Klinkt wel tof, maar wat je zegt, jammer van de sfeer. Als ik dat verhaal bijvoorbeeld vergelijk met Barcelona, dat was een groot feest voor elke coureur zowatquote:Op maandag 13 november 2017 23:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja! Wel weer anders dan de andere races waar ik de afgelopen jaren was.
Het circuit is er wel uniek in dat je vanaf de tribunes langs start-finish een groot deel van de baan kan zien. Je kan echter niet rondlopen en er zijn alleen wat eet- en merchandisetentjes; niet de gebruikelijke simulatoren enzovoort.
De sfeer viel op de baan eigenlijk wat tegen of ik had er meer van verwacht. Er was applaus voor Massa en waardering voor de opmars van Hamilton, maar verder was het publiek -ook door de hitte- wat stil. De sfeer rond het circuit was wel een grote verrassing. De 20 minuten lopen van em naar het treinstation was een feest op zich langs de garagebedrijfjes, cafeetjes, straatverkopers en de ochtenddienst van de aan het circuit gelegen kerk. Voor het publiek is het vervoer goed geregeld en ik heb me dankzij de ruime politieinzet nergens onveilig gevoeld rond het circuit of op de metro- en treinstations.
De race zelf was zeker ook wel vermakelijk met de inhaalacties van Hamilton, de continue strijd tussen Massa en Alonso en de pitstopstrategieën.
Al met al wel weer een belevenis om op deze historische plek te zijn en zeker geen spijt van
Precies, ik kan me nog een race in Japan in 87 of 88 herinneren waar lyrisch over werd gedaan omdat er 5 auto's aan touwtje reden, niet dat ze inhaalden, maar ze zaten hoogst ongebruikelijk allemaal op dezelfde plek op de baan. Dat was dan een legendarisch gevecht om plek 2.quote:Op dinsdag 14 november 2017 01:21 schreef THEFXR het volgende:
ja, was vroeger was het leuker, 2 pakjes sigaretten die altijd de race wonnen
Volgens mij zijn ze met de huidige motoren teruggegaan van 150 kilo max. per race naar 100 kilo per race.quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
rijden ze nu minder rondjes dan? Of zijn de motoren zoveel zuiniger? Ja hoewel dan zou de regel nergens op slaan
Het is bij Ziggo ook echt een bukkake van max geilerij. Beetje over the top soms.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:05 schreef Wuwwa het volgende:
Nog even Peptalk terug gekeken, maar mijn hemel, het was weer een ouderwetse Echec van Gelder. Hij vroeg nog niet niet of Verstappen op z'n schoot kwam zitten.
logisch er bestaat tussen verstappen en ziggo een commercieel contractquote:Op dinsdag 14 november 2017 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is bij Ziggo ook echt een bukkake van max geilerij. Beetje over the top soms.
Dat zeiden ze laatst zelf ookquote:Op dinsdag 14 november 2017 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is bij Ziggo ook echt een bukkake van max geilerij. Beetje over the top soms.
Zoveel hebben ze niet veranderd toch. Volgend jaar nog meer regels omtrent motoren wisselen en maar maximaal 3 motoren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 november 2017 23:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Bijna alle wijzigingen hebben een tegengesteld resultaat gehad. Minder downforce zou leiden tot meer actie en inhalen. In tegenstelling raken de banden sneller oververhit en moet er heel voorzichtig gereden worden. De V10 leverde amper meer vermogen als nu, maar bijna iedereen (Renault, Honda, BMW) was aan elkaar gewaagd, na de overstap op de V8 en alle bevriezingsregels is het nooit meer goed gekomen.
De kutbanden zouden meer sensatie op de baan geven, inclusief klif enz, maar het is alleen maar geemmer tot dit jaar. De huidige banden zijn dan ook vergelijkbaar met de kwaliteit van Bridgetone toen. De Ultrasoft doet een halve race en de soft anderhalve.
Maar heel eerlijk, de richtng van Liberty/Ross Brawn kwa technische regelementen bevallen me wel. Alhoewel ik de Halo nog mot afwachten f het zal wennen.
Zullen wel met een alternatief komen, maar Liberty komt weer niet sterk over.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:57 schreef Nattekat het volgende:
https://www.motorsport.co(...)upport-races-976439/
Wauw... Hockenheim kan van mijn wensenlijstje af nu ik dit weet. Leuk voor een circuit dat al moeite heeft met tribunes vol krijgen
Dit.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
Genant. Echt genant. Dat lijkt me toch pure contractbreuk als je geen onderdelen kunt leveren?
Wordt een leuke race, vanaf FP1 alles op voorzichtig terwijl je al rijdt met oude onderdelen.
Het liefst met flinke vlammen zodat Tommie ook weer iets te becijferen heeft. Maar inderdaad is dit echt beneden alle peil... Ik snap dat Renault vol op 2018 zit met de ontwikkeling van de motoren, maar je moet toch minstens 2 motoren op reserve hebben voor de laatste GP.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:32 schreef tja77 het volgende:
Wat een amateurisme van Renault.
Alles heel houden tijdens vrije training en Q, en vervolgens tijdens de race het vermogen vol open en het racejaar met een plof afsluiten.
Ik zie nog liever twee ploffen dan dat.quote:Op woensdag 15 november 2017 11:11 schreef Tinos85 het volgende:
Dat wordt dus in niemandsland rijden op plek 5 en 6 als er niks stuk gaat.
Gewoon in FP1 opblazen en lekker vakantie gaan vieren.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
Genant. Echt genant. Dat lijkt me toch pure contractbreuk als je geen onderdelen kunt leveren?
Wordt een leuke race, vanaf FP1 alles op voorzichtig terwijl je al rijdt met oude onderdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |