abonnement Unibet Coolblue
pi_174933633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dus alcohol drinken is een sein dat je met iemand naar bed wilt? Kladjelam meegesleept worden is een sein dat je met iemand naar bed wilt? Volgens mij niet.
Iemand vergezellen naar diens hotelkamer, vind ik wel een sein dat je met iemand naar bed wil, ja.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174933647
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:07 schreef agter het volgende:
Had hij vroeger niet een computer programma op tv?
Hij heeft vooral radio gedaan. En het begin van DWDD gepresenteerd :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174933652
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:07 schreef agter het volgende:
Had hij vroeger niet een computer programma op tv?
Dat zou best kunnen. Hij had een keer iets met internet toen niemand er nog van gehoord had volgens mij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174933679
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. Hij had een keer iets met internet toen niemand er nog van gehoord had volgens mij.
Volgens mij keken wij dat vroeger thuis.. _O-
Make my day!
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:17:04 #180
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174933805
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Iemand vergezellen naar diens hotelkamer, vind ik wel een sein dat je met iemand naar bed wil, ja.
Het is niet alsof ze de bewuste keuze heeft gemaakt om dat te doen. Ze was behoorlijk beneveld, kennelijk.
pi_174933813
Ik ben benieuwd of hij nu door zijn eigen linksregresieve vriendjes net zo afgemaakt wordt.

Dubbele standaard of niet....
Whatever...
pi_174933837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben benieuwd of hij nu door zijn eigen linksregresieve vriendjes net zo afgemaakt wordt.

Dubbele standaard of niet....
Vanwaar die haat?
Make my day!
pi_174933853
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze de bewuste keuze heeft gemaakt om dat te doen. Ze was behoorlijk beneveld, kennelijk.
Natuurlijk was dat een bewuste keuze.

Daarbij was het absoluut een bewuste keuze om beneveld te raken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:27:42 #184
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174933999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Natuurlijk was dat een bewuste keuze.

Daarbij was het absoluut een bewuste keuze om beneveld te raken.
Joh, wij moeten eens samen gaan drinken. Dan geef ik een paar rondjes en vraag ik je daarna om 100 euro te lenen.

Maar goed, neemt niet weg dat het ook een bewuste keuze was om 'nee' te zeggen en dat dat signaal heel expliciet aangeeft dat ze geen seks wilde, wat alcohol drinken en naar hotelkamers gaan volgens jou ook moge betekenen. Van Jole is hier gewoon 100% fout, niet dat meisje.
pi_174934085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Joh, wij moeten eens samen gaan drinken. Dan geef ik een paar rondjes en vraag ik je daarna om 100 euro te lenen.

Maar goed, neemt niet weg dat het ook een bewuste keuze was om 'nee' te zeggen en dat dat signaal heel expliciet aangeeft dat ze geen seks wilde, wat alcohol drinken en naar hotelkamers gaan volgens jou ook moge betekenen. Van Jole is hier gewoon 100% fout, niet dat meisje.
Maar we weten helemaal niet wat er gebeurde nadat hij op haar is gaan liggen.
Ik voel een deel II aankomen van dit telefoongesprek. :7
Make my day!
pi_174934183
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Iemand vergezellen naar diens hotelkamer, vind ik wel een sein dat je met iemand naar bed wil, ja.
Zelfs al zou ze die intentie in eerste instantie hebben gehad, dan nog gaf hem dat niet het recht om haar nee te negeren.

Op het moment dat iemand nee zegt hou je op, punt.
pi_174934295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Iemand vergezellen naar diens hotelkamer, vind ik wel een sein dat je met iemand naar bed wil, ja.
Misschien wilde ze alleen zijn Suske en Wiske's zien.
pi_174934343
Nee is uiteraard nee. Wel moet niet zomaar iedereen op de blauwe ogen gelooft worden met dit soort ernstige beschuldigingen.

Wat betreft van Jole. Dat is nou iemand die links echt kapot heeft gemaakt met z'n promotie van identity politics. Dat vind ik erg jammer, want dit soort alt-left heeft het hele sociale verhaal van links volledig naar de achtergrond gedrongen. Mensen associëren links bijna alleen nog maar met 'gezeur' over de positie van uiteenlopende allochtonen, verdediging van het onverdedigbare (islam), hysterie over vrouwenrechten en LGBT-rechten.

Voor de mensen met echte Joop-haat: met al die subsidie kan er gewoon weer een nieuw zetbaasje worden neergezet hoor, de polonaise inzetten lijkt mij te voorbarig. Van Jole en Joop zijn geen twee-eenheid meer.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:48:26 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174934349
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

..geenstijl was altijd rellen om het rellen. Alleen was het vroeger 'bijzonder' en 'grappig'. Nu is het een sneu groepje oude mannen die krampachtig proberen oude tijden te laten herleven.
Zoals fok!?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_174934377
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:47 schreef Oostwoud het volgende:
Nee is uiteraard nee. Wel moet niet zomaar iedereen op de blauwe ogen gelooft worden met dit soort ernstige beschuldigingen.

Wat betreft van Jole. Dat is nou iemand die links echt kapot heeft gemaakt met z'n promotie van identity politics. Dat vind ik erg jammer, want dit soort alt-left heeft het hele sociale verhaal van links volledig naar de achtergrond gedrongen. Mensen associëren links bijna alleen nog maar met 'gezeur' over de positie van uiteenlopende allochtonen, verdediging van het onverdedigbare (islam), hysterie over vrouwenrechten en LGBT-rechten.

Voor de mensen met echte Joop-haat: met al die subsidie kan er gewoon weer een nieuw zetbaasje worden neergezet hoor, de polonaise inzetten lijkt mij te voorbarig. Van Jole en Joop zijn geen twee-eenheid meer.
Juist om de redenen die jij noemt denk ik dat er maar weinig rechtse mensen zijn die van Jole graag ontslagen zien worden bij Joop.nl
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174934528
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zelfs al zou ze die intentie in eerste instantie hebben gehad, dan nog gaf hem dat niet het recht om haar nee te negeren.

Op het moment dat iemand nee zegt hou je op, punt.
klopt.

Maar Van Jole was vermoedelijk net zo beneveld. Als zij dat als verweer mag aanbrengen voor haar gedrag, mag hij dat ook.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174934553
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Joh, wij moeten eens samen gaan drinken. Dan geef ik een paar rondjes en vraag ik je daarna om 100 euro te lenen.
tegen de tijd dat ik zo gek ben dat ik doe heb je er ook wel al zo'n honderd euro doorheen gejaagd. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 8 november 2017 @ 00:04:15 #193
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174934557
baspaternotte twitterde op dinsdag 07-11-2017 om 23:34:23 UPDATE - #BNNVARA weigert al 11 uur reactie te geven op kwestie Francisco van Jole. Ik heb ook een leven. En ga nu dus slapen. reageer retweet
Journalisten haken af. Voor vandaag dan, want morgen is er weer een dag om te strijden tegen seksisme en ander onrecht.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174934565
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:04 schreef 2thmx het volgende:
baspaternotte twitterde op dinsdag 07-11-2017 om 23:34:23 UPDATE - #BNNVARA weigert al 11 uur reactie te geven op kwestie Francisco van Jole. Ik heb ook een leven. En ga nu dus slapen. reageer retweet
Journalisten haken af. Voor vandaag dan, want morgen is er weer een dag om te strijden tegen seksisme en ander onrecht.
Morgen komt deel II van de tape?
Make my day!
pi_174934639
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:20 schreef Ryan3 het volgende:
Whut life imitating art?
Ik zeg in een ander topic net: volgens mij zit Van Jole achter Anne-Fleur aan.
Maar wat is dit nu, nu heeft-ie al een 23-jarige dame ehm dronken gevoerd en... really?

Niet dus? Wel dus?
Een reaguurder stuurt een roddel naar geenstijl.
Tjaaaa... die gasten zijn toch niet te vertrouwen...... doen net alsof ze vrouw zijn en slachtoffer van een aartsvijand.
Of geenstijl zelf zit hier te liegen en de massa op te hitsen.
En dan later roepen: hahahaha het was maar een grapje...

Mannen zijn ook onhandig soms met vrouwen.... heel normaal... en die testosteron enzo.
En de machomentaliteit van echte man wezen ..
pi_174934792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een reaguurder stuurt een roddel naar geenstijl.
Tjaaaa... die gasten zijn toch niet te vertrouwen...... doen net alsof ze vrouw zijn en slachtoffer van een aartsvijand.
Of geenstijl zelf zit hier te liegen en de massa op te hitsen.
En dan later roepen: hahahaha het was maar een grapje...

Mannen zijn ook onhandig soms met vrouwen.... heel normaal... en die testosteron enzo.
En de machomentaliteit van echte man wezen ..
Want het is natuurlijk gewoon ondenkbaar dat het waar is hè.. Het is natuurlijk ondenkbaar dat de sjw-God, Van Jole, daadwerkelijk schuldig is.

:')
pi_174934827
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een reaguurder stuurt een roddel naar geenstijl.
Tjaaaa... die gasten zijn toch niet te vertrouwen...... doen net alsof ze vrouw zijn en slachtoffer van een aartsvijand.
Of geenstijl zelf zit hier te liegen en de massa op te hitsen.
En dan later roepen: hahahaha het was maar een grapje...

Mannen zijn ook onhandig soms met vrouwen.... heel normaal... en die testosteron enzo.
En de machomentaliteit van echte man wezen ..
Als we aannemen dat het inderdaad niet waar is, wat is voor jouw gevoel dan de oorsprong van de geluidsopname? Een montage? Een goede Van Jole-imitator?
Als het wel waar is, is deze opname wel een van de meer concretere ‘bewijsstukken’ die we in de diverse #MeToo zaken voorbij hebben zien komen.
pi_174934925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een reaguurder stuurt een roddel naar geenstijl.
Tjaaaa... die gasten zijn toch niet te vertrouwen...... doen net alsof ze vrouw zijn en slachtoffer van een aartsvijand.
Of geenstijl zelf zit hier te liegen en de massa op te hitsen.
En dan later roepen: hahahaha het was maar een grapje...

Mannen zijn ook onhandig soms met vrouwen.... heel normaal... en die testosteron enzo.
En de machomentaliteit van echte man wezen ..
Goedprater gespot. Nu dat de aanvoerder van jullie alt-left club een vies ventje blijkt te zijn wordt de toon ineens gematigd. Staat in schril contrast met de radicaal feministische retoriek rondom eerdere #metoo zaken.
pi_174935388
De grootste deugdebiel van het westelijk halfrond blijkt dus een vieze aanrander te zijn. _O-
Dit is alsof Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. :D

  woensdag 8 november 2017 @ 04:37:30 #200
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174935396
Maakt geen drol uit wat er al dan niet is gebeurd. Het is geen stijl om mensen aan de schandpaal te nagelen zonder dat er een proces is geweest. Laat dat mens lekker aangifte doen bij de politie in plaats van anoniem online.

Dat je iets naars hebt meegemaakt (of denkt te hebben meegemaakt) geeft je niet het recht het leven van een ander kapot te maken. Zelfs niet dat van Frolo.

In al die #MeToo verhalen zijn al heel wat levens kapot gemaakt door dit soort lynchpartijen. Doe aangifte als je je recht wilt halen, daarvoor leven we in een rechtstaat.
Via #MeToo de aandacht vestigen op misbruik of je eigen nare gevoel naar voren brengen kan heel goed zonder publiekelijk een dader aan te wijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')