abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2017 @ 17:12:49 #76
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_175114138
Wat mij opviel is dat Samantha mentaal niet in orde is. Dat wisten we natuurlijk al, maar tijdens die aflevering van deze week bereikte het echt een dieptepunt. Zelf een vriend hebben, maar helemaal door het lint gaan als je ex contact heeft met andere vrouwen. in het bijzijn van die kinderen ook. Ik ben team Cora. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.

Trouwens een eigen kledingwinkel? Na haar 'helderziendheid', debacle in Spanje, uitje naar een webcamsite en boek is dit het volgende debacle?
With love :*
pi_175114302
Kan ze niet samenwerken met Virginia (van PeterJan Rens)? Kunnen twee topics één worden... *O*
pi_175114409
Alsjeblieft niet :{w
Binnen de pauperdivisie van de zwerversklasse behoort de familie Rens wel tot de elite hoor.
pi_175115312
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:12 schreef girlnextdoor. het volgende:

Trouwens een eigen kledingwinkel? Na haar 'helderziendheid', debacle in Spanje, uitje naar een webcamsite en boek is dit het volgende debacle?
Je vergeet nog de barbiebar in het ondernemings rijtje. :D
pi_175117367
quote:
Dat is toch een man qua stem en hoofd?
pi_175119567
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

Welnee. Die is niet vreemdgegaan
Ze had toch een boetuh gekreguh van het parkeren in de straat waar dat meiske woont
pi_175122909
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:02 schreef Allyo het volgende:

[..]

Ze had toch een boetuh gekreguh van het parkeren in de straat waar dat meiske woont
Maikel had een boete gekregen.
Verder suggestief natuurlijk, hoe dat gebracht wordt. Er komt ook geen reactie van Michael op dat hele gebeuren. Dus het zal wel niks zijn geweest.
Misschien ging hij iets afgeven, of wat dan ook.
Dat hij daar in de straat was om vreemd te gaan is wat zij er van maakt.
pi_175122949
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat mij opviel is dat Samantha mentaal niet in orde is. Dat wisten we natuurlijk al, maar tijdens die aflevering van deze week bereikte het echt een dieptepunt. Zelf een vriend hebben, maar helemaal door het lint gaan als je ex contact heeft met andere vrouwen. in het bijzijn van die kinderen ook. Ik ben team Cora. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.

Trouwens een eigen kledingwinkel? Na haar 'helderziendheid', debacle in Spanje, uitje naar een webcamsite en boek is dit het volgende debacle?
Eens.
pi_175138690
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:50 schreef Chai het volgende:
Hoe oud is die Michael eigenlijk?
37
pi_175139801
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat mij opviel is dat Samantha mentaal niet in orde is. Dat wisten we natuurlijk al, maar tijdens die aflevering van deze week bereikte het echt een dieptepunt. Zelf een vriend hebben, maar helemaal door het lint gaan als je ex contact heeft met andere vrouwen. in het bijzijn van die kinderen ook. Ik ben team Cora. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.

Trouwens een eigen kledingwinkel? Na haar 'helderziendheid', debacle in Spanje, uitje naar een webcamsite en boek is dit het volgende debacle?
Dat is vrij normaal in dat soort lagen van de bevolking.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175148027
Wacht even....
https://www.ad.nl/show/mi(...)kwestie-op~a3790240/

De oplossing is dat DJ Jean een paar keer gaat draaien in het café van Michael.
Hoezo is dat een oplossing???
pi_175148046
quote:
,Na overleg met mijn management en de partijen heb ik zelf contact met Michael gehad", zegt Dj Jean tegen Shownieuws. ,,Ik had diverse scenario's klaarliggen maar we hebben uiteindelijk voor het volgende gekozen. Ik ga nu een of twee keer extra draaien in Michaels feestcafé in Oostenrijk. Ook ga ik minimaal twee keer draaien in Michael zijn café in Spanje." Ook krijgt hij een klein gedeelte van de opbrengst van de plaat en rechten. ,,En dat is voor mij voldoende om geen juridische stappen te ondernemen."
Lees ik hier nou dat Michel én opbrengt én rechten krijgt??
pi_175148058
_O-
pi_175148063
Lijkt eerder op een cadeautje _O-
SOONY
pi_175148071
:')
pi_175148180
Dj Jean vraagt normaliter toch een bak met geld om ergens te gaan draaien, gaat hij ook zulke gages vragen voor deze tenten van michael. :D
pi_175148226
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:25 schreef Basp1 het volgende:
Dj Jean vraagt normaliter toch een bak met geld om ergens te gaan draaien, gaat hij ook zulke gages vragen voor deze tenten van michael. :D
Oh, ik moet het anders lezen.
HIJ MOET optreden en Michael MOET hem betalen daarvoor....
pi_175148240
Maar normaal zou Michael dat misschien nooit voor elkaar krijgen. Dus ik zie voor hem enkel win-win.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_175148252
Het ergste vind ik nog elke keer dat al dat geruzie en gevloek gewoon plaatsvind waar die koters bij zijn :{ Elk stel heeft wel eens ruzie, maar dat taalgebruik van hun is tenenkrommend :X Ben benieuwd wat er van die kinderen terecht komt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 18 november 2017 @ 11:13:33 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175148741
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:34 schreef rena het volgende:
Het ergste vind ik nog elke keer dat al dat geruzie en gevloek gewoon plaatsvind waar die koters bij zijn :{ Elk stel heeft wel eens ruzie, maar dat taalgebruik van hun is tenenkrommend :X Ben benieuwd wat er van die kinderen terecht komt.
Dat is ook een van de redenen dat ik vind dat ze het programma zouden moeten ondertitelen, dan kun je het gewoon met het geluid uit kijken en heb je dat gekanker niet door je woonkamer schallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175148858
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Lees ik hier nou dat Michel én opbrengt én rechten krijgt??
staat er niet dat juist DJ Jean een deel van de opbrengst en rechten van het plaatje van Michael krijgt?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175149042
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

staat er niet dat juist DJ Jean een deel van de opbrengst en rechten van het plaatje van Michael krijgt?
Nou ja. Zou kunnen. Maar het is geschreven alsof Jean het vertelt. Dus dan zou er “ik” moeten staan.
pi_175149071
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

staat er niet dat juist DJ Jean een deel van de opbrengst en rechten van het plaatje van Michael krijgt?
quote:
Ikhad diverse scenario's klaarliggen maar we hebben uiteindelijk voor het volgende gekozen. Ik ga nu een of twee keer extra draaien in Michaels feestcafé in Oostenrijk. Ook ga ik minimaal twee keer draaien in Michael zijn café in Spanje." Ook krijgt hijeen klein gedeelte van de opbrengst van de plaat en rechten. ,,En dat is voor mij voldoende om geen juridische stappen te ondernemen."
pi_175149106
Beetje krom geschreven.
pi_175149374
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou ja. Zou kunnen. Maar het is geschreven alsof Jean het vertelt. Dus dan zou er “ik” moeten staan.
mja t is Shownieuws toch :+
Het is na de aanhalingstekens dus dan zou het kunnen dat het weer óver hem gaat ipv dat hij het vertelt :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')