nu vandaag heb ik moeten voorkomen...
Er is een straf opgelegd van 64 uur dienst verlening, en een voorwaardelijke gevangenis straf van 32 dagen, in een proeftijd van 1 jaar...
Mn maat is er wat kutter vanaf gekomen, hij heeft 92 uur, met aftrek van wat ie al heeft gezeten, een voorwaardelijke straf van 6 weken jeugd intensie met een proeftijd van 1 jaar...
Een behoorlijke straf, maar ik heb er in iedergeval genoeg van geleerd...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER STELEN!!!
quote:Neh...vonden ze niet nodig...
Op woensdag 18 december 2002 23:16 schreef ToXiCitY het volgende:
lekkeren ben je nog van school gekickt of dat niet?
quote:Gelukkig maar,..
Op woensdag 18 december 2002 23:16 schreef MOD het volgende:[..]
Neh...vonden ze niet nodig...
quote:DETENTIE.
... weken jeugd intensie met een proeftijd van ...
de·´ten·tie (de ~ (v.))
1 opsluiting, hechtenis
2 [jur.] het onder zich hebben van een zaak [b.v. als huurder, bewaarder enz.] <=> eigendom
Oh ja. Nooit meer doen hè?
Maar had je nou echt die straf nodig om te leren dat je beter niet kan stelen ???
[sub]Niet dat ik zo lief ben.....[/sub]
[Dit bericht is gewijzigd door Ketel_1 op 18-12-2002 23:28]
ik laat commentaar maar voor mezelf
quote:Je bent behoorlijk stom bezig geweest. Ik hoop dat je er wat van leert, namelijk het verschil tussen wat wel van jou is en wat niet van jou is.
Op woensdag 18 december 2002 23:14 schreef MOD het volgende:
paar maanden geleden had ik dit topic geopend:
Wie kan mij vertellen...nu vandaag heb ik moeten voorkomen...
Er is een straf opgelegd van 64 uur dienst verlening, en een voorwaardelijke gevangenis straf van 32 dagen, in een proeftijd van 1 jaar...Mn maat is er wat kutter vanaf gekomen, hij heeft 92 uur, met aftrek van wat ie al heeft gezeten, een voorwaardelijke straf van 6 weken jeugd intensie met een proeftijd van 1 jaar...
Een behoorlijke straf, maar ik heb er in iedergeval genoeg van geleerd...
quote:hij heeft denk ik wel een strafblad te pakken jah
Op woensdag 18 december 2002 23:26 schreef Ketel_1 het volgende:
Heb je nou een strafblad? Ik hoop het niet voor je, want dan kan je later behoorlijk wat problemen door krijgen.
en das idd klote, want elke baas die een veiligheidsonderzoek doet naar de mensen die bij hem solliciteren zal dit akkefietje tegenkomen
quote:ach wie wil er nog politieman worden tegenwoordig
Op woensdag 18 december 2002 23:28 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
hij heeft denk ik wel een strafblad te pakken jah
en das idd klote, want elke baas die een veiligheidsonderzoek doet naar de mensen die bij hem solliciteren zal dit akkefietje tegenkomen
quote:Nee, want het strafblad verdwijnt als hij volwassen voor de wet is.z
Op woensdag 18 december 2002 23:28 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
hij heeft denk ik wel een strafblad te pakken jah
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 19-12-2002 00:06]
quote:Of alle andere banen waarbij je van onbesproken gedrag moet zijn. Bovendien weegt het ook altijd mee bij andere bedrijven.
Op woensdag 18 december 2002 23:29 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
ach wie wil er nog politieman worden tegenwoordig
quote:Yep, een strafblad, niet dat dat nu zo erg is, op mn 18e vervalt ie weer, das over iets meer dan een jaar...
Op woensdag 18 december 2002 23:26 schreef Ketel_1 het volgende:
Heb je nou een strafblad? Ik hoop het niet voor je, want daar kan je later behoorlijk wat problemen door krijgen.
zelf mag je kiezen:
- om er aan te beginnen
- om gepakt te worden
't is maar hoe je het speelt natuurlijk
En als je bij halt heb gezeten heb je volgens mij geen strafblad. Alleen een aantekening in een politiecomputer voor als je het zo gezellig vond, dat je nog een keer langskom.
En er is nix mis met een beetje baldadigheid. Veel mensen hebben volgens mij wel eens op zaterdag avond een verkeersbordje ofzo meegenomen.
edit: ow jammer, maar tot je 18e... Maar feit blijft dat je een strafblad hebt (gehad).
Je bent gewoon niet te vertrouwen, dus lekker achter de vuilniswagen...
[Dit bericht is gewijzigd door RaymanX op 18-12-2002 23:43]
quote:...
Op woensdag 18 december 2002 23:14 schreef MOD het volgende:
maar ik heb er in iedergeval genoeg van geleerd...
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:41 schreef RaymanX het volgende:
...Je bent gewoon niet te vertrouwen, dus lekker achter de vuilniswagen...
Dus zo'n iemand moet maar voor de rest van zijn leven als een armoedzaaier leven?
Hij mag nog naar school en ik hoop dat hij later een gewone baan vindt en nooit meer steelt..
quote:Lang verhaal...
Op woensdag 18 december 2002 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zijn ze erachter gekomen dat JIJ (en de anderen) het waren? Niet zorgvuldig gnoeg geweest?
het begon allemaal met 1 fiets...
nouw die was gejat, en ja, was wel leuk allemaal, jatten was handig, dus dat deden we vaker, met een heel clubje dan...
en dat begon dan bij winkeldiefstal..
Ik had dan het geluk dat ik ook vaak genoeg met mn vriendin wegging, dus vaak genoeg was ik er niet bij...
anyway, dat jatten ging dus van kwaad tot erger...
er werden meer fietsen gestolen, mn maat heeft het zelfs voor elkaar gekregen 7 GBA's te jatten, uit gesloten vitrines die in de intertoys of de blokker stonden...
Uiteindelijk ben ik dus samen met mn maat naar mn school geweest, en hebben daar een hele pc gejat...
afijn, een paar weken later krijg ik te horen dat mn maat in de bak zat...
en die vertelde dus dat er maar 1 gast uit het clubje werd gepakt, omdat ie op een gestolen fiets reed...
veder wist de politie van niets...
maar die gast werd zo onderdruk gezet, dat hij afentoe nog es wat anders vertelde...
en zo, door dat de politie iedereen op gesprek kreeg, kwam langzaam maar zeker alles aan het licht...
alleen er was 1 ding dat ze nog niet wisten...
dat was de computer...
maar goed
omdat een niet zo heel belangrijk iemand ook 1x werd genoemd, zei de politie...ach, waarom zouden we hem ook nie ff verhoren...
nouw, en toen naaide hij ons er dus bij, met die pc...
tjah, toen weer naar het buro, en toen alles verteld...
nu een paar maanden later heb ik eidnelijk mn straf te horen gekregen, en dat alles duurde bij elkaar een heel jaar voordat we klaar waren...
quote:Jah ik wee nie, ik heb behoefte om er over te praten...waarom weet ik nie
Op woensdag 18 december 2002 23:42 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
waarom post je het eigenlijk hier vraag ik me af, niet uit trots hoop ik ? maar met welke reden wel dan ?
quote:Misschien is het nog handiger om meteen een hand af te hakken. Want tja, die handen zijn nou ook besmet en zo...
Op woensdag 18 december 2002 23:41 schreef RaymanX het volgende:
Je bent gewoon niet te vertrouwen, dus lekker achter de vuilniswagen...
quote:Waar slaat dat op dan?
Op woensdag 18 december 2002 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Misschien is het nog handiger om meteen een hand af te hakken. Want tja, die handen zijn nou ook besmet en zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |