Maar wel bovenaanquote:Op donderdag 16 november 2017 18:46 schreef franklop het volgende:
The Addams Family gaat ook nog hersenen serveren
Jup, boter, melk, meel, etc..quote:Op donderdag 16 november 2017 19:38 schreef franklop het volgende:
Wat kregen ze nou sowieso? Alleen de standaard dingen?
Acceptabel voor een toetjequote:
Sssssssssssssam bedoel je? Volgensssssss mij alleen onder stresssssssss...quote:
het is mij in andere uitzendingen nog niet eens zo opgevallen.quote:Op donderdag 16 november 2017 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sssssssssssssam bedoel je? Volgensssssss mij alleen onder stresssssssss...
Nu is het ook echt wel dubbel stress he.quote:Op donderdag 16 november 2017 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is mij in andere uitzendingen nog niet eens zo opgevallen.
Ja, of iets maken waardoor je eruit vliegt... of wachten en een kans dat je iets krijgt waar je mee door kunt gaan...quote:
Je mag uit alle kisten gebruikenquote:Op donderdag 16 november 2017 19:46 schreef Nizno het volgende:
mag ze eventueel nu ook nog 1 van de andere kisten nemen of moet ze kist 3 nemen als ze nu wil starten?
Je mag alles uit voorgaande kisten pakken.quote:Op donderdag 16 november 2017 19:46 schreef Nizno het volgende:
mag ze eventueel nu ook nog 1 van de andere kisten nemen of moet ze kist 3 nemen als ze nu wil starten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |