abonnement Unibet Coolblue
pi_174985309
Beste Fok!-leden,

2 Jaar terug heb ik een enquête geplaatst op het forum en dat werd destijds goed ontvangen (zie: CUL / Nieuw product voor kookliefhebbers! (Enquête)).

Ondertussen zit ik in het examenjaar ( *O* ) en ben ik bezig met een strategisch adviesplan. Ik heb nogmaals jullie hulp nodig, door middel van het invullen van mijn enquête.

De enquête gaat over een nieuw concept woningrenovatie. De enquête stond al online, echter mocht er volgens de regels van Fok geen waardebon worden weggegeven, dus dat heb ik helaas weg moeten laten.

Mocht je eventueel vragen hebben of opmerkingen, hoor ik het ook graag. Alvast bedankt! :)

Link enquête: https://docs.google.com/f(...)viewform?usp=sf_link.

Met vriendelijke groet,

Bart
pi_174985571
Ingevuld :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_174985986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Ingevuld :)
Bedankt! *O*
pi_174986448
Check
pi_174986553
Ingevuld.
In je intro noem je nog wel de waardebon trouwens ;)
dag
pi_174986655
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:38 schreef Peter het volgende:
Ingevuld.
In je intro noem je nog wel de waardebon trouwens ;)
Oja vergeten. Had de mogelijkheid om mailadres in te voeren voor de waardebon eruitgehaald in elk geval. Zal dat nu ook nog eens aanpassen.

Bedankt voor het invullen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:32 schreef Blue_note het volgende:
Check
Bedankt!
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:45:02 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174986657
Ingevuld, wel vervelend dat ik na een "heeft u zonnepanelen" en een "ja" antwoord alsnog moet invullen of ik wel eens over zonnepanelen heb nagedacht en wat me tot nu toe heeft weerhouden zonnepanelen te nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174986688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:45 schreef Leandra het volgende:
Ingevuld, wel vervelend dat ik na een "heeft u zonnepanelen" en een "ja" antwoord alsnog moet invullen of ik wel eens over zonnepanelen heb nagedacht en wat me tot nu toe heeft weerhouden zonnepanelen te nemen.
Aangepast! Bedankt voor het invullen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')