Die twee zaken hebben niets met elkaar te maken, hoewel je ze nu probeert te linken.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar blijkbaar doet dat niet ter zake; 'men' vindt dat Max door sommigen harder wordt aangepakt dan andere coureurs. Dus de stewards worden beschuldigd van 'bias'.
Anyway, Hakkinen is al 16 jaar uit de F1, Coulthard 10 jaar. Alsof die nu nog hun laatste F1-team gaan steunen door dodgy beslissingen. Zie ik liever die jongens als steward dan twee bejaarde frusten die nooit iets gepresteerd hebben in de F1.
twitter:MBrundleF1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 22:52:11Weirdest interview ever today under umbrellas in torrential rain getting soaked through at T4 Interlagos with… https://t.co/5CItSQRXaI reageer retweet
Exact. Gewoon geen oud-coureurs. Die hebben altijd historie met bepaalde teams of rijders waardoor ze, op zijn minst de schijn van, partijdigheid hebben.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:33 schreef Fer het volgende:
Dat werkt ook niet. Dan geeft Webber een straf aan Vettel en dan wordt er verwezen naar wraak om de Redbull tijd of Hakkinen spaart Raikkonen enz...
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.quote:Op vrijdag 10 november 2017 08:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exact. Gewoon geen oud-coureurs. Die hebben altijd historie met bepaalde teams of rijders waardoor ze, op zijn minst de schijn van, partijdigheid hebben.
Gewoon neutraal opgeleide mensen, net als in het voetbal.
Prima, dan mag een oud-coureur, zonder beslissingsbevoegdheid, zijn mening geven.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.
dat hebben ze toch ook nietquote:Op vrijdag 10 november 2017 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima, dan mag een oud-coureur, zonder beslissingsbevoegdheid, zijn mening geven.
Wat voegt dat dan toe? En het blijft niet bij 'visie geven', hij heeft beslissingsbevoegdheid.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.
niet in zijn eentje toch?quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voegt dat dan toe? En het blijft niet bij 'visie geven', hij heeft beslissingsbevoegdheid.
de hoofdsteward beslist uiteindelijkquote:Op vrijdag 10 november 2017 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stewards hebben geen beslissingsbevoegdheid?
Ja, zo lust ik er nog wel één.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
de hoofdsteward beslist uiteindelijk
Nee, maar het stopt dus niet bij 'visie geven'.quote:
geen idee want dat wijzigt nogalquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel één.
En die heeft geen voormalige banden met raceteams?
hoe wil jij het dan oplossen?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar het stopt dus niet bij 'visie geven'.
En nogmaals, wat voegt het nou eigenlijk toe?
Antwoorden met een vraag is geen antwoorden, maar vooruit. Gewoon niet meer rouleren. En mensen er neer zetten met verstand van regelhandhaving, geen coureurs of ander F1-schimmel.quote:
De grap id dat het jaren terug ook een probleem was. Toen kwamen ze op het idee dat er altijd een ex coureur bij moest zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Antwoorden met een vraag is geen antwoorden, maar vooruit. Gewoon niet meer rouleren. En mensen er neer zetten met verstand van regelhandhaving, geen coureurs of ander F1-schimmel.
Belachelijk idee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:40 schreef Fer het volgende:
[..]
De grap id dat het jaren terug ook een probleem was. Toen kwamen ze op het idee dat er altijd een ex coureur bij moest zitten.
is toch al, tenminste ik zie een tijd staanquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Brazilië pas als de eerste wagen de baan op is gereden
Wintertijdquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch al, tenminste ik zie een tijd staan
Zeker, ik dacht zelfs dat het er 4 waren, maar blijkbaar doen ze daar ook aan zomertijdquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Maar drie uurtjes tijdverschil blijft genot.
begint goedquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Sow Hartley
Daar gaat de eerste Renault-motor van het weekeinde
Nee, dat doen de amerikanen ook niet met Indyquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Reverse grids en strafgewichten incoming:
https://www.gpupdate.net/(...)-om-races-te-winnen/
"Sport leeft van onverwachte momenten en dat is wat we willen. Je hebt competitie nodig, het onbekende. Je hebt mooie verhalen nodig en drama. Dat moeten we creëren."
Het was te verwachten dat de Amerikanen er een circus van zouden willen maken met kunstmatig gecreëerd drama. Belooft weinig goeds. Hopelijk kan een Ross Brawn op de rem trappen en de Amerikanen behoeden voor al te domme beslissingen.
Ja goed plan, ik kijk nu al uit naar 72 ronden met twee plekken waar ze kunnen inhalen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Prins bernard jr moet gewoon de helft van zijn 152 panden in Amsterdam verkopen en het kan
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja goed plan, ik kijk nu al uit naar 72 ronden met twee plekken waar ze kunnen inhalen.
Assen is een hele grote nee. Dat circuit is niet voor autoracen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?
Dan verkloot je het echt voor de TT inderdaad. De Indycar races op Assen waren behoorlijk saai, dus ook dat circuit zou helemaal op de schop moeten (layout change) om het geschikt te maken voor F1.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?
Zandvoort is al meer circuit dan enkele straatraces die we hebben, daar is op wat ouderdom na niks mis mee. Hooguit moet het paddock even wat groter worden gemaakt door de Tarzanbocht iets sneller te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:43 schreef lord_bono het volgende:
Zandvoort gewoon volledig aanpassen, neem aan dat je op dat terrein best een totaal nieuwe F1 vriendelijke lay-out kunt verzinnen?
hij heeft wel recent een hotel in Bloemendaal gekochtquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Prins bernard jr moet gewoon de helft van zijn 152 panden in Amsterdam verkopen en het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |