abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7419422
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:14 schreef MOD het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER STELEN!!!
dat willen ze he..

maar goed

woensdag 18 december 2002 @ 23:56:21 #27
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_7419436
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Misschien is het nog handiger om meteen een hand af te hakken. Want tja, die handen zijn nou ook besmet en zo...

Vaag...
Dat ik al die kut zooi heb gedaan, wil nie zeggen dat ik voor de rest van mn leven een crimineel ben.
ik heb in de tussentyd genoeg kunnen nadenken, en nog voor ik gepakt werd, deed ik al afstand van het stelen..
Ik mag dan wel strafbare fijten gepleegd hebben, maar ik die periode is voorbij
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_7419458
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:56 schreef MOD het volgende:

[..]

Vaag...
Dat ik al die kut zooi heb gedaan, wil nie zeggen dat ik voor de rest van mn leven een crimineel ben.
ik heb in de tussentyd genoeg kunnen nadenken, en nog voor ik gepakt werd, deed ik al afstand van het stelen..

Tja dat kun je nou wel zeggen, maar als ik werkgever zou zijn dan heb ik toch liever iemand die zulke dingen niet heeft gedaan...
Boeit wel, ach ja, boeien....
pi_7419469
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:58 schreef RaymanX het volgende:

[..]

Tja dat kun je nou wel zeggen, maar als ik werkgever zou zijn dan heb ik toch liever iemand die zulke dingen niet heeft gedaan...

je moet altijd van het goede in de mens uitgaan..
pi_7419492
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:59 schreef MaffiaInc het volgende:

[..]

je moet altijd van het goede in de mens uitgaan..

daar hebben ze een naam voor: naief
  donderdag 19 december 2002 @ 00:00:48 #31
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_7419499
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:58 schreef RaymanX het volgende:

[..]

Jah, maar op dit moment heb ik een baantje, en lang genoeg dat mn chef wel weet hoe ik ben.
En aangezien mijn strafblad na mn 18e gewist word, kan niemand mij daarop nog afrekenen
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_7419535
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:00 schreef MOD het volgende:

[..]

Jah, maar op dit moment heb ik een baantje, en lang genoeg dat mn chef wel weet hoe ik ben.
En aangezien mijn strafblad na mn 18e gewist word, kan niemand mij daarop nog afrekenen

Omdat dat ze bij justitie veel te lief zijn stellen ze de vraag ook anders. Bent u ooit in aanraking geweest met justitie? oid....
  donderdag 19 december 2002 @ 00:05:46 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7419578
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:54 schreef RaymanX het volgende:

[..]

Waar slaat dat op dan?

Op hetzelfde als dat jij iemand omdat hij op 16-jarige leeftijd iets fout heeft gedaan veroordeelt tot een leven achter een vuilniswagen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_7419579
Je hebt er van geleerd, je zult het neem ik aan nooit meer doen, je strafblad vervalt op je 18e, dus ze moeten niet zo zeiken dat je niet meer te vertrouwen bent, iedereen maakt wel eens een fout, je hebt er spijt van, je straf gehad, je verdient een 2e kans vind ik
  donderdag 19 december 2002 @ 00:06:50 #35
11923 I.R.Baboon
pi_7419590
quote:

[..]

Vaag...

DAAAAAAAAAAT BEDOEEEEEEEEEEEEEL IIIIIIIIIK DUUUUUUUUUUUUUUUS.

Oeps, pardon. Maar goed, dat was dus de strekking van mijn opmerking.

pi_7419593
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:05 schreef Sylvana het volgende:
Je hebt er van geleerd, je zult het neem ik aan nooit meer doen, je strafblad vervalt op je 18e, dus ze moeten niet zo zeiken dat je niet meer te vertrouwen bent, iedereen maakt wel eens een fout, je hebt er spijt van, je straf gehad, je verdient een 2e kans vind ik
pi_7419634
quote:
Hier ga ik volledig mee akkoord...
Straffen zijn er om te corrigeren, niet om een stempel op je te drukken, en zeker niet levenslang...
Succes MOD.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7419669
quote:

[..]

Vaag...

Die zin 'Misschien is het nog handiger om meteen een hand af te hakken. Want tja, die handen zijn nou ook besmet en zo...' van IR was bedoeld om die RaymanX op zijn plaats te zetten. Niet om jou af te kraken volgens mij.

owh dat had IR zelf al toegelicht, DONG wakker worden.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  donderdag 19 december 2002 @ 00:14:26 #39
11923 I.R.Baboon
pi_7419717
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:11 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Die zin 'Misschien is het nog handiger om meteen een hand af te hakken. Want tja, die handen zijn nou ook besmet en zo...' van IR was bedoeld om die RaymanX op zijn plaats te zetten. Niet om jou af te kraken volgens mij.

owh dat had IR zelf al toegelicht, DONG wakker worden.

Toch bedankt.
pi_7419816
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:09 schreef sweek het volgende:

[..]

Hier ga ik volledig mee akkoord...
Straffen zijn er om te corrigeren, niet om een stempel op je te drukken, en zeker niet levenslang...
Succes MOD.

Hier ben ik het ook mee eens. Toch ben ik bang dat dit wel aan je blijft "kleven" in de toekomst en dan met name tijdens sollicitaties: "Bent u ooit in aanraking geweest met justitie? " (zoals RaymanX al aangaf). Ik denk dat bedrijven toch liever iemand aannemen die nog nooit met justitie in aanraking is geweest dan iemand die daar wel mee in aanraking is geweest, hoe lullig het ook is. Dus in zekere zin ontkom je er niet aan dat je bestempeld wordt voor het leven...

_
pi_7419930
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:14 schreef MOD het volgende:
Er is een straf opgelegd van 64 uur dienst verlening, en een voorwaardelijke gevangenis straf van 32 dagen, in een proeftijd van 1 jaar...

Mn maat is er wat kutter vanaf gekomen, hij heeft 92 uur, met aftrek van wat ie al heeft gezeten, een voorwaardelijke straf van 6 weken jeugd intensie met een proeftijd van 1 jaar...

Een behoorlijke straf, maar ik heb er in iedergeval genoeg van geleerd...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER STELEN!!!

Jij hebt er tot dusver van geleerd maar de straf valt best mee in mijn ogen en had best zwaarder mogen zijn.
Alleen al voor een fiets moeten mensen soms 64 uur of meer WERKEN om die te kunnen kopen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  donderdag 19 december 2002 @ 00:32:25 #42
11923 I.R.Baboon
pi_7419980
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:20 schreef kikkei01 het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Toch ben ik bang dat dit wel aan je blijft "kleven" in de toekomst en dan met name tijdens sollicitaties: "Bent u ooit in aanraking geweest met justitie? " (zoals RaymanX al aangaf). Ik denk dat bedrijven toch liever iemand aannemen die nog nooit met justitie in aanraking is geweest dan iemand die daar wel mee in aanraking is geweest, hoe lullig het ook is. Dus in zekere zin ontkom je er niet aan dat je bestempeld wordt voor het leven...

_

Maar als je 'nee' zegt dan is het dus onmogelijk te controleren als het toch weer verwijderd wordt op je 18e. Mag je na je 18e dan niet gewoon 'nee' zeggen als je na je 18e niet meer in contact ben geweest met justitie?
  donderdag 19 december 2002 @ 00:33:21 #43
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_7419997
Domme actie milde straf... heb ik echt geen medelijde mee... zoek het maar uit kneus was maar gaan werken voor je poen! Leren doe je van te voren.. nu is het al te laat.
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  donderdag 19 december 2002 @ 00:33:43 #44
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7420001
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:32 schreef I.R.Baboon het volgende:

Maar als je 'nee' zegt dan is het dus onmogelijk te controleren als het toch weer verwijderd wordt op je 18e. Mag je na je 18e dan niet gewoon 'nee' zeggen als je na je 18e niet meer in contact ben geweest met justitie?

Ja dat mag je idd zeggen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 19 december 2002 @ 00:34:59 #45
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_7420022
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:32 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dus ga je liegen.. en als het dan uitkomt ontslagen wegens het achterhouden van "crimineel" verleden, staat ook lekker bij je volgende solicitatie.
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_7420102
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:34 schreef Paperclipjes het volgende:

[..]

Dus ga je liegen.. en als het dan uitkomt ontslagen wegens het achterhouden van "crimineel" verleden, staat ook lekker bij je volgende solicitatie.

Dan is het vroeg genoeg om het de volgende werkgever uit te leggen.
Is net als zo'n vraag: ben je van plan zwanger te worden?
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  donderdag 19 december 2002 @ 00:49:36 #47
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_7420186
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:54 schreef RaymanX het volgende:

[..]

Waar slaat dat op dan?

Jezus "Profeet" Christus Rayman, je tweede idiote opmerking vandaag na dat gezwam bij de lunch dat ABS harder remt dan geen-ABS.

Down[br]Under
  donderdag 19 december 2002 @ 00:51:26 #48
11923 I.R.Baboon
pi_7420208
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:34 schreef Paperclipjes het volgende:

[..]

1) het komt niet uit want het is nergens te vinden
2) volgens mij mag je dat zelfs officieel weglaten.
pi_7420353
quote:
Je verdient zeker een tweede kans. Maar beschouw het in elk geval niet als vanzelfsprekend! Je kwam er deze keer genadig vanaf. Een permanent strafblad brandmerkt je behoorlijk, meer dan je denkt. Zodanig, dat het je toekomstplannen later in de war kan schoppen.

Ik wil niet betuttelend "niet meer doen, he?" zeggen hoor, maar...

Niet meer doen, he?

Persoonlijk eigendom is iets wat je altijd moet respecteren, net zoals je van anderen verwacht dat ze jouw eigendommen respecteren.

Ars longa, vita brevis
  donderdag 19 december 2002 @ 01:23:55 #50
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_7420558
Holy shit wat een waslijst, stout jongetje...

Och, het word allemaal uitgevaagd als je 18 bent, je hebt school nog, nu moet je alleen een jaar met je takken overal vanaf blijven en braaf oma's planten water geven

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')