De Rotterdam Marathon.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Is er een groot event waarvan je het officiële verhaal wel gelooft?
I beg to differ. Het is vooral een geloof in de hoax. Alles is een hoax - behalve de marathon van Rotterdam dan. Wat denk je van Srebrenica? Niet gebeurd? Crisis actors?quote:Op woensdag 22 november 2017 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij praktiseert geloof. Ik praktiseer ongeloof.
Jij / jullie geloven dat die schietpartijen en bomaanslagen zoal LV, Boston en Sandy Hook gebeurd zijn. Ik geloof van niet.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:32 schreef illusions het volgende:
[..]
I beg to differ. Het is vooral een geloof in de hoax. Alles is een hoax - behalve de marathon van Rotterdam dan. Wat denk je van Srebrenica? Niet gebeurd? Crisis actors?
Haha, ik vraag dat net pas voor het eerst aan je hoor. Te moeilijke vraag kennelijk. Rustig aan gast.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij / jullie geloven dat die schietpartijen en bomaanslagen zoal LV, Boston en Sandy Hook gebeurd zijn. Ik geloof van niet.
Wie gelooft er hier nu.
En hou eens op met je Srebrenica tegen mij. Vraag het lekker aan een ander.
Ik heb geen idee eigenlijk, ik luisterde niet echt aandachtig, en het is al flink wat tijd geleden dat we het erover hadden, jaar of 2 denk ik. Zal er eens naar vragen hoe dat zit met degenen die Mladic als een held zien.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wij zien Willem Van Oranje als onze volksheld, terwijl hij volgens onze huidige maatstaven in feite een oorlogsmisdadiger is.
Wat voor verklaring hebben die vrienden voor de deportatie van de bevolking uit Sebrenica en het uitmoorden van alle mannen en jongens?
Heb je bewijs betreft Texas, of is het gewoon je onderbuikgevoel die weer eens opspeelt?quote:Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Van 9.11 tot aan Texas allemaal genept en in scene gezet oftewel hoax. Hetzelfde patroon, dezelfde bullshit, alleen ergens anders. De volgende akte staat al gereed en daar gaan we weer. It's the Truman Show en Ground Hog Day! Srebrenica wat er wel of niet van waar is interesseert mij niet zoveel.
Dus eigenlijk gebeurt er nooit iets ergs? Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Van 9.11 tot aan Texas allemaal genept en in scene gezet oftewel hoax. Hetzelfde patroon, dezelfde bullshit, alleen ergens anders. De volgende akte staat al gereed en daar gaan we weer. It's the Truman Show en Ground Hog Day! Srebrenica wat er wel of niet van waar is interesseert mij niet zoveel.
Texas was een man die wraak nam op zijn ex schoonfamiliequote:Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Leg eens uit dan.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is maar wat je fijn vindt aan belogen en bedrogen te worden.
Joh en daar gaan we weer. Ground Hog day!
Al die topics die gesloten worden over al die hoaxes Manchester en nu weer Las Vegas en straks in city X. Ground Hog Day dus.quote:
Het slaat echt nergens op wat je zegt.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Al die topics die gesloten worden over al die hoaxes Manchester en nu weer Las Vegas en straks in city X. Ground Hog Day dus.
Alternative hypothesis, die patronen zitten alleen in jouw/jullie hoofd.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is een goede vergelijking en ze kunnen gewoon steeds hetzelfde patroon gebruiken want dan zeggen ze gewoon dat je hersenen soms patronen herkent die er niet zijn ( die je niet mag zien ) en dat is ook weer opgelost want wie bepaald dat ? De autoriteitenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is maar wat je fijn vindt aan belogen en bedrogen te worden.
Joh en daar gaan we weer. Ground Hog day!
Jaja, patronen. Dode mensen, dus die zijn niet echt dood, dus het is een hoax. Tof patroon. Slaat alleen nergens op, en het bewijs-gedeelte ontbreekt nogal.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is een goede vergelijking en ze kunnen gewoon steeds hetzelfde patroon gebruiken want dan zeggen ze gewoon dat je hersenen soms patronen herkent die er niet zijn ( die je niet mag zien ) en dat is ook weer opgelost want wie bepaald dat ? De autoriteiten
Daar heb je hem weer. Helaas voor jou zijn we niet een minderheid. Al zouden we hier niet meer posten wil dit niet zeggen dat het ongeloof in al die bullshit events daarmee zomaar verdwenen is.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alternative hypothesis, die patronen zitten alleen in jouw/jullie hoofd.
Het houdt je dááááágen achtereen bezig allemaal. Bijzonder.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Jaja, patronen. Dode mensen, dus die zijn niet echt dood, dus het is een hoax. Tof patroon. Slaat alleen nergens op, en het bewijs-gedeelte ontbreekt nogal.
Pas maar jij op dat je spijkerbroek niet aan flarden scheurt door de luchtdruk.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alternative hypothesis, die patronen zitten alleen in jouw/jullie hoofd.
Ons allemaal toch? Ik vind het zo fascinerend dat mensen dingen geloven zonder enige vorm van bewijs. Vandaar dat ik om bewijs vraag als iemand een bizarre claim maakt.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het houdt je dááááágen achtereen bezig allemaal. Bijzonder.
Waarom zouden ze een crisis actor inzetten met alleen een gescheurde broek? Nogal dom acteerbureautje dan die ze inschakelen. Volgende keer beter?quote:Op woensdag 22 november 2017 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pas maar jij op dat je spijkerbroek niet aan flarden scheurt door de luchtdruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |