Omdat die het dichtst bij zit. Ik woon in Brabant dus niet super veel uitzendbureaus als in de randstad (echte Randstad uiteraard)quote:Op donderdag 9 november 2017 20:35 schreef Fer het volgende:
Randstad zit volgens op technische functies, vakmensen, mensen op een voor een langere klus. Tempo Team is meer van een heleboel zoeken om ergens in te pakken, schoonmaken, vakantiewerk enzo.
Hahaha, reageerders die denken dat de Ts reageert op een uitzendvacature![]()
Waarom ga je trouwens niet voor Yacht?
Het zijn allebei uitzendbureausquote:Op donderdag 9 november 2017 18:50 schreef Deshain het volgende:
De ene is een uitzendbureau en de andere wel.
Jij kan me vast vertellen wat fase c inhoudt?quote:Op donderdag 9 november 2017 18:52 schreef ManianMan het volgende:
Randstad is leuk maar je moet wel je best doen dan gunnen ze je ook werk met kans op vast contract. Je moet wel stellig nee zeggen tegen fase C
Alle werk verrichten wat zij verlangen. Als je thuis zit krijg je een percentage van het vorige loon. Je werkt dus stiekem onder het minimum loon want het wordt niet aangevuld.quote:Op vrijdag 10 november 2017 00:20 schreef FlyingChip het volgende:
[..]
Jij kan me vast vertellen wat fase c inhoudt?
Johquote:Op vrijdag 10 november 2017 00:20 schreef FlyingChip het volgende:
[..]
Het zijn allebei uitzendbureaus
Dat is niet boeiend voor een intercedent. Dat is voor uitzendkrachten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 00:20 schreef FlyingChip het volgende:
[..]
Jij kan me vast vertellen wat fase c inhoudt?
Echt he. Die kennen het woord intercedent wellicht niet en zien alleen twee namen van uitzendbureaus.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:35 schreef Fer het volgende:
Hahaha, reageerders die denken dat de Ts reageert op een uitzendvacature
Ja. Maar Tempo Team is echt mensen schuiven.quote:Op vrijdag 10 november 2017 00:20 schreef FlyingChip het volgende:
[..]
Het zijn allebei uitzendbureaus
Tenzij de intercedent op uitzendbasis wordt aangenomen op dat kantoorquote:Op vrijdag 10 november 2017 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is niet boeiend voor een intercedent. Dat is voor uitzendkrachten.
HBO maatschappelijk werk.quote:Op vrijdag 10 november 2017 09:07 schreef Buitenspel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je opleidingsniveau is?
Gefeliciteerd. Heb je voor jezelf al helder bij welke van de 2 je zou willen werken?quote:Op maandag 13 november 2017 10:32 schreef FlyingChip het volgende:
Ik ben door naar de volgende ronde! Willen me bij beide hebben, nu nog door het laatste gesprek met de chef komen en dan kan ik aan de slag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |