Ik verwacht dat mars en jupiter eerder op elkaar botsen dan dat marokko het komend wk voetbal wintquote:Op zaterdag 11 november 2017 23:53 schreef _--_ het volgende:
Ik verwacht dat er met granaten gegooid wordt als ze het wk winnen.
In een dorp wonen.quote:Op zondag 12 november 2017 00:10 schreef Kemestry het volgende:
In mijn dorp hebben we geen Marokkanen
ja inderdaad... vréselijk. zoveel ruimte en groen. Eengezinswoning voor 340 per maand. Allemaal blanken om je heenquote:
Dat laatste hoeft ook weer nietquote:Op zondag 12 november 2017 00:13 schreef Kemestry het volgende:
[..]
ja inderdaad... vréselijk. zoveel ruimte en groen. Eengezinswoning voor 340 per maand. Allemaal blanken om je heen
En België dan vrind?quote:Op zondag 12 november 2017 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh kijk, een anti-marokkanen topic. wat ludiek.
hoop dat marokko wereldkampioen wordt
Is niet als haat bedoeld.quote:Op zondag 12 november 2017 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh kijk, een anti-marokkanen topic. wat ludiek.
hoop dat marokko wereldkampioen wordt
Een paradijs op aardequote:Op zondag 12 november 2017 00:10 schreef Kemestry het volgende:
In mijn dorp hebben we geen Marokkanen
Dat is triest ja. Neemt niet weg dat het niet anders is dan welk ander voetbalfeest ( Feyenoord kampioen) dus om hier nou extra moeilijk over te gaan doen omdat het Marokkanen zijn is ook onzin natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |