abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174942646
Hallo,

Vandaag ben ik op gesprek geweest bij Randstad voor de functie intercedent, ze vertelde dat ik ook maar eens moest kijken naar Tempo-Team omdat ze voor beide recruteren.

Weet iemand wat het verschil is? Ik weet dat ze bij elkaar horen maar ze zegt het niks voor niks lijkt me.

Danku

[ Bericht 0% gewijzigd door FlyingChip op 08-11-2017 15:29:58 ]
pi_174962488
Ok ik ben normaal niet zo van het reageren als ik iets niet zeker weet, maar lijkt me gewoon een andere bedrijfscultuur / andere locatie (wellicht dichterbij?). Randstad = moederbedrijf van tempo team
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_174964167
Ze zitten letterlijk in het zelfde pand haha. Ik denk dat ik ga zeggen dat ik ze mij beter kunnen plaatsen waar hun mij bij vinden passen. Want het maakt me ook niet uit
pi_174964795
Ik zou je sterk afraden daar te gaan werken.
<hr>
pi_174964817
De ene is een uitzendbureau en de andere wel.
pi_174964855
Randstad is leuk maar je moet wel je best doen dan gunnen ze je ook werk met kans op vast contract. Je moet wel stellig nee zeggen tegen fase C
pi_174967115
Als ze in hetzelfde pand zitten, is het goed mogelijk dat ze de branches verdeeld hebben. Bijvoorbeeld zorg en logistiek bij Tempo Team en secretarieel en bankwezen bij Randstad.

In bovenstaand voorbeeld is niet alleen het opleidingsniveau van de uitzendkracht doorgaans verschillend. Ook de duur van het werk is anders. Om een bankmedewerker te zoeken, heb je meestal wel een paar weken de tijd. Als een verpleeghuis een hulp nodig heeft, is dat vandaag nog.

Ik heb bij Tempo Team als intercedente gewerkt en zat op Gezondheidszorg. Met twee meiden vulden we 500 diensten per week in bij voornamelijk verpleeghuizen. Je bent dan de hele dag als een malloot aan het bellen. Om de haverklap komt er iemand niet opdagen van jouw mensen of van de vaste krachten en dat moet je oplossen.
Dat was wat mij betreft een veel toffere afdeling dan de secretariele afdeling. Maar diverse collega's dachten daar anders over ;)
Spoilers!
pi_174967518
Randstad zit volgens op technische functies, vakmensen, mensen op een voor een langere klus. Tempo Team is meer van een heleboel zoeken om ergens in te pakken, schoonmaken, vakantiewerk enzo.

Hahaha, reageerders die denken dat de Ts reageert op een uitzendvacature 8)7

Waarom ga je trouwens niet voor Yacht?
.
pi_174972805
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:35 schreef Fer het volgende:
Randstad zit volgens op technische functies, vakmensen, mensen op een voor een langere klus. Tempo Team is meer van een heleboel zoeken om ergens in te pakken, schoonmaken, vakantiewerk enzo.

Hahaha, reageerders die denken dat de Ts reageert op een uitzendvacature 8)7

Waarom ga je trouwens niet voor Yacht?
Omdat die het dichtst bij zit. Ik woon in Brabant dus niet super veel uitzendbureaus als in de randstad (echte Randstad uiteraard)
pi_174972823
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:50 schreef Deshain het volgende:
De ene is een uitzendbureau en de andere wel.
Het zijn allebei uitzendbureaus :)
pi_174972828
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:52 schreef ManianMan het volgende:
Randstad is leuk maar je moet wel je best doen dan gunnen ze je ook werk met kans op vast contract. Je moet wel stellig nee zeggen tegen fase C
Jij kan me vast vertellen wat fase c inhoudt?
pi_174973784
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:20 schreef FlyingChip het volgende:

[..]

Alle werk verrichten wat zij verlangen. Als je thuis zit krijg je een percentage van het vorige loon. Je werkt dus stiekem onder het minimum loon want het wordt niet aangevuld.

Je komt pas in fase C als je heel lang achter elkaar werkt.

:')
pi_174974411
quote:

[..]

Joh
pi_174974501
quote:

[..]

Dat is niet boeiend voor een intercedent. Dat is voor uitzendkrachten.
Spoilers!
pi_174974669
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:35 schreef Fer het volgende:
Hahaha, reageerders die denken dat de Ts reageert op een uitzendvacature

Echt he. Die kennen het woord intercedent wellicht niet en zien alleen twee namen van uitzendbureaus.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_174974910
quote:

[..]

Ja. Maar Tempo Team is echt mensen schuiven.

Zoals iemand anders al zei, waarom kijk je niet voor Yacht. Ik werk zelf als Interimmer via Yacht, en ik geloof dat ze nog steeds wel naar mensen op zoek zijn (niet interim bedoel ik dan, intercedent / sales consultant enzo). Ik weet niet wat je opleidingsniveau is?
Aha.
  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2017 @ 09:35:25 #17
38148 crew  Innisdemon
pi_174975331
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is niet boeiend voor een intercedent. Dat is voor uitzendkrachten.
Tenzij de intercedent op uitzendbasis wordt aangenomen op dat kantoor ;)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_174976650
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:07 schreef Buitenspel het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je opleidingsniveau is?
HBO maatschappelijk werk.
Die kant leek me uiteindelijk toch niet zo leuk. Vandaar keuze voor intercedent
pi_175038731
Ik ben door naar de volgende ronde! Willen me bij beide hebben, nu nog door het laatste gesprek met de chef komen en dan kan ik aan de slag
pi_175039034
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:32 schreef FlyingChip het volgende:
Ik ben door naar de volgende ronde! Willen me bij beide hebben, nu nog door het laatste gesprek met de chef komen en dan kan ik aan de slag
Gefeliciteerd. Heb je voor jezelf al helder bij welke van de 2 je zou willen werken?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_175039604
Ik zou het vooral ook aan hen vragen. Weten ze je vast te vertellen.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')