abonnement Unibet Coolblue
pi_175045270
quote:
HOOFDDORP - De fractie van Forza Haarlemmermeer doet aangifte naar aanleiding van een schokkende YouTube-video, waarin homo’s grof worden beledigd. Vloggers van het onbekende kanaal BeterBekendTV gingen in Hoofddorp de straat op om te vragen hoe mensen zouden reageren als hun zoon homoseksueel blijkt te zijn. Sommige antwoorden zijn zo schokkend, dat de lokale politieke partij zich genoodzaakt ziet aangifte te doen. „Dit is haatzaaien en oproepen tot geweld tegen homo’s.”



„Ik zou hem eruit sturen. Ga weg uit mijn huis, man”, zegt een slecht Nederlands sprekende jongeman die zich ’Rapper Hoofddorp’ noemt. De presentator geeft hem deels gelijk, maar voegt er wel aan toe: „Ik zou hem misschien wel houden, omdat het mijn zoon is.”

’Zou hem ophangen’

Andere geïnterviewden zijn een stuk grover in hun antwoorden. „Ik zou hem doodmaken”, begint een Marokkaans-Nederlandse jongeman in campingsmoking, die zichzelf ’Bolle’ noemt.

Hij vindt het wel een moeilijke vraag, geeft hij daarna aan. „Ik weet het echt niet”, zegt hij twijfelend, om er later toch aan toe te voegen: „Ik zou hem denk ik wel ophangen, ouwe. Ik zou zijn piemel eraf snijden zodat hij geen homo meer kan zijn”, besluit hij lachend. Dit tot grote hilariteit van de andere presentator, die bijna omvalt van het lachen.

’Moeder slaan’

Een jongen op de scooter van een lokale pizzeria reageert agressief: „Ik zou zijn k****rmoeder de k****r inslaan.” Ook zijn zoon zou hij een paar rake klappen geven, zegt hij met gebruik van meer scheldwoorden. Wederom lacht de presentator zich rot.

Aangifte

Paul Meijer van de lokale partij Forza Haarlemmermeer laat aan De Telegraaf weten aangifte te doen, zowel tegen de jongens die aan het woord komen, als tegen de makers van de vlog. „Dit is haatzaaien en oproepen tot geweld tegen homo’s”, vindt de partij, die bovendien eist dat de politie hiertegen optreedt.

Ook zou de lokale politiek de vlog publiekelijk moeten veroordelen en gericht de homohaat onder islamitische jongeren moeten aanpakken, aldus Forza. Daarom gaat de partij vragen stellen aan het college van burgemeester en wethouders.
Bron

Video in de bron.

Dat mensen dit soort uitspraken doen vind ik niet schokkend meer, dit is de standaard aan het worden in veel buurten waar vooral veel jongeren met een bepaalde culturele achtergrond rondlopen, het schokkende vind ik dat er toch nog mensen geschokt zijn hierom, alsof ze jaren onder een steen hebben gelegen en totaal geen besef hebben wat er zich eigenlijk afspeelt in de maatschappij.

Aangifte kun je doen totdat je er bij neervalt, met de flutstrafjes in Nederland zullen deze jongens alleen meer "streetcredit" en respect krijgen.
pi_175045387
Ik dacht dat het geschreven was door zo'n kutsite als TPO ofzo, maar dit is gewoon echt De Telegraaf.

Niveautje daar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175045389
Vrijheid van meningsuiting.
pi_175045465
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:47 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Vrijheid van meningsuiting.
Dit inderdaad. Heeft de PVV al Kamervragen gesteld om de vrijheid van meningsuiting te waarborgen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175045479
(Openlijke) homohaat onder moslims.

Is dit nieuws?
  maandag 13 november 2017 @ 15:53:55 #7
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175045544
die laatste ik moest wel hard lachen..
telefoonnummer op de scooter en dan zeggen, heej ik moet werken, later man! :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175045561
Beledigd zijn is een keuze.
  maandag 13 november 2017 @ 15:55:18 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175045575
quote:
4s.gif Op maandag 13 november 2017 15:54 schreef gelly het volgende:
Beledigd zijn is een keuze.
citaat van Hansie Pansie
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175045584
Mooie aanwinsten. :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175045631
Die "rapper" _O-

En die "Syriër" heeft wel een goed typetje bedacht
  maandag 13 november 2017 @ 15:58:18 #12
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175045640
quote:
Sommige antwoorden zijn zo schokkend, dat de lokale politieke partij zich genoodzaakt ziet aangifte te doen. „Dit is haatzaaien en oproepen tot geweld tegen homo’s.”
Bull. Ik zie hier eerlijk gezegd geen aanleiding in om te spreken van het direct oproepen tot geweld jegens homo's. Dit valt onder de vrijheid van meningsuiting ook al zijn sommige reacties zo abominabel. Juist deze vrijheid maakt het mogelijk om sommige mensen te 'exposen' voor wie ze daadwerkelijk zijn.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 13 november 2017 @ 16:03:38 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175045764
Dit schokkend vinden. :').

Ze rollen die gasten nou eenmaal.
And so is the past
  maandag 13 november 2017 @ 16:29:02 #14
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_175046352
@onnoman

Hoe is een keuze onbewust precies :? 8)7

En, nee. je bent het of je bent het niet. Hoe iemand leeft en of iemand besluit er iets mee te doen, doen daar niks aan af.

[ Bericht 14% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-11-2017 16:34:07 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_175046486
Wat een verbazing weer over zaken waarvan de meeste mensen toch al jaren weten hoe sommige bevolkingsgroepen daar over denken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 13 november 2017 @ 16:40:06 #16
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175046570
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 15:47 schreef Ludachrist het volgende:
Ik dacht dat het geschreven was door zo'n kutsite als TPO ofzo, maar dit is gewoon echt De Telegraaf.

Niveautje daar.
Aan de video in kwestie is natuurlijk helemaal niets kut. Beetje meer respect voor onze biculturele Nederlanders. Misschien moet homo's ophangen ja of nee een keertje onderwerp worden van een referendum.

Overigens valt dit wat mij betreft ook onder vrijheid van meningsuiting. Maar je kunt je afvragen of het binnenhalen van nog meer Islam en daarmee dit soort opvattingen, verstandig is.
pi_175046699
Elite knuppeltjes die niet met de staatse realiteit om kunnen gaan....

Wat een gejank.
pi_175046900
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:53 schreef Onnoman het volgende:
die laatste ik moest wel hard lachen..
telefoonnummer op de scooter en dan zeggen, heej ik moet werken, later man! :D
Ik vraag mij af of die jongen inmiddels is ontslagen zoals de vele anderen die iets negatiefs durfden te zeggen over de islam of sylvana.
pi_175046951
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Onnoman het volgende:
homo is een keuze
bewust of onbewust
:')

Ik kan mij niet voorstellen dat ik ooit op een man zou vallen, is het zo moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die niet op het andere geslacht vallen en daar dezelfde gevoelens bij hebben zoals wij bij iemand van hetzelfde geslacht? Je kiest niet om homo te zijn, je bent het gewoon.
pi_175046994
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 16:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

:')

Ik kan mij niet voorstellen dat ik ooit op een man zou vallen, is het zo moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die niet op het andere geslacht vallen en daar dezelfde gevoelens bij hebben zoals wij bij iemand van hetzelfde geslacht? Je kiest niet om homo te zijn, je bent het gewoon.
Deugmens gespot.
pi_175047014
De gebruikelijke VMBO zwakstroom types. Je zou eens willen dat ze je, al was het maar één keertje, positief zouden kunnen verrassen maar het zit er weer niet in.
pi_175047027
quote:
4s.gif Op maandag 13 november 2017 15:54 schreef gelly het volgende:
Beledigd zijn is een keuze.
Regressief links in the house.
pi_175047033
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Aan de video in kwestie is natuurlijk helemaal niets kut. Beetje meer respect voor onze biculturele Nederlanders. Misschien moet homo's ophangen ja of nee een keertje onderwerp worden van een referendum.

Overigens valt dit wat mij betreft ook onder vrijheid van meningsuiting. Maar je kunt je afvragen of het binnenhalen van nog meer Islam en daarmee dit soort opvattingen, verstandig is.
Is wel leuk, twee debiele kampen bestaande uit lieden met boeventronies-radicale moslims en radicale homo's- die elkaar bestrijden
  maandag 13 november 2017 @ 17:08:51 #24
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175047175
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 16:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

:')

Ik kan mij niet voorstellen dat ik ooit op een man zou vallen, is het zo moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die niet op het andere geslacht vallen en daar dezelfde gevoelens bij hebben zoals wij bij iemand van hetzelfde geslacht? Je kiest niet om homo te zijn, je bent het gewoon.
is goedd
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175047210
Ik hoop dat de stoere jongens trots zijn op hun bijdrage in dit filmpje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')