abonnement Unibet Coolblue
pi_174976722


[ Bericht 61% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-11-2017 11:04:46 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_174976736
Plaatje lukt niet, zit op kantoor (L_S kan jij er een "snert" foto inzetten?)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:59:05 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174976759
Oh echt? Oneetbaar die runderrookworst vind ik :{
De gewone versie ook echt niet lekker hoor, altijd ambachtelijke/weetikhoehetheet uit de koeling :9
Weet niet of ze die in runderversie hebben ook

Wat voor vlees doe je er verder in dan? Riblappen ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174976760
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Is er wel iets van tuin dat je kunt zien vanuit de woonkamer? Dan kun je dat misschien zo inrichten dat er leuke vogels te zien zijn ;)
Mijn ouders hebben een vuurdoorn in de voortuin, daar nestelen mussen en heel veel vogels komen de besjes ervan eten O+ (wel een drama met snoeien)
Klimopbesjes zijn ook veel vogels dol op.
Nee, helemaal niets. Maar de woonkeuken komt uit op de tuin dus daar zetten we wel een fijne stoel in tzt.
Spoilers!
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:00:38 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174976787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, helemaal niets. Maar de woonkeuken komt uit op de tuin dus daar zetten we wel een fijne stoel in tzt.
Heerlijk!

Chille stoel/bankje en dan beetje thee/koffie lurken en fokken en in de tuin loeren tegelijkertijd _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174976872
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Heerlijk!

Chille stoel/bankje en dan beetje thee/koffie lurken en fokken en in de tuin loeren tegelijkertijd _O_
Dat is het idee ja O+
Spoilers!
pi_174976882
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:59 schreef Molo het volgende:
Oh echt? Oneetbaar die runderrookworst vind ik :{
De gewone versie ook echt niet lekker hoor, altijd ambachtelijke/weetikhoehetheet uit de koeling :9
Weet niet of ze die in runderversie hebben ook

Wat voor vlees doe je er verder in dan? Riblappen ofzo?
Gisteren gekeken, wel rundvlees maar varkens darm. En ik vind die koelingworst ook lekkerder, maar in de erwtensoep gaat die ander prima. Ik heb het idee dat de rooksmaak op deze manier nieuw is.
En ja, ik heb het (dit keer) van hachee vlees gemaakt, maar meestal riblappen. Alleen kwam ik net voor sluitingstijd bij de turk aan en hadden ze alleen nog hacheevlees, de riblappen moesten ze nog afsnijden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174976893
Maandag hotel in, dinsdag naar huis. Schijnbaar een of ander heel goed hotel. Mooi 8-) al blijf ik er maar een paar uur..
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:06:35 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174976903
Pfff, werk thuis vandaag, nog een geluk, drain uit het oog van die vent van me is los, moet hem met spoed wegbrengen naar de oogkliniek. Hang een siliconen slangetje uit zijn oogkas, als een soort parasitair wormpje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174976910
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, helemaal niets. Maar de woonkeuken komt uit op de tuin dus daar zetten we wel een fijne stoel in tzt.
Ook openslaande deuren naar de tuin? Ik heb totaal geen behoefte aan huis met tuin, maar dat lijkt me echt geweldig, een woonkeuken, openslaande deuren naar buiten
We have far more in common than that which devides us..
pi_174976919
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Heerlijk!

Chille stoel/bankje en dan beetje thee/koffie lurken en fokken en in de tuin loeren tegelijkertijd _O_
O+ ja
pi_174976924
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff, werk thuis vandaag, nog een geluk, drain uit het oog van die vent van me is los, moet hem met spoed wegbrengen naar de oogkliniek. Hang een siliconen slangetje uit zijn oogkas, als een soort parasitair wormpje
Oef, dat klinkt niet best. Sterkte
We have far more in common than that which devides us..
pi_174976951
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff, werk thuis vandaag, nog een geluk, drain uit het oog van die vent van me is los, moet hem met spoed wegbrengen naar de oogkliniek. Hang een siliconen slangetje uit zijn oogkas, als een soort parasitair wormpje
Oh wat rot ;(
Hoop dat het meevalt met pijn en gedoe :*
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:17:02 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174977066
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff, werk thuis vandaag, nog een geluk, drain uit het oog van die vent van me is los, moet hem met spoed wegbrengen naar de oogkliniek. Hang een siliconen slangetje uit zijn oogkas, als een soort parasitair wormpje
Hč gadver, sterkte!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174977126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook openslaande deuren naar de tuin? Ik heb totaal geen behoefte aan huis met tuin, maar dat lijkt me echt geweldig, een woonkeuken, openslaande deuren naar buiten
Ja O+

Succes Piet :{
Spoilers!
pi_174978028
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gisteren gekeken, wel rundvlees maar varkens darm. En ik vind die koelingworst ook lekkerder, maar in de erwtensoep gaat die ander prima. Ik heb het idee dat de rooksmaak op deze manier nieuw is.
En ja, ik heb het (dit keer) van hachee vlees gemaakt, maar meestal riblappen. Alleen kwam ik net voor sluitingstijd bij de turk aan en hadden ze alleen nog hacheevlees, de riblappen moesten ze nog afsnijden.
Ook best een goed idee, alles rund! Ik heb nu toch maar karbonades en speklappen gehaald (alles biologisch). En rundermergpijp want varken was er niet. Volgende keer misschien een complete rundversie maken want ik ben ook geen grote varkensvleesfan. Eens uitproberen hoe dat is.

Ik heb trouwens een flinke peen, grote prei en redelijk grote knolselderij gekocht. Ik denk dat ik daar wel voor 8x uit kan halen? Hoeveel spliterwten doen jullie per portie ongeveer? Ik heb 500gram gedroogde erwten gekocht iig. Is dat genoeg? Hoeveel water?

/snertnoob :+
pi_174978038
Jech succes Piet..
pi_174978106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ook best een goed idee, alles rund! Ik heb nu toch maar karbonades en speklappen gehaald (alles biologisch). En rundermergpijp want varken was er niet. Volgende keer misschien een complete rundversie maken want ik ben ook geen grote varkensvleesfan. Eens uitproberen hoe dat is.

Ik heb trouwens een flinke peen, grote prei en redelijk grote knolselderij gekocht. Ik denk dat ik daar wel voor 8x uit kan halen? Hoeveel spliterwten doen jullie per portie ongeveer? Ik heb 500gram gedroogde erwten gekocht iig. Is dat genoeg? Hoeveel water?

/snertnoob :+
Op dit ongeveer 2 liter water. Waarschijnlijk zal die dan vrij dik worden. Ik maak 'm altijd een dag eerder, dan (heel snel) terugkoelen. En dan in de koelkast. Dan kun je 'm op brood smeren _O- . BIj het weer verwarmen zal hij dunner worden, maar als het niet dun genoeg is, heet water toevoegen (en evt. nog wat bouillon voor de smaak).
Wat geef je erbij? Traditioneel roggebrood en katenspek. En voor 8, dat ligt er aan hoe lekker hij is, hoeveel honger men heeft.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174978129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op dit ongeveer 2 liter water. Waarschijnlijk zal die dan vrij dik worden. Ik maak 'm altijd een dag eerder, dan (heel snel) terugkoelen. En dan in de koelkast. Dan kun je 'm op brood smeren _O- . BIj het weer verwarmen zal hij dunner worden, maar als het niet dun genoeg is, heet water toevoegen (en evt. nog wat bouillon voor de smaak).
Wat geef je erbij? Traditioneel roggebrood en katenspek. En voor 8, dat ligt er aan hoe lekker hij is, hoeveel honger men heeft.
haha ja ik dacht als ik het dan een keer doe dan gaat er roggebrood met katenspek bij idd. :+
Ik wilde voor 2 dagen maken en dan eventueel dus nog invriezen. Ik kijk wel even hoe het met 2 liter wordt, kan altijd bijschenken. ^O^ thanx!
pi_174978569
Succes voor het lief, Piet! :*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:31:40 #21
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174979500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik dan de enige die dol is op boerenkoolstamppot :o

Nee hoor, wij eten het in de winter regelmatig. Wegens, makkelijk (altijd in de diepvries), snel en gezond. Stamppot zuurkool ook. En stamppot rauwe andijvie. En soms spruitjesstamp. Lekker!
pi_174981323
T hagelt t hagelt (en gelukkig zit ik nog binnen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_174981375
:') Ik heb net even tien minuten geslapen op het toilet op mijn werk.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174981406
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:14 schreef minilot het volgende:
:') Ik heb net even tien minuten geslapen op het toilet op mijn werk.
Proest. Met opzet?
Spoilers!
pi_174981419
Vandaag is een glorieuze dag, onze hypotheekverstrekker biedt de mogelijkheid om correspondentie digitaal te ontvangen aan *O*
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')