abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 november 2017 @ 16:29:19 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174943808
Via eigen ervaring en via horen zeggen ben ik erachter gekomen dat donker zijn een voordeel kan zijn als het gaat om vrouwen versieren. Kennelijk zijn er veel vrouwen van allerlei afkomsten die donkere jongens leuk en spannend vinden.

Echter duurt dit tot een jaar of 25, daarna hebben donkere jongens niet echt een voordeel, eerder een nadeel zelfs. Waardoor denken jullie dat dit zo is? Ervaren jullie het ook zo?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 8 november 2017 @ 16:34:18 #2
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174943890
Klopt. Daarom ook zorgen dat je voor die tijd zeven kinderen bij acht vrouwen hebt toch?
  woensdag 8 november 2017 @ 16:35:17 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174943907
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:34 schreef Nobu het volgende:
Klopt. Daarom ook zorgen dat je voor die tijd zeven kinderen bij acht vrouwen hebt toch?
Hoe is dat mogelijk? 7 kinderen bij 8 vrouwen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174943926
Ik denk dat dit komt omdat het in het begin meiden een neger als spannend zien, maar eenmaal in een relatie erachter komen dat ze lui en arm zijn, oftewel geen goede partner.
<hr>
pi_174943929
Tot de 25 willen de dames nog rondsletten en vanaf die leeftijd moet het allemaal serieuzer, alleen blijven negers een beetje in de lang leve de lol fase hangen.
En volgens m'n vrouw gaan ze vreemd bij het leven.
pi_174943930
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe is dat mogelijk? 7 kinderen bij 8 vrouwen?
Ik heb 0 kinderen bij zeker 14 verschillende mannen, how's that!
  woensdag 8 november 2017 @ 16:38:55 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174943948
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:37 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Ik heb 0 kinderen bij zeker 14 verschillende mannen, how's that!
Dat is dan wel weer mogelijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 8 november 2017 @ 16:39:32 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174943958
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik denk dat dit komt omdat het in het begin meiden een neger als spannend zien, maar eenmaal in een relatie erachter komen dat ze lui en arm zijn, oftewel geen goede partner.
Klopt wel een beetje.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174944008
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer mogelijk.
Het is hetzelfde as 7 kinderen hebben bij 8 vrouwen. Of 10 vrouwen of 16 vrouwen of... etc.
pi_174944014
Schopje SEX. Graag ontopic houden.
pi_174944150
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Klopt wel een beetje.
Ze geven veel geld aan je uit, kopen cadeautjes, hebben meer tijd voor je, doen dit vaak meer dan blanke mannen. Dan lijkt het alsof ze je meer te bieden hebben.

Achteraf blijkt echter dat dankzij de andere prioriteiten de blanken hun toekomst beter voorbereid hebben. Die geven liever niet al hun geld nu aan je uit, zodat ze later ook nog wat hebben.

De zwarte man denkt echter minder aan de toekomst. Het is maar de vraag of hij later ook nog geld en tijd voor je heeft.

Op korte termijn zijn die aandacht en cadeautjes heel leuk, maar het houdt in dat ze op langere termijn niet voorbereid zijn en minder te bieden hebben.

Heel generaliserend en kort door de bocht, maar zit denk ik wel een kern van waarheid in.
pi_174944235
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:53 schreef devzero het volgende:

[..]

Weer een blauwtje gelopen omdat je geen drankje voor je date wilde betalen?
Nee hoor.

In mijn omgeving hoor ik vrouwen gewoon soms zeggen dat ze een zwarte man aantrekkelijker vinden omdat ze meer aandacht geven, makkelijk geld uitgeven, in het hier en nu leven. Dat is heel leuk, maar geeft geen zekerheid. Na een bepaalde leeftijd wordt het voor veel mensen belangrijker om zekerheid op een goede toekomst te hebben, ook als dit betekent dat het nu wat rustiger aan moet.

En nee, ik wil totaal niet zeggen dat zwarten geen toekomst kunnen opbouwen. Het in het nu leven, en niet te veel zorgen maken over later is gewoon wat ik in mijn omgeving hoor, van jonge blanke meiden die zwarte jongens interessant vinden. Een positieve eigenschap dys, die echter wel als gevolg heeft dat de toekomst minder zeker is, en naarmate men ouder wordt, wordt de toekomst belangrijker.
  woensdag 8 november 2017 @ 17:00:02 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174944273
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:51 schreef PJR het volgende:

[..]

Ze geven veel geld aan je uit, kopen cadeautjes, hebben meer tijd voor je, doen dit vaak meer dan blanke mannen. Dan lijkt het alsof ze je meer te bieden hebben.

Achteraf blijkt echter dat dankzij de andere prioriteiten de blanken hun toekomst beter voorbereid hebben. Die geven liever niet al hun geld nu aan je uit, zodat ze later ook nog wat hebben.

De zwarte man denkt echter minder aan de toekomst. Het is maar de vraag of hij later ook nog geld en tijd voor je heeft.

Op korte termijn zijn die aandacht en cadeautjes heel leuk, maar het houdt in dat ze op langere termijn niet voorbereid zijn en minder te bieden hebben.

Heel generaliserend en kort door de bocht, maar zit denk ik wel een kern van waarheid in.
Wel heel gegeneraliserend dit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174944316
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wel heel gegeneraliserend dit.
Klopt. Ik wil ook totaal niet zeggen dat dit voor de meeste zwarte mensen zo is. Maar dit is wel een reden voor vrouwen om zwarte mannen interessant te vinden, omdat dit beeld over ze nou eenmaal bestaat. Net zoals het beeld over Nederlanders dat ze gierig zijn nou eenmaal bij veel mensen bestaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door PJR op 08-11-2017 17:20:10 ]
pi_174945303
En natuurlijk voor de 25cm pemel
<hr>
  woensdag 8 november 2017 @ 18:03:05 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174945382
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wel heel gegeneraliserend dit.
Gek he? Daar vraag je ook naar
pi_174945454
Welke sex voordelen heeft ts dan ?
pi_174946902
quote:
8s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Via eigen ervaring en via horen zeggen ben ik erachter gekomen dat donker zijn een voordeel kan zijn als het gaat om vrouwen versieren. Kennelijk zijn er veel vrouwen van allerlei afkomsten die donkere jongens leuk en spannend vinden.

Echter duurt dit tot een jaar of 25, daarna hebben donkere jongens niet echt een voordeel, eerder een nadeel zelfs. Waardoor denken jullie dat dit zo is? Ervaren jullie het ook zo?
Na 25 jaar gaan vrouwen nadenken?
pi_174947973
quote:
2s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:07 schreef machtpen het volgende:
Welke sex voordelen heeft ts dan ?
Maagd, alle vrouwen kicken erop om een man te ontmaagden.

Een verse pener die nog niet in smerige kutjes gedipt is.
pindazakje
pi_174954030
Wellicht zijn veel vooroordelen waar edoch ik ken en of herken donkere mannen altijd als heel hoffelijk en aardig met wel heel vaak een ondeugende gedachte. Vrijwel alle mannen draaien om vrouwen heen om haar quasi perongeluk aan te raken. Vaak knuffelen met de handen glijdend over haar lichaam of met de handen praten waarbij zo nu en dan de borst aangetikt wordt enz enz
Maar omdat ze het op een leuke vrolijke manier doen komen ze er wel mee weg.
Mijn vrouw en ik moeten er achteraf altijd hartelijk om lachen als we napraten wat zo,n man allemaal heeft verzonnen om haar aan te raken.
Meesterlijk en puberaal tegelijk. Echt heel amusant.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:48:56 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174954515
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik denk dat dit komt omdat het in het begin meiden een neger als spannend zien, maar eenmaal in een relatie erachter komen dat ze lui en arm zijn, oftewel geen goede partner.
Dat zou mijn bewering staven dat de jonge onervaren vrouwen (qua levenservaring) "gaan" voor de interessante, verkeerde, geheimzinnige spannende enz. mannen (bad boys) en rond het dertigste levensjaar de partner wordt gezocht die kostwinaar wordt, kan zijn, en waar je een gezin mee kan grootbrengen.
Dan wordt vaker iemand gekozen die letterlijk maar zeker ook figuurlijk dichter bij je staat.
Alleen echt onafhankelijke geesten zoals ik en Fatoeman staan sterk genoeg in hun schoenen om ALLES aan te kunnen. Vrouwen worden meer gemotiveerd door geld, status, macht, en de capaciteiten als samen kinderen groot brengen. Fatoe en ik door het exotische in onze partners!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 09-11-2017 08:57:08 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 november 2017 @ 08:50:42 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174954545
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe is dat mogelijk? 7 kinderen bij 8 vrouwen?
Kan wel, heb ik ook. Nl. door mijn spermadonorschap is een lesbisch paar ouders van een kind. Beiden zijn ouder dus twee vrouwen hebben samen een kind van mij(n sperma)..
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 november 2017 @ 08:52:51 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174954565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:37 schreef 8777 het volgende:
Tot de 25 willen de dames nog rondsletten en vanaf die leeftijd moet het allemaal serieuzer, alleen blijven negers een beetje in de lang leve de lol fase hangen.
En volgens m'n vrouw gaan ze vreemd bij het leven.
Wat weet jouw vrouw daarvan? Is zij soms een van die waarmee vreemdgegaan wordt? Is zij (ervarings)deskundige in deze, en waardoor dan wel?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 november 2017 @ 09:03:01 #24
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174954724
Eerst testen of de verhalen over negers waar zijn. Spann0nd! Als je het antwoord weet, hoeft het niet meer.
pi_174954751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat weet jouw vrouw daarvan? Is zij soms een van die waarmee vreemdgegaan wordt? Is zij (ervarings)deskundige in deze, en waardoor dan wel?
Ze is Arubaans, en ze heeft vele stiefvaders gehad, en volgens haar moeder gaan alle negers vreemd, vroeg of laat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')