ja, en nu weten WIJ ook niet van wie wat isquote:
Wel, deze is van Sarahquote:Op dinsdag 14 november 2017 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, en nu weten WIJ ook niet van wie wat is
Ja, ze kwam redelijk uitgebreid in beeldquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ze kwam redelijk uitgebreid in beeld![]()
Ik ben er bang voor jaquote:
Ik vind haar nog altijd wel lijken op iemand die mee kan doen op: Mission Impossible met Vossius...quote:
Team baardquote:Op woensdag 15 november 2017 19:11 schreef franklop het volgende:
Van helemaal niks naar topgerechten bij MKR
Toen ze Wednesday zeiden had ik echt zoiets van; JA DAT KLOPT, was echt een eye-openerquote:Op woensdag 15 november 2017 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Team baard![]()
![]()
![]()
![]()
Maar, ik vind Wednesday en Lurch steeds aardiger worden per aflevering...
Dat was het ook echtquote:Op woensdag 15 november 2017 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen ze Wednesday zeiden had ik echt zoiets van; JA DAT KLOPT, was echt een eye-opener
De Aziaten zijn echt het vervelendst. Al is Lurch een goede 2equote:Op woensdag 15 november 2017 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was het ook echt![]()
![]()
![]()
Maar, Ik vond Wednesday altijd al de leukste
Maar ik mag haar broertje niet echt (en dat is raar, voor mij
![]()
)
Ja, ze gingen van aardig naar domme criticasters....quote:Op woensdag 15 november 2017 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
De Aziaten zijn echt het vervelendst. Al is Lurch een goede 2e
c-o-m-m-u-n-i-c-a-t-i-equote:Op woensdag 15 november 2017 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Communicatie... EN mensen verklaarde mij voor gek toen ik zei dat je moet praten met mensen![]()
![]()
Communicawattes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |