quote:Op zondag 12 november 2017 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog maar één race dit jaar godverdomme
Dat wordt weer afkickenquote:Op zondag 12 november 2017 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog maar één race dit jaar godverdomme
Ja ik zat al te zoeken. Een bloemlezing van dingen die ik tegenkom, waar ik weinig negativiteit in kan vinden.quote:Op zondag 12 november 2017 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoor. Google maar gewoon op Vertsappen en Ocon. Ie ook de uitspraken van Ocon toen hij net de F1 in kwam en nu soms nog.
Ik mag hem niet, jullie mogen er uiteraard anders over denken.
quote:Over Verstappen is Ocon erg positief en de Fransman kijkt uit naar een nieuw duel met Max ‘’Hij doet het heel erg goed. Ik heb heb nooit aan hem getwijfeld en hij verdient dit gewoon. Dat Max nu zo goed presteert op de baan, is ook goed voor jonge coureurs. Die krijgen dan misschien ook eerder een kans in de Formule 1, want leeftijd doet er niet toe.’’
Daarnaast vertelde Ocon dat hij Max vaak tegenkomt tijdens de races. ‘’Dan gaan we goed met elkaar om. Vroeger was dat wel anders. Dan zei hij tijdens het seizoen niets tegen je en leek het alsof hij je haatte. Maar aan het einde van dat seizoen was dan alles vergeven en vergeten. Nu is het goed tussen ons, maar we rijden nu natuurlijk niet tegen elkaar. Ik heb wel tegen hem gezegd dat ik er aan kom. Daarop heb ik nog geen antwoord van hem gekregen.’’
quote:“Ik wil wereldkampioen worden”, antwoordde de 20-jarige Ocon tegenover het Amerikaanse Racer op de vraag of het zijn doel is om uiteindelijk met Mercedes de titel te pakken. “Ik weet niet waar ik in de toekomst zal rijden, dus dat is het enige wat ik op dit moment kan zeggen. Dat is wat ik wil worden. En ik zou graag in net zo'n goede auto als Max rijden en weer met hem in gevecht gaan. Dat lijkt me leuk.”
“Ik wist van tevoren al wel dat hij het goed zou doen. Al wist niemand dat hij zó goed zou doen. Ik zou op een dag graag met hem om de wereldtitel strijden”, aldus Ocon, die dus wel verwacht had dat de Nederlander meteen van zich zou laten horen in de Formule 1. “Nee, ik was niet echt verrast", benadrukte Ocon. "Ik wist hij het goed zou doen bij Toro Rosso en nu beschikt hij over een auto waarmee hij het fantastisch kan gaan doen.” Gevraagd of het succes van Verstappen hem extra motiveert om zo snel mogelijk in een topauto te komen: “Ja, het is mijn doel om Max te verslaan.”
quote:In een interview van het magazine F1 Racing kreeg Ocon de vraag of de rivaliteit tussen hem en Verstappen terug zal komen in de Formule 1. 'Natuurlijk. Onze banden hebben al eens kennisgemaakt. Ik wou dat we vaker zouden kunnen duelleren, maar op het moment rijdt hij veel verder vooraan dan ik. Desondanks is het mijn doel in de toekomst ook aan kop mee te strijden. Als we allebei vooraan meerijden, heb ik er niks op tegen om Verstappen het hoofd te bieden', begint de Fransman.
Vervolgens krijgt Ocon de vraag hoe het nou is om tegen Verstappen te racen. 'Hij is ijskoud, altijd al geweest. Bij het karten hebben we ook steeds geduelleerd en zijn daarbij vaak de baan uitgevlogen, nadat onze karts elkaar raakten. Als je tegen Max rijdt, moet je hard vechten. Je moet net zo onaangenaam rijden als hij zelf', aldus Ocon.
Nee, want als jullie dat in een openbaar topic doen, heb ik er ook last van. Doe dat lekker via DM ofzo. Kinderachtig gemiep.quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken overjrige haring
Weinig negativiteit?quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ik zat al te zoeken. Een bloemlezing van dingen die ik tegenkom, waar ik weinig negativiteit in kan vinden.
[..]
[..]
[..]
Weet niet welk stuk jij leest dan? Enig stukje wat je negatief kan opvatten is dit;quote:
Maar zelfs dat eindigt hij op een positieve noot. Gezien hoe Max soms reageert geloof ik ook best wel dat het zo ging.quote:Vroeger was dat wel anders. Dan zei hij tijdens het seizoen niets tegen je en leek het alsof hij je haatte. Maar aan het einde van dat seizoen was dan alles vergeven en vergeten
Denk dat ik in het totaal 10 minuten van m'n leven heb verspilt aan de Formule E... wat een gedrocht is dat.quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelukkig' is er nog Formula E
Super Ultra Softquote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Ok joh. Kennelijk carriere van Max niet gevolgd. Niet zo raar. Maar dan weetje dus niet veel over Max en Ocon.quote:Op zondag 12 november 2017 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet welk stuk jij leest dan? Enig stukje wat je negatief kan opvatten is dit;
[..]
Maar zelfs dat eindigt hij op een positieve noot. Gezien hoe Max soms reageert geloof ik ook best wel dat het zo ging.
Alle seizoenen gezien. Is best vermakelijkquote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk dat ik in het totaal 10 minuten van m'n leven heb verspilt aan de Formule E... wat een gedrocht is dat.
Gewoon Soft, Medium en Hard. Pirelli geeft per GP aan de team aan hoe zacht elke soort is.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Ja, wel een gezonde rivaliteit, maar da's logischquote:
ooit een leuke race van gezienquote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelukkig' is er nog Formula E
quote:Op zondag 12 november 2017 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok joh. Kennelijk carriere van Max niet gevolgd. Niet zo raar. Maar dan weetje dus niet veel over Max en Ocon.
En dan zat Alonso er al hele race achter zo'n beetje. Heeft weinig kunnen proberenquote:Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef MakkieR het volgende:
Ben blij dat we seizoen 2017 over 2 weken mogen afsluiten, wat een treurnis vandaag zeg. Dat het gevecht met massa en de twee andere auto op het einde het hoogtepunt was, zegt wel genoeg.
hard is een beetje nutteloos geworden dit jaarquote:Op zondag 12 november 2017 20:12 schreef zoem het volgende:
Ze zouden de banden beter herindexeren, want straks hebben we 10 gradaties soft, 1 gradatie medium en 1 variant hard.
Ocon heeft zich meerdermalen negatief uitgelaten over Max, maar dat is zijn goedrecht.quote:Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat ik er verder niet op ingaan. Vroeg netjes om wat voorbeelden, maar buiten wat gezonde rivaliteit kom ik niks tegen.
Die Honda ziet er best goed uit nu, mist topsnelheid maar de betrouwbaarheid zit wel snor. Begreep helaas wel dat de teams (STR en McLaren) nog niet met de nieuwe motoren mogen testen.quote:Op zondag 12 november 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan zat Alonso er al hele race achter zo'n beetje. Heeft weinig kunnen proberen
Ik zie geen gezonde rivaliteit bij Ocon. Dus we zijn en blijven het oneens. Dat kan toch gewoon?quote:Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat ik er verder niet op ingaan. Vroeg netjes om wat voorbeelden, maar buiten wat gezonde rivaliteit kom ik niks tegen.
Massa had Alonso gevraagd om te doen alsof, zodat hij voor thuispubliek kon schitterenquote:Op zondag 12 november 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan zat Alonso er al hele race achter zo'n beetje. Heeft weinig kunnen proberen
Ach, die extra lichaamsbeweging doet hem vast goed, dikke pad dat het is.quote:Op zondag 12 november 2017 20:18 schreef MakkieR het volgende:
Vonden jullie ook dat Massa zich weer eens gedroeg als een dramaqueen zwaaien met zijn vlag over zijn afscheid, Dat deed hij vorig jaar toch ook al. Gaat hij dat volgend jaar weer doen?
Ik vond het vorig jaar wel een mooie oprechte emotie. Nu was het mooie eraf. Mij kon hij niet raken in ieder geval.quote:Op zondag 12 november 2017 20:18 schreef MakkieR het volgende:
Vonden jullie ook dat Massa zich weer eens gedroeg als een dramaqueen zwaaien met zijn vlag over zijn afscheid,
Dat gaat een beetje lastig hequote:Dat deed hij vorig jaar toch ook al. Gaat hij dat volgend jaar weer doen?
Gewoon de huidige Hard eruit, Medium volgend jaar Hard noemen en zo door. Hard gebruiken ze toch niet.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
^Ditquote:Op zondag 12 november 2017 20:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel een mooie oprechte emotie. Nu was het mooie eraf. Mij kon hij niet raken in ieder geval.
Het zou me echt niet verbazen als Massa volgend jaar als een duivel uit het doosje er gewoon weer bijzit.quote:Op zondag 12 november 2017 20:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel een mooie oprechte emotie. Nu was het mooie eraf. Mij kon hij niet raken in ieder geval.
[..]
Dat gaat een beetje lastig he
preciesquote:Op zondag 12 november 2017 20:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gewoon de huidige Hard eruit, Medium volgend jaar Hard noemen en zo door. Hard gebruiken ze toch niet.
Ze ontwerpen uiteraard een nieuw chassisquote:Op zondag 12 november 2017 20:23 schreef mikieu het volgende:
Maakt een motor wissel (in het geval van McLaren) veel uit voor je ontworpen chassis? Ik kan me voorstellen dat het zwaartepunt iets veranderd, natuurlijk de snelheden. Maar zouden ze halverwege het seizoen op niveau RBR kunnen zitten?
ik voor microsoftquote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Ik denk wel dat het veel uitmaakt, omdat het om meerdere disciplines gaat die sterke invloed op elkaar uitoefenen. Je zit bijv met de koeling, die bepalend is voor de grootte van de luchtinlaten en benodigde ruimte voor koelelementen. Daarnaast zal de grootte van de package invloed hebben op de totale omvang van het chassis. Uiteindelijk hebben deze veranderingen weer impact op de aero. Niet eenvoudig dus.quote:Op zondag 12 november 2017 20:23 schreef mikieu het volgende:
Maakt een motor wissel (in het geval van McLaren) veel uit voor je ontworpen chassis? Ik kan me voorstellen dat het zwaartepunt iets veranderd, natuurlijk de snelheden. Maar zouden ze halverwege het seizoen op niveau RBR kunnen zitten?
https://twitter.com/skysportsf1/status/929787068225597440quote:"The lack of power today was amazing...it is quite worrying for Toro Rosso next year," says Alonso of Honda #SkyF1 #F1 #BrazilGP
Burnquote:Op zondag 12 november 2017 20:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://twitter.com/skysportsf1/status/929787068225597440
DRS hield ook een handje meequote:Op zondag 12 november 2017 20:33 schreef SnowOokami het volgende:
Tja kweet niet, maar zo slecht is de Honda niet (meer) Alleen de RBR's lagen voor hem en zelfs met de lage topsnelheid kon hij bij Massa blijven (en voor Perez), zo slecht is die motor echt niet meer.
Logisch idd. Stom.quote:Op zondag 12 november 2017 20:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het veel uitmaakt, omdat het om meerdere disciplines gaat die sterke invloed op elkaar uitoefenen. Je zit bijv met de koeling, die bepalend is voor de grootte van de luchtinlaten en benodigde ruimte voor koelelementen. Daarnaast zal de grootte van de package invloed hebben op de totale omvang van het chassis. Uiteindelijk hebben deze veranderingen weer impact op de aero. Niet eenvoudig dus.
True om bij te blijven op de straight, maar het koppel van die motor is echt niet slecht. Alonso reed gewoon dat gat naar Massa dicht, dan moet je toch behoorlijk wat vermogen onderin hebben om dat verschil op de straight goed te maken.quote:Op zondag 12 november 2017 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DRS hield ook een handje mee
Ze kunnen ook wel wat hulp gebruiken met het ontwikkelen van banden.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Vroeger was er nog dat cluppie van ssjeik aktoum al maktoum maktoe maktoum al maktoeemi of hoe die ook alweer heette. Dat was altijd wel lekker om de winter te overbruggen.quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelukkig' is er nog Formula E
Met deze kleur zijn het een beetje Gaylordsofts.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Het gaat toch ook weer nergens over dit.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Toen Hamilton aansloot bij Raikonnen vond ik het heel eventjes iets minder saai.quote:Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef Geralt het volgende:
Ik vond het overigens een saaie kutrace.
A1 of zoiets toch? Met een boostbutton waarmee je een paar keer per race mee in kon halen. Leuke races waren dat.quote:Op zondag 12 november 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vroeger was er nog dat cluppie van ssjeik aktoum al maktoum maktoe maktoum al maktoeemi of hoe die ook alweer heette. Dat was altijd wel lekker om de winter te overbruggen.
#fortheprideofyournationstartyourengines!!!
en NASCARquote:
quote:
Minder dan Frankrijk het jaar ervoorquote:Op zondag 12 november 2017 21:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
PS: Hulkenberg won toen alles zo een beetje
Of noem de middelste medium. Weetjewel, medium?quote:Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat toch ook weer nergens over dit.
We hebben al veel te veel.
ultrasoft
supersoft
soft
medium
hard
En daar moet er dan nog eentje bij komen
Sowieso, elke GP nemen ze andere compunds mee. Noem de banden gewoon ALTIJD soft, medium en hard of dat nou ultra's, super's en soft's zijn of bv super's, soft's en medium's
Dat zou een hoop schelen.
Hij geeft laatst toch bijgetekend? Nu meteen weer zieken. Blijf dan weg als je het niet kan bekoren en ga ergens anders rijden.... Of wil er niemand zo'n Piet negatief in het team?quote:Op zondag 12 november 2017 20:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://twitter.com/skysportsf1/status/929787068225597440
De mediums en hards worden sowieso amper tot niet gebruikt toch?quote:Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat toch ook weer nergens over dit.
We hebben al veel te veel.
ultrasoft
supersoft
soft
medium
hard
En daar moet er dan nog eentje bij komen
Sowieso, elke GP nemen ze andere compunds mee. Noem de banden gewoon ALTIJD soft, medium en hard of dat nou ultra's, super's en soft's zijn of bv super's, soft's en medium's
Dat zou een hoop schelen.
Lijkt me van wel. Alleen was dit natuurlijk zijn thuisrace.quote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Ja, maar waarom noemen ze niet elke GP gewoon soft, medium en hard, ongeacht welke compound dat het daadwerkelijk is. Dat boeit niemand. Er mogen er 3 gebruikt worden. Hou het dan lekker simpel. Scheelt ook in verf op de zijkant overigens.quote:Op zondag 12 november 2017 21:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De mediums en hards worden sowieso amper tot niet gebruikt toch?
Proost en smakelijkquote:
Ja en? Als het Lewis zijn laatste seizoen is, gaat hij dan al in juli op Silverstone afscheid nemen? Aanstellerig gedoe.quote:Op zondag 12 november 2017 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. Alleen was dit natuurlijk zijn thuisrace.
Je bent niet de enige denk ik zo.quote:Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef Geralt het volgende:
Ik vond het overigens een saaie kutrace.
Brazilië is thuisrace natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Ric zal dat ook doen in Melbourne en daarna nog 19 races of zo.quote:Op zondag 12 november 2017 21:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja en? Als het Lewis zijn laatste seizoen is, gaat hij dan al in juli op Silverstone afscheid nemen? Aanstellerig gedoe.
Tja, het is de voorlaatste race. Ik snap het wel dat hij dit als afscheidsrace ziet. Anders moet hij afscheid nemen in die grote zandbak, daar is niets aan.quote:Op zondag 12 november 2017 21:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja en? Als het Lewis zijn laatste seizoen is, gaat hij dan al in juli op Silverstone afscheid nemen? Aanstellerig gedoe.
Duhhh, jawelquote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Thuisracequote:Op zondag 12 november 2017 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, het is de voorlaatste race. Ik snap het wel dat hij dit als afscheidsrace ziet. Anders moet hij afscheid nemen in die grote zandbak, daar is niets aan.
Nou, niet helemaal eens. Start was boeiend, hoe Hamilton en Ricciardo naar voren reden, battle tussen Massa, Alonso en Perez. Laatste paar ronden Hamilton Raikkonen was wel boeiend.quote:Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef Geralt het volgende:
Ik vond het overigens een saaie kutrace.
Jawel hoor, het team zou hem op contractuele basis niet kunnen/mogen vervangen. Zei iemand ergens vandaag bij Sky.quote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Vooral de inhaalacties van RIC waren best mooi. HAM reed er toch hoofdzakelijk vrij saai op vermogen / DRS voorbij.quote:Op zondag 12 november 2017 22:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal eens. Start was boeiend, hoe Hamilton en Ricciardo naar voren reden, battle tussen Massa, Alonso en Perez. Laatste paar ronden Hamilton Raikkonen was wel boeiend.
Hamilton met DRS was wel poepsaai hoor. Werd haast voorstander van het afschaffen van DRS.quote:Op zondag 12 november 2017 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral de inhaalacties van RIC waren best mooi. HAM reed er toch hoofdzakelijk vrij saai op vermogen / DRS voorbij.
Bij RAI / HAM zie je alweer dat echt inhalen lastig is dit seizoen.
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Echt inhalen door goeie remacties / racelijnen is een stuk minder saai, maar helaas dit seizoen gewoon erg lastig als je auto niet beduidend sneller is.quote:Op zondag 12 november 2017 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hamilton met DRS was wel poepsaai hoor. Werd haast voorstander van het afschaffen van DRS.
Hoezo dit seizoen? Je kunt altijd al alleen inhalen als je auto of veel sneller is of als je veel nieuwere banden hebt.quote:Op zondag 12 november 2017 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Echt inhalen door goeie remacties / racelijnen is een stuk minder saai, maar helaas dit seizoen gewoon erg lastig als je auto niet beduidend sneller is.
Ja, waarom dan ook nog DRS? Ricciardo had vandaag een paar mooie inhaalacties van ver dankzij DRS. Verstappen op Hamilton in Maleisië was ook van ver dankzij DRS. Hamilton ging ze vandaag allemaal, op misschien Verstappen na, echt fluitend voorbij. Misschien een beetje moeite met Perez, maar die heeft dan ook dezelfde motor.quote:Op zondag 12 november 2017 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo dit seizoen? Je kunt altijd al alleen inhalen als je auto of veel sneller is of als je veel nieuwere banden hebt.
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op zondag 12 november 2017 23:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, waarom dan ook nog DRS? Ricciardo had vandaag een paar mooie inhaalacties van ver dankzij DRS. Verstappen op Hamilton in Maleisië was ook van ver dankzij DRS.
Het is dit seizoen echt extra lastiger vanwege onder andere de bredere auto's, de aerodynamica die extra gevoelig is voor turbulente lucht en grotere remschijven waardoor iemand eruit remmen lastiger is vanwege de kortere remzones.quote:Op zondag 12 november 2017 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo dit seizoen? Je kunt altijd al alleen inhalen als je auto of veel sneller is of als je veel nieuwere banden hebt.
Dat is de partyline ja, maar in de praktijk blijkt daar niets van waar te zijn. Sterker nog, dit jaar hebben we veel meer mooie inhaalacties en gevechten gezien dan in de jaren hiervoor.quote:Op zondag 12 november 2017 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is dit seizoen echt extra lastiger vanwege onder andere de bredere auto's, de aerodynamica die extra gevoelig is voor turbulente lucht en grotere remschijven waardoor iemand eruit remmen lastiger is vanwege de kortere remzones.
Blijft feitenvrij geneuzel zoals we dat van je gewend zijn. Je ziet ze vandaag ook weer allemaal vooraan dicht op elkaar rijden maar niet in de buurt komen en een actie maken. Dat zie je heel veel dit seizoen.quote:Op zondag 12 november 2017 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is de partyline ja, maar in de praktijk blijkt daar niets van waar te zijn. Sterker nog, dit jaar hebben we veel meer mooie inhaalacties en gevechten gezien dan in de jaren hiervoor.
Niet helemaal. Ik denk dat beide acties ook een ronde of twee later hadden kunnen plaatsvinden.quote:
Ga je nou echt net doen alsof er ooit een tijd was waarin men zomaar kon inhalen als men niet of een veel betere auto had of veel betere banden? Ik heb van jou nog geen enkel feit gehoord, behalve wat cliche geneuzel waar niets van waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 12 november 2017 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Feitenvrij geneuzel. Je wordt een beetje een langspeelplaat knul.
Zonder DRS? Blijft lastig gissen.quote:Op zondag 12 november 2017 23:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik denk dat beide acties ook een ronde of twee later hadden kunnen plaatsvinden.
Ach, het was ook meer omdat ik vond dat Hamilton er vanmiddag een aantal keer wel heel makkelijk voorbij ging. Over het algemeen vind ik DRS prima en is het een prima systeem.quote:
Ik heb de feiten genoemd hoor, vervolgens kom je zelf met een slappe ad hominem. Dat is namelijk wat je altijd doet, een beetje hautain 'Nietus!' roepen en beweren dat iedereen gek is behalve jij. Ja, er waren wel degelijk tijden dat het makkelijker was om in te halen door laat te remmen en de juiste lijn te kiezen. Het aantal inhaalacties is sinds DRS en ook de snel aftakelende Pirelli banden fors toegenomen, maar het gros zijn van die Lewis acties zoals vandaag.quote:Op zondag 12 november 2017 23:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga je nou echt net doen alsof er ooit een tijd was waarin men zomaar kon inhalen als men niet of een veel betere auto had of veel betere banden? Ik heb van jou nog geen enkel feit gehoord, behalve wat cliche geneuzel waar niets van waar blijkt te zijn.
Bovendien dat halfslachtige op de man spelen heeft ook niemand wat aan .
De jaren 70 misschien. Maar laat die zogenaamde feiten maar zien dan. Het enige waar je tot nu toe mee gekomen bent is bewezen onzin. Een doemdenkscenario dat geroepen werd aan het begin van het seizoen maar waar niets van waar bleek te zijn. We hebben dit seizoen prachtige acties gezien. Als je wilt beweren dat het dit jaar anders is dan andere jaren zul je toch echt een punt moeten gaan maken.quote:Op zondag 12 november 2017 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de feiten genoemd hoor, vervolgens kom je zelf met een slappe ad hominem. Dat is namelijk wat je altijd doet, een beetje hautain 'Nietus!' roepen en beweren dat iedereen gek is behalve jij. Ja, er waren wel degelijk tijden dat het makkelijker was om in te halen door laat te remmen en de juiste lijn te kiezen.
Er is een verschil tussen een inhaalactie en een gevecht. Mensen zeggen het eerste te willen maar willen eigenlijk het tweede. Echte gevechten zijn echter altijd al zeldzaam geweest. En men probeert al meer dan 30 jaar dat minder zeldzaam te maken, altijd met exact hetzelfde resultaat.quote:Het aantal inhaalacties is sinds DRS en ook de snel aftakelende Pirelli banden fors toegenomen, maar het gros zijn van die Lewis acties zoals vandaag.
Ik vermoed dat dat meer met het verschil tussen de Mercedes en het middenveld te maken heeft dan met DRS inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2017 23:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, het was ook meer omdat ik vond dat Hamilton er vanmiddag een aantal keer wel heel makkelijk voorbij ging. Over het algemeen vind ik DRS prima en is het een prima systeem.
Dat hij er zo makkelijk doorheen kon kwam ook door het feit dat hij een nieuwe motor heeft die maar twee races mee hoeft te gaan en hij door zijn pitstart niet aan parc ferme regels hoefde te houden en dus een veel beter afgestelde auto had dan de rest van het veld.quote:Op zondag 12 november 2017 23:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, het was ook meer omdat ik vond dat Hamilton er vanmiddag een aantal keer wel heel makkelijk voorbij ging. Over het algemeen vind ik DRS prima en is het een prima systeem.
De woorden 'driver of the day' en 'zegt eigenlijk ook wel veel' horen niet zomaar gecombineerd te worden.quote:Op maandag 13 november 2017 00:59 schreef MakkieR het volgende:
Vettel heeft dit seizoen verreweg de meeste driver of the day awards gewonnen, zegt eigenlijk ook wel veel over hoe hij in vorm is geweest en tot hoe ver hij voor de nodige spektakel heeft gezorgd. Gezien de kijker daarover beslist.
Zegt ook veel dat een Vettel 'in vorm' dan alsnog faalt geen WK te worden.quote:Op maandag 13 november 2017 00:59 schreef MakkieR het volgende:
Vettel heeft dit seizoen verreweg de meeste driver of the day awards gewonnen, zegt eigenlijk ook wel veel over hoe hij in vorm is geweest en tot hoe ver hij voor de nodige spektakel heeft gezorgd. Gezien de kijker daarover beslist.
Over de Mercedes, ja.quote:Op maandag 13 november 2017 02:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Zegt ook veel dat een Vettel 'in vorm' dan alsnog faalt geen WK te worden.
Denk dat het juist meer zegt over de Ferrariquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |