennen jullie Vlamingen niet?
"Hoka Hey!"
  Spellchecker dinsdag 14 november 2017 @ 13:25:09 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175064729
Hij is misschien bang dat je via zijn ex zijn fouten gehoord hebt?
pi_175064740
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:25 schreef maily het volgende:
Hij is misschien bang dat je via zijn ex zijn fouten gehoord hebt?
Inderdaad want dat stak hij me door.
  Spellchecker dinsdag 14 november 2017 @ 13:26:40 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175064747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:25 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Inderdaad want dat stak hij me door.
Ik zou hem even lekker af laten koelen.
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:26:40 #48
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175064748
Hij is bang dat je gehoord hebt dat hij een dramaqueen is en probeert het nu te verbergen
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175064761
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:21 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Die man is geniaal
Best wel.

TS respecteert ook niet echt de grenzen van haar vriend op dit moment. Hij wil domweg geen contact momenteel, en wat mij betreft heeft hij daar ook best een punt (hoewel extreem). Door dat niet te respecteren, bewijst TS haar vriend precies zijn gelijk: ik vertrouw je niet.
Somebody that I used to know
pi_175064820
Waarom ga je over hem roddelen met zijn ex?
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:32:06 #51
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175064834
Bullshit trouwens dat hij het vertrouwen kwijt is.
Als jij zijn fouten niet mag weten heeft hij je nooit vertrouwd. Wat hij niet had kan hij niet kwijt geraakt zijn.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175064850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:31 schreef 8777 het volgende:
Waarom ga je over hem roddelen met zijn ex?
Er zijn geen roddels verteld! Enkel zij die vroeg hoe het ging en ik heb haar verteld fantastisch, verder niets meer over hem noch over de relatie
pi_175064857
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:15 schreef woopsyboobsy het volgende:
Hij kan niet omgaan met gevoelens, ook niet naar zijn ouders toe.
Denk je dat het gezond en/of haalbaar is een langdurige relatie te hebben met iemand die kennelijk niet normaal zich kan gedragen naar zn Familie, over gevoelens met hen kan praten en naasten kan vertrouwen, en dat ook niet wil of kan veranderen?

Hoe zie je jouw toekomst en wat verwacht je van hem ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175064858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:32 schreef Elpis het volgende:
Bullshit trouwens dat hij het vertrouwen kwijt is.
Als jij zijn fouten niet mag weten heeft hij je nooit vertrouwd. Wat hij niet had kan hij niet kwijt geraakt zijn.
Amen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175064873
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:32 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Er zijn geen roddels verteld! Enkel zij die vroeg hoe het ging en ik heb haar verteld fantastisch, verder niets meer over hem noch over de relatie
En dat leek je een goed idee ofzo?
pi_175064883
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Denk je dat het gezond en/of haalbaar is een langdurige relatie te hebben met iemand die kennelijk niet normaal zich kan gedragen naar zn Familie, over gevoelens met hen kan praten en naasten kan vertrouwen, en dat ook niet wil of kan veranderen?

Hoe zie je jouw toekomst en wat verwacht je van hem ?
Wat ik verwacht? Een normaal gesprek zoals elk normaal koppel zou doen om de problemen op te lossen. Ergens geloof ik wel dat hij dat ook wilt maar dat is momenteel wel heel ver te zoeken
pi_175064894
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:34 schreef 8777 het volgende:

[..]

En dat leek je een goed idee ofzo?
Ik zag er toen geen kwaad in neen
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:36:56 #58
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175064921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:32 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Er zijn geen roddels verteld! Enkel zij die vroeg hoe het ging en ik heb haar verteld fantastisch, verder niets meer over hem noch over de relatie
Toen je haar vertelde dat het fantastisch ging, bespeurde je toen een reactie doordrenkt met ongeloof?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175064980
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:36 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Toen je haar vertelde dat het fantastisch ging, bespeurde je toen een reactie doordrenkt met ongeloof?
Neen verre van zelf, ze was blij dat hij iemand gevonden had waardoor hij inzag ook aan zichzelf te willen werken.
pi_175065054
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoezo zijn fout? Hij reageert op jouw acties, respecteer dan ook zijn gevoelens en neem ze serieus. Volgens mij kan jij je op dit moment maar beter schuldbewust en begripvol opstellen. Ken je plek, hij heeft even te dealen met zijn emoties.
:') . Lol.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175065109
Als je hem weer spreekt, begin je gewoon over zijn relatie met z'n moeder en hoe hem dat negatief heeft beïnvloed, als je echt verstandig bent.
pi_175065137
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
Als je hem weer spreekt, begin je gewoon over zijn relatie met z'n moeder en hoe hem dat negatief heeft beïnvloed, als je echt verstandig bent.
Ik weet niet eens meer over wat aan te spreken noch te schrijven eerlijk gezegd
pi_175065144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:35 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Ik zag er toen geen kwaad in neen
Beetje raar wel.
  Vis een optie? dinsdag 14 november 2017 @ 13:50:24 #64
70532 loveli
N
pi_175065146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:49 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Ik weet niet eens meer over wat aan te spreken noch te schrijven eerlijk gezegd
"Vaarwel".
crap in = crap out
pi_175065223
:') je moet er maar zin in hebben, zo'n kleuter. Iedereen moet maar rekening houden met hem want oh jee zn arme gevoelentjes.
En dan walst ie keihard over de jouwe heen :D mooi man
pi_175065237
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]

"Vaarwel".
Ik heb voorgenomen de tips die ik hier gekregen heb te proberen en tot hij zelf stuurt, zelf niets meer te sturen, we zien wel he. Hij kan dat goed of negatief opnemen
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:58:55 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175065298
Wat voor fouten zijn het in godsnaam als hij zo compleet over de zeik gaat om enkel de gedachte dat jij er wat van meekrijgt?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:59:49 #68
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175065311
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat voor fouten zijn het in godsnaam als hij zo compleet over de zeik gaat om enkel de gedachte dat jij er wat van meekrijgt?
En daar gaan we weer. De feministische kenau has arrived ......................
"Hoka Hey!"
  Vis een optie? dinsdag 14 november 2017 @ 13:59:51 #69
70532 loveli
N
pi_175065312
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat voor fouten zijn het in godsnaam als hij zo compleet over de zeik gaat om enkel de gedachte dat jij er wat van meekrijgt?
Fouten waarvan TS zou moeten weten, voor ze hem blind vertrouwt.
crap in = crap out
pi_175065372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Fouten waarvan TS zou moeten weten, voor ze hem blind vertrouwt.
Hij was aan zichzelf aan het werken en we waren nabij dat hij het me ging vertellen, tot men gesprek met zijn exvriendin
pi_175065410
Hij is 32, en jij bent 30. Okay dan...

Goed, er valt zoveel op te merken, dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Het échte probleem hier is niet wat jij hebt gedaan, maar hoe met de situatie (en jou) omgaat als hij het niet met je eens is. Problemen los je niet op door weg te lopen of onbereikbaar te zijn, daarmee zorg je ervoor dat de ander achterblijft met het probleem.

Hoe goed en stevig en sterk een relatie is, merk je niet in de goede tijden, maar juist in de slechte tijden. Je merkt namelijk hoe iemand echt is en wat die persoon echt voor je voelt op het moment dat er een probleem is. Juist op de momenten wanneer je de ander eigenlijk helemaal niet wil zien, laat je merken hoeveel je over hebt voor de ander.

Dit is een belangrijk moment in jullie relatie, want je kunt nu echt goed zien hoe serieus hij jou neemt. En wat verder belangrijk is, is hoe jij daarmee omgaat. Laat je merken dat je zijn gedrag niet leuk vindt en niet wil/zal accepteren, of laat je hem zijn gang gaan en pas jij je gedrag aan en zeg je daarmee dat zijn gedrag wel okay is?

Zo te zien kies jij voor het laatste: je accepteert zijn gedrag, rent achter hem aan en jij doet moeite om het goed te maken. Dat alles terwijl meneer niet eens over zijn woede/ego/whatever kan stappen en een gesprek met je voert.

Jullie relatie is pril, dit is een goed moment om na te denken of je een relatie met zo iemand ziet zitten. Want, weet je wat het is? Het probleem dat je hier omschrijft is gewoon lomp en gewoon kinderlijk. Er is niets aan de hand, met een beetje praten is dit opgelost en zou het een mooi leermomentje zijn, maar door zijn gedrag wordt het een mug/olifant.

Persoonlijk snap ik jullie niet. Jullie zijn inmiddels zo oud, om als volwassenen dit soort puberale issues te kunnen oplossen. Dit heeft zo te geen zin, zo'n relatie heeft geen toekomst. Beeld je even in hoe het gaat worden als jullie een échte probleem hebben...

Zoals je merkt heb ik het vooral over zijn gedrag en heb ik amper wat gezegd over jouw gedrag (spreken met ex), omdat er jullie door de drama niet eens zullen toekomen aan het bespreken van waar het nou eigenlijk om gaat/ging...
pi_175065840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:03 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Hij was aan zichzelf aan het werken en we waren nabij dat hij het me ging vertellen, tot men gesprek met zijn exvriendin
Ah.... en nu jij volgens hem een 'fout' gemaakt hebt, hoeft hij natuurlijk jou niks meer te 'vertellen'.

Ik snap nu ook wat de exacte aanleiding is voor zijn afleidingsmanoeuvre.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175066203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ah.... en nu jij volgens hem een 'fout' gemaakt hebt, hoeft hij natuurlijk jou niks meer te 'vertellen'.

Ik snap nu ook wat de exacte aanleiding is voor zijn afleidingsmanoeuvre.
En die is?
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:35:13 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066234
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:59 schreef matspontius het volgende:

[..]

En daar gaan we weer. De feministische kenau has arrived ......................
Beetje hard verwoord maar damn zeg die frustratie en rancune van haar richting alle mannen is wel ziek te noemen, op zijn minst.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:35:54 #75
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066256
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:34 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

En die is?
Een hoop ophef maken wellicht om van het onderwerp af te wijken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:43:47 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175066460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Beetje hard verwoord maar damn zeg die frustratie en rancune van haar richting alle mannen is wel ziek te noemen, op zijn minst.
Pardon?

Jij vind het heel erg normaal dat iemand zo ontzettend over zijn kookwater gaat omdat jij zijn ex hebt gesproken waarmee hij gewoon goed contact heeft? Dat omdat hij fouten in het verleden heeft gemaakt die zij (nog) niet mag weten?

Dan is je afvragen wat voor fouten dat dan in godsnaam moeten zijn niet heel onredelijk dacht ik zo. Weet niet wat dat met frustratie te maken zou moeten hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175066546
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Pardon?

Jij vind het heel erg normaal dat iemand zo ontzettend over zijn kookwater gaat omdat jij zijn ex hebt gesproken waarmee hij gewoon goed contact heeft? Dat omdat hij fouten in het verleden heeft gemaakt die zij (nog) niet mag weten?

Dan is je afvragen wat voor fouten dat dan in godsnaam moeten zijn niet heel onredelijk dacht ik zo. Weet niet wat dat met frustratie te maken zou moeten hebben.
Het enige wat ik weet is dat hij door die problemen jaren lang over aangesproken is en hij zich toen al wilde bewijzen maar door de mensen in de put werd geduwd
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:50:21 #78
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066642
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Pardon?

Ja, ik zie je vaker posten.. .alsof er een waas voor je ogen zit op het moment dat je begint te typen.
Je kan ook eens in de man zijn schoenen proberen te staan, eens een situatie van 2 kanten te bekijken voor je al schuimbekkend de mannelijke partij standaard veroordeelt. Zou je sieren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:50:30 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175066646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:46 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Het enige wat ik weet is dat hij door die problemen jaren lang over aangesproken is en hij zich toen al wilde bewijzen maar door de mensen in de put werd geduwd
Grote kans dat hij het veel groter maakt dan het is en je is dat alles denkt als je het hoort. Maar mocht hij weer contact opnemen en de boel weer rustiger zijn dan lijkt het me verstandig om eens met hem te praten over het aan je vertellen.

Het is iets waar hij blijkbaar enorm mee zit en dat veel van zijn reacties kleurt. De reactie van nu (als ik uit ga van wat je schrijft, is natuurlijk maar 1 kant) is ronduit buitensporig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:53:25 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175066704
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ik zie je vaker posten.. .alsof er een waas voor je ogen zit op het moment dat je begint te typen.
Je kan ook eens in de man zijn schoenen proberen te staan, eens een situatie van 2 kanten te bekijken voor je al schuimbekkend de mannelijke partij standaard veroordeelt. Zou je sieren.
Jij hebt om en nabij dezelfde gedachte opgeschreven, ben je nu ook een gefrustreerde mannenhater? Of was het gewoon een reactie op wat beschreven werd ipv op het geslacht?

En ik veroordeel helemaal niet standaard de man, zat keren dat ik de man in het verhaal juist het voordeel van de twijfel geef of geheel gelijk geef als hij zelf een topic opent over zijn vriendin.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175066715
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ik zie je vaker posten.. .alsof er een waas voor je ogen zit op het moment dat je begint te typen.
Je kan ook eens in de man zijn schoenen proberen te staan, eens een situatie van 2 kanten te bekijken voor je al schuimbekkend de mannelijke partij standaard veroordeelt. Zou je sieren.
Ik, als man, kan me geen enkele reden bedenken waarom het gedrag van deze gast iets anders zou zijn dan achterlijk.

Echt, je vriendin spreekt je ex en dan ga je haar negeren vanwege een vertrouwensbreuk. Op je 32e. Die kerel moet gewoon normaal doen en erover praten als hij een probleem heeft in plaats van als een klein kind gaan zitten mokken in een hoekje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:54:26 #82
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066723
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Grote kans dat hij het veel groter maakt dan het is en je is dat alles denkt als je het hoort. Maar mocht hij weer contact opnemen en de boel weer rustiger zijn dan lijkt het me verstandig om eens met hem te praten over het aan je vertellen.

Het is iets waar hij blijkbaar enorm mee zit en dat veel van zijn reacties kleurt. De reactie van nu (als ik uit ga van wat je schrijft, is natuurlijk maar 1 kant) is ronduit buitensporig.
Kijk deze zin spreekt ook weer boekdelen. Die kans is er wellicht maar misschien heeft hij het ook wel gewoon heel moeilijk met iets? :) maar hey het is een man dus dan kan dat nooit, ofzo... :? echt heel raar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:55:49 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066755
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik, als man, kan me geen enkele reden bedenken waarom het gedrag van deze gast iets anders zou zijn dan achterlijk.

Echt, je vriendin spreekt je ex en dan ga je haar negeren vanwege een vertrouwensbreuk. Op je 32e. Die kerel moet gewoon normaal doen en erover praten als hij een probleem heeft in plaats van als een klein kind gaan zitten mokken in een hoekje.
Wellicht heeft hij het echt heel moeilijk met iets en kan die daar niet goed mee omgaan, dat ie gewoon zomaar eens de waarheid uitspreekt.... dat zou wat zijn he :)

Overigens sta jij er net zo gekleurd op hoor, ik herken je naam ook inmiddels :') dus niet gek, deze reactie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175066779
Welke fouten? Heeft hij een moord gepleegd?
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:57:58 #85
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175066798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kijk deze zin spreekt ook weer boekdelen. Die kans is er wellicht maar misschien heeft hij het ook wel gewoon heel moeilijk met iets? :) maar hey het is een man dus dan kan dat nooit, ofzo... :? echt heel raar.
Waar zeg ik dat hij het er niet moeilijk mee heeft? Dat schrijf ik zelfs in die reactie.
Ik bedoel daarmee dat zij het waarschijnlijk wel kan handelen, hem er niet om zal veroordelen. Hij zich daar drukker over maakt (waarschijnlijk) dan nodig is.

Dat het iets is dat diep gaat bij hem is wel duidelijk...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175066822
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wellicht heeft hij het echt heel moeilijk met iets en kan die daar niet goed mee omgaan, dat ie gewoon zomaar eens de waarheid uitspreekt.... dat zou wat zijn he :)
Dan moet hij zijn problemen met vertrouwen gaan oplossen in plaats van ze af te schuiven op zijn vriendin.

quote:
Overigens sta jij er net zo gekleurd op hoor, ik herken je naam ook inmiddels :') dus niet gek, deze reactie.
Goed verhaal, lekker kort.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:00:20 #87
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066826
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hij het er niet moeilijk mee heeft? Dat schrijf ik zelfs in die reactie.
Ik bedoel daarmee dat zij het waarschijnlijk wel kan handelen, hem er niet om zal veroordelen. Hij zich daar drukker over maakt (waarschijnlijk) dan nodig is.

Dat het iets is dat diep gaat bij hem is wel duidelijk...
Goed dat je dat inziet en niet gelijk paranoïde doet en 'hij zal wel overdrijven en liegen' denkt :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan moet hij zijn problemen met vertrouwen gaan oplossen in plaats van ze af te schuiven op zijn vriendin.

[..]

Goed verhaal, lekker kort.
Hij moet niks.
Goed verhaal lekker kort :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175066875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Hij moet niks.
Goede houding binnen een relatie, dit.

'Zeg, zou je niet eens als een volwassene hierover met me praten in plaats van me negeren?'

"Ik moet niks!!!"

Ja, feitelijk heb je gelijk, maar in de praktijk ben je dan gewoon een lul. En dat kan ik nog begrijpen als je 20 bent, maar op je 32e nog dit soort gedrag? Hou op.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:03:24 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175066884
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Goed dat je dat inziet en niet gelijk paranoïde doet en 'hij zal wel overdrijven en liegen' denkt :)

[..]

Hij moet niks.
Goed verhaal lekker kort :)
Als je de hele reactie had gelezen ipv dat ene zinnetje eruit trekken en zelf invullen wat ik daar dan mee zou bedoelen dan had je dit al geweten. Het stond er namelijk al, ik heb het enkel herhaalt in andere woorden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:05:57 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066939
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je de hele reactie had gelezen ipv dat ene zinnetje eruit trekken en zelf invullen wat ik daar dan mee zou bedoelen dan had je dit al geweten. Het stond er namelijk al, ik heb het enkel herhaalt in andere woorden.
Als jij had nagedacht ipv gelijk vol emoties en schuim om de mond je conclusie te trekken...

Zie je hoe leuk dat is op die manier discussiëren :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, feitelijk heb je gelijk
Weet ik. Feiten zijn alles wat telt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175066967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Weet ik. Feiten zijn alles wat telt.
Nope, je niet als een mongool gedragen is ook behoorlijk relevant in een relatie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:09:19 #92
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175066998
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nope, je niet als een mongool gedragen is ook behoorlijk relevant in een relatie.
Soms zit je ergens heel erg mee en doen emoties wat met je he? probeer ook het menselijke aspect hierin te betrekken i.p.v. je eigen theorieën van een jongen die weinig verstand heeft van relaties aan te houden ;) probeer te groeien als persoon. Succes man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175067086
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Soms zit je ergens heel erg mee en doen emoties wat met je he? probeer ook het menselijke aspect hierin te betrekken i.p.v. je eigen theorieën van een jongen die weinig verstand heeft van relaties aan te houden ;) probeer te groeien als persoon. Succes man.
Wat ik zeg, als je zo'n probleem hebt met iets futiels als dit is het beter om je eigen problemen op te gaan lossen dan dat bij je vriendin in de schoenen proberen te schuiven.

Ik herhaal nog maar eens, de beste man is 32 en negeert zijn vriendin omdat die gechat heeft met zijn ex waar hij nog normaal contact mee heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:14:49 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175067110
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat ik zeg, als je zo'n probleem hebt met iets futiels als dit is het beter om je eigen problemen op te gaan lossen dan dat bij je vriendin in de schoenen proberen te schuiven.

Ik herhaal nog maar eens, de beste man is 32 en negeert zijn vriendin omdat die gechat heeft met zijn ex waar hij nog normaal contact mee heeft.
Hij schuift niets in de schoenen hij probeert het zelfstandig te verwerken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175067257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:04 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Zelf bemerk ik ook dat hij zijn best doet en dat heb ik hem al verteld. Het is met vallen en opstaan maar ik geloof wel in hem, wat vele anderen niet doen. Alleen begrijp ik zijn reactie nu niet. Naar men broer heeft hij gisterenavond gestuurd dat hij beu liep, dat de lieve X weg is, dat hij er niet kan aan doen maar dat het mijn fout is. Maar dat hij de situatie beu is waarin we nu beland zijn. Alleen duwt hij me weg terwijl ik WIL bewijzen dat hij me kan vertrouwen
Als jullie relatie zo mooi is en jullie al een jaar happy samen zijn, wat de fuck moet jij nog gaan zitten bewijzen dan? Waarom WIL jij je zo graag bewijzen, als dit zijn probleem zou zijn? Wat leert hij van en aan zichzelf om beter om te gaan met zijn issues als jij de blame zo kwispelend graag op je wil nemen?
Wil je wel zijn partner zijn of wil je misschien ook iets te graag zijn therapeut zijn die hem gaat fixen?
pi_175067361
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hij schuift niets in de schoenen hij probeert het zelfstandig te verwerken.
Nee, hij schuift het in haar schoenen door de fout bij haar te leggen. Zij heeft zijn vertrouwen geschonden (waarom, was er hierover gesproken dat het niet mocht?), hij is teleurgesteld in haar. Het is dus haar schuld dat hij zich zo voelt.

Tja, dan kan je zeggen 'is emotie moet je begrijpen', maar je kan ook zeggen dat hij gewoon normaal moet doen en met haar moet praten als hem iets dwars zit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:30:57 #97
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175067400
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, hij schuift het in haar schoenen door de fout bij haar te leggen. Zij heeft zijn vertrouwen geschonden (waarom, was er hierover gesproken dat het niet mocht?), hij is teleurgesteld in haar. Het is dus haar schuld dat hij zich zo voelt.

Tja, dan kan je zeggen 'is emotie moet je begrijpen', maar je kan ook zeggen dat hij gewoon normaal moet doen en met haar moet praten als hem iets dwars zit.
Nee.
Verder zou ik me inlezen in hoe emoties zouden kunnen werken en uitpakken dan kan het allemaal wat duidelijker voor je zijn. Als de basiskennis al mist dan heeft het geen zin voor mij om jou te scholen. Daar heb ik ook geen zin in 7.gif
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175067469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee.
Verder zou ik me inlezen in hoe emoties zouden kunnen werken en uitpakken dan kan het allemaal wat duidelijker voor je zijn. Als de basiskennis al mist dan heeft het geen zin voor mij om jou te scholen. Daar heb ik ook geen zin in [ afbeelding ]
Ik vind het een beetje simpel om emoties als vrijbrief te gebruiken voor sneu gedrag. Als je volwassen bent houdt dat in dat je op een volwassen manier met je emoties om kan gaan. Dat kan deze kerel niet. Zo simpel is het.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175067475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:34 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Wat ik verwacht? Een normaal gesprek zoals elk normaal koppel zou doen om de problemen op te lossen. Ergens geloof ik wel dat hij dat ook wilt maar dat is momenteel wel heel ver te zoeken
News flash, jullie zijn dan ook geen normaal koppel. Jij kan net zo afgesloten overkomen voor hem, want jij lijkt het vooral een goed gesprek te vinden als hij zijn wantrouwen (wat hij in het algemeen heeft) maar niet tegen jou richt. Dan duw je hem net zo goed weg, want je wil zijn goedkeuring weer en dat komt hem wel weer goed uit, wat RM-rf zegt.

Wat weet jij eigenlijk van zijn therapie? Ben je überhaupt weleens meegeweest of op andere wijze betrokken bij een nieuw aan te leren coping strategie?
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:38:49 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175067551
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje simpel om emoties als vrijbrief te gebruiken voor sneu gedrag. Als je volwassen bent houdt dat in dat je op een volwassen manier met je emoties om kan gaan. Dat kan deze kerel niet. Zo simpel is het.
Die conclusie wil ik dus nog niet trekken :) ik veroordeel liever niet zo iemand op basis van 1 kant van het verhaal.....Nogmaals wil ik herhalen dat men in emotionele staat wel apart kan reageren of in elk geval anders dan normaal. Hou daar rekening mee alvorens je iemand gelijk veroordeelt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175067672
Je kent elkaar nog niet eens een jaar en het is nu al één groot gekkenhuis, dit kan toch niet meer goed komen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_175067762
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kent elkaar nog niet eens een jaar en het is nu al één groot gekkenhuis, dit kan toch niet meer goed komen?
Ik hoop van wel, intussen is het 15u48 geen responds van zijn kant
pi_175067957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:34 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

En die is?
"Hij was aan zichzelf aan het werken en we waren nabij dat hij het me ging vertellen, tot mijn gesprek met zijn exvriendin"

oftewel, door nu lekker boos te gaan spelen kan hij zich er mooi onderuit-wringen om je werkelijk te vertrouwen en zich naar je te openen.
pluspunt dat hij ook hard kan roepen dat het jouw fout zou zijn en jij hem 'verraden' zou hebben, en niet hij juist moet uitleggen waarom hij je niet vertrouwd.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175067988
Wauw, praat je dat rare gedrag altijd goed??
pi_175068019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wauw, praat je dat rare gedrag altijd goed??
Is de eerste keer dat ik dit mee maak. Ik heb me gisteren toen ook boos gemaakt dat het toch normaal is dat je je partner kan bellen, maar hij had geen zin in bellen. Om doen het verwijt te geven: je kan het maar aan x gaan vertellen
pi_175068094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:04 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Is de eerste keer dat ik dit mee maak. Ik heb me gisteren toen ook boos gemaakt dat het toch normaal is dat je je partner kan bellen, maar hij had geen zin in bellen. Om doen het verwijt te geven: je kan het maar aan x gaan vertellen
Nou hier stond ik ver boven, ik ging hier niet eens aan meedoen. Sowieso hou ik van openheid en niet allemaal geheimpjes.
pi_175068148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou hier stond ik ver boven, ik ging hier niet eens aan meedoen. Sowieso hou ik van openheid en niet allemaal geheimpjes.
Tegenover mij was hij in het begin zeer gesloten maar de laatste 4 maand énorm open geworden en stond op het punt mij zijn fouten te vertellen, tot gisteren... Lijkt van de aardbodem verdwenen
pi_175068264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:11 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Tegenover mij was hij in het begin zeer gesloten maar de laatste 4 maand énorm open geworden en stond op het punt mij zijn fouten te vertellen, tot gisteren... Lijkt van de aardbodem verdwenen
Tuurlijk gaat hij zijn fouten niet vertellen, vind je het niet raar dat hij compleet hysterisch reageert op het feit dat je zijn ex hebt gesproken. Wat maakt dat nou uit? Ik zou dit spelletje niet meespelen en al helemaal niet in de smeek en goedmaak houding komen, ik zou bericht sturen, of hij kan volwassen gaan doen, of hij gaat lekker door met kinderachtig doen, maar dan zonder mij.

Je leven is veel te kort om met meneer drama queen te leven met zijn geheimpjes en jank gedrag.
pi_175068349
Is meneer niet gewoon bang dat zijn ex zijn "geheimpjes" heeft verteld?

Maar buiten dat een relatie valt of staat bij mij op vertrouwen. Is dit een relatie waarbij er een niet eerlijk durft te zijn en de ander probleem eieren loopt nou echt wat je wil?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175068391
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is meneer niet gewoon bang dat zijn ex zijn "geheimpjes" heeft verteld?

Maar buiten dat een relatie valt of staat bij mij op vertrouwen. Is dit een relatie waarbij er een niet eerlijk durft te zijn en de ander probleem eieren loopt nou echt wat je wil?
Hij denkt dat we tegen elkaar zijn vuile was hebben uitgehangen, wat niet is want hij heeft de chatlog gezien
pi_175068437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:23 schreef woopsyboobsy het volgende:

[..]

Hij denkt dat we tegen elkaar zijn vuile was hebben uitgehangen, wat niet is want hij heeft de chatlog gezien
Ja dus hij weet dat dat niet is gebeurd. Echt denk nog eens heel goed na over die "relatie"
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175070858
Wat is dit voor K3 shit.
pi_175070866
Leuk, zo'n moeder kind relatie. Dat je hier zin in hebt joh. :')
pi_175070892
Ben wel benieuwd naar die fouten trouwens. Als iedereen hem er op afrekent, zal het wel niet mis zijn. Beter eis je openheid voor over een jaar ineens blijkt dat je je leven deelt met iemand die aan zijn nichtje heeft gezeten ofzo. Hoe goed ken jij zijn omgeving eigenlijk?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2017 18:23:15 ]
  Moderator dinsdag 14 november 2017 @ 23:01:42 #115
441859 crew  Lenny77
pi_175078568
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:22 schreef Myrr het volgende:
Ben wel benieuwd naar die fouten trouwens. Als iedereen hem er op afrekent, zal het wel niet mis zijn. Beter eis je openheid voor over een jaar ineens blijkt dat je je leven deelt met iemand die aan zijn nichtje heeft gezeten ofzo. Hoe goed ken jij zijn omgeving eigenlijk?
.

Dit.
Wie weet wat je met hem in huis hebt gehaald..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175081622
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:22 schreef Myrr het volgende:
Ben wel benieuwd naar die fouten trouwens. Als iedereen hem er op afrekent, zal het wel niet mis zijn.
Ik vraag me eerder af of die 'fouten' wel bestaan:
Als niemand ze verder kent is er ook niks om op af te rekenen.

Wel zijn die vermeende fouten een soort van relationele 'verlaat-de-gevangenis-zonder-te-betalen'-kaart.

Zijn verkeerde irrationele en agressieve gedrag in de relatie wordt ermee goed-gepraat en verklaard door zijn partner.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 15 november 2017 @ 10:29:50 #117
471637 TomStall
I buried Joey
pi_175083543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Je leven is veel te kort om met meneer drama queen te leven met zijn geheimpjes en jank gedrag.
Nou zeker. Holy cow, hoe wanhopig ben je dat je uit alle macht deze jongen probeert vast te houden? Hij doet de deur niet eens voor je open als hij boos is en je voor zijn huis staat? Wat een fokking klein kind gedrag!
pi_175084519
Wat ben jij een dramaqueen zeg!
Ok, hij hoeft niet zo heftig te reageren door bij alle contact zo kortaf te doen. Maar je gaat toch godver niet via alle mogelijke kanalen je verontschuldigingen aanbieden.

Laat hem gewoon even met rust, want dat is wat hij nodig heeft. PRAAT daarna met hem -en ja, IRL- en dan zie je wel hoe het verder moet.

Aparte relatie dit...
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 13:21:11 #119
441859 crew  Lenny77
pi_175086813
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:21 schreef Cracker26 het volgende:
Wat ben jij een dramaqueen zeg!
Ok, hij hoeft niet zo heftig te reageren door bij alle contact zo kortaf te doen. Maar je gaat toch godver niet via alle mogelijke kanalen je verontschuldigingen aanbieden.

Laat hem gewoon even met rust, want dat is wat hij nodig heeft. PRAAT daarna met hem -en ja, IRL- en dan zie je wel hoe het verder moet.

Aparte relatie dit...
Dit kan natuurlijk ook het type zijn waarbij niets goed is. Met rust laten is schuld bekennen en blijven verontschuldigen is negeren en straffen tegelijk maar het stiekem ook nodig hebben als bevestiging.
Hoe dan ook:
Run!
Een jaar zeiken over je geheimen waar je niet klaar voor bent om ze te delen :')
Zwijg er dan helemaal over!
Ik zie het zo voor mij.. Met kaarslicht, jouw handen in de zijne:' schat ik voel me zo verbonden met je! Ik vertrouw je helemaal, je bent mijn soulmate! Je hebt nu al bijna een jaar gewacht en nu ben ik bijna klaar om mijn geheimen met je te delen' en zij zwijmelen en dankbaar zijn voor dat feit ....
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Vis een optie? woensdag 15 november 2017 @ 13:29:17 #120
70532 loveli
N
pi_175086991
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit kan natuurlijk ook het type zijn waarbij niets goed is. Met rust laten is schuld bekennen en blijven verontschuldigen is negeren en straffen tegelijk maar het stiekem ook nodig hebben als bevestiging.
Hoe dan ook:
Run!
Een jaar zeiken over je geheimen waar je niet klaar voor bent om ze te delen :')
Zwijg er dan helemaal over!
Ik zie het zo voor mij.. Met kaarslicht, jouw handen in de zijne:' schat ik voel me zo verbonden met je! Ik vertrouw je helemaal, je bent mijn soulmate! Je hebt nu al bijna een jaar gewacht en nu ben ik bijna klaar om mijn geheimen met je te delen' en zij zwijmelen en dankbaar zijn voor dat feit ....
En dan mag ze voor het eerst in zijn kelder kijken...

Sorry.
crap in = crap out
pi_175087154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:29 schreef loveli het volgende:

[..]

En dan mag ze voor het eerst in zijn kelder kijken...

Sorry.
zacht neuriënd: "She makes the best pies in London" ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 15 november 2017 @ 13:48:12 #122
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_175087354
Wat een kinderachtige vriend zeg.
Maarre jij en de ex hadden t over alledaagse dingen schrijf je? Lekker gezellig babbelen...beetje apart wel om dat met de ex van je vriend te doen. Maar zijn reactie is overdreven . Hij heeft issues. Zeg hem dat je dit gedrag niet pikt.

En lol at belgische schrijfwijze
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 november 2017 @ 15:43:10 #123
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175089909
Je vriend moet niet zo janken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 16 november 2017 @ 04:02:58 #124
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175103525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:35 schreef woopsyboobsy het volgende:
Hallo mensen. Sinds begin dit jaar heb ik een mooie relatie met iemand die ik leren kennen heb op Tinder. En tot op heden ging het bijzonder goed. Ok we hadden wel eens mindere dagen zoals elk normaal koppel maar komen er altijd sterker uit. Mijn vriend heeft vroeger fouten gedaan maar wilt er niet over praten. Onder die fouten gaat hij gebukt en denkt altijd dat mensen hem daar gaan op nemen. Hij weet dat ik die fouten niet hoef te weten en hij weet dat ik vertrouwen en geloof in hem heb. Hij is een zeer lief iemand maar zeer gesloten. Denkt altijd zeer snel dat de fout bij hem ligt en kijkt enorm negatief naar zichzelf. Met 1 stom woord kan je zijn gedrag in de war sturen. Dat ene woordje zal hij dan ook letter opvatten. Nu, gisteren maandag voegt er een vrouw mij toe op facebook messenger. Het is zijn exvriendin waar hij nog altijd een contact bewaard via berichtjes op de smartphone. Ze vraagt hoe het gaat met ons en we vertellen over alledaagse dingen. Jullie mogen het weten over mijn vriend is er géén enkel woord verkeerd geschreven. Uiteraard ben je open en eerlijk tegen je partner en dezelfde dag nog vertel ik hem wat er gebeurd is. Onmiddellijk nam hij alles verkeerd op, zag overal slecht in, waarschijnlijk zal ik en zijn ex tegenover elkaar zijn vuile was hebben buiten gehangen en dan dat ik zijn vertrouwen geschonden heb. Ik heb hem de chat tussen dat meisje naar zijn email verzonden. Of hij het gelezen heeft of niet weet ik niet want kort erna is hij naar zijn werk vertrokken (nachtploeg). Enkel 1 berichtje heeft hij nog verzonden dat hij diep teleurgesteld is mij, het vertrouwen kwijt is en dat de lieve man die hij was, ver weg is. Ik heb willen bellen, hij drukte af en maakte zich kwaad op whatsapp dat hij geen zin had in bellen. Ik heb hem berichten verzonden dat ik fier ben op hem en in hem geloof en hem niet op zijn fouten ooit genomen heb, wat hij nu wel doet bij mij. Er is niets slechts verteld over hem, dat heeft hij kunnen lezen. Ik wil bellen en duwt me weg want dat gevoel heb ik nu echt dat ik weggeduwd wordt. Hij heeft een groot vertrouwensprobleem tegenover iedereen. Sinds vannacht 1 uur heb ik hem niet meer gehoord. Wat kan ik nog doen volgens jullie? Hem vandaag toch eens een berichtje sturen, niet wetende of hij wel of niet zal antwoorden, of hem negeren (het is nu 12u35 en ik heb nog niets gestuurd sinds vannacht) en hem laten inzien wat hij weggooit... Wat raden jullie aan? P.S de optie naar zijn huis te rijden is er niet want als hij niet wilt praten zal hij niet eens opendoen.
Wat kunnen vrouwen toch dom en naief zijn! Hoe kom je erbij om met de ex van je vriend gezellig wat aan te pappen. Wat voor positiefs had je daarvan kunnen verwachten, redelijkerwijs gesproken. Ik denk weinig tot niks. En wat voor negatiefs had je daarvan kunnen verwachten?

:? :N :W :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 november 2017 @ 10:38:40 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175106255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 04:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat kunnen vrouwen toch dom en naief zijn! Hoe kom je erbij om met de ex van je vriend gezellig wat aan te pappen. Wat voor positiefs had je daarvan kunnen verwachten, redelijkerwijs gesproken. Ik denk weinig tot niks. En wat voor negatiefs had je daarvan kunnen verwachten?

:? :N :W :r
Nou ja, het gaat over een ex waarmee hij nog goed contact heeft. Niet over iemand die hij uit zijn leven verwijderd heeft.

Kan me voorstellen dat het niet leuk gevonden wordt als het een ex heks is waar je niets meer mee te maken wil hebben, maar dat is in dit geval niet aan de orde. Ze hebben goed contact met elkaar, spreken elkaar regelmatig/zo nu en dan. Dan is het een beetje vreemd als je over je kookwater gaat als je huidige partner vriendelijk doet tegen iemand, daar een keertje mee spreekt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175107954
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
pi_175108052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:13 schreef woopsyboobsy het volgende:
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
Hij heeft zelfmoord gepleegd?! Wow heftig. Sterkte.
  donderdag 16 november 2017 @ 12:24:50 #128
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175108135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:13 schreef woopsyboobsy het volgende:
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
Jezus zeg....

Heel erg veel sterkte er mee!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175108419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:13 schreef woopsyboobsy het volgende:
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
Gecondoleerd en sterkte met het verwerken :*
  donderdag 16 november 2017 @ 16:38:47 #130
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_175113477
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:13 schreef woopsyboobsy het volgende:
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
Hier ben ik even stil van... Ik hoop dat je het met de tijd een plekje kunt geven, maar voor nu wens ik je héél veel sterkte
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_175115646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:13 schreef woopsyboobsy het volgende:
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
Gecondoleerd en heel veel sterkte hiermee. Ik hoop dat je genoeg steun om je heen hebt om je hiermee te helpen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 november 2017 @ 18:55:30 #132
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175116034
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:13 schreef woopsyboobsy het volgende:
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
Wow! Heel erg veel sterkte :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175119117
:'(
Oh wat erg.
Ik hoop sowieso dat je dit niet als jouw verantwoordelijkheid of schuld ziet! Dit is iets wat al heel lang heeft gespeeld bij hem.
Ik wens je heel veel sterkte :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175120559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:13 schreef woopsyboobsy het volgende:
Beste mensen allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind nu de kracht om te reageren en jullie mee te delen dat dinsdag men partner uit het leven is gestapt. In een lange brief die hij voor me geschreven heeft legt hij zijn problemen uit. Nu kan ik hem begrijpen hoe hij zich moet gevoeld hebben. Dank jullie allemaal.
Zo, dat komt nogal onverwacht... Ik kan niet bevatten hoe erg dit voor je moet zijn.

Sterkte.
Somebody that I used to know
  donderdag 16 november 2017 @ 23:40:55 #135
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175124026
Arme man! En jij gecondoleerd en sterkte!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175133254
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:46 schreef woopsyboobsy het volgende:
Mijn vriend is er 32, mooie lieve man maar heeft zo een vertrouwensprobleem van zijn fouten vroeger. Voor hij mij kende was zijn leven thuis eenzaam op de ps. Laat niemand toe in zijn leven tenzij je echt je best doet om te tonen dat hij je kan vertrouwen. Uitermate erg koppig, gevoelig maar neemt zo snel 1 woord verkeerd op. Ik heb hem gisteren een lange email verzonden over de situatie, hoe ik me voel, hoe ik hem miste, dan krijg je een bericht op whatsapp terug: die brief is chantage
Niet lullig bedoeld, maar ik ben zelf een behoorlijk lastige kerel met dit soort issues en zelfs ik zit nu echt te lezen van 'what the...'.

Ja met exen praten wordt meestal niet gewaardeerd, maar je hebt het eerlijk verteld en laten lezen zelfs dus... Dan trek je die fout grotendeels weer recht vind ik.

Je kan overigens toch moeilijk door je eigen fouten zo'n enorm koppig, veeleisend en eigenlijk indirect manipulatief persoon worden als dit? Klinkt mij eerder in de oren als iemand die nodig eens met een psycholoog moet gaan praten.


Dat is mijn conclusie na het lezen van jouw kant van het verhaal dan...


EDIT: Excuses... En gecondoleerd. Ik had niet alle berichten gelezen... Dit is dan wel heel erg zonde en geeft aan hoe veel is iets hij met zichzelf of z'n verleden had. Heel veel sterkte...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')