abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 november 2017 @ 15:37:49 #1
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175045122
Hiya

Ik ben opzoek naar iemand die goed is met graffiti, nu zijn er zat bedrijven, maar ben stiekem wat meer opzoek naar iemand die het voor de hobby tegen een vergoeding wil doen!

Ben jij, of ken jij toevallig iemand die goed is, en voor de reis/materiaalkosten, + vergoeding in overleg misschien wat vets op de muren wil zetten hier, ff contactje via DM/PM oid?

Thanks alvast :)
Tadumtiedum.
  maandag 13 november 2017 @ 16:02:02 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175045727
Ik wil je wel even een tip geven. Laat de piece niet rechtstreeks op de muur zetten, kost je een godsvermogen om er weer een witte muur van te maken.
And so is the past
pi_175045939
Welke regio zoek je?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_175046078
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:37 schreef Djurres het volgende:
Hiya

Ik ben opzoek naar iemand die goed is met graffiti, nu zijn er zat bedrijven, maar ben stiekem wat meer opzoek naar iemand die het voor de hobby tegen een vergoeding wil doen!

Ben jij, of ken jij toevallig iemand die goed is, en voor de reis/materiaalkosten, + vergoeding in overleg misschien wat vets op de muren wil zetten hier, ff contactje via DM/PM oid?

Thanks alvast :)
Niet om lullig over te komen, maar if you pay peanuts, you get monkeys. Er zijn ook zat goeie graffiti artiesten die graag wat op jouw muur komen zetten als je er gewoon voor betaald.
Maar goed, laat maar, ik ben een beetje chagrijnig vandaag en ik reageer overal op. Normaal doe ik dat niet. Sorry.
  maandag 13 november 2017 @ 22:26:26 #5
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175055817
Regio voorkeur omstreeks amersfoort, maargoed, retourtje amsterdam is ofc prima te betalen!

Ik wil er ook zeker voor betalen, maar had een offerte aangevraagd en dan vind ik 400 euro vrij veel geld voor alleen materiaal en 6 uur werk, alles al afgeplakt en wel.

Kortom, ik wil er serieus voor vergoeden, maar 400 euro voor 6u werk excl materiaal en reiskosten vind ik BS
Tadumtiedum.
  maandag 13 november 2017 @ 22:27:22 #6
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175055853
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 16:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik wil je wel even een tip geven. Laat de piece niet rechtstreeks op de muur zetten, kost je een godsvermogen om er weer een witte muur van te maken.
Muur is atm donkergroen, hoeft wat mij betreft niet meer wit te worden :P
But thanks for the tip anyway!
Tadumtiedum.
pi_175056903
Kijk, het ligt in de eerste instantie volledig aan wat je precies wil. Een simpel logo of (bedrijfsnaam) of een kamerbreed gedetailleerd kunstwerk met talloze kleurnuances.
Daar zit nogal verschil in.

Voor een logo graffiti zou ik 400 ex idd een beetje too much vinden, maar in het andere geval zeker niet. Het is een vorm van kunst en als je een goeie artiest wil zul je daar wat voor moeten betalen.

Wat wel vreemd is, is dat iemand in de prijsopgave al gelijk weet precies zes uur kwijt te zijn :?
  maandag 13 november 2017 @ 23:06:04 #8
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175057277
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef NothingHappened het volgende:
Kijk, het ligt in de eerste instantie volledig aan wat je precies wil. Een simpel logo of (bedrijfsnaam) of een kamerbreed gedetailleerd kunstwerk met talloze kleurnuances.
Daar zit nogal verschil in.

Voor een logo graffiti zou ik 400 ex idd een beetje too much vinden, maar in het andere geval zeker niet. Het is een vorm van kunst en als je een goeie artiest wil zul je daar wat voor moeten betalen.

Wat wel vreemd is, is dat iemand in de prijsopgave al gelijk weet precies zes uur kwijt te zijn :?
Nah, het bestaat uit een muur van 1.60x1.70 hoog, en een muur van 3.00 bij 2m hoog, maar schuin dak, dus aflopend. Verwachte tijd is 6 uurtjes, daar gokt ie op ongeveer, kon meer maar ook minder zijn.. Tvalt opzich mee, en heb wil zo min mogelijk kleur, gewoon 3 donkere basis kleuren en 1 lichte kleur om een skyline mee te maken, niet uitgebreide ingewikkelde shit opzich..

Dus wat ik zeg, vond t nogal bizar
Tadumtiedum.
pi_175057502
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:26 schreef Djurres het volgende:
Regio voorkeur omstreeks amersfoort, maargoed, retourtje amsterdam is ofc prima te betalen!

Ik wil er ook zeker voor betalen, maar had een offerte aangevraagd en dan vind ik 400 euro vrij veel geld voor alleen materiaal en 6 uur werk, alles al afgeplakt en wel.

Kortom, ik wil er serieus voor vergoeden, maar 400 euro voor 6u werk excl materiaal en reiskosten vind ik BS
6 uur is wel een flink gedetailleerd neem ik aan
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_175057540
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:06 schreef Djurres het volgende:

[..]

Nah, het bestaat uit een muur van 1.60x1.70 hoog, en een muur van 3.00 bij 2m hoog, maar schuin dak, dus aflopend. Verwachte tijd is 6 uurtjes, daar gokt ie op ongeveer, kon meer maar ook minder zijn.. Tvalt opzich mee, en heb wil zo min mogelijk kleur, gewoon 3 donkere basis kleuren en 1 lichte kleur om een skyline mee te maken, niet uitgebreide ingewikkelde shit opzich..

Dus wat ik zeg, vond t nogal bizar
Oh lees ik nu dit pas. Ja lijkt me vast te doen voor wat minder maar ik ken alleen mensen uit Eindhoven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 november 2017 @ 23:28:05 #11
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_175057797
400 voor 6 uur werk incl materiaal veel? Ga 's naar een garage, bel een loodgieter, huur een schilder, tegelzetter of een stukadoor... Daar ben je alleen al aan uurloon meer kwijt.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_175058036
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:06 schreef Djurres het volgende:

[..]

Nah, het bestaat uit een muur van 1.60x1.70 hoog, en een muur van 3.00 bij 2m hoog, maar schuin dak, dus aflopend. Verwachte tijd is 6 uurtjes, daar gokt ie op ongeveer, kon meer maar ook minder zijn.. Tvalt opzich mee, en heb wil zo min mogelijk kleur, gewoon 3 donkere basis kleuren en 1 lichte kleur om een skyline mee te maken, niet uitgebreide ingewikkelde shit opzich..

Dus wat ik zeg, vond t nogal bizar
Nou ja bizar...Ik snap jou heus wel, het is geld, maar aan de andere kant is het gewoon werk.
De meeste graffiti artiesten die ik ken leven ervan. Ze hanteren een uurtarief van rond de 50¤ ex btw en dat is dan ook exclusief materiaal. Daar hangt wel wat kwaliteit aan natuurlijk. Laten we wel zijn, dat betaal je ook voor een goede timmerman. Sommige rekenen per m2, misschien is dat gunstiger voor je. Meestal zit daar wél het materiaal bij in.

Diegenen die het als hobby doen voor retourtje Amersfoort, een boterham met pindakaas en de restjes verf wonen meestal nog thuis en zijn over het algemeen niet de grootste talenten.
pi_175058208
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:26 schreef Djurres het volgende:
Kortom, ik wil er niet serieus voor vergoeden, en 400 euro voor 6u werk excl materiaal en reiskosten vind ik BS
Fixed that for you ^O^

Je wilt iemand die het zwart doet en wiens kwaliteit nog twijfelachtig is, en dus genoegen neemt met ¤ 25 p/uur. Dan moet je dát gewoon zeggen :)

Ow, en vragen om diensten mag niet op V&A :P
pi_175060483
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:51 schreef Queller het volgende:

[..]

Fixed that for you ^O^

Je wilt iemand die het zwart doet en wiens kwaliteit nog twijfelachtig is, en dus genoegen neemt met ¤ 25 p/uur. Dan moet je dát gewoon zeggen :)

Ow, en vragen om diensten mag niet op V&A :P
Hij wil gewoon een straatschrijver lijkt me?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_175098858
Kan je geen muur decal laten maken?
  woensdag 15 november 2017 @ 22:03:32 #16
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175099056
Ik heb inmiddels iemand gevonden!

Allemaal thanks voor het meedenken :)
Tadumtiedum.
  maandag 20 november 2017 @ 01:46:17 #17
253681 Nickoss
Een echte vent word geen agent
pi_175186885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:03 schreef Djurres het volgende:
Ik heb inmiddels iemand gevonden!

Allemaal thanks voor het meedenken :)
Ik zoek er ook eentje, kun je mij helpen?
  maandag 20 november 2017 @ 08:49:06 #18
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_175188098
Ik begrijp dat knowledge niet je ding is, maar misschien is het toch handig om even de FAQ door te lezen...
Met name onder 1b en 3
quote:
1b. Wat ook niet is toegestaan:

• Diensten vragen/aanbieden (wil je hulp van andere FOK!kers of zelf iemand helpen kijk dan eens in FOK!kers helpen FOK!kers)
quote:
3. Wat te doen als het product verkocht is?

• Als je product (al dan niet via FOK!) is verkocht meld dit dan in je topic en plaats een topic report, dit doe je door op het icoontje: warnbig.png wat boven en onder elk topic staat aan te klikken. Plaats ook een bericht in je topic zodat het boven in de lijst staan.
• Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld
• Is je product via FOK! verkocht? Meld dan je ervaring in het V&A ervaringentopic, dit vind je bovenaan de lijst met topics
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')