abonnement Unibet Coolblue
pi_174942756
TL;DR:
Jolo wordt beschuldigd van:
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:55 schreef 2thmx het volgende:

[..]

1. De weg naar de hotelkameruitgang versperren;
2. Zichzelf in haar bijzijn ontkleden, tot den witte onderbroek;
3. Met zijn vadsige halfnaakte lijf op haar liggen.
Zijn verweer:
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

1. + 3. ontkent'ie trouwens in het Radio 1-interview.
2. geeft'ie toe, maar hij zegt dat'ie dat deed omdat'ie ging slapen _O-. Overigens herinnert hij zich dit wel nog, terwijl hij andere details, heel convenient, is 'vergeten' *O*.
Het Begin
"Francisco van Jole voerde mij, een vrouw van 23, dronken, bracht me naar zijn hotel, ging tussen mij en zijn hoteldeur staan, kleedde zich uit en ging op me liggen, ondanks dat ik nee zei. #metoo Francisco". Raaaaaaaarrrrrrr filmpje van een anoniem e-mailadres, zomaar ingestuurd. Echt heuselijk waar of gewoon een fake van een kwaadwillende die gewaardeerde confrère Van Jole een pootje wil haken? De verhalen over dat Frolo de gheyle was van de zeven VARA-dwergen zongen al langer rond in het circuit, maar nu duikt er dan een filmpje op waarin sprake is van "wit ondergoed" en dronken bepotelings in het hotel. Volgens Van Rossem en Peter Breedveld (lekker stukkie) is een vage beschuldiging hysterisch, gevaarlijk en heksenjagerig, volgens de internetfeministen (deugpad Asha voorop) is twijfelen aan beschuldigingen van aanranding de nieuwe Holocaust - voor deze ene keer knallen we er toch maar een linkje in naar de Joop. Nou jongens, luister mee en zegt u het maar! Doet ie het of doet ie het niet?

Goed, we kijken ineens met andere ogen naar het item van NieuwsBV waarin Frolo ruiterlijk toegeeft dat ie wel eens een "stommerik" geweest is met vrouwen...

Filmpje kijk je hier terug: https://www.geenstijl.nl/5139290/te-mooi-om-waar-te-zijn/

Waar van Jole zwijgt.
https://twitter.com/2525?(...)serp%7Ctwgr%5Eauthor

Het Vervolg

De bewijzen zich blijven opstapelen.


En de hoofdrolspeler wel vaker moeite heeft met zelfbeheersing.

Het Radio-interview
Hierrr terug te luisteren:
Hier de min of meer uitgeschreven tekst.

De reacties

GeenStijl komt met nog meer beschuldigingen:


Joop-redactrice vóór de Jolo-gate:

In een artikeltje op Joop (eveneens van vóór de Jolo-gate):

quote:
Slechts twee tot negen procent van de aangiftes is vals, maar vrijwel alle slachtoffers van seksueel geweld wordt vroeger of later uitgemaakt voor leugenaar. Vrouwelijke slachtoffers worden uitgescholden voor hoer, mannelijke slachtoffers voor homo. Ze worden gezien als onbetrouwbaar, als lastig. Er wordt over ze geroddeld. Niemand heeft het over hun reputatieschade.
quote:
Dat de discussie over #MeToo zo snel gedraaid is naar één casus met een welles-nietes verhaal, en doorspekt is van wantrouwen, victimblaming en het woord ‘heksenjacht’ zegt iets over ons als maatschappij. Het zegt dat we liever willen geloven dat de wereld vol zit met manipulatieve, leugenachtige en aandachtsgeile vrouwen, dan dat we onder ogen komen dat seksueel geweld endemisch is onder mannen. Dat de daders niet alleen de vieze mannen in de bosjes zijn, maar onze lieve vaders, prachtige zonen, inspirerende leraren en charismatische collega’s en beste vrienden. Dat willen we niet onder ogen komen.
En erna:


De meeste Nederlandse feministen, normaal niet vies van een stevige #metoo-hetze, houden zich ondertussen opvallend stil. Niet omdat ze geen aandacht aan Jolo-gate willen besteden, maar er zijn gewoon belangrijkere dingen om over te twitteren.

ashatenbroeke twitterde op woensdag 08-11-2017 om 13:34:14 2. Er bestaan een soort waterbestendige zonnekleppen die je baby's en peuters om kunt doen, zodat ze geen shampoo in hun ogen krijgen tijdens het douchen reageer retweet


[ Bericht 20% gewijzigd door 2thmx op 08-11-2017 15:58:08 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174942775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als morgen een D66 parlementslid vreemd gegaan blijkt te zijn met een andere kerel kijk je waarschijnlijk ook niet op. Als morgen een of andere anti-gay republikein het met kerels blijkt te doen waarschijnlijk wel. Van Jole is een mooi verhaal voor GS en TPO juist vanwege zijn eerdere uitlatingen en het is totaal niet hypocriet of raar om daar aandacht aan te besteden.
Natuurlijk is dat het wel. Dat jij dat niet in kunt zien, is omdat je waarschijnlijk zelf ook een gruwelijke hekel hebt aan Van Jole.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174942776
Okay. Het voorval is 10 jaar oud. Twee jaar later heeft zij deze opnames gemaakt.
Ze heeft dus 8 jaar gewacht dit via GS wereldkundig te maken.
Heel bijzonder.

Hopelijk gaat alles goed met haar verwerkingsproces.
Make my day!
pi_174942799
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:12 schreef AnanYaw het volgende: [..] Linkje? Als ze dat eerst wel vonden en nu niet vinden dan is dat inderdaad hypocriet. Maar voorlopig wijst niks erop dat ze dat nu niet vinden. Ook al zou ik het persoonlijk ongelooflijk dom vinden als ze het wel vinden of ooit vonden.
Twitter doet het op mijn werk niet, maar er zijn ook in deze reeks en die van JBC gemoeg tweets geplaatst van Joopers die het walgelijk vonden dat Gijs van Dam bij Pauw mocht zitten.
pi_174942801
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:24 schreef agter het volgende:
Okay. Het voorval is 10 jaar oud. Twee jaar later heeft zij deze opnames gemaakt.
Ze heeft dus 8 jaar gewacht dit via GS wereldkundig te maken.
Heel bijzonder.
Volgens mij eerder al en hebben ze de zaak ook eerder al uitgezocht bij GS, maar hadden geen bewijs verder en waren dus bang dat ze dan een smaadproces aan hun boek kregen. Nu is dan recent, door het slachtoffer, die opname opgestuurd. Ongetwijfeld nav enkele belerende stukjes van Van Jole zelf mbt dit onderwerp, maar dat is gissen.
I´m back.
pi_174942833
Kan deze gereekst worden?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174942834
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij eerder al en hebben ze de zaak ook eerder al uitgezocht bij GS, maar hadden geen bewijs verder en waren dus bang dat ze dan een smaadproces aan hun boek kregen. Nu is dan recent, door het slachtoffer, die opname opgestuurd. Ongetwijfeld nav enkele belerende stukjes van Van Jole zelf mbt dit onderwerp, maar dat is gissen.
Wat zal het slachtoffer gedacht hebben om deze opnames 8 jaar geheim te houden?
Make my day!
pi_174942837
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:29 schreef nostra het volgende:
Kan deze gereekst worden?
Gaat dat niet automagisch? Heb de OP in ieder geval even geüpdate, dus iedereen is weer bijgepraat.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  woensdag 8 november 2017 @ 15:30:20 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174942839
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat het wel. Dat jij dat niet in kunt zien, is omdat je waarschijnlijk zelf ook een gruwelijke hekel hebt aan Van Jole.
Nou leg eens uit, wat is er hypocriet aan? Voor zover ik weet hebben GS en TPO geen enkele high-profile #Metoo genegeerd, van Weinstein tot Kevin Spacey tot van Dam. Waarom zouden ze nu niet berichten over Jole?
pi_174942870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat het wel. Dat jij dat niet in kunt zien, is omdat je waarschijnlijk zelf ook een gruwelijke hekel hebt aan Van Jole.
Een opiniemaker die anderen de les leest over hoe ze moeten reageren op bepaald gedrag en dan zelf schuldig blijkt te zijn aan eerder genoemd gedrag is nieuws. Als jij of Rutte met oud en nieuw een vuurpijl afsteekt is het geen nieuws, maar als mijn gekozen parlementslid Marianne Thieme na jaren van campagne tegen vuurwerk op social media komt te staan met een kofferbak vol pijlen wel.
pi_174942876
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:29 schreef agter het volgende:

[..]

Wat zal het slachtoffer gedacht hebben om deze opnames 8 jaar geheim te houden?
Geen idee, maar kennelijk heeft eea wel impact gehad en is Van Jole er lekker mee weggekomen na dat gesprek na één jaar en zat haar dat al heel lang niet echt lekker. Schat ik in.
An sich ben ik nu ook wel voor wederhoor, alhoewel je moet respecteren dat zij daar niet op zit te wachten. Ik vermoed dat zij nog steeds niet echt heel blij is door deze ervaring en dat ze vindt dat Van Jole als toch min of meer een BN'er zich wel heel makkelijk uit de voeten maakt.
I´m back.
pi_174942883
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Gaat dat niet automagisch? Heb de OP in ieder geval even geüpdate, dus iedereen is weer bijgepraat.
Mooie op wel hoor ^O^
pi_174942885
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:26 schreef agter het volgende:
Okay. Het voorval is 10 jaar oud. Twee jaar later heeft zij deze opnames gemaakt.
Ze heeft dus 8 jaar gewacht dit via GS wereldkundig te maken.
Heel bijzonder.

Hopelijk gaat alles goed met haar verwerkingsproces.
Misschien nu naar buiten gebracht als gevolg van #metoo en de manier van reageren daarop door Joop.nl en adepten?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_174942895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

Misschien nu naar buiten gebracht als gevolg van #metoo en de manier van reageren daarop door Joop.nl en adepten?
Ja idd, en dat het toch kennelijk wel impact op haar heeft gehad, ondanks dat Van Jole er vrij luchtigjes onder is.
I´m back.
pi_174942911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou leg eens uit, wat is er hypocriet aan? Voor zover ik weet hebben GS en TPO geen enkele high-profile #Metoo genegeerd, van Weinstein tot Kevin Spacey tot van Dam. Waarom zouden ze nu niet berichten over Jole?
Het gaat om de toon, niet over de berichtgeving.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174942919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mooie op wel hoor ^O^
Wel hè c_/ . Hopen dat er snel nog wat Jolo-memes volgen _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174942951
Op zich is dit hele gedoe compleet doorgeslagen, maar omdat het nu de moraalridder Van Jole overkomt vind ik het wel komisch. Het doet me veel denken aan het gedoe van Jelle Brandt Corstius, daarbij bleek de 'dader' ook een hele andere herinnering te hebben.

Ook heerlijk hypocriet dat er niks verschijnt over Van Jole en wel meerder stukjes over Jelle Brandt Corstius, waarbij in feite de dader al veroordeeld was.
٩๏̯͡๏)۶
pi_174942981
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen idee, maar kennelijk heeft eea wel impact gehad en is Van Jole er lekker mee weggekomen na dat gesprek na één jaar en zat haar dat al heel lang niet echt lekker. Schat ik in.
An sich ben ik nu ook wel voor wederhoor, alhoewel je moet respecteren dat zij daar niet op zit te wachten. Ik vermoed dat zij nog steeds niet echt heel blij is door deze ervaring en dat ze vindt dat Van Jole als toch min of meer een BN'er zich wel heel makkelijk uit de voeten maakt.
In de opnames werd ook niet duidelijk of er wat gebeurd is nadat hij op haar is gaan liggen. Of zei zij nogmaals Nee en was dat het.

Ook zou ik graag willen weten waarom zij na haar Nee op de tongzoen mee gegaan is naar zijn hotelkamer (waarmee ik absoluut niet wil suggereren dat iets haar fout is).

Ik zou graag haar hele verhaal willen horen.
Make my day!
pi_174943021
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:38 schreef agter het volgende:

[..]

In de opnames werd ook niet duidelijk of er wat gebeurd is nadat hij op haar is gaan liggen. Of zei zij nogmaals Nee en was dat het.

Ook zou ik graag willen weten waarom zij na haar Nee op de tongzoen mee gegaan is naar zijn hotelkamer (waarmee ik absoluut niet wil suggereren dat iets haar fout is).

Ik zou graag haar hele verhaal willen horen.
Ja, je weet wat Asha ten Broeke zegt hè. Iedere aanklacht met betrekking tot dit onderwerp moet je geloven. Feiten tellen niet. Ik denk dat Van Jole dat ook wel kon onderschrijven, voordat dit aan het licht trad. (Ten Broeke hoor je er nu niet meer over, geloof ik).
I´m back.
pi_174943051
Dit schreef een Joop-redactrice over slachtoffers van seksueel geweld die niet geloofd worden:

quote:
Slechts twee tot negen procent van de aangiftes is vals, maar vrijwel alle slachtoffers van seksueel geweld wordt vroeger of later uitgemaakt voor leugenaar. Vrouwelijke slachtoffers worden uitgescholden voor hoer, mannelijke slachtoffers voor homo. Ze worden gezien als onbetrouwbaar, als lastig. Er wordt over ze geroddeld. Niemand heeft het over hun reputatieschade.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174943064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, je weet wat Asha ten Broeke zegt hè. Iedere aanklacht met betrekking tot dit onderwerp moet je geloven. Feiten tellen niet. Ik denk dat Van Jole dat ook wel kon onderschrijven, voordat dit aan het licht trad. (Ten Broeke hoor je er nu niet meer over, geloof ik).
Hier kan ik niet op reageren. Ik heb beiden mensen nooit echt gevolgd.

Voorlopig vind ik het allemaal maar een vaag verhaal. Wat niet wil zeggen dat het niet waar is. :)
Make my day!
pi_174943092
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:42 schreef agter het volgende:

[..]

Hier kan ik niet op reageren. Ik heb beiden mensen nooit echt gevolgd.

Voorlopig vind ik het allemaal maar een vaag verhaal. Wat niet wil zeggen dat het niet waar is. :)
Feiten erkent-ie dus eh....
I´m back.
pi_174943114
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:26 schreef agter het volgende:
Okay. Het voorval is 10 jaar oud. Twee jaar later heeft zij deze opnames gemaakt.
Ze heeft dus 8 jaar gewacht dit via GS wereldkundig te maken.
Heel bijzonder.

Hopelijk gaat alles goed met haar verwerkingsproces.
Ah, dus al die mensen die 30 jaar hebben gewacht is ook onzin ?

De deugers hebben er blijkbaar moeite mee dat één van hun linkse boegbeelden wederom hetgeen is wat hij zelf zegt te verketteren, in principe de algemene linkse tactiek, vooral jezelf schuldig maken aan hetgeen waar ze anderen van beschuldigen.

Op Joop.nl stonden de laatsten weken ook veel topics over die zielige vrouwen, en die smerige mannen, waar alle vrouwen de waarheid spraken natuurlijk, die mannen waren ook gewoon smerig, kijken of ze ons nu weer van hun hypocrisie overtuigen door hun mening 180 graden te draaien omdat het beter in hun straatje past.
pi_174943134
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:41 schreef 2thmx het volgende:
Dit schreef een Joop-redactrice over slachtoffers van seksueel geweld die niet geloofd worden:

[..]

En ook nog:

quote:
Dat de discussie over #MeToo zo snel gedraaid is naar één casus met een welles-nietes verhaal, en doorspekt is van wantrouwen, victimblaming en het woord ‘heksenjacht’ zegt iets over ons als maatschappij. Het zegt dat we liever willen geloven dat de wereld vol zit met manipulatieve, leugenachtige en aandachtsgeile vrouwen, dan dat we onder ogen komen dat seksueel geweld endemisch is onder mannen. Dat de daders niet alleen de vieze mannen in de bosjes zijn, maar onze lieve vaders, prachtige zonen, inspirerende leraren en charismatische collega’s en beste vrienden. Dat willen we niet onder ogen komen.
10.gif
10.gif
10.gif
10.gif
10.gif
10.gif
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174943138
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah, dus al die mensen die 30 jaar hebben gewacht is ook onzin ?

De deugers hebben er blijkbaar moeite mee dat één van hun linkse boegbeelden wederom hetgeen is wat hij zelf zegt te verketteren, in principe de algemene linkse tactiek, vooral jezelf schuldig maken aan hetgeen waar ze anderen van beschuldigen.
Wie zegt dat agter tot die groep behoort?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174943145
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah, dus al die mensen die 30 jaar hebben gewacht is ook onzin ?

De deugers hebben er blijkbaar moeite mee dat één van hun linkse boegbeelden wederom hetgeen is wat hij zelf zegt te verketteren, in principe de algemene linkse tactiek, vooral jezelf schuldig maken aan hetgeen waar ze anderen van beschuldigen.

Op Joop.nl stonden de laatsten weken ook veel topics over die zielige vrouwen, en die smerige mannen, waar alle vrouwen de waarheid spraken natuurlijk, die mannen waren ook gewoon smerig, kijken of ze ons nu weer van hun hypocrisie overtuigen door hun mening 180 graden te draaien omdat het beter in hun straatje past.
Huh, wat? Leg je me nu woorden in mijn mond?
Make my day!
pi_174943160
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:41 schreef 2thmx het volgende:
Dit schreef een Joop-redactrice over slachtoffers van seksueel geweld die niet geloofd worden:

[..]

_O-
pi_174943210
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie zegt dat agter tot die groep behoort?
Geen idee, maar maar ik vind het zeuren over 8 jaar een beetje dom, er zijn mensen die het na 30 jaar opbiechten, sommigen weer na 20 jaar. Ik weet niet of het waar is, maar als de rest blind geloofd wordt waarom deze dan niet? Ik heb mij de laatste weken hier meermaals druk gemaakt over het zomaar uiten van beschuldigingen in de media vanwege vooral de hetze die dan gestart wordt. Nu blijft een hetze vooralsnog uit, wat toch apart is, vooral de aanhang van Joop.nl deed mee aan die hetze, wat wederom aantoont hoe hypocriet sommige mensen kunnen zijn.
pi_174943314
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Geen idee, maar maar ik vind het zeuren over 8 jaar een beetje dom, er zijn mensen die het na 30 jaar opbiechten, sommigen weer na 20 jaar. Ik weet niet of het waar is, maar als de rest blind geloofd wordt waarom deze dan niet? Ik heb mij de laatste weken hier meermaals druk gemaakt over het zomaar uiten van beschuldigingen in de media vanwege vooral de hetze die dan gestart wordt. Nu blijft een hetze vooralsnog uit, wat toch apart is, vooral de aanhang van Joop.nl deed mee aan die hetze, wat wederom aantoont hoe hypocriet sommige mensen kunnen zijn.
Wordt die twijfel dan breed gedragen onder wat jij 'deugmensen' noemt?

Of loop je weer te strijden tegen een imaginaire vijand op wie je een mening projecteert?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174943361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Geen idee, maar maar ik vind het zeuren over 8 jaar een beetje dom, er zijn mensen die het na 30 jaar opbiechten, sommigen weer na 20 jaar. Ik weet niet of het waar is, maar als de rest blind geloofd wordt waarom deze dan niet? Ik heb mij de laatste weken hier meermaals druk gemaakt over het zomaar uiten van beschuldigingen in de media vanwege vooral de hetze die dan gestart wordt. Nu blijft een hetze vooralsnog uit, wat toch apart is, vooral de aanhang van Joop.nl deed mee aan die hetze, wat wederom aantoont hoe hypocriet sommige mensen kunnen zijn.
En dat projecteer je op random mensen hier die wat meer van het hele verhaal willen weten? :')
Make my day!
pi_174943394
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:00 schreef agter het volgende:

[..]

En dat projecteer je op random mensen hier die wat meer van het hele verhaal willen weten? :')
Is niet zo gek toch, jij wil niet alleen het verhaal weten, je deelt ook achterbaks sneren uit als:

quote:
Hopelijk gaat alles goed met haar verwerkingsproces.
pi_174943396
Het mooie aan GeenStijl is dat je gewoon wéét dat ze dit tot den laatste druppel gaan uitmelken _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174943467
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:00 schreef agter het volgende:

[..]

En dat projecteer je op random mensen hier die wat meer van het hele verhaal willen weten? :')
Maar je begrijpt toch inmiddels ook wel dat voor de mensen die dit wel een beetje gevolgd hebben eea toch op zijn zachtst gezegd een bewijs is voor de dubbele morele code die bij bepaalde mensen gehanteerd wordt?
Massa-aanrandingen Keulen: we moeten feiten zien, feiten, feiten, feiten, feiten en die zien we niet, allemaal racisme dus.
JBC: eigenaardig verhaal, maar we hoeven geen feiten te zien, zo'n aanklacht is meer dan genoeg.
#metoo: feiten zijn niet nodig, sterker nog er zijn nauwelijks valse aanklachten, iedereen weet dat in feite alle mannen seksuele predatoren zijn.
Van Jole: feiten zijn beschikbaar, maar nu.... oorverdovend stil.
I´m back.
pi_174943681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar je begrijpt toch inmiddels ook wel dat voor de mensen die dit wel een beetje gevolgd hebben eea toch op zijn zachtst gezegd een bewijs is voor de dubbele morele code die bij bepaalde mensen gehanteerd wordt?
Massa-aanrandingen Keulen: we moeten feiten zien, feiten, feiten, feiten, feiten en die zien we niet, allemaal racisme dus.
JBC: eigenaardig verhaal, maar we hoeven geen feiten te zien, zo'n aanklacht is meer dan genoeg.
#metoo: feiten zijn niet nodig, sterker nog er zijn nauwelijks valse aanklachten, iedereen weet dat in feite alle mannen seksuele predatoren zijn.
Van Jole: feiten zijn beschikbaar, maar nu.... oorverdovend stil.
Probleem is vooral dat je meningen van uiteenlopende opiniemakers op een hoop gooit (alsof het een homogene groep betreft) en die vervolgens de mening toedicht dat ze Van Jole vrijpleiten. Je creëert een gezichtloze imaginaire vijand op wie je bovenstaande redenering projecteert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174943732
Van Jole is gevallen. Nu is het nog even wachten op de val van Pauw en Van Nieuwkerk. Vooral die laatste heeft erg veel moeite om z'n handjes thuis te houden.
pi_174943813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is vooral dat je meningen van uiteenlopende opiniemakers op een hoop gooit (alsof het een homogene groep betreft) en die vervolgens de mening toedicht dat ze Van Jole vrijpleiten. Je creëert een gezichtloze imaginaire vijand op wie je bovenstaande redenering projecteert.
Dit is toch de standaard narrative bij een groep opiniemakers en daar accorderen weer veel mensen zich aan.
Asha ten Broeke heeft bijv. letterlijk deze meningen hierboven geuit c.q. met eigen tekst bevestigd en die heeft een schare volgelingen c.q. adepten.
Je hebt natuurlijk gelijk dat dit niet per se een monolithische groep is en dat men an sich van mening kan verschillen in bepaalde accenten, edoch van een narritive kan men m.i. wel spreken.
I´m back.
pi_174943830
quote:
Slechts twee tot negen procent van de aangiftes is vals,
Hoezo slechts? Ik vind dat heel veel, mede gezien de gevolgen voor de beschuldigde.

En dat gaan dan nog alleen maar om de valse aangiftes, dus dat er opzettelijk wordt gelogen over wat er gebeurd is. Dan zijn er ook nog de aangiftes die onterecht bleken zonder dat die opzettelijk vals waren, en de valse en onterechte beschuldigingen zonder aangifte.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174943978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:24 schreef hpeopjes het volgende:
Van Jole is gevallen. Nu is het nog even wachten op de val van Pauw en Van Nieuwkerk. Vooral die laatste heeft erg veel moeite om z'n handjes thuis te houden.
Heeft ie aan je gezeten?
pi_174944000
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:29 schreef agter het volgende:

[..]

Wat zal het slachtoffer gedacht hebben om deze opnames 8 jaar geheim te houden?
Nou, waarschijnlijk realiseerde ze zich dat ze geen bewijs had, en wachtte ze op een maatschappelijke tendens waarin slachtoffers van seksueel misbruik de ruimte krijgen (of wellicht is opeisen een betere beschrijving) om hun verhaal te doen. Enter #metoo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174944009
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heeft ie aan je gezeten?
Ik kan bevestigen dat van Jole hpeopjes op de schouder tikte om te vragen waar jij was. Van Jole keek er verlekkerd bij. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien.

Hoe is dit relevant en hoe draagt dit nu bij aan de discussie?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_174944030
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:43 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik kan bevestigen dat van Jole hpeopjes op de schouder tikte om te vragen waar jij was. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien.

Hoe is dit relevant en hoe draagt dit nu bij aan de discussie?
Kan je lezen? Hpeopjes beweert dat van Nieuwkerk zijn handen niet thuis kan houden, niet van Jole. Ik ben benieuwd hoe hij dat zo goed weet.
pi_174944130
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kan je lezen? Hpeopjes beweert dat van Nieuwkerk zijn handen niet thuis kan houden, niet van Jole. Ik ben benieuwd hoe hij dat zo goed weet.
Van Jole is volgens de Joop-maatstaf al bevestigd als aanrander. Je argument is dus teniet gedaan.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_174944182
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:50 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Van Jole is volgens de Joop-maatstaf al bevestigd als aanrander. Je argument gaat dus teniet.
:? Ik weet niet of je eigenlijk wel doorhebt waar ik op reageerde.
pi_174944259
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

:? Ik weet niet of je eigenlijk wel doorhebt waar ik op reageerde.
Jij bedoelde Van Nieuwkerk duidelijk. Lemmeb kent daar geruchten over kennelijk.
Ik niet.
I´m back.
pi_174944268
Maar goed, het is natuurlijk verdomde smerig dat al die lui die topics lang met 'ja, maar ..', 'dan had ze gewoon ...', zelfs 'ze vallen op badboys, dus moeten ze ook niet mekkeren als mannen zich naar dat beeld gaan gedragen' of nog ergere victim-shaming posts komen, nu over elkaar heen vallen in hun heilige overtuiging dat in deze ene specifieke zaak het slachtoffer ook echt het slachtoffer is, en de dader de grootst mogelijke schoft ooit.

Want als het van Jole clubje hypocriet is, dan is dat blijkbaar zo interessant dat ze daardoor zelf ook in hypocrisie vervallen.

Let wel, ik zeg nergens dat ik twijfel aan dit slachtoffer, of wat dan ook. Ik vind het voornamelijk verdomde triest dat veelal dezelfde mensen die hier het hardst roepen dat de dader aan de schandpaal moet, er in een aardig aantal topics (R&P 'verkrachtingen' reeks, NWS 'Jelle nogwat' reeks) er niet eens aan wilden dat er überhaupt een serieus maatschappelijk probleem mbt seksuele omgangsnormen bestaat. Pagina's lang van uitleg over het perspectief van slachtoffers, victim blaming, oorzaken en oplossingen, en dan zie je diezelfde mensen die amper wilden luisteren hier opeens op de #metoo wagen springen alsof hun eigen leven er van af hing.

Hm .. terwijl ik dit typ besef ik me dat het enthousiasme in dit topic, helemaal niet voortkomt uit empathie voor het slachtoffer, maar puur en alleen uit sensatiezucht om de vermeende dader.

Haal dan die #metoo tag uit de TT maar weg (sowieso bijzonder ironisch om gepost te zien worden door iemand die vrouwen niet genoeg waard acht om er een romantische relatie mee aan te gaan, buiten zakelijke overeenkomsten ter eigen seksuele bevrediging) en vervang het door #vanjolelinchmob oid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174944306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:24 schreef hpeopjes het volgende:
Van Jole is gevallen. Nu is het nog even wachten op de val van Pauw en Van Nieuwkerk. Vooral die laatste heeft erg veel moeite om z'n handjes thuis te houden.
Het schijnt dat Francisco de eerste keer door die 23-jarige vrouw is benaderd.
En de tweede keer had zij een bandrecorder klaar staan.
pi_174944350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:59 schreef probeer het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk verdomde smerig dat al die lui die topics lang met 'ja, maar ..', 'dan had ze gewoon ...', zelfs 'ze vallen op badboys, dus moeten ze ook niet mekkeren als mannen zich naar dat beeld gaan gedragen' of nog ergere victim-shaming posts komen, nu over elkaar heen vallen in hun heilige overtuiging dat in deze ene specifieke zaak het slachtoffer ook echt het slachtoffer is, en de dader de grootst mogelijke schoft ooit.

Want als het van Jole clubje hypocriet is, dan is dat blijkbaar zo interessant dat ze daardoor zelf ook in hypocrisie vervallen.

Let wel, ik zeg nergens dat ik twijfel aan dit slachtoffer, of wat dan ook. Ik vind het voornamelijk verdomde triest dat veelal dezelfde mensen die hier het hardst roepen dat de dader aan de schandpaal moet, er in een aardig aantal topics (R&P 'verkrachtingen' reeks, NWS 'Jelle nogwat' reeks) er niet eens aan wilden dat er überhaupt een serieus maatschappelijk probleem mbt seksuele omgangsnormen bestaat. Pagina's lang van uitleg over het perspectief van slachtoffers, victim blaming, oorzaken en oplossingen, en dan zie je diezelfde mensen die amper wilden luisteren hier opeens op de #metoo wagen springen alsof hun eigen leven er van af hing.

Hm .. terwijl ik dit typ besef ik me dat het enthousiasme in dit topic, helemaal niet voortkomt uit empathie voor het slachtoffer, maar puur en alleen uit sensatiezucht om de vermeende dader.
Kan zijn wat je zegt, maar ik voel me er niet echt door aangesproken. Ik hoor in feite ook tot het clubje Joop, maar de dubbele moraal die ze toch ten toon spreiden (en wel vaker) daar ben ik gewoon geen fan van.
I´m back.
  woensdag 8 november 2017 @ 17:16:20 #48
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_174944534
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Gorraay op 08-11-2017 17:16:48 ]
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_174944959
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan zijn wat je zegt, maar ik voel me er niet echt door aangesproken. Ik hoor in feite ook tot het clubje Joop, maar de dubbele moraal die ze toch ten toon spreiden (en wel vaker) daar ben ik gewoon geen fan van.
Dit gedoe is kakelvers dus het valt nog te bezien of ze daadwerkelijk hypocriet zijn in hun veroordeling van vermeende daders. Maar inderdaad, mochten ze een dubbele moraal vertonen, dan geeft ook mij dat een hele nare smaak in de mond.

Maar verdomme .. Dan krijgen we dus weer zo'n topic als dit van TS en consorten, met als onderwerp niet eens de gebeurtenis waar het daadwerkelijk om gaat (de beschuldiging van (poging tot?) het aanranden van een jonge vrouw door een bekende vanuit een machtspositie), maar puur en alleen 'de hypocrisie van de vrienden van de dader'. De mensen met de grootste reflex om in ontkenning en verdediging te schieten bij het begin van dit hele #metoo fenomeen (tot een punt waarop er zelfs als tegengeluid een 'mannen gaan hun eigen weg' reeks geopend moest worden) kapen dit nu zonder schroom. Om het vervolgens flink te misbruiken, daar het doel in deze kwestie niet eens is om 'het slachtoffer de ruimte te geven om haar verhaal te kunnen doen', maar puur en alleen een soort eigen genoegdoening door het zien vallen van iemand die ze hekelen, en/of de vermeende hypocrisie van de mensen om hem heen.

En dat stemt me eerlijk gezegd een stuk triester dan dat de vrienden / kennissen / collega's van een vermeende dader het erg moeilijk vinden om er aan te geloven dat iemand die zij goed kennen mogelijk zoiets gedaan heeft, en dat ze zich daarom maar wat stiller houden. Je ziet namelijk wel vaker dat mensen die een sterk moreel standpunt verkondigen, een stuk genuanceerder worden wanneer ze op persoonlijk vlak met een situatie te maken krijgen waarin die standpunten getest worden. Als een vriend van mij zoiets zou doen, zou dat waarschijnlijk grote consequenties hebben voor onze onderlinge verstandshouding. Maar naar de buitenwereld zou mijn reactie toch altijd 'geen commentaar' zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174945175
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:38 schreef probeer het volgende:
daar het doel in deze kwestie niet eens is om 'het slachtoffer de ruimte te geven om haar verhaal te kunnen doen',
Dat lijkt me haar doel nu ook weer niet bepaald als ze vanaf een anoniem mailadres of all people GeenStijl benadert om dit openbaar te maken.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174945252
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit gedoe is kakelvers dus het valt nog te bezien of ze daadwerkelijk hypocriet zijn in hun veroordeling van vermeende daders. Maar inderdaad, mochten ze een dubbele moraal vertonen, dan geeft ook mij dat een hele nare smaak in de mond.
Het ligt vrij eenvoudig allemaal. Feiten doen er wel toe in dit soort zaken.
quote:
Maar verdomme .. Dan krijgen we dus weer zo'n topic als dit van TS en consorten, met als onderwerp niet eens de gebeurtenis waar het daadwerkelijk om gaat (de beschuldiging van (poging tot?) het aanranden van een jonge vrouw door een bekende vanuit een machtspositie), maar puur en alleen 'de hypocrisie van de vrienden van de dader'. De mensen met de grootste reflex om in ontkenning en verdediging te schieten bij het begin van dit hele #metoo fenomeen (tot een punt waarop er zelfs als tegengeluid een 'mannen gaan hun eigen weg' reeks geopend moest worden) kapen dit nu zonder schroom. Om het vervolgens flink te misbruiken, daar het doel in deze kwestie niet eens is om 'het slachtoffer de ruimte te geven om haar verhaal te kunnen doen', maar puur en alleen een soort eigen genoegdoening door het zien vallen van iemand die ze hekelen, en/of de vermeende hypocrisie van de mensen om hem heen.
Verder gaat het er niet om tot welk clubje je behoort of wilt behoren of dat je de wereld wil veranderen of niet c.q. dat volgens jou sommige mensen ploerten zijn en anderen weldenkende lieden. Dat is ruis waar je bij elke discussie van af moet imho.
quote:
En dat stemt me eerlijk gezegd een stuk triester dan dat de vrienden / kennissen / collega's van een vermeende dader het erg moeilijk vinden om er aan te geloven dat iemand die zij goed kennen mogelijk zoiets gedaan heeft, en dat ze zich daarom maar wat stiller houden. Je ziet namelijk wel vaker dat mensen die een sterk moreel standpunt verkondigen, een stuk genuanceerder worden wanneer ze op persoonlijk vlak met een situatie te maken krijgen waarin die standpunten getest worden. Als een vriend van mij zoiets zou doen, zou dat waarschijnlijk grote consequenties hebben voor onze onderlinge verstandshouding. Maar naar de buitenwereld zou mijn reactie toch altijd 'geen commentaar' zijn.
Ik denk dat mensen best fouten kunnen maken, maar als je ermee geconfronteerd wordt dan moet je dat ook toegeven en naar Canossa gaan.
I´m back.
pi_174945271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:59 schreef probeer het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk verdomde smerig dat al die lui die topics lang met 'ja, maar ..', 'dan had ze gewoon ...', zelfs 'ze vallen op badboys, dus moeten ze ook niet mekkeren als mannen zich naar dat beeld gaan gedragen' of nog ergere victim-shaming posts komen, nu over elkaar heen vallen in hun heilige overtuiging dat in deze ene specifieke zaak het slachtoffer ook echt het slachtoffer is, en de dader de grootst mogelijke schoft ooit.

Want als het van Jole clubje hypocriet is, dan is dat blijkbaar zo interessant dat ze daardoor zelf ook in hypocrisie vervallen.

Let wel, ik zeg nergens dat ik twijfel aan dit slachtoffer, of wat dan ook. Ik vind het voornamelijk verdomde triest dat veelal dezelfde mensen die hier het hardst roepen dat de dader aan de schandpaal moet, er in een aardig aantal topics (R&P 'verkrachtingen' reeks, NWS 'Jelle nogwat' reeks) er niet eens aan wilden dat er überhaupt een serieus maatschappelijk probleem mbt seksuele omgangsnormen bestaat. Pagina's lang van uitleg over het perspectief van slachtoffers, victim blaming, oorzaken en oplossingen, en dan zie je diezelfde mensen die amper wilden luisteren hier opeens op de #metoo wagen springen alsof hun eigen leven er van af hing.

Hm .. terwijl ik dit typ besef ik me dat het enthousiasme in dit topic, helemaal niet voortkomt uit empathie voor het slachtoffer, maar puur en alleen uit sensatiezucht om de vermeende dader.

Haal dan die #metoo tag uit de TT maar weg (sowieso bijzonder ironisch om gepost te zien worden door iemand die vrouwen niet genoeg waard acht om er een romantische relatie mee aan te gaan, buiten zakelijke overeenkomsten ter eigen seksuele bevrediging) en vervang het door #vanjolelinchmob oid.
Niks hypocriets aan om iemands eigen logica en mening tegen diegene te gebruiken. Als er weer eens een Amerikaanse priester of andere rechtse man door de mand valt zijn op fok ook genoeg reacties die terugverwijzen naar de morele waarden die de man verspreidde, maar niet zelf naar leefde. In dit geval is het een keertje een linkse schreeuwer die recentelijk nog beledigend was tegen mij en een hoop anderen in dit topic, maar nu zelf geen heilige blijkt te zijn.
pi_174945400
GeenStijl: Video. Francisco van Jole zit 17 keer aan neus

quote:
Touching One’s Nose
Among the most common signs of lying is the nose touch. It seems that the nose touch is connected to the original mouth covering gesture that is so obvious in children. Because adults are more conscious about body signs that they are displaying, the hand is quickly pulled away from the mouth, which results in a quick nose touching gesture.

You can tell the difference between a “normal” nose itch, and a nose touch that is from the signs of lying – the simple itch will be satisfied with rubbing or scratching, but won’t be satisfied with just a light touch, and this is what happens when the person is lying.

Once again, if the speaker is the one who displays the nose touch gesture, it means he could be lying. If it is the listener who does it, then he could simply doubt what he is hearing.

http://psychologia.co/signs-of-lying-in-body-language/
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174945408
Om anderen de maat te kunnen nemen en kapot te kunnen maken, kan het natuurlijk niet zo zijn dat deugers dezelfde fouten kunnen maken als niet-deugers. Dat zou het hele deugdom op z'n kop kunnen zetten.

Uiteraard wéten we stiekem dondersgoed dat deugers exact dezelfde fouten maken als niet-deugers (en dat deugers dus eigenlijk onvoorstelbaar hypocriete klootzakjes zijn, allemaal). Maar de omgeving van de deuger zal er alles aan doen om de deuger uit de wind te houden en zo het deugen in stand te houden. Er hangt immers erg veel vanaf: maatschappelijke status, vele voordeeltjes die deugers elkaar onderling gunnen en ook het imago van het deugdom als geheel.

Daarnaast zal Van Jole vast ook wel een gezin en een Maserati te onderhouden hebben. En een hele dikke hypotheek op z'n grachtenpand, die elke maand betaald moet worden.
pi_174945442
Haha joop
pi_174945578
Dit bericht is net op JOOP geplaatst:

quote:
BNNVARA heeft kennisgenomen van de berichten over Francisco van Jole. Berichten die anoniem zijn geuit en zich niet in de werk- maar in de privésfeer zouden hebben afgespeeld. Voor alle betrokken personen is dit een gevoelige en pijnlijke kwestie. Het zijn juist die specifieke omstandigheden die BNNVARA de stellige overtuiging geven dat, als direct betrokkenen menen daartoe over te willen gaan, dit door de daartoe geëigende instanties bekeken zou moeten worden. Dat past in de zorgvuldigheid die in zaken als deze noodzakelijk is.

Directie BNNVARA
Mooi genuanceerd bericht, zo kan het dus kennelijk ook op JOOP.
pi_174945803
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:18 schreef Luckyseven het volgende:
Dit bericht is net op JOOP geplaatst:

[..]

Mooi genuanceerd bericht, zo kan het dus kennelijk ook op JOOP.
Tja, nu het een VARA-medewerker betreft kan het opeens wèl beheerst en genuanceerd. Typisch...
pi_174945847
Het is allemaal wat, Van Jole heeft 10 jaar geleden een blauwtje gelopen. Poeh poeh
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_174945866
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:32 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Tja, nu het een VARA-medewerker betreft kan het opeens wèl beheerst en genuanceerd. Typisch...
Het is ook nooit goed :')

Als de evt. door Rutger Castraticum betaste vrouwen in actie komen gaan we Geenstijl ook op betuttelmodus meemaken.
pi_174945902
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed :')

Als de evt. door Rutger Castraticum betaste vrouwen in actie komen gaan we Geenstijl ook op betuttelmodus meemaken.
Noem je iemand.
I´m back.
pi_174945909
Ach ja, wie zonder zonde is werpt de eerste steen. Die uitspraak van mijn goede vriend mag met de hedendaagse kwetsbaarheid van mensen wel eens wat vaker gehanteerd worden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174945977
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed :')

Als de evt. door Rutger Castraticum betaste vrouwen in actie komen gaan we Geenstijl ook op betuttelmodus meemaken.
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen... Weesie en consorten zijn op GeenStijl al regelmatig belachelijk gemaakt. Maar goed, stel dat het om Rutger was gegaan, had Joop.nl dan ook zo’n genuanceerd en terughoudend bericht geplaatst? Tenslotte is hij een NPO-collega. Ik denk het niet eigenlijk, ik denk dat men vol op het orgel was gegaan.
Kijk voor de aardigheid eens wat Van Jole en co een aantal maanden geleden over Baudet schreven. En dat was dan nog puur op basis van een door hem geschreven roman, niet eens vanwege een daadwerkelijk uitgevoerde actie.
pi_174946011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:
Ach ja, wie zonder zonde is werpt de eerste steen. Die uitspraak van mijn goede vriend mag met de hedendaagse kwetsbaarheid van mensen wel eens wat vaker gehanteerd worden.
Zo, jij bent schuldbewust zeg. :P.
I´m back.
pi_174946054
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:42 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen... Weesie en consorten zijn op GeenStijl al regelmatig belachelijk gemaakt. Maar goed, stel dat het om Rutger was gegaan, had Joop.nl dan ook zo’n genuanceerd en terughoudend bericht geplaatst? Tenslotte is hij een NPO-collega. Ik denk het niet eigenlijk, ik denk dat men vol op het orgel was gegaan.
Kijk voor de aardigheid eens wat Van Jole en co een aantal maanden geleden over Baudet schreven. En dat was dan nog puur op basis van een door hem geschreven roman, niet eens vanwege een daadwerkelijk uitgevoerde actie.
Waarom zou de directie van BNN/VARA met een reactie komen als Castricum wordt beschuldigd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174946098
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou de directie van BNN/VARA met een reactie komen als Castricum wordt beschuldigd?
Ik heb het niet over de BNNVARA directie, maar over de Joop-redactie, die dit uiteindelijk ook geplaatst hebben.
pi_174946102
Prima reactie van de directie. ^O^
pi_174946140
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:48 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de BNNVARA directie, maar over de Joop-redactie, die dit uiteindelijk ook geplaatst hebben.
Waarom zou de redactie het niet plaatsen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174946155
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:48 schreef PJR het volgende:
Prima reactie van de directie. ^O^
Dat zou het geweest zijn als ze niet op tegenovergestelde wijze op andere #metoo zaken gereageerd hadden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174946207
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat zou het geweest zijn als ze niet op tegenovergestelde wijze op andere #metoo zaken gereageerd hadden.
De directie van BNN/VARA heeft anders gereageerd op metoo?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174946224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat zou het geweest zijn als ze niet op tegenovergestelde wijze op andere #metoo zaken gereageerd hadden.
Dit is de directie van BNNVARA.

Van de werknemers van Joop verwacht ik natuurlijk dat ze het vertrek van van Jole eisen. _O-
pi_174946231
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou de redactie het niet plaatsen?
Omdat het in het kader van de eerdere extensieve #MeToo-berichtgeving op Joop niet vreemd zou zijn om wat uitvoeriger tekst en uitleg te geven als het nota bene hun hoofdredacteur betreft? Het argument dat het niet in de werk- maar de privésfeer plaatsvond heeft ze eerder ook niet tegengehouden. Maar goed, wellicht verschijnen er nog uitgebreide opinies van Hasna al Maroudi en Pascal Vanenburg... ik wacht rustig af :)
pi_174946265
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De directie van BNN/VARA heeft anders gereageerd op metoo?
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:54 schreef PJR het volgende:

[..]

Dit is de directie van BNNVARA.

Van de werknemers van Joop verwacht ik natuurlijk dat ze het vertrek van van Jole eisen. _O-
Ik was in de veronderstelling dat dat de reactie van Joop was, maar daar werd het slechts geplaatst.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174946316
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:54 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Omdat het in het kader van de eerdere extensieve #MeToo-berichtgeving op Joop niet vreemd zou zijn om wat uitvoeriger tekst en uitleg te geven als het nota bene hun hoofdredacteur betreft? Het argument dat het niet in de werk- maar de privésfeer plaatsvond heeft ze eerder ook niet tegengehouden. Maar goed, wellicht verschijnen er nog uitgebreide opinies van Hasna al Maroudi en Pascal Vanenburg... ik wacht rustig af :)
Je snapt dat de directie en redactie losse entiteiten zijn?

Je suggereert nu dat de directie meer uitleg moet geven omdat columnisten zich op Joop uitgebreid hebben uitgelaten over metoo. Dat slaat nergens op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174946386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, jij bent schuldbewust zeg. :P.
Zouden er meer moeten doen ipv elkaar de maat te nemen :)
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174946407
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt dat de directie en redactie losse entiteiten zijn?

Je suggereert nu dat de directie meer uitleg moet geven omdat columnisten zich op Joop uitgebreid hebben uitgelaten over metoo. Dat slaat nergens op.
Ja Koos, dat is me duidelijk. Wat ik bedoel te zeggen (en misschien heb ik me niet duidelijk uitgedrukt) is dat ik hoop (en verwacht) dat de redactie van Joop deze specifieke #MeToo zaak net zo uitputtend onder de loep zal nemen als ze deden met Weinstein, Van Dam, Spacey en Gosschalk. Het zou me erg tegenvallen als het bij dit statement (dat niet eens van de redactie zelf komt) zou blijven. Zo ken ik de Joop-opiniemakers niet :)
pi_174946414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:02 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zouden er meer moeten doen ipv elkaar de maat te nemen :)
Ik heb geen skeletten in de kast hangen gelukkig.
I´m back.
pi_174946420
Moet overigens wel zeggen dat ik de vraagstelling vanmiddag in de Nieuws BV op Radio 1 verrassend scherp vond. Willemijn Veenhoven is eigenlijk te goed voor dat programma.
pi_174946471
Excuus, er ging iets mis. Gelieve deze post te negeren :)
pi_174946543
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:03 schreef JaxStrumley het volgende:
Moet overigens wel zeggen dat ik de vraagstelling vanmiddag in de Nieuws BV op Radio 1 verrassend scherp vond. Willemijn Veenhoven is eigenlijk te goed voor dat programma.
verrassend scherp ? slappe hap !
Van Jole begon over andere handelingen en dat kapte ze snel af
1 groot toneelstukje
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174946549
quote:
12s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb geen skeletten in de kast hangen gelukkig.
Dat heb je wel, de vraag is alleen wat en hoe ernstig.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174946554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat heb je wel, de vraag is alleen wat en hoe ernstig.
Nah, nee hoor.
I´m back.
pi_174946581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:09 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

verrassend scherp ? slappe hap !
Van Jole begon over andere handelingen en dat kapte ze snel af
1 groot toneelstukje
Verrassend scherp voor VARA-begrippen dan he... mijn verwachtingen zijn daar nooit zo hoog ;)
pi_174946587
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:03 schreef JaxStrumley het volgende:
Moet overigens wel zeggen dat ik de vraagstelling vanmiddag in de Nieuws BV op Radio 1 verrassend scherp vond. Willemijn Veenhoven is eigenlijk te goed voor dat programma.
Maar ik mis de Willemijn van destijds, toen BNN 's avonds tussen half negen en tien uur nog uitzond. Zij sneeuwt nu een beetje onder met al die VARA-klonen die haar programma met rubrieken steeds onderbreken.
Alleen Pieter Derks (volgens mij ook ontdekt door BNN destijds) en Roelof van de Redactie (= Roelof de Vries) vind ik leuk om naar te luisteren. Alleen raad ik de laatste wel aan om niet doordeweeks dagelijks in het programma te komen.
pi_174946592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
Nah, nee hoor.
Jij hebt in je hele leven nooit iemand gekwetst of iets aangedaan wat eigenlijk niet helemaal netjes is. Al is het schelden of anders niet helemaal correct?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174946671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij hebt in je hele leven nooit iemand gekwetst of iets aangedaan wat eigenlijk niet helemaal netjes is. Al is het schelden of anders niet helemaal correct?
hij zei toch : Nah, nee hoor ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174946725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:17 schreef StaceySinger het volgende:
hij zei toch : Nah, nee hoor ?
Dat zei hij, dat klopt. Lijkt mij nogal sterk. Mensen verklaren zichzelf nogal snel heilig. En ik heb het niet over grote dingen, maar ook gewoon kleine dingen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174946754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat zei hij, dat klopt. Lijkt mij nogal sterk. Mensen verklaren zichzelf nogal snel heilig. En ik heb het niet over grote dingen, maar ook gewoon kleine dingen.
succes ermee :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174946759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:12 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Maar ik mis de Willemijn van destijds, toen BNN 's avonds tussen half negen en tien uur nog uitzond. Zij sneeuwt nu een beetje onder met al die VARA-klonen die haar programma met rubrieken steeds onderbreken.
Alleen Pieter Derks (volgens mij ook ontdekt door BNN destijds) en Roelof van de Redactie (= Roelof de Vries) vind ik leuk om naar te luisteren. Alleen raad ik de laatste wel aan om niet doordeweeks dagelijks in het programma te komen.
Dat ben ik helemaal met je eens, daarom zei ik ook dat Willemijn eigenlijk te goed is voor dit programma (dat steeds meer een luisterversie van joop.nl aan het worden is). Wat mij betreft verhuist ze naar Nieuws en Co later op de middag en nemen we afscheid van Lara Rense :)
Roelof kan ik ook waarderen, maar dagelijks is inderdaad te veel van het goede. Om Pieter Derks heb ik nog nooit moeten lachen helaas.
pi_174946772
Dat metoo-gezeik begint een beetje vervelend te worden. Bedankt he Harvey..ouwe snoeperd
pi_174946809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat zei hij, dat klopt. Lijkt mij nogal sterk. Mensen verklaren zichzelf nogal snel heilig. En ik heb het niet over grote dingen, maar ook gewoon kleine dingen.
Ik verklaar me niet heilig, maar heb me nooit opgedrongen aan vrouwen of ben nooit vervelend geweest oid.
I´m back.
pi_174946811
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:20 schreef StaceySinger het volgende:
succes ermee :7
Waar mee ???
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174946855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
Ik verklaar me niet heilig, maar heb me nooit opgedrongen aan vrouwen of ben nooit vervelend geweest oid.
Nee, ik ook niet, maar ik kan niet zeggen dat ik altijd eerlijk tegen vrouwen geweest ben in mijn jonge jaren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174946861
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:59 schreef probeer het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk verdomde smerig dat al die lui die topics lang met 'ja, maar ..', 'dan had ze gewoon ...', zelfs 'ze vallen op badboys, dus moeten ze ook niet mekkeren als mannen zich naar dat beeld gaan gedragen' of nog ergere victim-shaming posts komen, nu over elkaar heen vallen in hun heilige overtuiging dat in deze ene specifieke zaak het slachtoffer ook echt het slachtoffer is, en de dader de grootst mogelijke schoft ooit.

Want als het van Jole clubje hypocriet is, dan is dat blijkbaar zo interessant dat ze daardoor zelf ook in hypocrisie vervallen.

Let wel, ik zeg nergens dat ik twijfel aan dit slachtoffer, of wat dan ook. Ik vind het voornamelijk verdomde triest dat veelal dezelfde mensen die hier het hardst roepen dat de dader aan de schandpaal moet, er in een aardig aantal topics (R&P 'verkrachtingen' reeks, NWS 'Jelle nogwat' reeks) er niet eens aan wilden dat er überhaupt een serieus maatschappelijk probleem mbt seksuele omgangsnormen bestaat. Pagina's lang van uitleg over het perspectief van slachtoffers, victim blaming, oorzaken en oplossingen, en dan zie je diezelfde mensen die amper wilden luisteren hier opeens op de #metoo wagen springen alsof hun eigen leven er van af hing.

Hm .. terwijl ik dit typ besef ik me dat het enthousiasme in dit topic, helemaal niet voortkomt uit empathie voor het slachtoffer, maar puur en alleen uit sensatiezucht om de vermeende dader.

Haal dan die #metoo tag uit de TT maar weg (sowieso bijzonder ironisch om gepost te zien worden door iemand die vrouwen niet genoeg waard acht om er een romantische relatie mee aan te gaan, buiten zakelijke overeenkomsten ter eigen seksuele bevrediging) en vervang het door #vanjolelinchmob oid.
Erg doorzichtig inderdaad. Sommigen halen er zelfs Trump bij. :?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 8 november 2017 @ 19:27:08 #94
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174946875
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt dat de directie en redactie losse entiteiten zijn?

Je suggereert nu dat de directie meer uitleg moet geven omdat columnisten zich op Joop uitgebreid hebben uitgelaten over metoo. Dat slaat nergens op.
Iedereen links van het CDA is verantwoording schuldig voor alle woorden en daden van iedereen links van het CDA. Zo rolt men op FOK!. 8-)
pi_174946939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, maar ik kan niet zeggen dat ik altijd eerlijk tegen vrouwen geweest ben in mijn jonge jaren.
Hoe bedoel je dat dan?
I´m back.
  woensdag 8 november 2017 @ 19:30:10 #96
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174946947
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:42 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen... Weesie en consorten zijn op GeenStijl al regelmatig belachelijk gemaakt. Maar goed, stel dat het om Rutger was gegaan, had Joop.nl dan ook zo’n genuanceerd en terughoudend bericht geplaatst? Tenslotte is hij een NPO-collega. Ik denk het niet eigenlijk, ik denk dat men vol op het orgel was gegaan.
Kijk voor de aardigheid eens wat Van Jole en co een aantal maanden geleden over Baudet schreven. En dat was dan nog puur op basis van een door hem geschreven roman, niet eens vanwege een daadwerkelijk uitgevoerde actie.
Dien ten verstande dat het bij de kritiek op Baudet ging op inhoudelijke kritiek gebaseerd op onomstreden auteurschap. Hier gaat het om persoonlijke kritiek op basis van niet te verifiëren uitspraken.
pi_174947045
quote:
5s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe bedoel je dat dan?
Dat je zegt dat je haar leuker vindt dan je eigenlijk deed bijvoorbeeld met een bepaalde doelstelling :P Of is dat dan weer wel toegelaten ?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174947106
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:34 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat je zegt dat je haar leuker vindt dan je eigenlijk deed bijvoorbeeld met een bepaalde doelstelling :P Of is dat dan weer wel toegelaten ?
Ja, luister eens dat soort ervaringen heb ik niet.
Wrs ben ik altijd wel een beetje te intellectueel geweest en ook heel erg ad rem en grappig. Nee, sorry. Kan er niets mee, wat je zegt.
I´m back.
  woensdag 8 november 2017 @ 19:43:55 #99
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174947270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:34 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat je zegt dat je haar leuker vindt dan je eigenlijk deed bijvoorbeeld met een bepaalde doelstelling :P Of is dat dan weer wel toegelaten ?
Dat lijkt me op z'n minst een grijs gebied. Van de ene kant klinkt het als iemand met valse voorwendselen in bed krijgen, en die zouden we in veel andere situaties ook niet accepteren. Van de andere kant maken zulke kleine leugentjes een wezenlijk deel uit van het dagelijkse leven. Bovendien kun je jezelf de vraag stellen of we seks niet veel te serieus nemen als we elkaar over zulke dingen gaan aanklagen.

Vergelijk het met een auto kopen: zo'n verkoper zal het altijd positiever voorstellen dan het is. Ben je dan opgelicht of niet? Lijkt me een moeilijke vraag om objectief en in het algemeen te beantwoorden.
pi_174947272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, luister eens dat soort ervaringen heb ik niet.
Wrs ben ik altijd wel een beetje te intellectueel geweest en ook heel erg ad rem en grappig. Nee, sorry. Kan er niets mee, wat je zegt.
Goed, als jij denkt dat je nog nooit iemand onnodig gekwetst hebt, prima.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 8 november 2017 @ 19:45:29 #101
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174947297
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:26 schreef agter het volgende:
Okay. Het voorval is 10 jaar oud. Twee jaar later heeft zij deze opnames gemaakt.
Ze heeft dus 8 jaar gewacht dit via GS wereldkundig te maken.
Heel bijzonder.

Hopelijk gaat alles goed met haar verwerkingsproces.
Dat vind ik dan minder bijzonder. Ze heeft na een jaar/anderhalf jaar haar vermeende dader geconfronteerd. Dat het dus iets was waarmee ze langere tijd heeft gezeten iig is daarmee wel aangetoond.
Nu dan in deze discussie je eigen dader zien roepen dat hij geen weet heeft van eigen grensoverschrijdend gedrag, het heeft over een keer iemand te lang aankijken terwijl je weet dat hij veel verder is gegaan dan dat (iig die ongewenste tongzoen) kan goed in het verkeerde keelgat schieten.

Dat zij nu naar voren komt omdat haar dader voorop de wagen staat te roepen hoe abject daders wel niet zijn snap ik juist erg goed.
Dat excuus 8 jaar geleden is niets meer waard als hij nu de onschuld uithangt, niet eerlijk is over zijn verleden. Waar dat excuus toendertijd voldoende kon zijn geweest om er geen zaak van te maken, omdat de gevolgen wel erg groot zijn dan bv voor zowel dader als slachtoffer kan ik me heel prima voorstellen dat ze goed boos is dat haar dader in deze discussie geen enkele verantwoordelijkheid nam.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174947299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Goed, als jij denkt dat je nog nooit iemand onnodig gekwetst hebt, prima.
Ja, zat dat ik iemand gekwetst heb, maar dit gaat erover dat je jezelf opdringt bij vrouwen ten einde seksuele gunsten te verkrijgen. Ik kwets mensen aan de lopende band. Ik heb veel Hans Teeuwen momentjes gecreëerd, maar alles in het nette en even goede vrienden.

Je kunt mij typeren in het bereik tussen Seinfeld en Monty Python met behoorlijk wat Hans Teeuwen momenten qua humor irl.
I´m back.
pi_174947327
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat lijkt me op z'n minst een grijs gebied. Van de ene kant klinkt het als iemand met valse voorwendselen in bed krijgen, en die zouden we in veel andere situaties ook niet accepteren. Van de andere kant maken zulke kleine leugentjes een wezenlijk deel uit van het dagelijkse leven. Bovendien kun je jezelf de vraag stellen of we seks niet veel te serieus nemen als we elkaar over zulke dingen gaan aanklagen.
Ik vind ook niet dat je er over moet aanklagen, dat was het hele punt. Maar ik ga mijzelf ook niet heilig verklaren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174947355
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, zat dat ik iemand gekwetst heb, maar dit gaat erover dat je jezelf opdringt bij vrouwen ten einde seksuele gunsten te verkrijgen. Ik kwets mensen aan de lopende band. Ik heb veel Hans Teeuwen momentjes gecreëerd, maar alles in het nette en even goede vrienden.

Je kunt mij typeren in het bereik tussen Seinfeld en Monty Python met behoorlijk wat Hans Teeuwen momenten qua humor irl.
Jij vindt het netjes, net als die baas die even naar zijn werkneemster roept dat ze zo'n lekkere reet heeft #metoo.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174947394
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij vindt het netjes, net als die baas die even naar zijn werkneemster roept dat ze zo'n lekkere reet heeft #metoo.
Waar staat dat, dat jij dat concludeert?
I´m back.
pi_174947466
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
Waar staat dat, dat jij dat concludeert?
Jij zegt altijd in het nette en even goede vrienden. Maar dat is vanuit jouw kant bekeken, niet vanuit de ontvanger.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174947481
Geen woord over JOLO bij DWDD terwijl ze iedere andere #MeToo zaak tot in den treuren uitmelken.

Het linkse deugvolk laat zich weer eens van hun meest hypocriete kant zien.
pi_174947556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij zegt altijd in het nette en even goede vrienden. Maar dat is vanuit jouw kant bekeken, niet vanuit de ontvanger.
Ja, en jij schijnt te denken dat iedereen een moreel gedepriveerd leven leidt, en dat is in het geheel ook niet waar.

Is een quote van Gerard Reve hè: dit alles in het nette en even goede vrienden.
I´m back.
pi_174947648
quote:
15s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, en jij schijnt te denken dat iedereen een moreel gedepriveerd leven leidt, en dat is in het geheel ook niet waar.
Hoe kom je daar nu bij? Ik denk alleen dat iedereen wel eens iets doet of zegt wat die eigenlijk niet had moeten doen. En dan heb ik niet over extreme dingen, maar ook over mensen kwetsen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174947655
Ik voorspel alvast een vroegtijdig en abrupt einde van de #metoo-hype. Het moet allemaal niet te dicht in de buurt komen van de deuggemeenschap, want dat is een smet op hun imago!

Bij elk volgend bericht over een #metoo-zaak zal het onvermijdelijke "ja maar Van Jole, ja maar Kevin Spacey, ja maar Job Gosschalk, ja maar [vul in de naam van een willekeurige andere deuger]..." er direct achteraan volgen. En dus zullen er binnenkort helemaal geen berichten meer volgen.
pi_174947724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:42 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen... Weesie en consorten zijn op GeenStijl al regelmatig belachelijk gemaakt. Maar goed, stel dat het om Rutger was gegaan, had Joop.nl dan ook zo’n genuanceerd en terughoudend bericht geplaatst?
Eh.. Geenstijl is niet terughoudend naar Van Jole toe. Dus Joop zal ws niet terughoudend over Rutger zijn als er wat zou zijn. Deze logica wat door elkaar mixen is een beetje gek. En ik verwacht niet dat GeenStijl hun eigen medewerkers gaat lopen schofferen zoals ik dat bij Joop ook niet verwacht. Jij pist tenslotte ook niet over je collegas heen als alles nog niet geheel bekend is he.
pi_174947760
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij? Ik denk alleen dat iedereen wel eens iets doet of zegt wat die eigenlijk niet had moeten doen. En dan heb ik niet over extreme dingen, maar ook over mensen kwetsen.
Dat is toch heel wat anders dan bij wijze van spreke in je witte onderbroek op een meisje van 23 gaan liggen nadat je haar dronken hebt gevoerd (en je wrs zelf ook niet meer helder bent)?

Ik weet niet hoor. Ja, ik kwets mensen aan de lopende band. Maar dat doe ik niet door enfin wat hier boven staat.
I´m back.
pi_174947781
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:04 schreef hpeopjes het volgende:
Ik voorspel alvast een vroegtijdig en abrupt einde van de #metoo-hype. Het moet allemaal niet te dicht in de buurt komen van de deuggemeenschap, want dat is een smet op hun imago!

Bij elk volgend bericht over een #metoo-zaak zal het onvermijdelijke "ja maar Van Jole, ja maar Kevin Spacey, ja maar Job Gosschalk, ja maar [vul in de naam van een willekeurige andere deuger]..." er direct achteraan volgen. En dus zullen er binnenkort helemaal geen berichten meer volgen.
Yep dat wordt in het NLse taalgebied teruggeschroefd idd.
I´m back.
pi_174947859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is toch heel wat anders dan bij wijze van spreke in je witte onderbroek op een meisje van 23 gaan liggen nadat je haar dronken hebt gevoerd (en je wrs zelf ook niet meer helder bent)?

Ik weet niet hoor. Ja, ik kwets mensen aan de lopende band. Maar dat doe ik niet door enfin wat hier boven staat.
Nee natuurlijk niet, dat is van een heel andere orde.

Maar je bent dus ook niet heilig. In het #metoo gebeuren zie je toch ook wat gevallen langskomen waarvan ik denk, ok dat was niet netjes (zie mijn opmerking over die baas), maar wat heb je zelf op je kerfstok.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 8 november 2017 @ 20:20:26 #115
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174947942
GeenStijl somt de hypocrisie van de Joop-redactie nog eens op: Recap. De redactie van Joop over #metoo (en een statement van de directie van BNNVARA) *O*.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174947947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, dat is van een heel andere orde.

Maar je bent dus ook niet heilig. In het #metoo gebeuren zie je toch ook wat gevallen langskomen waarvan ik denk, ok dat was niet netjes (zie mijn opmerking over die baas), maar wat heb je zelf op je kerfstok.
Niets, want ik ben te vriendelijk voor een Hans Teeuwen, heb af en toe van die momentjes, maar ja hij is wel de baas, want hij durft dat allemaal te zeggen. Ik kan dat niet en durf dat niet altijd, alleen af en toe. En vaak kan ik het dan bezuren, ook al ga ik niet eens full truttle.
I´m back.
pi_174948008
#me2525?
  woensdag 8 november 2017 @ 20:25:49 #118
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948027
BNNVARA ná Jolo-gate:
quote:
Het zijn juist die specifieke omstandigheden die BNNVARA de stellige overtuiging geven dat, als direct betrokkenen menen daartoe over te willen gaan, dit door de daartoe geëigende instanties bekeken zou moeten worden. Dat past in de zorgvuldigheid die in zaken als deze noodzakelijk is.
Joop vóór Jolo-gate:
quote:
Aangifte or it didn’t happen
(...)
Verkracht? Hoezo ben je niet naar de politie gestapt dan? Aangifte or it didn’t happen. En als er geen juridisch feit is, dan moet je je bek houden. Want daar komt het eigenlijk altijd verder op neer. Dat je je bek moet houden.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948037
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen woord over JOLO bij DWDD terwijl ze iedere andere #MeToo zaak tot in den treuren uitmelken.

Het linkse deugvolk laat zich weer eens van hun meest hypocriete kant zien.
Is het wel een item bij RTL LN ?
Of zwijgen de concurrenten ook?
Make my day!
pi_174948051
'Slachtoffers hebben altijd gelijk, behalve als de dader links is'
pi_174948067
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:26 schreef agter het volgende:

[..]

Is het wel een item bij RTL LN ?
Of zwijgen de concurrenten ook?
Geen idee ik kijk dat nooit. Maar ik verwacht van de VARA dat ze uitgebreid aandacht gaan besteden aan de praktijken van Jole de aanrander zoals ze dat ook deden bij de zaak van JBC. Anders maken ze zich echt onsterfelijk belachelijk.
pi_174948210
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:25 schreef 2thmx het volgende:
BNNVARA ná Jolo-gate:

[..]

Joop vóór Jolo-gate:

[..]

Maar ook dit is op Joop geschreven:
quote:
Gijs van Dam moet het op de sociale media nu ontgelden. Met zijn optreden jaagt hij – zo wordt dan gezegd – slachtoffers van seksueel misbruik terug in hun schulp. Zij worden opnieuw gedwongen om te zwijgen. Zij mogen de waarheid niet zeggen op straffe van juridische gevolgen. Dit is gevaarlijke flauwekul. Niemand heeft het recht ernstige beschuldigingen te uiten die een ander maatschappelijk kunnen vernietigen, zonder dat dit voor een rechter staande kan worden gehouden. Wie anders beweert, zet de bijl aan de rechtsstaat.
https://joop.bnnvara.nl/opinies/seksueel-misbruik-aangifte

We kunnen nu met z'n allen GS gaan napraten en doen alsof ze bij Joop inconsequent zijn, maar er is niet zoiets als een eenduidig "Joop"-standpunt. Dit zijn opinies, die op Joop worden gepubliceerd.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:40:40 #123
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948285
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar ook dit is op Joop geschreven:

[..]

https://joop.bnnvara.nl/opinies/seksueel-misbruik-aangifte

We kunnen nu met z'n allen GS gaan napraten en doen alsof ze bij Joop inconsequent zijn, maar er is niet zoiets als een eenduidig "Joop"-standpunt. Dit zijn opinies, die op Joop worden gepubliceerd.
Han van der Horst is geen redactielid van Joop; de column waar ik uit citeerde is wel door een Joop-redacteur geschreven. Van der Horst is juist een van de weinige enigszins redelijke geluiden op Joop (bij elk onderwerp, niet alleen bij #metoo).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948326
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Geen idee ik kijk dat nooit. Maar ik verwacht van de VARA dat ze uitgebreid aandacht gaan besteden aan de praktijken van Jole de aanrander zoals ze dat ook deden bij de zaak van JBC. Anders maken ze zich echt onsterfelijk belachelijk.
Bij de zaak van JBC was er beschuldiging van verkrachting. Hier is dezelfde geest nog niet uit de fles.
pi_174948334
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:40 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Han van der Horst is geen redactielid van Joop; de column waar ik uit citeerde is wel door een Joop-redacteur geschreven. Van der Horst is juist een van de weinige enigszins redelijke geluiden op Joop (bij elk onderwerp, niet alleen bij #metoo).
Nou en. Het zijn allebei opiniestukken. Meningen.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:46:04 #126
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948396
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou en. Het zijn allebei opiniestukken. Meningen.
Allicht. Er wordt evenwel hard gelachen om de hypocrisie van de Joop-redactie en daar behoort Han niet toe.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948406
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bij de zaak van JBC was er beschuldiging van verkrachting. Hier is dezelfde geest nog niet uit de fles.
Het gaat hier ook om verkrachting. Jole de engnek drong met zijn tong bij haar binnen.
pi_174948426
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:46 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Allicht. Er wordt evenwel hard gelachen om de hypocrisie van de Joop-redactie en daar behoort Han niet toe.
De BNNVara directie van je eerste quote is niet de Joop-redactie.
pi_174948433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het gaat hier ook om verkrachting. Jole de engnek drong met zijn tong bij hahar binnen.
Een afgedwongen tongzoen is geen verkrachting.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:48:33 #130
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het gaat hier ook om verkrachting. Jole de engnek drong met zijn tong bij haar binnen.
Dat wordt tegenwoordig door de Hoge Raad niet meer als verkrachting gezien. Hij ging wel op haar liggen trouwens, dat is aanranding en als je eens creatief wil zijn ook vrijheidsberoving (temeer daar hij ook de uitgang van de hotelkamer blokkeerde).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:49:38 #131
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948447
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De BNNVara directie van je eerste quote is niet de Joop-redactie.
Klopt :). De vraag is dus of de Joop-redactie het inhoudelijk met de verklaring van hun werkgever eens is. Dat zou wel een fraaie flip-flop zijn immers.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het gaat hier ook om verkrachting. Jole de engnek drong met zijn tong bij haar binnen.
Onze islamitische houtje-touwtje rechter Spooner heeft helaas ongelijk.

...
De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers of voorwerpen kan verkrachting opleveren. Volgens de Hoge Raad valt tongzoenen niet onder verkrachting.
pi_174948494
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar ook dit is op Joop geschreven:

[quote]1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou en. Het zijn allebei opiniestukken. Meningen.
[/q
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De BNNVara directie van je eerste quote is niet de Joop-redactie.
Zullen we dan eens kijken wat Jole zelf 2 weken geleden geschreven heeft:
quote:
Maar seks is iets waar twee mensen vanuit een gelijkwaardige positie over beslissen. Hier is geen sprake van gelijkwaardigheid. De toekomst van de een ligt in de ander z’n handen. En met dat machtsmiddel probeert hij zijn slachtoffer te dwingen tot seks, of zwijgen, of beide. Het is gedwongen seks en het gaat om de dwang. Die macht moet gebroken worden.

Dat bestrijden van machtsmisbruik is lastig want veel speelt zich af in het verborgene en de bewijsvoering is moeilijk. Het ideale schoonzoon-type kan in de omgang bij iedereen ontzettend sympathiek overkomen maar zich ondertussen schuldig maken aan dit soort praktijken. Zie dan maar eens geloofd te worden als slachtoffer.
https://joop.bnnvara.nl/o(...)-maar-om-intimidatie
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 8 november 2017 @ 20:54:07 #134
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948510
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Onze islamitische houtje-touwtje rechter Spooner heeft helaas ongelijk.

...
De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers of voorwerpen kan verkrachting opleveren. Volgens de Hoge Raad valt tongzoenen niet onder verkrachting.

Werd vroeger wel door de HR als verkrachting gezien. Zo zie je maar, als de simpele zielen van de HR tot een flip-flop in staat zijn, dan de hooggeleerde intelligentsia van de Joop-redactie mogelijk ook.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948519
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:49 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Klopt :). De vraag is dus of de Joop-redactie het inhoudelijk met de verklaring van hun werkgever eens is. Dat zou wel een fraaie flip-flop zijn immers.
Het is journalistieke basisregel dat je als redactie een eigen koers moet kunnen varen, onafhankelijk van je directie.
pi_174948541
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Onze islamitische houtje-touwtje rechter Spooner heeft helaas ongelijk.

...
De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers of voorwerpen kan verkrachting opleveren. Volgens de Hoge Raad valt tongzoenen niet onder verkrachting.

2013

Volgens de Hoge Raad is een gedwongen tongzoen nog steeds strafbaar, maar vanaf heden als aanranding en niet meer als verkrachting. Daarmee komt de maximale strafmaat voor een dergelijke gedraging uit op acht jaar cel in plaats van twaalf jaar.

als ze aangifte doet dan draait van Jole de bak in *O*
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 8 november 2017 @ 20:56:22 #137
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948542
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is journalistieke basisregel dat je als redactie een eigen koers moet kunnen varen, onafhankelijk van je directie.
Allicht, maar hier gaat 't ook om hun hoofdredacteur. Als de Joop-redactie consequent is, dan geloven ze niet hem, maar 't slachtoffer. Ongeacht of ze aangifte doet.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948569
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Onze islamitische houtje-touwtje rechter Spooner heeft helaas ongelijk.


...
De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers of voorwerpen kan verkrachting opleveren. Volgens de Hoge Raad valt tongzoenen niet onder verkrachting.

Bedankt Hans! Is al twee keer medegedeeld.

Desalniettemin is JOLO een smerige aanrander en zal daarom moeten gaan boeten voor zijn wangedrag. Het zou de VARA sieren als ze hem uit zijn functie ontheven gezien de hele toon die de VARA aanslaat in de #MeToo discussie. Ook zou het JOLO sieren als hij zijn excuses aanbied naar al zijn slachtoffers en de lezers/luisteraars van zijn opiniestukken.
pi_174948592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

2013

Volgens de Hoge Raad is een gedwongen tongzoen nog steeds strafbaar, maar vanaf heden als aanranding en niet meer als verkrachting. Daarmee komt de maximale strafmaat voor een dergelijke gedraging uit op acht jaar cel in plaats van twaalf jaar.

als ze aangifte doet dan draait van Jole de bak in *O*
Acht jaar cel zou wel een terechte straf zijn voor JOLO :Y
pi_174948593
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Allicht, maar hier gaat 't ook om hun hoofdredacteur. Als de Joop-redactie consequent is, dan geloven ze niet hem, maar 't slachtoffer. Ongeacht of ze aangifte doet.
Wat is daar consequent aan?
  woensdag 8 november 2017 @ 21:00:41 #141
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948607
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ook zou het JOLO sieren als hij zijn excuses aanbied naar al zijn slachtoffers en de lezers/luisteraars van zijn opiniestukken.
Dit is sowieso waar, ongeacht de verdere context.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:01:29 #142
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948627
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat is daar consequent aan?
Slachtoffers van seksueel geweld liegen niet, dat was een van de kernboodschappen van de Joop-redactie in de afgelopen weken.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948631
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Bedankt Hans! Is al twee keer medegedeeld.

Desalniettemin is JOLO een smerige aanrander en zal daarom moeten gaan boeten voor zijn wangedrag. Het zou de VARA sieren als ze hem uit zijn functie ontheven gezien de hele toon die de VARA aanslaat in de #MeToo discussie. Ook zou het JOLO sieren als hij zijn excuses aanbied naar al zijn slachtoffers en de lezers/luisteraars van zijn opiniestukken.
Lijkt me prima.

Heb je trouwens zelf wat te verbergen dat je hier zo über-opgewonden op reageert?
pi_174948634
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een afgedwongen tongzoen is geen verkrachting.
Ten tijde van het misdrijf wel.
pi_174948638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als ze aangifte doet de rechter van Jole veroordeelt dan draait van Jole de bak in *O*
FTFY

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 21:02:27 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 21:06:58 #146
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174948728
De Joop-redactie heeft alle reacties op het persbericht verwijderd _O-. Er stonden er eerst iets van vijf, de meeste wat kritisch van toon. Nu nul.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2thmx op 08-11-2017 21:16:00 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174948828
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat is daar consequent aan?
Het is een walgelijk hypocriet mannetje. In zijn column op zijn eigen website neemt hij de Nederlandse man de maat door te zeggen dat hij te makkelijk dwang toepast om seks af te dwingen en nog geen 2 weken later blijkt dat hij ondanks een nee zijn tong bij een vrouw naar binnen dwingt en tevens onder dwang op haar is gaan liggen.

In zijn eigen column schrijft hij zijn beklag dat bij ongewenste intimiteiten het voor de vrouw erg moeilijk is om achteraf nog gelooft te worden. Nog geen 2 weken later roept hij dat de vrouw die hem van dergelijke zaken beschuldigd liegt, hoewel de tape iets heel anders vermoed.

Dat maakt hem zo'n huichelachtige man die graag anderen de maat neemt, maar zelf nog erger is. Niet stukjes van redacteuren die hetzelfde schrijven op zijn site. Hoewel lachwekkend, klopt het inderdaad dat ze op eigen titel schrijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174948839
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:06 schreef 2thmx het volgende:
De Joop-redacht heeft alle reacties op het persbericht verwijderd _O-. Er stonden er eerst iets van vijf, de meeste wat kritisch van toon. Nu nul.
Typisch joop.nl is dat. Het is ontzettend moeilijk om reacties geplaatst te krijgen die niet in het straatje van de redactie passen. Een van de dingen die de site voor mij erg grappig maken :), maar welbeschouwd is het voor een opinieplatform natuurlijk behoorlijk triest.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:15:26 #149
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174948871
Als je een chickie mee vraagt naar je hotelkamer dan weet ze toch ook wel waar je op uit bent?
pi_174948879
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:06 schreef 2thmx het volgende:
De Joop-redacht heeft alle reacties op het persbericht verwijderd _O-. Er stonden er eerst iets van vijf, de meeste wat kritisch van toon. Nu nul.
Wat een slappe reactie van de BNNVARA directie. Dit gaat ze veel leden kosten.
pi_174948897
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:15 schreef YazooW het volgende:
Als je een chickie mee vraagt naar je hotelkamer dan weet ze toch ook wel waar je op uit bent?
En als ze nee zegt, maar jij verspert haar de weg? Is het dan nog steeds ok volgens jou?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 8 november 2017 @ 21:20:51 #152
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174948970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En als ze nee zegt, maar jij verspert haar de weg? Is het dan nog steeds ok volgens jou?
De realiteit is dat vrouwen niet met respect behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden
pi_174948982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En als ze nee zegt, maar jij verspert haar de weg? Is het dan nog steeds ok volgens jou?
De weg versperren zou je kunnen beschouwen als een gijzelingsactie. (of poging tot)

282
Hij die opzettelijk iemand wederrechtelijk van de vrijheid berooft of beroofd houdt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie (¤82.000).

[ Bericht 7% gewijzigd door StaceySinger op 08-11-2017 21:35:20 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174949061
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:20 schreef YazooW het volgende:

[..]

De realiteit is dat vrouwen niet met respect behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden
Wat? :')
  woensdag 8 november 2017 @ 21:26:16 #155
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174949077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:20 schreef YazooW het volgende:

[..]

De realiteit is dat vrouwen niet met respect behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden
:'). Keywords: "door hun sekspartner". Dat was Jolo niet, hoe graag de linksdraaiende geilneef 't kennelijk ook gewild had.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:31:17 #156
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174949153
Nee, maar even serieus. Wat had ze dan verwacht dat er zou gaan gebeuren in die hotelkamer? Tuurlijk snap ik ook wel dat nee gewoon nee is. Bovenstaande reacties was voor de grap een quote van de Baudetraket.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:32:47 #157
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174949181
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:31 schreef YazooW het volgende:
Wat had ze dan verwacht dat er zou gaan gebeuren in die hotelkamer?
Jolo zei dat'ie haar een nieuwe Suske & Wiske zou laten zien.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174949253
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:32 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Jolo zei dat'ie haar een nieuwe Suske & Wiske zou laten zien.
"Ja helaas bestaat Willy Vandersteen niet meer maar hier is die van mij!"
  woensdag 8 november 2017 @ 21:40:36 #159
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_174949337
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:06 schreef 2thmx het volgende:
De Joop-redactie heeft alle reacties op het persbericht verwijderd _O-. Er stonden er eerst iets van vijf, de meeste wat kritisch van toon. Nu nul.
Voorvechters van het vrije woord!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_174949359
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:32 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Jolo zei dat'ie haar een nieuwe Suske & Wiske zou laten zien.
Als je dit namens RealTrollandDump had getweet dan was dit nu publiekelijk verweer.
pi_174949381
dan hebben we nog de Actie van van Jole in z'n onderbroek

Dat valt onder Schennis van de eerbaarheid (239)
Schennis van de eerbaarheid is een zedendelict; bij veroordeling zal de verdachte voor de rest van zijn leven als zedendelinquent worden aangemerkt.
(gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de 2e categorie)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 8 november 2017 @ 21:43:56 #162
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_174949383
Vrouwen dwingen om seksuele handelingen uit te voeren lijkt wel steeds gewoner te worden zo, heb ik het dan al die jaren fout gedaan...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  woensdag 8 november 2017 @ 21:46:00 #163
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174949415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:36 schreef ReplaR het volgende:

[..]

"Ja helaas bestaat Willy Vandersteen niet meer maar hier is die van mij!"
:').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174949436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:43 schreef StaceySinger het volgende:
dan hebben we nog de Actie van van Jole in z'n onderbroek

Dat valt onder Schennis van de eerbaarheid (239)
Schennis van de eerbaarheid is een zedendelict; bij veroordeling zal de verdachte voor de rest van zijn leven als zedendelinquent worden aangemerkt.
(gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de 2e categorie)
ik geloof niet dat het verboden is om in je onderbroek op de hotelkamer te staan :')

er moet meer achterweg komen, anders is dit detail echt geen punt.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:49:36 #165
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174949461
annefleurdd twitterde op woensdag 08-11-2017 om 20:01:37 En verder geef ik geen commentaar. reageer retweet
Zelfs Anne-Fleur, die normaliter qua aandachtsgeilheid zelfs Peter R. de Vries en Gerad Spong tezamen aftroeft, wil alleen verwijzen naar het BNNVARA-persbericht. Verder geeft ze geen commentaar :')!
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174949462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik geloof niet dat het verboden is om in je onderbroek op de hotelkamer te staan :')

er moet meer achterweg komen, anders is dit detail echt geen punt.
wel als er iemand bij is die er niet van gediend is en de hotelkamer niet uit mag .

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 08-11-2017 22:10:44 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174949496
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:25 schreef 2thmx het volgende:
BNNVARA ná Jolo-gate:

[..]

Joop vóór Jolo-gate:

[..]

Hypocrite is as hypocrite does.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174949498
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef 2thmx het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 08-11-2017 om 20:01:37 En verder geef ik geen commentaar. reageer retweet
Zelfs Anne-Fleur, die normaliter qua aandachtsgeilheid zelfs Peter R. de Vries en Gerad Spong tezamen aftroeft, wil alleen verwijzen naar het BNNVARA-persbericht. Verder geeft ze geen commentaar :')!
Als het Baudet was geweest was ze wel wat actiever denk ik.
pi_174949552
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wel als er iemand bij is die er niet van gediend is en de hotel kamer niet uit mag .
dan mag je daarbij ineens niet meer in je onderbroek staan?

Begrijp me niet verkeerd, dat in de kamer houden keur ik af maar de meesten hier hebben volgens mij echt geen kul gegeten van de wet en rechtspraak
  woensdag 8 november 2017 @ 21:53:36 #170
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174949557
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef 2thmx het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 08-11-2017 om 20:01:37 En verder geef ik geen commentaar. reageer retweet
Zelfs Anne-Fleur, die normaliter qua aandachtsgeilheid zelfs Peter R. de Vries en Gerad Spong tezamen aftroeft, wil alleen verwijzen naar het BNNVARA-persbericht. Verder geeft ze geen commentaar :')!
Ik kan hier intens van genieten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174949571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik geloof niet dat het verboden is om in je onderbroek op de hotelkamer te staan :')

er moet meer achterweg komen, anders is dit detail echt geen punt.
Eerst een aangifte.
Make my day!
pi_174949695
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef 2thmx het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 08-11-2017 om 20:01:37 En verder geef ik geen commentaar. reageer retweet
Zelfs Anne-Fleur, die normaliter qua aandachtsgeilheid zelfs Peter R. de Vries en Gerad Spong tezamen aftroeft, wil alleen verwijzen naar het BNNVARA-persbericht. Verder geeft ze geen commentaar :')!
En dit durft zichzelf dan 'feminist' te noemen :')

"If you sexist me, I will feminist you."
  woensdag 8 november 2017 @ 22:02:55 #173
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174949831
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:53 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik kan hier intens van genieten.
Het is om te janken zo mooi, dit.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174949862
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:25 schreef 2thmx het volgende:
BNNVARA ná Jolo-gate:

[..]

Joop vóór Jolo-gate:

[..]

Je kan bij sexueel geweld natuurlijk prima luisteren naar het vermeende slachtoffer en deze bijstaan en tegelijkertijd niet een heksenjacht op de vermeende dader beginnen. Sterker nog, dat lijkt me de gewenste manier om ermee om te gaan.
pi_174949962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is een walgelijk hypocriet mannetje. In zijn column op zijn eigen website neemt hij de Nederlandse man de maat door te zeggen dat hij te makkelijk dwang toepast om seks af te dwingen en nog geen 2 weken later blijkt dat hij ondanks een nee zijn tong bij een vrouw naar binnen dwingt en tevens onder dwang op haar is gaan liggen.

In zijn eigen column schrijft hij zijn beklag dat bij ongewenste intimiteiten het voor de vrouw erg moeilijk is om achteraf nog gelooft te worden. Nog geen 2 weken later roept hij dat de vrouw die hem van dergelijke zaken beschuldigd liegt, hoewel de tape iets heel anders vermoed.

Dat maakt hem zo'n huichelachtige man die graag anderen de maat neemt, maar zelf nog erger is. Niet stukjes van redacteuren die hetzelfde schrijven op zijn site. Hoewel lachwekkend, klopt het inderdaad dat ze op eigen titel schrijven.
De hypocrisie viert inderdaad hoogtij..
pi_174949998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En dit durft zichzelf dan 'feminist' te noemen :')

"If you sexist me, I will feminist you."
Hoe zouden AFD en haar medestanders (en ook bepaalde users hier op FOK!) reageren als het om Wierd Duk of Arnold Karskens zou gaan die verdacht wordt van besproken feiten?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_174950033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

En dit durft zichzelf dan 'feminist' te noemen :')

"If you sexist me, I will feminist you."
Als het om Baudet/Weesie/Wilders/etc. zou gaan dan zou ze nu moord en brand schreeuwen..
  woensdag 8 november 2017 @ 22:13:04 #178
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174950095
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef 2thmx het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 08-11-2017 om 20:01:37 En verder geef ik geen commentaar. reageer retweet
Zelfs Anne-Fleur, die normaliter qua aandachtsgeilheid zelfs Peter R. de Vries en Gerad Spong tezamen aftroeft, wil alleen verwijzen naar het BNNVARA-persbericht. Verder geeft ze geen commentaar :')!
pi_174950131
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als het om Baudet/Weesie/Wilders/etc. zou gaan dan zou ze nu moord en brand schreeuwen..
Dat sowieso. Het is heerlijk hypocriet.
pi_174950226
holy moly wat een hypocrisie op joop.nl

ook 0 reacties op hun reactie op de van Jole schandaal, alle comments worden tegen gehouden natuurlijk. De censuur viert hoogtij op die site. Een site, dat gesubsidieerd wordt met belastinggeld....ongelofelijk.
pi_174950248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:18 schreef Homey het volgende:
holy moly wat een hypocrisie op joop.nl

ook 0 reacties op hun reactie op de van Jole schandaal, alle comments worden tegen gehouden natuurlijk. De censuur viert hoogtij op die site. Een site, dat gesubsidieerd wordt met belastinggeld....ongelofelijk.
Zitten aardig wat criticasters op Joop, die houden ze wel tegen, denk ik.
I´m back.
pi_174950251
Wat een enorme hypocriete kankergezwel is dat Joop ook :D de tering
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174950262
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:09 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Hoe zouden AFD en haar medestanders (en ook bepaalde users hier op FOK!) reageren als het om Wierd Duk of Arnold Karskens zou gaan die verdacht wordt van besproken feiten?
Bij iedereen is het verwerpelijk als ze dergelijke dingen gedaan hebben. Als het een politicus zou zijn waar ik anders op zou stemmen, dan zou dat de laatste keer geweest zijn.

Maar bij figuren als Jole, die de mond vol hebben van de Nederlandse man die misbruik maken van zijn machtspositie en met dwang seks afdwingen, dan is het ook nog eens walgelijk hypocriet.

....en dat Jole zo door de mand valt is bovendien vermakelijk, wat los staat van het leed van deze vrouw.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174950280
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:18 schreef Homey het volgende:
holy moly wat een hypocrisie op joop.nl

ook 0 reacties op hun reactie op de van Jole schandaal, alle comments worden tegen gehouden natuurlijk. De censuur viert hoogtij op die site. Een site, dat gesubsidieerd wordt met belastinggeld....ongelofelijk.
Nou het grappige is dus dat er eerst wel reacties stonden, maar die hebben ze weer verwijderd.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174950323
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef 2thmx het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 08-11-2017 om 20:01:37 En verder geef ik geen commentaar. reageer retweet
Zelfs Anne-Fleur, die normaliter qua aandachtsgeilheid zelfs Peter R. de Vries en Gerad Spong tezamen aftroeft, wil alleen verwijzen naar het BNNVARA-persbericht. Verder geeft ze geen commentaar :')!
Meideke weet ook wel dat Van Jole ook achter haar aan zat, denk ik.
I´m back.
  woensdag 8 november 2017 @ 22:25:46 #186
104871 remlof
Europees federalist
pi_174950426
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
pi_174950428
Hypocriet, allemaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174950457
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef remlof het volgende:
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
Ah, we mogen nergens kritiek over hebben en nergens een mening over vormen?
I´m back.
pi_174950479
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef remlof het volgende:
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
I see what you did here, Remloffie.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174950537
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef remlof het volgende:
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
Haha links mad fokkertje gespot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174950582
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef remlof het volgende:
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
PVVer en vrouwenhater gespot :')
pi_174950725
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:20 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nou het grappige is dus dat er eerst wel reacties stonden, maar die hebben ze weer verwijderd.

[ afbeelding ]
Heerlijk dit. Zelfs de steunbetuigende reactie van ‘Cliff Clavin’ (die het vrijwel altijd met de redactie en Francisco eens is) hebben ze verwijderd :)
pi_174951043
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef remlof het volgende:
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
Haha viesmad dat de alt-left voorman van zijn voetstuk is gevallen.
  woensdag 8 november 2017 @ 23:05:18 #194
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174951397
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef remlof het volgende:
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
Kom op remlof, dit is gewoon hilarisch. Dit is niet zomaar alsof een CDA'er wordt betrapt op vreemdgaan of een SP'er op belastingontduiking, maar alsof een SGP'er naar de dokter moet omdat z'n penis in 't achterste van een man vastzit of dat na lang genealogisch onderzoek blijkt dat Kuzu eigenlijk Armeens is. Het is zó mooi, zó mooi _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174951900
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:20 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nou het grappige is dus dat er eerst wel reacties stonden, maar die hebben ze weer verwijderd.

[ afbeelding ]
Wat een site is het toch.... :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 8 november 2017 @ 23:27:55 #196
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174951923
BNNVARA houdt bewust een rape culture in stand. Triest.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174951965
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:49 schreef 2thmx het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 08-11-2017 om 20:01:37 En verder geef ik geen commentaar. reageer retweet
Zelfs Anne-Fleur, die normaliter qua aandachtsgeilheid zelfs Peter R. de Vries en Gerad Spong tezamen aftroeft, wil alleen verwijzen naar het BNNVARA-persbericht. Verder geeft ze geen commentaar :')!
Ik had niet anders verwacht, die twee hebben volgens mij een innige band samen.
Reken maar dat Jolo zich heeft staan aftrekken op de gewelddadige acties van de linkse activistenclub tijdens de G20.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_174952025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:27 schreef Morendo het volgende:
BNNVARA houdt bewust een rape culture in stand. Triest.
Exact. Verschrikkelijk.
pi_174952035
Op tv wordt dit onderwerp ineens ontweken volgens mij. Heb er nog niets over gehoord vandaag.
pi_174952055
Karma is een bitch. Prachtig dit. _O_
pi_174952193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:34 schreef RobbieRonald het volgende:
Op tv wordt dit onderwerp ineens ontweken volgens mij. Heb er nog niets over gehoord vandaag.
Kwam even voorbij bij RTL Boulevard.
pi_174952467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:44 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Kwam even voorbij bij RTL Boulevard.
Oké, maar daar kijk ik sowieso nooit naar om de actualiteiten te volgen :P

Vooral de programma's waar het de afgelopen dagen alleen maar ging over de #metoo hype en waarin iedere reactie op een reactie werd uitgelicht kozen ineens liever voor andere onderwerpen.
  donderdag 9 november 2017 @ 00:03:21 #203
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174952515
Al die opiniejosti's die vreten uit de krietiese BNNVARA-ruif houden hun waffel wel. Die willen hun baantje niet kwijt raken.

Eigenlijk precies hetzelfde als met Harvey Weinstein voordat hij ontmaskerd werd. Met als enige verschil dat de ontmaskering van Van Jole niemand wat lijkt te doen. Hij is zijn baantje niet kwijt. Hij is zijn vriendjes en vriendinnetjes niet kwijt. De bevriende pers heeft geen zin in dit verhaal.

Hilversum is erger nog dan Hollywood.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 9 november 2017 @ 00:40:51 #204
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_174952892
Binnenkort heeft elke Nederlandse man een eigen topic op Fok
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_174953134
Iemand een samenvatting van DWDD, Pauw, Nieuwsuur en de NOS hoe de praktijken van deze smeerlap besproken werden?
pi_174953143
Tijd voor een Twitter poll:

ddeaconblues twitterde op woensdag 08-11-2017 om 22:57:11 De VARA-programma's #DWDD en #Pauw hebben veel aandacht besteed aan #MeToo, maar zwijgen nu als het graf over VARA-… https://t.co/AY1mQFRHUm reageer retweet
pi_174953158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Iemand een samenvatting van DWDD, Pauw, Nieuwsuur en de NOS hoe de praktijken van deze smeerlap besproken werden?
pi_174953182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tijd voor een Twitter poll:

ddeaconblues twitterde op woensdag 08-11-2017 om 22:57:11 De VARA-programma's #DWDD en #Pauw hebben veel aandacht besteed aan #MeToo, maar zwijgen nu als het graf over VARA-… https://t.co/AY1mQFRHUm reageer retweet
Tja, het heet niet voor niks de linkse/progressieve kerk: Ze achten zichzelf moreelsuperieur aan het plebs maar hun eigen aan koorknaapjes friemelende priesters verdedigen ze tot het uiterste.
pi_174953212
If you're going to goodmannnnn Francisco
Be sure to packkk some pepperspray in your bagggg
pi_174953230
If you're going to goodmannnnn Francisco
Be carefull you mind end up tied down on your back.
pi_174953265
Francisco van Jole is een sexual predator in schaapskleren.

De journalist praatte verkrachting goed en deed vrouwonvriendelijke uitspraken, maar houdt nog steeds zijn baan op het VARAblog JOOP.

"Vraag het ook maar eens aan een verkrachter. Even los van al het tegengestribbel en uiterlijk verzet: vrouwen reageren ontzettend op zulke nietsontziende mannelijkheid. In veel gevallen komen ze ook gewoon klaar (…)"
https://joop.bnnvara.nl/o(...)ers-in-schaapskleren
pi_174953379
Braindead-rant in de Jolo-reeks _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174953471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:40 schreef Parafernalia het volgende:
Binnenkort heeft elke Nederlandse man een eigen topic op Fok
En iedereen die ooit naar een vrouw gefloten heeft hier is binnenkort een verkrachter. Zoveel is iig zeker.

Braindead en Arthur Spooner zullen binnenkort de Jostiband wel over zich heenkrijgen.
  donderdag 9 november 2017 @ 04:56:36 #214
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_174953524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tijd voor een Twitter poll:

ddeaconblues twitterde op woensdag 08-11-2017 om 22:57:11 De VARA-programma's #DWDD en #Pauw hebben veel aandacht besteed aan #MeToo, maar zwijgen nu als het graf over VARA-… https://t.co/AY1mQFRHUm reageer retweet
denk je dat ze nu over iedereen een avondvullend programma gaan maken?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_174953564
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 04:56 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

denk je dat ze nu over iedereen een avondvullend programma gaan maken?
Dat niet, maar het is op zijn minst opvallend dat juist de programma’s die #MeToo wekenlang tot de laatste druppel uitgemolken hebben hun interesse in het onderwerp plotseling lijken te verliezen... juist op het moment dat een VARA-collega over de schreef is gegaan :)
pi_174953611
FRANCISCO VAN JOLE, EDITOR-IN-CHIEF OF ANTI-GAMERGATE NEWS SITE APOLOGIZES FOR RAPE
https://www.oneangrygamer(...)43762/#disqus_thread
pi_174953771
We hadden al het goede soort populisme en het slechte soort. Het goede soort nationalisme (EU en Oekraïne) en het slechte soort (het VK :o ). Het goede soort fascisme, racisme, protectionisme enz enz enz en nu hebben we dus ook het goede soort aanrandingen en het slechte soort.
pi_174953891
Ik ben er achter gekomen dat er best wel veel bruikbare artikelen en pics op Joop.nl (kent iemand deze site :?) staan om deze smeerlap aan te pakken.

Seksueel geweld tegen vrouwen ‘doodnormaal’

https://joop.bnnvara.nl/n(...)-vrouwen-doodnormaal
pi_174953899
Ah, de gamergatenerdjes komen ook weer uit hun hol zie ik?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174953933
Toch wel jammer dat we Thijsje van Nieuwkerk niet met zijn meest deugende smoelwerk konden bewonderen aangaande dit onderwerp.

pi_174953955
Is er dan niemand die zich afvraagt hoe het kan dat dat gesprek is opgenomen? Er draait niet toevallig een opname mee, zoiets gaat met opzet. Het lijkt wel alsof van Jole er ingeluisd is.
pi_174953960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er dan niemand die zich afvraagt hoe het kan dat dat gesprek is opgenomen? Er draait niet toevallig een opname mee, zoiets gaat met opzet. Het lijkt wel alsof van Jole er ingeluisd is.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze wat bewijsmateriaal wilde hebben voor het geval zij toch ooit nog aangifte wilde doen en hij zou ontkennen, bijvoorbeeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174953971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er dan niemand die zich afvraagt hoe het kan dat dat gesprek is opgenomen? Er draait niet toevallig een opname mee, zoiets gaat met opzet. Het lijkt wel alsof van Jole er ingeluisd is.
Zoals de goeroe van feministisch Nederland, Francisco van Jole, zou zeggen: waarom probeer je het slachtoffer van een verkrachting te diskwalificeren? :{
pi_174953988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 06:25 schreef Braindead2000 het volgende:
We hadden al het goede soort populisme en het slechte soort. Het goede soort nationalisme (EU en Oekraïne) en het slechte soort (het VK :o ). Het goede soort fascisme, racisme, protectionisme enz enz enz en nu hebben we dus ook het goede soort aanrandingen en het slechte soort.
Scherp.
pi_174954004
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat er best wel veel bruikbare artikelen en pics op Joop.nl (kent iemand deze site :?) staan om deze smeerlap aan te pakken.

Seksueel geweld tegen vrouwen ‘doodnormaal’
[ afbeelding ]
https://joop.bnnvara.nl/n(...)-vrouwen-doodnormaal
Plak Van Jole z'n lelijke muil erop. En je bent klaarrrr!
pi_174954026
Braindead2000 maakt zich op zich wel terecht druk om de reactie van de mensen die normaal niet uitgesproken raken over dit onderwerp. Dat hij zelf nog veel smeriger en hypocrieter gedrag vertoont en de ellende van deze vrouw gebruikt voor zn eigen perverse mening is echt bizar treurig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174954027
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou me kunnen voorstellen dat ze wat bewijsmateriaal wilde hebben voor het geval zij toch ooit nog aangifte wilde doen en hij zou ontkennen, bijvoorbeeld.
Zou kunnen, maar het zou me niks verbazen als dit een vooropgezet plannetje is.
pi_174954041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Plak Van Jole z'n lelijke muil erop. En je bent klaarrrr!
Heeft geen zin. Zelfs een haatzaaiende populistische aanrander als Van Jole wordt tot het uiterste verdedigd want niets aan een progressief is negatief, somber of duister. Hij is pure liefde, goedheid, genade en trouw. Het feit dat de progressief goed is, is de hoop voor de mensheid. :Y
pi_174954044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er dan niemand die zich afvraagt hoe het kan dat dat gesprek is opgenomen? Er draait niet toevallig een opname mee, zoiets gaat met opzet. Het lijkt wel alsof van Jole er ingeluisd is.
Laten we vooral het slachtoffer aanvallen idd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174954054
In de krant heb ik hier nog niets over gelezen?
U MAD?
pi_174954060
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het zou me niks verbazen als dit een vooropgezet plannetje is.
Dit soort opmerkingen was nu juist een van die punten waar de Joop kliek met van Jole voorop tegen ageerde.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174954071
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Laten we vooral het slachtoffer aanvallen idd.
Deze reactie was te verwachten.
pi_174954089
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Deze reactie was te verwachten.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen was nu juist een van die punten waar de Joop kliek met van Jole voorop tegen ageerde.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174954117
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

Maar nu willen ze wel ineens relativeren of het slachtoffer aanvallen. Heel vreemd. :?
pi_174954121
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen was nu juist een van die punten waar de Joop kliek met van Jole voorop tegen ageerde.
Nee dat is niet waar. Dat beweren GS en consorten wel, maar als je deze reeks terugleest zie je dat er op Joop allerlei meningen over zijn geschreven. Er is op Joop ook door diverse mensen geschreven dat je aangifte moet doen, en niet in eerste instantie de media moet opzoeken als zoiets gebeurt.

Dat van Jole nu iets heeft gedaan wat niet netjes is en wat niet strookt met zijn uitlatingen uit het verleden geloof ik best, maar ik denk dat de vraag best gesteld mag worden hoe het kan dat deze geluidsopname er is en dat ie uitgerekend bij GS belandt.

Deze mevrouw heeft zich kennelijk gedragen alsof ze van Jole een toffe peer vindt. Ze heeft immers tijd met hem doorgebracht in de kroeg en is zelfs met hem naar zijn hotelkamer meegegaan. Hoe kan het dan dat zo iemand een geluidsopname maakt van dit gesprek, en dat die geluidsopname dan 'toevallig' ook nog eens bij de aartsvijanden van van Jole belandt. Van Jole zal best te ver zijn gegaan, maar dat er opnames zijn en dat die dan bij GS belanden, daar zet ik wel mijn vraagtekens bij. En laten we wel wezen: een ongewenste tongzoen is heel naar, maar hoe vaak gebeurt dat in de Nederlandse kroegen? Het is niet goed te praten hoor, maar deze mevrouw is niet verkracht.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 08:14:37 ]
pi_174954128
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Dat beweren GS en consorten wel, maar als je deze reeks terugleest zie je dat er op Joop allerlei meningen over zijn geschreven. Dat van Jole nu iets heeft gedaan wat niet netjes is en wat nietbstrookt met zijn uitlatingen uit het verleden geloof ik best, maar ik denk dat de vraag best gesteld mag worden hoe het kan dat deze geluidsopname er is en dat ie uitgerekend bij GS belandt.

Deze mevrouw heeft zich kennelijk gedragen alsof ze van Jole een toffe peer vindt. Ze heeft immers tijd met hem doorgebracht in de kroeg en zelfs met hem naar zijn hotelkamer meegegaan. Hoe kan het dan dat zo iemand een geluidsopname maakt van dit gesprek, en dat die geluidsopname dan 'toevallig' ook nog eens bij de aartsvijanden van van Jole belandt. Van Jole zal best te ver zijn gegaan, maar dat er opnames zijn en dat die dan bij GS belanden, daar zet ik wel mijn vraagtekens bij.
Het is een complot!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174954135
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Dat beweren GS en consorten wel, maar als je deze reeks terugleest zie je dat er op Joop allerlei meningen over zijn geschreven. Dat van Jole nu iets heeft gedaan wat niet netjes is en wat nietbstrookt met zijn uitlatingen uit het verleden geloof ik best, maar ik denk dat de vraag best gesteld mag worden hoe het kan dat deze geluidsopname er is en dat ie uitgerekend bij GS belandt.

Deze mevrouw heeft zich kennelijk gedragen alsof ze van Jole een toffe peer vindt. Ze heeft immers tijd met hem doorgebracht in de kroeg en zelfs met hem naar zijn hotelkamer meegegaan. Hoe kan het dan dat zo iemand een geluidsopname maakt van dit gesprek, en dat die geluidsopname dan 'toevallig' ook nog eens bij de aartsvijanden van van Jole belandt. Van Jole zal best te ver zijn gegaan, maar dat er opnames zijn en dat die dan bij GS belanden, daar zet ik wel mijn vraagtekens bij.
pi_174954145
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:03 schreef Morendo het volgende:
Al die opiniejosti's die vreten uit de krietiese BNNVARA-ruif houden hun waffel wel. Die willen hun baantje niet kwijt raken.

Eigenlijk precies hetzelfde als met Harvey Weinstein voordat hij ontmaskerd werd. Met als enige verschil dat de ontmaskering van Van Jole niemand wat lijkt te doen. Hij is zijn baantje niet kwijt. Hij is zijn vriendjes en vriendinnetjes niet kwijt. De bevriende pers heeft geen zin in dit verhaal.

Hilversum is erger nog dan Hollywood.
Harvey Weinstein heeft zijn positie gebruikt om langdurig mensen te misbruiken en seksueel te intimideren. Van Jole is, voor zover bekend, één keer, volledig buiten zijn werk om, seksueel intimiderend geweest.

Voor BNNVARA zou het misschien slim zijn om hem te lozen, dat zou ze het aanzien van morele verhevenheid geven. Dat zou echter puur voor hun imago zijn en niet omdat het nou zo redelijk is.

Gebrek aan berichtgeving is natuurlijk wel twijfelachtig. Daar moet echter wel bij gezegd worden dat het slachtoffer anoniem is. Uitgebreide berichtgeving zou dus al snel vervallen in vooral hem zijn verhaal laten doen. Of dat nou zoveel beter is...
pi_174954177
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Dat beweren GS en consorten wel, maar als je deze reeks terugleest zie je dat er op Joop allerlei meningen over zijn geschreven. Er is op Joop ook door diverse mensen geschreven dat je aangifte moet doen, en niet in eerste instantie de media moet opzoeken als zoiets gebeurt.

Dat van Jole nu iets heeft gedaan wat niet netjes is en wat nietbstrookt met zijn uitlatingen uit het verleden geloof ik best, maar ik denk dat de vraag best gesteld mag worden hoe het kan dat deze geluidsopname er is en dat ie uitgerekend bij GS belandt.

Deze mevrouw heeft zich kennelijk gedragen alsof ze van Jole een toffe peer vindt. Ze heeft immers tijd met hem doorgebracht in de kroeg en zelfs met hem naar zijn hotelkamer meegegaan. Hoe kan het dan dat zo iemand een geluidsopname maakt van dit gesprek, en dat die geluidsopname dan 'toevallig' ook nog eens bij de aartsvijanden van van Jole belandt. Van Jole zal best te ver zijn gegaan, maar dat er opnames zijn en dat die dan bij GS belanden, daar zet ik wel mijn vraagtekens bij. En laten we wel wezen: een ongewenste tongzoen is heel naar, maar hoe vaak gebeurt dat in de Nederlandse kroegen? Het is niet goed te praten hoor, maar deze mevrouw is niet verkracht.
Kom op zeg, je draait door :D.

En toch praat je het wel goed, ondanks toevoeging, heel smerig. Ook al gaat een vrouw met hem naar zijn hotelkamer, ze kan zich altijd nog bedenken.

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 09-11-2017 10:11:13 ]
pi_174954328
Heeft die van Jole ook nu.nl in zijn zak ofzo ? :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174954386
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Dat beweren GS en consorten wel, maar als je deze reeks terugleest zie je dat er op Joop allerlei meningen over zijn geschreven. Er is op Joop ook door diverse mensen geschreven dat je aangifte moet doen, en niet in eerste instantie de media moet opzoeken als zoiets gebeurt.

Dat van Jole nu iets heeft gedaan wat niet netjes is en wat niet strookt met zijn uitlatingen uit het verleden geloof ik best, maar ik denk dat de vraag best gesteld mag worden hoe het kan dat deze geluidsopname er is en dat ie uitgerekend bij GS belandt.

Deze mevrouw heeft zich kennelijk gedragen alsof ze van Jole een toffe peer vindt. Ze heeft immers tijd met hem doorgebracht in de kroeg en is zelfs met hem naar zijn hotelkamer meegegaan. Hoe kan het dan dat zo iemand een geluidsopname maakt van dit gesprek, en dat die geluidsopname dan 'toevallig' ook nog eens bij de aartsvijanden van van Jole belandt. Van Jole zal best te ver zijn gegaan, maar dat er opnames zijn en dat die dan bij GS belanden, daar zet ik wel mijn vraagtekens bij. En laten we wel wezen: een ongewenste tongzoen is heel naar, maar hoe vaak gebeurt dat in de Nederlandse kroegen? Het is niet goed te praten hoor, maar deze mevrouw is niet verkracht.
Sorry hoor. Maar daar waar Joop nu juist kwam dat we ons vooral om de slachtoffers moesten bekommeren en niet om de daders, doe je nu bij van Jole het compleet tegenovergestelde. Nog erger, jij gaat gelijk uit van een misdadig complot.

Mbt je laatste zin, dit komt van jou uit het JBC topic deeltje 8 ( woensdag 1 november 2017 @ 08:32:56 ):
quote:
De een is vatbaarder voor druk en manipulatie dan de ander. Als daar misbruik van wordt gemaakt kun je niet zomaar zeggen dat het slachtoffer een keus had. Het is het vaak willens en wetens gebruik maken van een zwakte van de ander om die iets te laten doen wat die ander eigenlijk niet wil. En voor dat soort gebruik maken van zwaktes bestaat een woord: dat heet misbruik.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 08:43:46 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:27 schreef ReplaR het volgende:
'Slachtoffers hebben altijd gelijk, behalve als de dader links is'
Conversely kunnen we ook zeggen

"Daders hebben altijd een poot om op te staan, behalve als de dader links is, dan verdient ie het om afgemaakt te worden"

Dit is omgezet in een ontzettend enge hetze tegen 'links'. Ik ben niet links, ik geloof ook niet in de manier van werken van GeenStijl. Platforms als JOOP, GeenStijl, etc., ze doen allemaal aan selectieve verontwaardiging als het ze uitkomt.

Als een serieus probleem als vrouwenaanranding verzandt in een hetze tussen 'rechts' en 'links' weet je dat er iets goed mis is in onze samenleving. En dit topic maakt dat wel heel pijnlijk duidelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954447
Tja, het blijft wel frappant dat de opname opduikt bij Geenstijl.

Waarom juist daar?

Omdat de MSM etc geen interesse toonde of zo?

Ben wel benieuwd naar het verhaal achter die keuze.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 08:45:55 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954464
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:25 schreef remlof het volgende:
Wat een enorme hypocriete heksenjacht is dit.

Laat die meid lekker aangifte doen en de rechter laten oordelen ipv een stel sneue FOK!kers die het allemaal zeker lijken te weten in dit topic.
Dit zijn dezelfde FOK!kers als die van Dam helemaal verdedigden waarschijnlijk omdat er 'geen bewijs' was.

Dit is gewoon een soortgelijke situatie, er zal vast een kern van waarheid in zitten, de situatie zal vast iets verergerd zijn in het meisje d'r hoofd omdat dat meisje er meer over na gaan denken is...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954475
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als een serieus probleem als vrouwenaanranding verzandt in een hetze tussen 'rechts' en 'links' weet je dat er iets goed mis is in onze samenleving.
dit idd
pi_174954496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:46 schreef de_boswachter het volgende:
In de krant heb ik hier nog niets over gelezen?
Ik had nog nooit van Francisco van Jole gehoord.
SOONY
pi_174954516
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik had nog nooit van Francisco van Jole gehoord.
Ik hoor hem weleens op de radio, maar ik denk dat veruit de meeste mensen in Nederland deze man niet kennen.
Radio Espantoso
pi_174954518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:44 schreef Montagui het volgende:
Tja, het blijft wel frappant dat de opname opduikt bij Geenstijl.

Waarom juist daar?

Omdat de MSM etc geen interesse toonde of zo?

Ben wel benieuwd naar het verhaal achter die keuze.
Als je in de situatie van mevrouw zou zitten en deze boodschap zo snel mogelijk door Nederland zou willen verspreiden is Geenstijl toch wel de beste keuze als het van Jole betreft. Ik vind het juist een hele logische keuze.
pi_174954548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar daar waar Joop nu juist kwam dat we ons vooral om de slachtoffers moesten bekommeren en niet om de daders, doe je nu bij van Jole het compleet tegenovergestelde. Nog erger, jij gaat gelijk uit van een misdadig complot.

Mbt je laatste zin, dit komt van jou uit het JBC topic deeltje 8 ( woensdag 1 november 2017 @ 08:32:56 ):

[..]

Even goed lezen he, ik pleit van Jole niet vrij. Integendeel zelfs. Maar ik stel de vraag wel wie hier nu wie manipuleert. Ik vind het allemaal net iets te toevallig dat zo een opname bestaat en bij GS belandt.
pi_174954574
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Even goed lezen he, ik pleit van Jole niet vrij. Integendeel zelfs. Maar ik stel de vraag wel wie hier nu wie manipuleert. Ik vind het allemaal net iets te toevallig dat zo een opname bestaat en bij GS belandt.
Stel je bent in het bezit van de opnames en je wilt van Jole eens flink aan de schandpaal nagelen. Is het kiezen van Geenstijl dan geen geweldige optie? Van Geenstijl kun je verwachten dat ze dit als een bloedzuiger zullen uitzuigen.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:53:59 #251
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174954580
Wat ik vooral problematisch vind is dat Jole nog steeds liegt over het voorval.

Gister in de nieuwsfabriek zei hij dat hij een keer met haar had afgesproken, daarna nog een berichtje gestuurd. Vervolgens niets op teruggekregen en dus niets van haar had gehoord en het dus had gelaten tot zij hem boemklaps een/twee jaar later toevallig tegenkwam en hem confronteerde, toen pas bleek dat heel anders te zitten en schrok hij daarvan.

Hij zegt ook dat die opname verder wel echt is en klopt. Maar in die opname gaat het oa ook over een bericht van haar vriend die zegt dat van Jole haar met rust moet laten. Hij zegt in de opname ook toen al geschrokken te zijn, want kennelijk had zij een en ander amders opgepikt dan hij verwachtte.

Het feit dat hij er nu alsnog een ander verhaal van maakt dan uit het bericht blijkt (en daar mee lijkt weg te komen) vind ik niet fair.
Maar goed, we hebben verder alleen een anonieme bron, en het is tien jaar geledem voorgevallen, dus meer zal er vermoedelijk niet van komen...
pi_174954593
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik had nog nooit van Francisco van Jole gehoord.
Ik had ook nog nooit van Job Gosschalk gehoord. Of van Jelle Brandt Corstius. Maar heel het internet staat er vol mee.

Maar dat kan ook aan mij liggen. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174954598
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even goed lezen he, ik pleit van Jole niet vrij. Integendeel zelfs. Maar ik stel de vraag wel wie hier nu wie manipuleert. Ik vind het allemaal net iets te toevallig dat zo een opname bestaat en bij GS belandt.
Maar dat is dezelfde vraag als die je bij JBC kan stellen, alleen daar kies je ervoor om precies de tegenovergestelde positie in te nemen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174954628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar dat is dezelfde vraag als die je bij JBC kan stellen, alleen daar kies je ervoor om precies het tegenovergestelde positie in te nemen.
JBC had geen opnames, toch? Die deelde gewoon zijn verhaal, waarbij hij in eerste instantie de naam van de andere partij niet noemde.

Al volg ik dat ook niet goed, dus wellicht heb ik het fout.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174954647
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Laten we vooral het slachtoffer aanvallen idd.
_O-
pi_174954652
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Conversely kunnen we ook zeggen

"Daders hebben altijd een poot om op te staan, behalve als de dader links is, dan verdient ie het om afgemaakt te worden"

Dit is omgezet in een ontzettend enge hetze tegen 'links'. Ik ben niet links, ik geloof ook niet in de manier van werken van GeenStijl. Platforms als JOOP, GeenStijl, etc., ze doen allemaal aan selectieve verontwaardiging als het ze uitkomt.

Als een serieus probleem als vrouwenaanranding verzandt in een hetze tussen 'rechts' en 'links' weet je dat er iets goed mis is in onze samenleving. En dit topic maakt dat wel heel pijnlijk duidelijk.
Was echt niet gebeurd als links hetzelfde had gereageerd op dit verhaal als andere #metoo verhalen.
pi_174954670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik had ook nog nooit van Job Gosschalk gehoord. Of van Jelle Brandt Corstius. Maar heel het internet staat er vol mee.

Maar dat kan ook aan mij liggen. :')
Van Jelle Brandt Corstius ken ik zijn mooie documentaires in Rusland en voormalig Rusland. Hij spreekt vloeiend Russisch en Chinees geloof ik ook.
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:01:04 #258
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954696
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Was echt niet gebeurd als links hetzelfde had gereageerd op dit verhaal als andere #metoo verhalen.
Maar 'rechts' reageert toch ook totaal anders dan bij andere voorvallen?
Die selectieve verontwaardiging zit aan beide kanten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar 'rechts' reageert toch ook totaal anders dan bij andere voorvallen?
Die selectieve verontwaardiging zit aan beide kanten.
Omdat links anders reageert he, dat wordt opgemerkt en daarop wordt gereageerd.
pi_174954722
Ik denk dat we onderhand wel mogen vaststellen dat deugers hele slechte mensen zijn. Hypocriete leugenaars, die er een sport van maken om anderen, mensen die om wat voor reden dan ook buiten de groep van deugers vallen, kapot te maken vanwege onbewezen futiliteiten, maar die niet mans genoeg zijn om hun eigen fouten toe te geven en daar gevolgen aan te verbinden.

Bah, wat een ellendelingen. :r
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:04:22 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954739
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat links anders reageert he, dat wordt opgemerkt en daarop wordt gereageerd.
Mwah, zo heb ik dat gisteren niet ervaren hoor.
Dat is misschien een reactie van een paar mensen..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954740
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:40 schreef Nielsch het volgende:
Braindead2000 maakt zich op zich wel terecht druk om de reactie van de mensen die normaal niet uitgesproken raken over dit onderwerp. Dat hij zelf nog veel smeriger en hypocrieter gedrag vertoont en de ellende van deze vrouw gebruikt voor zn eigen perverse mening is echt bizar treurig.
!
pi_174954748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar 'rechts' reageert toch ook totaal anders dan bij andere voorvallen?
Die selectieve verontwaardiging zit aan beide kanten.
Dat is echt onzin. 'Rechts' reageert precies hetzelfde op dit voorval als op eerdere voorvallen.

Het voorval zelf is dan ook helemaal niet boeiend. Het gaat puur om de hypocrisie van de deugende dader.
pi_174954753
Nederland anno 2017: Een Nederlandse staat die links-extremistische aanranders financiert. 8)7
pi_174954777
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:49 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Als je in de situatie van mevrouw zou zitten en deze boodschap zo snel mogelijk door Nederland zou willen verspreiden is Geenstijl toch wel de beste keuze als het van Jole betreft. Ik vind het juist een hele logische keuze.
Dan lijkt er toch wel erg veel rancune achter te zitten om het juist nu en op deze wijze uit te spelen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:07:50 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:04 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. 'Rechts' reageert precies hetzelfde op dit voorval als op eerdere voorvallen.

Het voorval zelf is dan ook helemaal niet boeiend. Het gaat puur om de hypocrisie van de deugende dader.
Kijk eens naar de post onder je. Maar dat is vast weer een 'reactie'.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954798
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kijk eens naar de post onder je. Maar dat is vast weer een 'reactie'.
Wat is er met die post onder me? Is gewoon een feitelijke vaststelling, die klopt als een bus. Ik zie het probleem niet. Of het probleem moet zijn, dat jij het er niet mee eens bent, maar daar heb ik geen last van.
pi_174954803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Nederland anno 2017: Een Nederlandse staat die links-extremistische aanranders financiert. 8)7
:')
pi_174954815
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar 'rechts' reageert toch ook totaal anders dan bij andere voorvallen?
Die selectieve verontwaardiging zit aan beide kanten.
Is het hier niet extra pijnlijk voor Joop omdat die zo in de bres zijn gesprongen voor de slachtoffers? Ik ben geen van fan van GS vanwege opruiende stukken over moslims en onleesbaar artikelen, maar de boodschap is hoe ze het ook brengen dat ze juist de selectieve verontwaardiging van Joop nu blootleggen nu blijkt dat hun voorman ook een viespeuk is. Van GS is wel bekend hoe ze zijn, maar Joop heeft hier toch wel een probleem.
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:10:18 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat is er met die post onder me? Is gewoon een feitelijke vaststelling, die klopt als een bus. Ik zie het probleem niet. Of het probleem moet zijn, dat jij het er niet mee eens bent, maar daar heb ik geen last van.
Nou, bij Gijs van Dam was er allemaal 'scepsis' en was het profileren als dader niet oke en nu is van Jole meteen een links-extremistische aanrander.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan lijkt er toch wel erg veel rancune achter te zitten om het juist nu en op deze wijze uit te spelen.
Dat ben ik helemaal met je eens. Alleen hoeft er geen complot achter te zitten zoals onze vriend met de vele puntjes in zijn naam claimde.
pi_174954844
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kijk eens naar de post onder je. Maar dat is vast weer een 'reactie'.
Als je dat zo graag wil dan kan je toch zelf een crowdfundingsactie organiseren voor een links-extremistisch haatblog met een verkrachter als leider. Waarom moet heel Nederland daar aan meebetalen?
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:12:28 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:10 schreef Mylene het volgende:

[..]

Is het hier niet extra pijnlijk voor Joop omdat die zo in de bres zijn gesprongen voor de slachtoffers? Ik ben geen van fan van GS vanwege opruiende stukken over moslims en onleesbaar artikelen, maar de boodschap is hoe ze het ook brengen dat ze juist de selectieve verontwaardiging van Joop nu blootleggen nu blijkt dat hun voorman ook een viespeuk is. Van GS is wel bekend hoe ze zijn, maar Joop heeft hier toch wel een probleem.
Ja ik vind Joop ook een totaal kolderplatform verder, dat zien gelukkig ook een hoop mensen wel in. Maar die doen dus net zo goed aan selectieve verontwaardiging als het bij hun een keer niet goed zit, zoals je eigenlijk had moeten verwachten. Maar sommige mensen zien dat niet.

Dat deze case geen aandacht krijgt in de media is in die zin ook wel bijzonder, maar het geeft aan dat er een soort nieuwe verzuiling aan het ontstaan is. In Amerika gaat dat namelijk ook al zo lekker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954853
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:11 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Alleen hoeft er geen complot achter te zitten zoals onze vriend met de vele puntjes in zijn naam claimde.
Nee, zover zou ik ook niet gaan. Niettemin zou ik graag haar verhaal horen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:14:02 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als je dat zo graag wilt kan je toch zelf een crowdfundingsactie organiseren voor een links-extremistisch haatblog met een verkrachter als leider. Waarom moet heel Nederland daar aan meebetalen?
Alsjeblieft niet. Van mijn part gooien ze die Joop-flauwekul samen met bagger als GeenStijl door de shredder.

Maar verklaar mij eens waarom er zoveel scepsis was over Gijs van Dam en waarom deze jongen 'gewoon' een verkrachter is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nou, bij Gijs van Dam was er allemaal 'scepsis' en was het profileren als dader niet oke en nu is van Jole meteen een links-extremistische aanrander.
Volgens mij niet dezelfde mensen hoor.
pi_174954877
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Van mijn part gooien ze die Joop-flauwekul samen met bagger als GeenStijl door de shredder.

Maar verklaar mij eens waarom er zoveel scepsis was over Gijs van Dam en waarom deze jongen 'gewoon' een verkrachter is.
Omdat die scepsis vooral uit een andere hoek kwam. Uit de hoek waar nu ook de scepsis omtrent Van Jole vandaan komt.

Gijs van Dam is namelijk ook een deuger, die beschermd moet worden. Allemaal heel logisch hoor.
pi_174954882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Van mijn part gooien ze die Joop-flauwekul samen met bagger als GeenStijl door de shredder.

Maar verklaar mij eens waarom er zoveel scepsis was over Gijs van Dam en waarom deze jongen 'gewoon' een verkrachter is.
Omdat deze jongen het opperhoofd is van deugend Nederland en hij een week geleden iemand als zichzelf de vernieling in zou wensen.
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:23:57 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat deze jongen het opperhoofd is van deugend Nederland en hij een week geleden iemand als zichzelf de vernieling in zou wensen.
Ah, ja, selectief dus.

Fijn dat je zelf toegeeft dat je alleen maar je eigen agenda probeert te bevestigen, wat nu net het probleem is dat ik hier zojuist probeerde te illustreren.

Ik heb ook niks met die linkse kliek en hun selectieve verontwaardiging, maar dat mensen nu ineens weer selectief verontwaardigd zijn omdat er selectieve verontwaardiging in het spel is... dan is het dus gewoon een spel van agendabevestiging -> Hetze.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954998
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er dan niemand die zich afvraagt hoe het kan dat dat gesprek is opgenomen? Er draait niet toevallig een opname mee, zoiets gaat met opzet. Het lijkt wel alsof van Jole er ingeluisd is.
Dat gevoel had ik vanaf het begin al. Temeer omdat de 23-jarige vrouw ook degene was, die hem de eerste keer ook benaderd had. Waarschijnlijk had Jole dat iets te ruim opgevat, maar desondanks ging zij daarna toch mee naar een hotelkamer.

En dan die keer met die bandopname leek mij helemaal vooropgezet om Francisco er in te luizen.

Ik kan tot nu toe Francisco in dezes nog niet fouten verwijten.
Ondanks hoe graag ik hem niet langer meer op Radio 1 wil horen te oreren
pi_174955001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ah, ja, selectief dus.

Fijn dat je zelf toegeeft dat je alleen maar je eigen agenda probeert te bevestigen, wat nu net het probleem is dat ik hier zojuist probeerde te illustreren.

Ik heb ook niks met die linkse kliek en hun selectieve verontwaardiging, maar dat mensen nu ineens weer selectief verontwaardigd zijn omdat er selectieve verontwaardiging in het spel is... dan is het dus gewoon een spel van agendabevestiging -> Hetze.
Niks "hetze". Gewoon een koekje van eigen deeg, that's all.

Zo'n Van Jole heeft al zoveel mensen het leven zuur gemaakt met z'n gedeug, die verdient het gewoon.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:29:27 #282
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174955040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:25 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Niks "hetze". Gewoon een koekje van eigen deeg, that's all.

Zo'n Van Jole heeft al zoveel mensen het leven zuur gemaakt met z'n gedeug, die verdient het gewoon.
Dit is toch een problematische uitspraak?

Als je dit stelt kan de waarheid je gestolen worden, als die Van Jole maar er van langs krijgt is het goed.

Triest.
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:32:25 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174955078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:29 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dit is toch een problematische uitspraak?

Als je dit stelt kan de waarheid je gestolen worden, als die Van Jole maar er van langs krijgt is het goed.

Triest.
Precies.

Dat zo'n AF Dekker nu ineens ook niet durft te reageren vind ik dan ook weer pijnlijk, blijkbaar wil ze hem om wat voor reden dan ook toch als 'onschuldig' naar voren schuiven. Probleem gaat gewoon 2 kanten op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174955155
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ah, ja, selectief dus.

Fijn dat je zelf toegeeft dat je alleen maar je eigen agenda probeert te bevestigen, wat nu net het probleem is dat ik hier zojuist probeerde te illustreren.

Ik heb ook niks met die linkse kliek en hun selectieve verontwaardiging, maar dat mensen nu ineens weer selectief verontwaardigd zijn omdat er selectieve verontwaardiging in het spel is... dan is het dus gewoon een spel van agendabevestiging -> Hetze.
Je denkt toch niet dat ik na 30 jaar intense haat, polarisatie, leugens vanuit de progressieve hoek nu een nuancerende reactie geef over een probleempje in hun eigen kerk? :D Wat ik zeg is geen selectieve verontwaardiging maar leedvermaak.
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:40:48 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174955170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:39 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik na 30 jaar intense haat, polarisatie, leugens vanuit de progressieve hoek nu een nuancerende reactie geef over een probleempje in hun eigen kerk? :D Wat ik zeg is geen selectieve verontwaardiging maar leedvermaak.
Tsja, indirect hetzelfde gedrag vertonen is natuurlijk dé oplossing.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174955175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:29 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dit is toch een problematische uitspraak?

Als je dit stelt kan de waarheid je gestolen worden, als die Van Jole maar er van langs krijgt is het goed.

Triest.
^
pi_174955263
Ik wil meer Mexicanobakker op FOK!
Radio Espantoso
pi_174955286
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:47 schreef Peligrosso het volgende:
Ik wil meer Mexicanobakker op FOK!
Eens. Zegt zinnige dingen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 9 november 2017 @ 09:50:38 #289
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_174955292
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:47 schreef Peligrosso het volgende:
Ik wil meer Mexicanobakker op FOK!
Eveneens mee eens.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:51:01 #290
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174955298
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar het zou me niks verbazen als dit een vooropgezet plannetje is.
Denk het niet aangezien die opname 8 jaar oud is. Die meid heeft het gesprek toen ze hem confronteerde opgenomen. Dat wist hij niet, maar wel dat het dat gesprek van toen was.

Ik vermoed dat ze opname heeft gemaakt voor het geval de confrontatie niet goed ging. Maar omdat hij toen toegaf en excuses maakte ze er verder geen werk van heeft gemaakt.
Nu ze de laatste tijd haar dader vanalles heeft zien roepen over hoe schoon hij wel niet was en hoe slecht het is als mensen daar schijnheilig over doen is het waarschijnlijk in het verkeerde keelgat geschoten.

Nou ja, denk dat het zo gebeurd is, vind ik vrij geloofwaardig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174955314
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Dat beweren GS en consorten wel, maar als je deze reeks terugleest zie je dat er op Joop allerlei meningen over zijn geschreven. Er is op Joop ook door diverse mensen geschreven dat je aangifte moet doen, en niet in eerste instantie de media moet opzoeken als zoiets gebeurt.

Dat van Jole nu iets heeft gedaan wat niet netjes is en wat niet strookt met zijn uitlatingen uit het verleden geloof ik best, maar ik denk dat de vraag best gesteld mag worden hoe het kan dat deze geluidsopname er is en dat ie uitgerekend bij GS belandt.

Deze mevrouw heeft zich kennelijk gedragen alsof ze van Jole een toffe peer vindt. Ze heeft immers tijd met hem doorgebracht in de kroeg en is zelfs met hem naar zijn hotelkamer meegegaan. Hoe kan het dan dat zo iemand een geluidsopname maakt van dit gesprek, en dat die geluidsopname dan 'toevallig' ook nog eens bij de aartsvijanden van van Jole belandt. Van Jole zal best te ver zijn gegaan, maar dat er opnames zijn en dat die dan bij GS belanden, daar zet ik wel mijn vraagtekens bij. En laten we wel wezen: een ongewenste tongzoen is heel naar, maar hoe vaak gebeurt dat in de Nederlandse kroegen? Het is niet goed te praten hoor, maar deze mevrouw is niet verkracht.
Mooi toch dat er hard bewijs is tegen van Jole ?

Volgens John vd heuvel is het gewoon verkrachting
https://www.geenstijl.nl/5139320/hallo-om/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174955354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:29 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dit is toch een problematische uitspraak?

Als je dit stelt kan de waarheid je gestolen worden, als die Van Jole maar er van langs krijgt is het goed.

Triest.
Nee hoor dat is niet triest. What goes around comes around.

Van Jole is een hypocriete huichelaar die een businessmodel heeft gemaakt van persoonlijke aanvallen en het verdraaien van feiten.

3 weken geleden zat hij bij de nieuws bv nog met zijn vinger te wapperen over dit onderwerp.

De weken erna dagelijks artikelen over metoo waarin vooral wordt gezegd dat je een gewetenloze vrouwenhater bent als je een verhaal niet klakkeloos aanneemt of zegt dat het slachtoffer liegt.

Dat Gijs van Dam een podium kreeg om te vertellen wat zijn kant van het verhaal was was dat allemasl fout en kwetsend voor het slachtoffer.

Er wordt op zijn website al maanden een hetze gevoerd tegen Baudet en zijn vrouwonvriendelijkheid, allemaal vanwege 1 uitspraak van een fictief personage in een roman.

Nu zijn we 3 weken verder. En wordt hij langs zijn eigen morele meetlat gelegd en wat blijkt?

- meneer randt jonge vrouwen aan.
- meneer neemt als dader een podium om zijn kant te vertellen.
- meneer zegt dat het slachtoffer liegt.

Nou, dan val je mooi door de mand en is het goed dat je wordt aangepakt. En hoe de deugmoralisten van Bnnvara hier mee omgaan is helemaal schandalig....of eerder schaamteloos. Wekenlang in iedere talkshow wordt iedere zaak breed uitgemeten maar nu het iemand uit eigen nest betreft is het opeens een prive aangelegenheid? De Bnnvara heeft kennelijk geen moeite met aanranders indien ze hun hobby in privé tijd doen.

Het is volkomen terecht dat die hele hypocriete bende wordt aangepakt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 9 november 2017 @ 10:09:42 #293
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174955547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:10 schreef Mylene het volgende:

[..]

Is het hier niet extra pijnlijk voor Joop omdat die zo in de bres zijn gesprongen voor de slachtoffers? Ik ben geen van fan van GS vanwege opruiende stukken over moslims en onleesbaar artikelen, maar de boodschap is hoe ze het ook brengen dat ze juist de selectieve verontwaardiging van Joop nu blootleggen nu blijkt dat hun voorman ook een viespeuk is. Van GS is wel bekend hoe ze zijn, maar Joop heeft hier toch wel een probleem.
Daar ben ik het niet mee eens. Van Joop kunnen ze nu gewoonweg niet zo veel zeggen.
Het is immers hun hoofdredacteur, dus of ze vallen die af zonder voldoende bewijs, of ze vallen het slachtoffer af. Beide zijn not done. Dan blijft er dus maar 1 mogelijkheid over en dat is wijselijk je mond houden.

Als bedrijf/organisatie waar de dader in deze vandaan komt kan je het niet goed doen in deze, als je uitspreekt laat je te snel partijdigheid zien.

Wel vind ik dat als als deze zaak verder onderbouwd wordt, verder dan een zoen die gestopt werd bij een nee, ze dienen te handelen en Jole moeten ontslaan.
Maar dat ze nu zwijgen en dit intern uitzoeken is eigenlijk precies wat ze moeten doen. We hebben net het Jelle circus gehad, we hebben allemaal kunnen zien hoe kwalijk het is daar zo'n media spectakel van te maken. Zowel voor vermeend slachtoffer als vermeende dader.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174955584
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet triest. What goes around comes around.

Van Jole is een hypocriete huichelaar die een businessmodel heeft gemaakt van persoonlijke aanvallen en het verdraaien van feiten.

3 weken geleden zat hij bij de nieuws bv nog met zijn vinger te wapperen over dit onderwerp.

De weken erna dagelijks artikelen over metoo waarin vooral wordt gezegd dat je een gewetenloze vrouwenhater bent als je een verhaal niet klakkeloos aanneemt of zegt dat het slachtoffer liegt.

Dat Gijs van Dam een podium kreeg om te vertellen wat zijn kant van het verhaal was was dat allemasl fout en kwetsend voor het slachtoffer.

Er wordt op zijn website al maanden een hetze gevoerd tegen Baudet en zijn vrouwonvriendelijkheid, allemaal vanwege 1 uitspraak van een fictief personage in een roman.

Nu zijn we 3 weken verder. En wordt hij langs zijn eigen morele meetlat gelegd en wat blijkt?

- meneer randt jonge vrouwen aan.
- meneer neemt als dader een podium om zijn kant te vertellen.
- meneer zegt dat het slachtoffer liegt.

Nou, dan val je mooi door de mand en is het goed dat je wordt aangepakt. En hoe de deugmoralisten van Bnnvara hier mee omgaan is helemaal schandalig....of eerder schaamteloos. Wekenlang in iedere talkshow wordt iedere zaak breed uitgemeten maar nu het iemand uit eigen nest betreft is het opeens een prive aangelegenheid? De Bnnvara heeft kennelijk geen moeite met aanranders indien ze hun hobby in privé tijd doen.

Het is volkomen terecht dat die hele hypocriete bende wordt aangepakt.
Precies dit.

Heerlijk als die zelfverklaarde moreel verheven typetjes door de mand vallen.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als bedrijf/organisatie waar de dader in deze vandaan komt kan je het niet goed doen in deze, als je uitspreekt laat je te snel partijdigheid zien.

Owja, maar die snelle partijdigheid is dan weer niet erg als de verdachte niet bij je bedrijf werkt. Hypocrisie noemen we dat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:16:49 #295
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174955623
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet triest. What goes around comes around.

Van Jole is een hypocriete huichelaar die een businessmodel heeft gemaakt van persoonlijke aanvallen en het verdraaien van feiten.

3 weken geleden zat hij bij de nieuws bv nog met zijn vinger te wapperen over dit onderwerp.

De weken erna dagelijks artikelen over metoo waarin vooral wordt gezegd dat je een gewetenloze vrouwenhater bent als je een verhaal niet klakkeloos aanneemt of zegt dat het slachtoffer liegt.

Dat Gijs van Dam een podium kreeg om te vertellen wat zijn kant van het verhaal was was dat allemasl fout en kwetsend voor het slachtoffer.

Er wordt op zijn website al maanden een hetze gevoerd tegen Baudet en zijn vrouwonvriendelijkheid, allemaal vanwege 1 uitspraak van een fictief personage in een roman.

Nu zijn we 3 weken verder. En wordt hij langs zijn eigen morele meetlat gelegd en wat blijkt?

- meneer randt jonge vrouwen aan.
- meneer neemt als dader een podium om zijn kant te vertellen.
- meneer zegt dat het slachtoffer liegt.

Nou, dan val je mooi door de mand en is het goed dat je wordt aangepakt. En hoe de deugmoralisten van Bnnvara hier mee omgaan is helemaal schandalig....of eerder schaamteloos. Wekenlang in iedere talkshow wordt iedere zaak breed uitgemeten maar nu het iemand uit eigen nest betreft is het opeens een prive aangelegenheid? De Bnnvara heeft kennelijk geen moeite met aanranders indien ze hun hobby in privé tijd doen.

Het is volkomen terecht dat die hele hypocriete bende wordt aangepakt.
Als het je gaat om feiten verdraaien maak je je hier zelf nu ook behoorlijk schuldig aan.

Want het geheel ligt écht veel genuanceerder dan het verhaal dat je nu hier op een rij zet. Op Joop worden verschillende meningen verkondigd onder de noemer #MeToo. Niet alleen dat je een gewetenloze vrouwenhater zou zijn etc.
Verder geeft BNNVARA nota bene Gijs van Dam zélf een podium in Pauw, dus hoe kan diezelfde kliek dan dat fout en kwetsend vinden?
Bovendien heb je het nu opeens over vrouwen, terwijl het vooralsnog om één voorval gaat?

Ik snap de ironie van de deugmoralist die door de mand valt. Maar waarom moet je dan direct zelf zo'n deugmoralist uit gaan hangen en feiten gaan verdraaien om je punt te maken?
pi_174955645
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet triest. What goes around comes around.

Van Jole is een hypocriete huichelaar die een businessmodel heeft gemaakt van persoonlijke aanvallen en het verdraaien van feiten.

3 weken geleden zat hij bij de nieuws bv nog met zijn vinger te wapperen over dit onderwerp.

De weken erna dagelijks artikelen over metoo waarin vooral wordt gezegd dat je een gewetenloze vrouwenhater bent als je een verhaal niet klakkeloos aanneemt of zegt dat het slachtoffer liegt.

Dat Gijs van Dam een podium kreeg om te vertellen wat zijn kant van het verhaal was was dat allemasl fout en kwetsend voor het slachtoffer.

Er wordt op zijn website al maanden een hetze gevoerd tegen Baudet en zijn vrouwonvriendelijkheid, allemaal vanwege 1 uitspraak van een fictief personage in een roman.

Nu zijn we 3 weken verder. En wordt hij langs zijn eigen morele meetlat gelegd en wat blijkt?

- meneer randt jonge vrouwen aan.
- meneer neemt als dader een podium om zijn kant te vertellen.
- meneer zegt dat het slachtoffer liegt.

Nou, dan val je mooi door de mand en is het goed dat je wordt aangepakt. En hoe de deugmoralisten van Bnnvara hier mee omgaan is helemaal schandalig....of eerder schaamteloos. Wekenlang in iedere talkshow wordt iedere zaak breed uitgemeten maar nu het iemand uit eigen nest betreft is het opeens een prive aangelegenheid? De Bnnvara heeft kennelijk geen moeite met aanranders indien ze hun hobby in privé tijd doen.

Het is volkomen terecht dat die hele hypocriete bende wordt aangepakt.
Precies dit. ^O^
  donderdag 9 november 2017 @ 10:20:13 #297
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174955678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Precies dit.

Heerlijk als die zelfverklaarde moreel verheven typetjes door de mand vallen.

[..]

Owja, maar die snelle partijdigheid is dan weer niet erg als de verdachte niet bij je bedrijf werkt. Hypocrisie noemen we dat.
Nee, dat is geen hypocrisie. Dat is hoe de wereld draait. Over anderen roepen is nu eenmaal anders dan roepen over iets waar je zelf tot over je oren in zit. Dan heb je gewoon andere verantwoordelijkheden.
Het was pas hypocriet geweest als ze de dader nu wel op hun eigen platform een podium hadden gegeven om zijn verhaal te doen. Dat hebben ze niet gedaan, ondanks dat ze daarmee exclusief nieuws hadden kunnen brengen.

Het maakt niet uit hoe ze hadden gereageerd, het was toch niet goed geweest. Het enige wat ze kunnen doen is zwijgen, zelfs voor het slachtoffer is dat beter.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174955685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:16 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Als het je gaat om feiten verdraaien maak je je hier zelf nu ook behoorlijk schuldig aan.

Want het geheel ligt écht veel genuanceerder dan het verhaal dat je nu hier op een rij zet. Op Joop worden verschillende meningen verkondigd onder de noemer #MeToo. Niet alleen dat je een gewetenloze vrouwenhater zou zijn etc.
Verder geeft BNNVARA nota bene Gijs van Dam zélf een podium in Pauw, dus hoe kan diezelfde kliek dan dat fout en kwetsend vinden?
Bovendien heb je het nu opeens over vrouwen, terwijl het vooralsnog om één voorval gaat?

Ik snap de ironie van de deugmoralist die door de mand valt. Maar waarom moet je dan direct zelf zo'n deugmoralist uit gaan hangen en feiten gaan verdraaien om je punt te maken?
Wij hangen helemaal niet de "deugmoralist" uit. Het is enkel gewoon mooi om te zien hoe die Van Jole in z'n eigen zwaard valt. En hij kan wat mij betreft niet hard genoeg vallen!
  donderdag 9 november 2017 @ 10:26:16 #299
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174955778
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wij hangen helemaal niet de "deugmoralist" uit. Het is enkel gewoon mooi om te zien hoe die Van Jole in z'n eigen zwaard valt. En hij kan wat mij betreft niet hard genoeg vallen!
Persoonlijk vind ik het ronduit ziek dat echt alles uit de kast wordt getrokken om dit maatschappelijk probleem maar te negeren. Van downplayen van zaken die besproken worden, inzoomen op de enkeling die klaagt over iemand die net te lang heeft gekeken naar vol op de links/rechts discussie duiken.

Niemand hier die juicht dat Jole betrapt is geeft ene donder om dit maatschappelijk probleem. Geeft geen donder om het slachtoffer. Sterker nog,als het Jole niet was geweest hadden de meeste het slachtoffer afgebrand en uitgeplozen. Als een aansteller neergezet die het zelf had veroorzaakt.

Maar het is blijkbaar bon ton om over de rug van een slachtoffer heen de links/rechts discussie uitte vechten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174955877
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, dat is geen hypocrisie. Dat is hoe de wereld draait. Over anderen roepen is nu eenmaal anders dan roepen over iets waar je zelf tot over je oren in zit. Dan heb je gewoon andere verantwoordelijkheden.
Het was pas hypocriet geweest als ze de dader nu wel op hun eigen platform een podium hadden gegeven om zijn verhaal te doen. Dat hebben ze niet gedaan, ondanks dat ze daarmee exclusief nieuws hadden kunnen brengen.

Het maakt niet uit hoe ze hadden gereageerd, het was toch niet goed geweest. Het enige wat ze kunnen doen is zwijgen, zelfs voor het slachtoffer is dat beter.
Nee het zou niet hypocriet zijn als ze die knakker meteen op non actief hadden gezet. Net als dat ze zelf juichen wanneer een andere verdachte zonder eerlijk proces zakelijk en prive kapot wordt gemaakt.

Maar in plaats daarvan insinueren ze dat hij valselijk is beschuldigd en het anders is omdat het in privesfeer is gebeurd? :?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174955899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:16 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Als het je gaat om feiten verdraaien maak je je hier zelf nu ook behoorlijk schuldig aan.

Want het geheel ligt écht veel genuanceerder dan het verhaal dat je nu hier op een rij zet. Op Joop worden verschillende meningen verkondigd onder de noemer #MeToo. Niet alleen dat je een gewetenloze vrouwenhater zou zijn etc.
Verder geeft BNNVARA nota bene Gijs van Dam zélf een podium in Pauw, dus hoe kan diezelfde kliek dan dat fout en kwetsend vinden?
Bovendien heb je het nu opeens over vrouwen, terwijl het vooralsnog om één voorval gaat?

Ik snap de ironie van de deugmoralist die door de mand valt. Maar waarom moet je dan direct zelf zo'n deugmoralist uit gaan hangen en feiten gaan verdraaien om je punt te maken?
Je haalt zaken door elkaar.

Ik heb het over Joop en de wijze hoe zij deze discussie voeren. De kritiek op het weerwoord van GvD stond op joop.nl en werd op twitter nog geuit door redactieleden en joop scribenten. Joop.nl is een andere kliek dan bnnvara, al valt de ene wel onder de andere.

De wijze hoe BNNVARA hier mee omgaat is stuitend omdat volgens hun verklaring aanranding blijkbaar geen probleem is indien dat niet onder werktijd plaatsvind.

Ik een deugmoralist? Laat je nakijken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')