abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175000565
Hoi,
Ik ben nieuw dus ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt..
maar ik had een vraag over het werk bij de AH. Ik heb nu 1 keer gewerkt, maar ik vraag me af hoe je weet dat je klaar bent met werken? Moet je zelf de tijd bijhouden of wordt je geroepen?
  zaterdag 11 november 2017 @ 16:03:33 #2
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_175000663
Hoe wist je de eerste keer dat je klaar was?
pi_175000707
toen kwam de teamleider me halen, maar ik denk niet dat dat elke keer zo is?
pi_175000815
Ik neem aan dat je ingepland bent van x-tijd tot en met x-tijd. ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_175000907
Als je jong bent is het misschien nog lastig, maar dit zijn zaken die je prima kan bespreken met je teamleider. Gewoon vragen, hoe gaat het normaal in zijn werk? Kan ik op die tijd naar huis of moeten we eerst nog schoonmaken? Moet ik mij nog ergens melden / registreren / inklokken / tijd noteren. Sowieso als je naar huis gaat, zeg je toch altijd even iedereen gedag (doe je thuis toch ook)? Dan wordt het snel duidelijk.

Gewoon goed je best doen en niet eindeloos op de klok gaan kijken voordat je weg mag.
pi_175000929
ik word inderdaad ingepland van x tijd tot x-tijd. Maar moet ik de tijd zelf bijhouden of wordt je gehaald?

En nee, je hebt gewoon werktijden dus niet als de laatste klant de winkel verlaat
pi_175001104
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:23 schreef xo34aj het volgende:
ik word inderdaad ingepland van x tijd tot x-tijd. Maar moet ik de tijd zelf bijhouden of wordt je gehaald?

En nee, je hebt gewoon werktijden dus niet als de laatste klant de winkel verlaat
Geen idee hoe dat nu is. In mijn tijd toen ik er nog werkte kwam de leidinggevende naar je toe of jij naar hem en dan maakte je een afsluitend rondje door je pad e.d.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 11 november 2017 @ 18:09:45 #8
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_175003340
Even zelf inde gaten houden, maar de TL loopt als het goed is even een Checkronde met je op het eind.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_175003636
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:23 schreef xo34aj het volgende:

Als het x-tijd is je spullen opruimen en richting huis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')