abonnement Unibet Coolblue
pi_174993108
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Je had kunnen verwachten dat dit gevoelig zou liggen. Doordat ze zwanger is (en dus emotioneler), door haar verleden en doordat je niets overlegd hebt.

Het is elke keer hetzelfde dat je raad komt vragen hier omdat een actie van jou verkeerd is gevallen. Dit is de -tigste keer. Je vertikt het alleen om eerst om raad te vragen en dan actie te ondernemen.

Neem dit nou eens TER HARTE.
Dit ^O^
Heb je er weleens over nagedacht wat een stress je vrouw moet doormaken (vooral in haar zwangerschap).
Als je een echte kerel bent blaas je het vrijgezellen feest af
  zaterdag 11 november 2017 @ 02:10:58 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174993119
Hoezo ben jij van haar :')

homo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175006945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:59 schreef maily het volgende:
Je zou op kookles met je dochter ... hoe staat het daarmee?
Ja we kunnen nu lasagne maken en aardappelgratin. En stukjes kip met ham en kaas ertussen, ben de naam even kwijt maar smaakte goed.
pi_175007130
Over een jaar verschijnt er een boek en bleek dit hele account samen met al z'n kloons een gigantisch verzinsel van een opkomende schrijver.
Dat kan niet anders, wie is er nou zo ongelooflijk dom steeds?
  Spellchecker zaterdag 11 november 2017 @ 20:57:09 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175007137
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:50 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja we kunnen nu lasagne maken en aardappelgratin. En stukjes kip met ham en kaas ertussen, ben de naam even kwijt maar smaakte goed.
👌👍
pi_175041024
En TS, nog geneukt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175047335
quote:
11s.gif Op maandag 13 november 2017 12:19 schreef Ludachrist het volgende:
En TS, nog geneukt?
Met mn vrouw wel
pi_175047740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:14 schreef 8777 het volgende:
Beste Fokkers

Afgelopen week kreeg ik een uitnodiging voor een vrijgezellenfeest. Ik heb netjes het gevraagde bedrag betaald, maar ik heb het niet met mijn(kersverse) vrouw overlegd en nu is ze boos omdat ik eenzijdig heb besloten om naar dat feestje te gaan, ze is jaloers omdat in de uitnodiging stond dat we naar club ... zouden gaan, en nu wil ze niet dat ik ga. Ze doet moeilijk, ze scheld op me enzo.

Hoe maak je iemand duidelijk dat je
1. Alleen van haar houdt
2. Dat je geen ander wil.
3. Dat zij van jou is en jij van haar.
Simpel: door zoiets vooraf met haar te overleggen en haar op die manier serieus te nemen, als gelijkwaardige partner. Hoe moeilijk is het om dat te bedenken?

Nu rest van het topic lezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175047777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:33 schreef Buurtzwaan het volgende:
Jij wist al van te voren dat je vrouw dit nooit goed zou gaan keuren en nu ben je tips aan het zoeken om de boel te proberen sussen. Je probleem is niet een jaloerse vrouw, maar dat je niet naar je verstand luistert. Dit zijn nou typisch van die zaken die zich op een begeven moment in huwelijk gaan opstapelen en ontploffen zodra de grens is bereikt. Ik neem aan dat je niet wil gaan scheiden binnen afzienbare tijd. Dan zou ik eens eerlijk richting je vrouw zijn en communiceren. Waarschijnlijk had ze het prima gevonden dat je naar het feest ging, maar niet naar het meegaan van een seksclub. Nu heb je haar bewezen dat je niet te vertrouwen bent, een beslissing neemt zonder haar erbij te betrekken en met haar gevoelens geen rekening houdt.
Ah, ja, dit dus!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175047853
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:56 schreef 8777 het volgende:

[..]

Oké je had gelijk. De enige reden dat ik er heen wou was dat, niet om de bloedmooie vrouwtjes. Ik was niet helemaal eerlijk tegenover mezelf.
Mijn leven is zo ontzettend saai en voorspelbaar zonder de extraatjes.
Ik ben thuis gebleven trouwens, bij mijn vrouw en dochter.
Lekker veilig en voorspelbaar, werken, eten, slapen, schijten, en neuken.
Ik mis de spanning.
Goede beslissing, hopelijk kun je zelf ook trots hierop zijn ^O^
Jouw ‘spanning’ zit in het opbouwen van een leven zonder drank en drugs, maar met je dochter, vriendin en binnenkort een baby. Naast je werk zouden je dagen daarmee al vol genoeg moeten zijn.

Je zocht toch zo naar de completering van je gezin, na het overlijden van je vrouw? Nu heb je dat, gooi het niet weg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175049396
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede beslissing, hopelijk kun je zelf ook trots hierop zijn ^O^
Jouw ‘spanning’ zit in het opbouwen van een leven zonder drank en drugs, maar met je dochter, vriendin en binnenkort een baby. Naast je werk zouden je dagen daarmee al vol genoeg moeten zijn.

Je zocht toch zo naar de completering van je gezin, na het overlijden van je vrouw? Nu heb je dat, gooi het niet weg.
Ja mijn dagen zitten vol met mijn werk en mijn gezin inclusief de baby. Maar op een of andere manier vind ik daar geen echte voldoening in, ik kan niet meer kickboksen dus die uitlaat ben ik ook kwijt en ik voel me gewoon zo saai. En ik weet wel waar ik me weer levend mee zou voelen maar die weg is afgesloten.
Komt goed hoop ik.
pi_175049425
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:06 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja mijn dagen zitten vol met mijn werk en mijn gezin inclusief de baby. Maar op een of andere manier vind ik daar geen echte voldoening in, ik kan niet meer kickboksen dus die uitlaat ben ik ook kwijt en ik voel me gewoon zo saai. En ik weet wel waar ik me weer levend mee zou voelen maar die weg is afgesloten.
Komt goed hoop ik.
Is ook lastig.
Hoe is dat voor jou? Want je zocht het perfecte plaatje, dat heb je nu maar het blijkt toch niet genoeg te zijn...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175049446
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:06 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja mijn dagen zitten vol met mijn werk en mijn gezin inclusief de baby. Maar op een of andere manier vind ik daar geen echte voldoening in, ik kan niet meer kickboksen dus die uitlaat ben ik ook kwijt en ik voel me gewoon zo saai. En ik weet wel waar ik me weer levend mee zou voelen maar die weg is afgesloten.
Komt goed hoop ik.
Waarom kun je niet meer kickboksen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175049526
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is ook lastig.
Hoe is dat voor jou? Want je zocht het perfecte plaatje, dat heb je nu maar het blijkt toch niet genoeg te zijn...
Ja vertel mij wat. Dit wilde ik en nu is het nog niet goed, ik mis de spanning terwijl ik blij zou moeten zijn met mijn kalme leventje, alles gaat goed en ik voel me dodelijk saai, alsof ik maar half leef.
pi_175049551
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:12 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja vertel mij wat. Dit wilde ik en nu is het nog niet goed, ik mis de spanning terwijl ik blij zou moeten zijn met mijn kalme leventje, alles gaat goed en ik voel me dodelijk saai, alsof ik maar half leef.
Wat krijg je nog aan begeleiding?
Want dit klinkt als een tijdbom. Hoe lang ga je het redden zonder weer te vluchten in drank/drugs?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175049704
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat krijg je nog aan begeleiding?
Want dit klinkt als een tijdbom. Hoe lang ga je het redden zonder weer te vluchten in drank/drugs?
Ik moet wel naar verslavingszorg maar zonder druk van de wet bel ik steeds vaker af. En bij AA hoor ik steeds dezelfde verhalen. Dus sinds ik m'n fiches terugverdiend heb ben ik niet meer gegaan.
Een oude hond leert blijkbaar geen nieuwe trucjes.
pi_175049750
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:20 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik moet wel naar verslavingszorg maar zonder druk van de wet bel ik steeds vaker af. En bij AA hoor ik steeds dezelfde verhalen. Dus sinds ik m'n fiches terugverdiend heb ben ik niet meer gegaan.
Een oude hond leert blijkbaar geen nieuwe trucjes.
Of wil zich niet openstellen om ze te leren?
Maar die discussie is al eerder gevoerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175049758
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:20 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik moet wel naar verslavingszorg maar zonder druk van de wet bel ik steeds vaker af. En bij AA hoor ik steeds dezelfde verhalen. Dus sinds ik m'n fiches terugverdiend heb ben ik niet meer gegaan.
Een oude hond leert blijkbaar geen nieuwe trucjes.
Wat zou je dan wel motiveren om wel daar naartoe te gaan?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_175049871
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Of wil zich niet openstellen om ze te leren?
Maar die discussie is al eerder gevoerd.
Ik heb m'n best gedaan. Maar het gaat gewoon zo moeizaam.
pi_175049979
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waarom kun je niet meer kickboksen?
Ik had een waternier na verwaarloosde nierstenen, daarom kreeg ik een nefrodrain, en na het eruit halen daarvan, bleef die nier pijn doen, bij elke trap op m'n rug kroop ik over de vloer van de pijn. Dus kickboksen is voorbij voor mij.
pi_175050019
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:29 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik had een waternier na verwaarloosde nierstenen, daarom kreeg ik een nefrodrain, en na het eruit halen daarvan, bleef die nier pijn doen, bij elke trap op m'n rug kroop ik over de vloer van de pijn. Dus kickboksen is voorbij voor mij.
Klinkt pijnlijk! Maar kun je geen andere sport beoefenen. Mountainbike ofzo? Dat je wel even lekker er alleen op uit kunt.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 13 november 2017 @ 19:39:53 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175050280
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:29 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik had een waternier na verwaarloosde nierstenen, daarom kreeg ik een nefrodrain, en na het eruit halen daarvan, bleef die nier pijn doen, bij elke trap op m'n rug kroop ik over de vloer van de pijn. Dus kickboksen is voorbij voor mij.
En les geven of iets in die geest? Op de kickboxclub actief zijn op de een of andere manier?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175050461
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En les geven of iets in die geest? Op de kickboxclub actief zijn op de een of andere manier?
Uit les geven haal ik zelf niets uit, en omdat Sen bij dezelfde boksschool muay thai krijgt blijf ik sowieso wel betrokken.
Het komt wel goed, ik moet gewoon doorbijten en verder gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')