abonnement Unibet Coolblue
pi_175044327
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 14:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe is dat een trend??? De werkelijkheid is dat je als werkelijk slachtoffer van seksueel misbruik in het nadeel bent, als werkelijke dader in het voordeel bent.
Voor een groot deel niets aan te doen, komt het doordat het een lastig te bewijzen misdaad is.
Maar het idee dat het een trend is dat je als man zo voorzichtig moet zijn klopt gewoon niet. Niet omdat je nu ineens wel vogelvrij bent en niet omdat dit idee al vrij oud is.

Het hele 1-0 achter staan klopt niet, zelfs als werkelijke dader sta je 1-0 voor, dat is de werkelijkheid. Nogmaals, voor een groot deel niets aan te doen, het is dus niet als klacht bedoeld. Wel bedoeld om te laten zien dat het idee dat je zomaar ineens als dader aangewezen kan worden en zelfs juridische gevolgen op je nek krijgt te ontkrachten.

Seksueel misbruik kent een veroordelingspercentage van 2%, schrikbarend laag.
Zelfs jouw vb laat zien dat er niets gebeurd, de man in kwestie geen enkel gevolg treft. Dat er enkel aangegeven wordt het contact zakelijk te houden, wat niet zo raar is op de werkvloer. Het enkel dus een gesprekje was om dat duidelijk te hebben, geen misverstand over te laten bestaan. Nou poeh he, wat een onrecht!
Geen enkel gevolg?

6 maanden later op het matje geroepen worden over iets waar geen enkele grens is overschreden vind jij geen enkel gevolg?

Enig idee hoe Meneer A zich voelde nadat hij wegens seksuele intimidatie door 3 vrouwen op het matje is geroepen?

En je kunt me natuurlijk proberen te overtuigen van je zienswijze. Ik geef slechts aan waarom mannen voorzichtiger worden in de omgang met vrouwen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 13 november 2017 @ 15:01:06 #277
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175044363
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 14:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Doe niet zo schijnheilig. Je bedoelde het niet gezellig.

Echt als ik iets nog irritanter vind dat dat emotionele gezeik van je is het dit vieze schijnheilige gedrag. Wil je uitdelen? Prima, maar wees dan ook zo eerlijk om er voor uit te komen. Verberg je dan niet achter vriendelijke humor.
Je zit het halve topic al op mijn huid, zelfs het gewone protocol van bel hulpdiensten, volg hun instructie, maar ga zeer zeker niet zomaar zelf aan lopen te klooien val je aan omdat het van mijn toetsenbord komt.

Echt, ben je een man of een muis? Waarom ben je zo bang om toe te geven dat je de pleuris aan me hebt en tikjes uit probeert te delen?
Frusty de clown is geirriteerd, poeh, dat maakt veel indruk zeg. Die "vriendelijke" humor is sarcastisch bedoeld muts. Dat je dat nog steeds niet snapt geeft te denken _O- 8)7
"Hoka Hey!"
pi_175044383
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is geen vrouwenhaat maar zelfbescherming.
Uit het feit dat je de hulpdiensten inschakelt mag toch hopelijk wel afgeleid worden dat je daar niet bent om het slachtoffer te betasten.

Ik bel iig zelf nooit 112 wanneer ik vrouwen met een hartstilstand aan hun borsten voel.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175044440
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:01 schreef probeer het volgende:

[..]

Uit het feit dat je de hulpdiensten inschakelt mag toch hopelijk wel afgeleid worden dat je daar niet bent om het slachtoffer te betasten.

Ik bel iig zelf nooit 112 wanneer ik vrouwen met een hartstilstand aan hun borsten voel.
Ik heb het niet over de hulpdiensten inschakelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175044453
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 13:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is het geen onzin dan?
Geef me dan eens voorbeelden dat je zomaar aangeklaagd wordt en zelfs veroordeeld kan worden omdat je iemands leven red?
Ging hier meer om de statement dat sommige mannen weigeren om op het buurmeisje van 6 te passen. Waarom de fuck zou je anders dat quoten. En wie zegt dat het persé om een juridische veroordeling gaat? Heeft de afgelopen tijd met het #metoo al niet duidelijk gemaakt dat een insinuatie al meer dan genoeg effect kan hebben op iemands leven?

Ik sprak laatst nog een oud leraar van mijn school die dus zodra er wat gebeurde met gym met een meisje, er linea direct een vrouwelijke collega liet bij halen. Omdat er voorgeval was dat een meisje (van 8 jaar oud) een keer met de ribben tegen zo'n bok was geknald en hij dus had gekoeld met koelelementen. Ja daar voor moest het shirt omhoog, dat vonden de ouders toch niet prettig en hadden dat wel aangekaart bij de directie.

Sindsdien zodra er iets gebeurd met een meisje tijdens gym laat hij één van zijn leerlingen een vrouwelijke collega halen, omdat het maar 1x verkeerd te hoeft worden opgevat en je bent klaar voor de rest van je leven.

Je doet alsof het allemaal onzin is en het niet gebeurd, maar dat toont wel je beperkte inlevingsvermogen. Het hoeft niet eens om de intentie of een juridisch veroordeling te gaan. Een verkeerde opvatting kan al genoeg zijn, dus er zijn zat mannen die er geen eens aan beginnen. Kan er ook niks mis gaan.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175044486
Ik had gehoopt dat het een beetje bij klb zou blijven, die ontelbare ranzige topics over hoe alle vrouwen hoeren zijn, alle vrouwen liegen, alle vrouwen die arme arme mannen voor de gek houden, alle vrouwen vreemdgaan, alle vrouwen golddiggers zijn enz enz. Het houdt niet op die achterlijke vuilspuiterij en schijnbaar grenzeloze haat. Zo vreselijk fanatiek ook :r

Maar helaas....nu komen er dus ook nws items voorbij waarin men ongebreideld los kan gaan op bovenstaande gedachtemisvormingen.

En Kapitein Scheurbuik, ik heb oprecht medelijden met zijn vrouw en dochters, dat ze met iemand moeten leven die het blijkbaar noodzakelijk vindt zichzelf te moeten ‘beschermen’ tegen eventuele (totaal uit de lucht gegrepen) angst een aangifte aan zijn broek te krijgen als hij een vrouw zou reanimeren. Hij laat die vrouw liever doodgaan, daar komt het op neer, want ze heeft borsten en daar zou hij wel eens per ongeluk aan kunnen zitten en dan gaat die valse teef natuurlijk aangifte doen van seksuele intimidatie, want zo zijn ALLE vrouwen.

Dat je niet ziet wat voor een zwakzinnige manier van redeneren dat is, (dat zelfs reanimatie geseksualiseerd wordt) is beyond me 8)7 Ik ben ook gewoon uitgepraat.
pi_175044531
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 15:08 schreef NothingHappened het volgende:
Ik had gehoopt dat het een beetje bij klb zou blijven, die ontelbare ranzige topics over hoe alle vrouwen hoeren zijn, alle vrouwen liegen, alle vrouwen die arme arme mannen voor de gek houden, alle vrouwen vreemdgaan, alle vrouwen golddiggers zijn enz enz. Het houdt niet op die achterlijke vuilspuiterij en schijnbaar grenzeloze haat. Zo vreselijk fanatiek ook :r

Maar helaas....nu komen er dus ook nws items voorbij waarin men ongebreideld los kan gaan op bovenstaande gedachtemisvormingen.

En Kapitein Scheurbuik, ik heb oprecht medelijden met zijn vrouw en dochters, dat ze met iemand moeten leven die het blijkbaar noodzakelijk vindt zichzelf te moeten ‘beschermen’ tegen eventuele (totaal uit de lucht gegrepen) angst een aangifte aan zijn broek te krijgen als hij een vrouw zou reanimeren. Hij laat die vrouw liever doodgaan, daar komt het op neer, want ze heeft borsten en daar zou hij wel eens per ongeluk aan kunnen zitten en dan gaat die valse teef natuurlijk aangifte doen van seksuele intimidatie, want zo zijn ALLE vrouwen.

Dat je niet ziet wat voor een zwakzinnige manier van redeneren dat is, (dat zelfs reanimatie geseksualiseerd wordt) is beyond me 8)7 Ik ben ook gewoon uitgepraat.
Grappig, want je doet nu precies hetzelfde. Alsof elke man hier claimt niet een vrouw te willen reanimeren :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175044543
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Grappig, want je doet nu precies hetzelfde. Alsof elke man hier claimt niet een vrouw te willen reanimeren :')
Doe ik ‘precies’ hetzelfde ja? ;(
pi_175044548
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de hulpdiensten inschakelen.
Maar dat is wel wat je doet voordat je gaat reanimeren. Zowel een getrainde hulpverlener, als een leek (die instructies nodig heeft).

Toegegeven, 'hulpverlening inschakelen om vervolgens te reanimeren' en 'een vrouw betasten' zijn niet 2 zaken die elkaar per definitie uitsluiten. Maar een beschuldiging van betasting wordt toch echt een heel stuk minder waarschijnlijk wanneer 112 op luidspreker staat en er 2 ambulances enkele minuten later arriveren.

Wat dat hele 'ik ben bang voor een aanklacht van aanranding wanneer ik een vrouw met een hartstilstand re-animeer' een behoorlijk irrationele angst maakt, zeker als je daarin zo ver gaat dat je iemand die dood ligt te gaan daardoor niet helpt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175044560
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Grappig, want je doet nu precies hetzelfde. Alsof elke man hier claimt niet een vrouw te willen reanimeren :')
En het is ook allemaal heel ‘grappig’ ja. Het is om te janken.
pi_175044622
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar dat is wel wat je doet voordat je gaat reanimeren. Zowel een getrainde hulpverlener, als een leek (die instructies nodig heeft).

Toegegeven, 'hulpverlening inschakelen om vervolgens te reanimeren' en 'een vrouw betasten' zijn niet 2 zaken die elkaar per definitie uitsluiten. Maar een beschuldiging van betasting wordt toch echt een heel stuk minder waarschijnlijk wanneer 112 op luidspreker staat en er 2 ambulances enkele minuten later arriveren.

Wat dat hele 'ik ben bang voor een aanklacht van aanranding wanneer ik een vrouw met een hartstilstand re-animeer' een behoorlijk irrationele angst maakt, zeker als je daarin zo ver gaat dat je iemand die dood ligt te gaan daardoor niet helpt.
Vind ik ook. Ik kan zelf niet reanimeren, maar ik zou nooit 2x nadenken over of ik een vrouw zou reanimeren of niet. USA is daarin natuurlijk wel weer een hele andere cultuur, omdat je dus gewoon serieus gesued kan worden na het reanimeren van iemand. Maar dat heeft niet alleen betrekking op de situatie waar een man een vrouw reanimeert, dat is op elke situatie daar toepasbaar.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175044704


[ Bericht 100% gewijzigd door Shodan op 13-11-2017 15:20:47 ]
  maandag 13 november 2017 @ 15:21:10 #288
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175044720
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Geen enkel gevolg?

6 maanden later op het matje geroepen worden over iets waar geen enkele grens is overschreden vind jij geen enkel gevolg?

Enig idee hoe Meneer A zich voelde nadat hij wegens seksuele intimidatie door 3 vrouwen op het matje is geroepen?

En je kunt me natuurlijk proberen te overtuigen van je zienswijze. Ik geef slechts aan waarom mannen voorzichtiger worden in de omgang met vrouwen.
3? De vrouw om wie het ging, de adviseur/leidinggevende en wie ook alweer? En hoe riepen zij alledrie hem op het matje? Of was het vrouw zijn genoeg om dat gevoel te geven bij jou, terwijl er gewoon redelijk gehandeld werd door het bedrijf (in dit geval vertegenwoordigd door menspersonen met een vagina) en het dus maar om 1 ging eigenlijk?
Redelijk is in deze hoor en wederhoor toepassen en bemiddelen. Wat dus uitkomt op zij heeft het zo beleefd, hij heeft dat er nooit mee bedoeld, laten we verdere problemen voorkomen en het wederzijds gewoon zakelijk houden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175044764
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 15:13 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

En het is ook allemaal heel ‘grappig’ ja. Het is om te janken.
Nu nog even een derde quote zonder inhoud om aan te geven dat je het er niet eens bent en dan is de cirkel weer compleet.

Je doet alsof elke man hier een vrouwenhater is. Het zit je behoorlijk hoog want je bent behoorlijk gal aan het spuwen over 'al die ranzige topics en posts'. En je claimt 'gewoon uitgepraat te zijn', als die posts (zoals die van Kapitein) je niet aanstaat of je ze aanstootgevend vindt, laat ze dan gewoon links liggen. Plaats een report als ze zelfs tegen de huisregels van FOK in gaan.

'Maar helaas....nu komen er dus ook nws items voorbij waarin men ongebreideld los kan gaan op bovenstaande gedachtemisvormingen.'

Alsof elke man hier even gal komt spuwen op vrouwen. Je weet dat er een discussie gaat plaats vinden en dus users die het er eens en niet mee eens zijn. Zet het alsjeblieft niet weg als 'mannen vs vrouwen'. Want ik zie in de afgelopen 10 reacties al meerdere mannen die het niet willen reanimeren al als een irrationele angst weg zetten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 13 november 2017 @ 15:25:04 #290
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175044804
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar dat is wel wat je doet voordat je gaat reanimeren. Zowel een getrainde hulpverlener, als een leek (die instructies nodig heeft).

Toegegeven, 'hulpverlening inschakelen om vervolgens te reanimeren' en 'een vrouw betasten' zijn niet 2 zaken die elkaar per definitie uitsluiten. Maar een beschuldiging van betasting wordt toch echt een heel stuk minder waarschijnlijk wanneer 112 op luidspreker staat en er 2 ambulances enkele minuten later arriveren.

Wat dat hele 'ik ben bang voor een aanklacht van aanranding wanneer ik een vrouw met een hartstilstand re-animeer' een behoorlijk irrationele angst maakt, zeker als je daarin zo ver gaat dat je iemand die dood ligt te gaan daardoor niet helpt.
Dank je.

Hiermee heb ik genoeg internet gehad voor een dag, altijd positief eindigen zegt men toch?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175044813
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:20 schreef Shodan het volgende:

[..]

En dat is dus precies wat er gebeurt, en precies de reden waarom mannen terughoudend
Nee dat is natuurlijk niet de reden. Ikzelf had er nog nooit van gehoord (ik als vrouw met twee borsten ja) Het zou niet eens bij me opgekomen zijn reanimatie en seksuele handelingen aan elkaar te linken. Wie linkt zoiets aan elkaar? Vrouwen? |:(
Wat zijn de statistieken van ‘aangifte’ van seksuele intimidatie bij reanimatie dan? Of is het gewoon weer ongefundeerde angst van mannen voor vrouwen? Daar lijkt het wel op namelijk.
pi_175044847
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 15:08 schreef NothingHappened het volgende:
En Kapitein Scheurbuik, ik heb oprecht medelijden met zijn vrouw en dochters, dat ze met iemand moeten leven die het blijkbaar noodzakelijk vindt zichzelf te moeten ‘beschermen’ tegen eventuele (totaal uit de lucht gegrepen) angst een aangifte aan zijn broek te krijgen als hij een vrouw zou reanimeren. Hij laat die vrouw liever doodgaan, daar komt het op neer, want ze heeft borsten en daar zou hij wel eens per ongeluk aan kunnen zitten en dan gaat die valse teef natuurlijk aangifte doen van seksuele intimidatie, want zo zijn ALLE vrouwen.
Echt, wat een intens domme post. Dit is denk ik echt het allerdomste wat ik ooit op fok heb gelezen, en dat wil toch wel wat zeggen.

1) Ik heb helemaal niet gezegd dat ik mezelf wil beschermen tegen een aangifte na het reanimeren. Sterker nog, ik heb de woorden “reanimeren” en “aangifte” niet eens gebruikt.
2) Het is nogal een aantijging dat ik een vrouw liever laat doodgaan, heb ik NERGENS gezegd. Zou ik ook nooit doen.
3) Ik heb het niet over borsten gehad, laat staan dat ik er weleens per ongeluk aan zou kunnen zitten.
4) Ik heb het niet gehad over aangifte doen wegens intimidatie.
5) Over “alle vrouwen” heb ik het al helemaal niet gehad.

quote:
Dat je niet ziet wat voor een zwakzinnige manier van redeneren dat is, (dat zelfs reanimatie geseksualiseerd wordt) is beyond me 8)7
Dat is inderdaad een zwakzinnige manier van redeneren, gelukkig is die aan jouw brein ontsproten en niet aan het mijne. Sterker nog, ik ben het er volledig mee oneens. Dus als we het over zwakzinnig hebben, zou je misschien eens in de spiegel moeten kijken.
quote:
Ik ben ook gewoon uitgepraat.
Dat lijkt me inderdaad het beste, want er komt nu alleen nog wartaal uit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175044884
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar dat is wel wat je doet voordat je gaat reanimeren. Zowel een getrainde hulpverlener, als een leek (die instructies nodig heeft).

Toegegeven, 'hulpverlening inschakelen om vervolgens te reanimeren' en 'een vrouw betasten' zijn niet 2 zaken die elkaar per definitie uitsluiten. Maar een beschuldiging van betasting wordt toch echt een heel stuk minder waarschijnlijk wanneer 112 op luidspreker staat en er 2 ambulances enkele minuten later arriveren.

Wat dat hele 'ik ben bang voor een aanklacht van aanranding wanneer ik een vrouw met een hartstilstand re-animeer' een behoorlijk irrationele angst maakt, zeker als je daarin zo ver gaat dat je iemand die dood ligt te gaan daardoor niet helpt.
Ik heb het niet over reanimeren gehad. Je verwart me met een ander.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175044886
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:40 schreef Farenji het volgende:

[..]

Als je geen EHBO-achtergrond hebt, wat ga je doen dan? Over het bolletje aaien? Kusje erop? Zonder EHBO-ervaring is meestal het allerbeste wat je kan doen (behalve 112 bellen als dat nog niet is gebeurd): ver uit de buurt blijven zodat je de hulpverleners niet voor de voeten loopt. Niemand heeft iets aan leken die misschien goed bedoelend zijn maar eigenlijk alleen maar in de weg zitten.
Als je 112 belt gaan ze je uitleggen wat je moet doen. Wanneer de profs komen stop je ook niet met reanimeren totdat ze zeggen dat je moet stoppen.
pi_175044901
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Grappig, want je doet nu precies hetzelfde. Alsof elke man hier claimt niet een vrouw te willen reanimeren :')
Sterker nog: ik heb dat niet eens geclaimd.

Ze zit weer vol in haar emotie en leest dingen die er niet staan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175045097
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 15:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

3? De vrouw om wie het ging, de adviseur/leidinggevende en wie ook alweer? En hoe riepen zij alledrie hem op het matje? Of was het vrouw zijn genoeg om dat gevoel te geven bij jou, terwijl er gewoon redelijk gehandeld werd door het bedrijf (in dit geval vertegenwoordigd door menspersonen met een vagina) en het dus maar om 1 ging eigenlijk?
Redelijk is in deze hoor en wederhoor toepassen en bemiddelen. Wat dus uitkomt op zij heeft het zo beleefd, hij heeft dat er nooit mee bedoeld, laten we verdere problemen voorkomen en het wederzijds gewoon zakelijk houden.
Laat ik het anders zeggen: ik wil mij niet tegenover een manager binnen het bedrijf hoeven verantwoorden voor mijn versierpogingen. Of het nu een man of een vrouw is die manager.Dus ik ben daar voorzichtig in zoals ik al zei.

Redelijk zou zijn als mevrouw b gewoon meneer A had afgewezen en het daarbij had gelaten. Op het moment dat mevrouw B 6 maanden later naar de hrm afdeling stapte was het redelijke al voorbij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175045303
Mensen die niet inzien dat dit is hoe het hedendaags gaat hebben een plaat voor hun hoofd. Hoeveel ouders komen er wel niet open en bloot voor uit dat ze geen mannen willen op kinderdagverblijven of dat ze alleen een man accepteren als er camera's aanwezig zijn zodat de man altijd in de gaten kan worden gehouden? Het zijn precies zulke maatschappelijke ontwikkelingen waardoor mannen huiverig worden om in situaties, zoals benoemd in de OP, te handelen.

Een ander goed voorbeeld is het aangeven van mannen voor verkrachting als zowel de man als vrouw dronken zijn. Ineens moet de dronken man dan de dronken vrouw beschermen. Of het aangeven van een ex-vriendje voor verkrachting uit wraak. Ga maar Googelen hoeveel aangiftes nep zijn.
pi_175045713
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:45 schreef Cruseder4 het volgende:
Mensen die niet inzien dat dit is hoe het hedendaags gaat hebben een plaat voor hun hoofd. Hoeveel ouders komen er wel niet open en bloot voor uit dat ze geen mannen willen op kinderdagverblijven of dat ze alleen een man accepteren als er camera's aanwezig zijn zodat de man altijd in de gaten kan worden gehouden? Het zijn precies zulke maatschappelijke ontwikkelingen waardoor mannen huiverig worden om in situaties, zoals benoemd in de OP, te handelen.

Een ander goed voorbeeld is het aangeven van mannen voor verkrachting als zowel de man als vrouw dronken zijn. Ineens moet de dronken man dan de dronken vrouw beschermen. Of het aangeven van een ex-vriendje voor verkrachting uit wraak. Ga maar Googelen hoeveel aangiftes nep zijn.
Ik ken inderdaad ook zo'n verhaal waarbij een vrouw een man aanklaagt voor verkrachting anno 2017 ( of iets eerder )

Sorry ik heb geen bron, maar het ging over een groep jongens die lekker stonden te hijsen in een cafe. Een van die jongens had sjans met een leuk meisje dat naast hem aan de bar stond. Het meisje bleek nogal diep in het glaasje gekeken te hebben en vond zo tegen de einde van de feestelijke nacht de jongen erg aantrekkelijk. Samen naar huis geslenterd, het meisje valt gewillig in het bed van de jongen. En een wilde nacht was het gevolg. Nu werd het meisje wakker met een volledige black out. Ze wist niet wie die jongen was, ze wist niet waar ze was. Dan zou je denken lekker de walk of shame ondergaan. Maar nee, het meisje ging meteen naar de politie, deed aangifte van verkrachting en de jongen moest voorkomen, daar sta je dan.
  maandag 13 november 2017 @ 16:03:48 #299
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_175045768
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:01 schreef MakkieR het volgende:
Maar nee, het meisje ging meteen naar de politie, deed aangifte van verkrachting en de jongen moest voorkomen, daar sta je dan.
alleen hij of ook al zijn vriendjes??
Tot nooit .......
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 18:18:12 #300
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175048461
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik had dit vanmorgen op het NOS nieuws vernomen en meteen dacht ik aan #metoo. Is dit nu de keerzijde van #metoo als het helemaal doordraait?

https://www.nieuwskoerier(...)r-snel-te-reanimeren

Het artikel gaat over een VS studie waarin blijkt dat omstanders bang zijn een vrouw te reanimeren, men durft haar borsten niet aan te raken.
Zou ook wat zijn als je bij reanimatie iemands borsten moet aanraken, dan zit je nogal op de verkeerde plek :')
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 10:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit een reanimatiecursus gevolgd. Je moet flink kracht zetten. Dus je legt twee handen vol op het borstbeen. Dan raak je echt wel een borst.
Jij hebt duidelijk nooit een tiet gezien. Die hangen (zeker in liggende positie) niet richting het borstbeen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')