Een aluminium profiel?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:25 schreef longinus het volgende:
grote kans dat ze opgevouwen worden
jaquote:
Duizend euro?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zelfs voor vracht is 3 meter een buitengewone lengte dus dat worden een paar prijzige strips. Reken op een duizend euro, kan wat meer of minder zijn door koersschommelingen etc.
Luchtvracht gaat op platen van 2,5 x 2,5 meter. Die laden ze vol en rollen ze zo het vliegtuig in. Die maat hebben ze gekozen zodat die platen ook weer makkelijk een oplegger ingeschoven kunnen worden. Dus een lengte van 3m moeten ze helemaal apart behandelen, en dan betaal je de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Duizend euro?
What? Zijn er mensen die dat er voor betalen? Volume is niks, hij past in bv een AMJ of op een PMC vliegtuigunit. Beetje wriemelen dat wel. Goedkoop is het niet omdat je niet via een standaard manier kan boeken UPS/DHL/TNT, maar wel via een Airfreight optie, meestal 50-80% duurder.
2,5 bij 2,5 echt niet.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Luchtvracht gaat op platen van 2,5 x 2,5 meter. Die laden ze vol en rollen ze zo het vliegtuig in. Die maat hebben ze gekozen zodat die platen ook weer makkelijk een oplegger ingeschoven kunnen worden. Dus een lengte van 3m moeten ze helemaal apart behandelen, en dan betaal je de hoofdprijs.
Wellicht dat containergroupage nog een optie is maar dan kan het maanden gaan duren.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Luchtvracht gaat op platen van 2,5 x 2,5 meter. Die laden ze vol en rollen ze zo het vliegtuig in. Die maat hebben ze gekozen zodat die platen ook weer makkelijk een oplegger ingeschoven kunnen worden. Dus een lengte van 3m moeten ze helemaal apart behandelen, en dan betaal je de hoofdprijs.
Wellicht dat containergroupage nog een optie is maar dan kan het maanden gaan duren.
Weet niet waar al jullie gegevens vandaan komen, maar een PMC plaat heeft een positie van 318x244. Zou dus perfect passen in de lengte.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
2,5 bij 2,5 echt niet.
PMC is toch echt wel ietsjes groter. Het past echt wel. Wel diagonaal, maar zie er genoeg van dit soort dingen op zitten. Keur namelijk vaak genoeg van dit soort speciale sizes goed.
Daar weet ik nog wel een oude marinierstruc voor:quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Luchtvracht gaat op platen van 2,5 x 2,5 meter. Die laden ze vol en rollen ze zo het vliegtuig in. Die maat hebben ze gekozen zodat die platen ook weer makkelijk een oplegger ingeschoven kunnen worden. Dus een lengte van 3m moeten ze helemaal apart behandelen, en dan betaal je de hoofdprijs.
Wellicht dat containergroupage nog een optie is maar dan kan het maanden gaan duren.
Dat bedoel ik, het past gewoon. Enkel niet elke forwarder is happig hierop. Omdat het de opbouw van je plaat dusdanig verneukt.quote:Op zondag 12 november 2017 11:33 schreef Jonmen het volgende:
[..]
[..]
Weet niet waar al jullie gegevens vandaan komen, maar een PMC plaat heeft een positie van 318x244.
Forwarders kijken hier helemaal niet naar. Net als de GSA's. Ze zeggen dat mss wel, maar hun schuiven het probleem gewoon door naar de airline. De airlines zijn idd hier niet happig op, al heeft dit pakketje een aardig grote chargeable weight ivm het aantal kilo kunnen ze goed combineren met dense vrachtquote:Op zondag 12 november 2017 20:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het past gewoon. Enkel niet elke forwarder is happig hierop. Omdat het de opbouw van je plaat dusdanig verneukt.
De meeste forwarders die B->C sturen, bouwen ook zelf op. De grote 4 iig. Die accepteren hem echt niet, enkel als freight optie. De gsa’s waar ik mee werk kijken er echt wel naar....quote:Op zondag 12 november 2017 20:20 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Forwarders kijken hier helemaal niet naar. Net als de GSA's. Ze zeggen dat mss wel, maar hun schuiven het probleem gewoon door naar de airline. De airlines zijn idd hier niet happig op, al heeft dit pakketje een aardig grote chargeable weight ivm het aantal kilo kunnen ze goed combineren met dense vracht
Ik heb die site gezien maar ik ben op zoek naar een hoekprofiel.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:37 schreef nostra het volgende:
Hier een aantal van 3 meter, voldoet dat?
Bel dat bedrijf in Nederland, zeg wat je nodig hebt en zij weten waar je het kunt kopen. Desnoods laat je het gewoon custom maken, dat is waarschijnlijk nog stukken goedkoper dan het hierheen laten vliegen.quote:Op maandag 13 november 2017 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik heb die site gezien maar ik ben op zoek naar een hoekprofiel.
Daar zal wel een bochtje inzitten, maar dat krijg je wel weer recht.quote:Op vrijdag 17 november 2017 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ondertussen lengtes van 1,5 meter besteld in china.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |