quote:Bijna vakantie!!!
Op donderdag 19 december 2002 04:11 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Hoe is het op school ?
quote:lekker, heb jij dan ook zolang vakantie ?
Op donderdag 19 december 2002 04:12 schreef Ole het volgende:[..]
Bijna vakantie!!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:bijna... moet ff een dagje nakijken
Op donderdag 19 december 2002 04:13 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
lekker, heb jij dan ook zolang vakantie ?
quote:owh nou dat is te doen
Op donderdag 19 december 2002 04:14 schreef Ole het volgende:[..]
bijna... moet ff een dagje nakijken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:voor de helft.. gingen wat mensen eerder weg om Sinterklaas te vieren.. zoals verwacht!!
Op donderdag 19 december 2002 04:14 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
hoe ging de les van 5 december trouwens, ging die wel door ?
quote:nou was je er niet helemaal voor niks in ieder geval, das al fijn...
Op donderdag 19 december 2002 04:15 schreef Ole het volgende:[..]
voor de helft.. gingen wat mensen eerder weg om Sinterklaas te vieren.. zoals verwacht!!
ik accepteer de cookies.
quote:Yep!!! gaat wel lukken hoor!
Op donderdag 19 december 2002 04:15 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
owh nou dat is te doen
ik accepteer de cookies.
quote:ja idd.. leuk dat je dit nog weet trouwens!
Op donderdag 19 december 2002 04:16 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
nou was je er niet helemaal voor niks in ieder geval, das al fijn...
quote:mooi, nou ik zou gaan slapen ga ik nu maar doen ook .. slaap lekker
Op donderdag 19 december 2002 04:16 schreef Ole het volgende:[..]
Yep!!! gaat wel lukken hoor!
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 04:17 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
mooi, nou ik zou gaan slapen ga ik nu maar doen ook .. slaap lekker
quote:dankje kusje terug jij ook slaap lekker strakjes
Op donderdag 19 december 2002 04:19 schreef Ole het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.slaap lekker!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Gaat lukken hoor!!
Op donderdag 19 december 2002 04:19 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
dankje kusje terug jij ook slaap lekker strakjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop