abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 31 december 2003 @ 02:53:40 #76
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_15847079
mijn meest grove overtreding ooit was het jatten van wat snoep bij het plaatselijke tank station die vlakbij school stond, dit omdat ik geen geld ervoor had op dat moment

Dat zijn dan nog dingen waarvan ik denk, nou ja... je bent jong enz. enz...
Dat van jou gaat echt wel even flink wat verder dan alleen wat onschuldig snoepgoed

Ik zal maar niet teveel de moraalridder uit gaan hangen, maar als je éénmaal (onder aparte omstandigheden) in de verleiding bent gekomen om dit soort criminaliteit uit te voeren, kan het ook zomaar een tweede keer gebeuren en ik ben van mening dat je dat niet echt van tevoren kunt zeggen... dus als werkgever zou ik je waarschijnlijk een kans willen geven, maar ik zou wel wat achterdochtig zijn en je in de gaten houden, mijn excuses daarvoor

Tevens -purist.
pi_15847135
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:14 schreef MOD het volgende:
paar maanden geleden had ik dit topic geopend:
Wie kan mij vertellen...

nu vandaag heb ik moeten voorkomen...
Er is een straf opgelegd van 64 uur dienst verlening, en een voorwaardelijke gevangenis straf van 32 dagen, in een proeftijd van 1 jaar...

Mn maat is er wat kutter vanaf gekomen, hij heeft 92 uur, met aftrek van wat ie al heeft gezeten, een voorwaardelijke straf van 6 weken jeugd intensie met een proeftijd van 1 jaar...

Een behoorlijke straf, maar ik heb er in iedergeval genoeg van geleerd...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER STELEN!!!

Dat is op zich goed, nu heb je er wat van geleerd, anders zou je het nog een keer doen waarschijnlijk. Stuur even een bos bloemen naar de desbetreffende politieman die je had opgepakt om hem te bedanken, hij heeft je op het rechte pad teruggezet..
pi_15847452
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:32 schreef MOD het volgende:

[..]

Yep, een strafblad, niet dat dat nu zo erg is, op mn 18e vervalt ie weer, das over iets meer dan een jaar...
in die tussentijd zal ik nog geen goede baan zoeken..
Eerst school...

Het zal natuurlijk heel erg verschillen per baan, maar ik betwijfel of strafblad bij bepaalde banen het enige is, waar naar wordt gekeken.

Bij sommige banen wordt gevraagd om een 'bewijs van goed gedrag' wat jij zelf bij de gemeente moet opvragen. Zelfs als garderobe-medewerker in een museum moest ik zoiets opvragen.
Zelf weet ik niet zeker of bij zo'n bewijs van goed gedrag alleen wordt gekeken of betreffend persoon een strafblad heeft, of dat ook wordt gekeken naar (bepaalde) overige zaken uit het verleden.

Misschien dat iemand anders hier meer over weet?

Krekker is de bom!
pi_15848952
Hoe ben je in godsnaam ooit op dit idee gekomen??????????????
  woensdag 31 december 2003 @ 10:09:49 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15849289
Veel plezier met werken voor de samenleving dan maar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 1 januari 2004 @ 20:16:24 #81
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_15883645
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:51 schreef MOD het volgende:

[..]

Jah ik wee nie, ik heb behoefte om er over te praten...waarom weet ik nie

* Mxyzptlk zegt: gooi het eruit

hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties