abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:21:24 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174921024
Ik heb het hier in Fok.nl al diverse keren moeten verduren, mijn Filipijnse vrouw dit en dat, sloofje goedkoop, postorder, enz.

Nu, deze week is de ranglijst uitgekomen van landen en hun plaats op de lijst van landen geschikt op gelijke rechten en mogelijkheden voor de vrouwen.
Ik lach mij te pletter _O- _O- _O- want de Filipijnen staan op de tiende plaats! En Nederland .... op de 35-ste.

Ja, wat een goed en vooruitstrevend land toch hier ...
Dus echt zelfstandige vrouwen, feministes en aanverwanten ... pak je spullen en op naar een veel vrouwvriendelijker land dan Nederland!

_O_ _O_
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:24:55 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174921101
Die lijst kwam vrij onzinnig over
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:50:50 #3
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174921606
Heb je ze ook gezien? En waarom vond je die onzinnig overkomen? Nederland was flink gezakt in de ranglijst, ik meen een plaats of 15.
Kun je ze hier niet plaatsen of een link erheen svp? Weet bij God niet meer waar ik het gezien heb. Kan zelfs tijdens het nieuws zijn geweest.

Bvd _O_ _O_
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174975533
Nutteloos topic zonder de betreffende bron
pi_174977755
TS heeft issues.
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:57:44 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174977855
het zit diep
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_174977919
Volgens mij ging het met name om de mogelijkheden die mannen en vrouwen kregen. In de Filipijnen zijn zowel de mannen als de vrouwen hoofdzakelijk kansarm dus in zoverre hebben ze gelijke kansen.
pi_174977937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef spiritusbus het volgende:
Volgens mij ging het met name om de mogelijkheden die mannen en vrouwen kregen. In de Filipijnen zijn zowel de mannen als de vrouwen hoofdzakelijk kansarm dus in zoverre hebben ze gelijke kansen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174979628
Hoe hoog staan we op mannenrechten?
pi_175090251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:21 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik heb het hier in Fok.nl al diverse keren moeten verduren, mijn Filipijnse vrouw dit en dat, sloofje goedkoop, postorder, enz.

Nu, deze week is de ranglijst uitgekomen van landen en hun plaats op de lijst van landen geschikt op gelijke rechten en mogelijkheden voor de vrouwen.
Ik lach mij te pletter _O- _O- _O- want de Filipijnen staan op de tiende plaats! En Nederland .... op de 35-ste.

Ja, wat een goed en vooruitstrevend land toch hier ...
Dus echt zelfstandige vrouwen, feministes en aanverwanten ... pak je spullen en op naar een veel vrouwvriendelijker land dan Nederland!

_O_ _O_
Ik vind het een prima voorstel. En dan wel een ruil maken zodat de filipijnse vrouwen hier naartoe komen, die zijn vaak mooi slank.
pi_175090645
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:24 schreef hugecooll het volgende:
Die lijst kwam vrij onzinnig over
Waarschijnlijk opgesteld door een of ander VN subsidieclubje idd. Die andere belangen behartigen dan de uitvoering van een gedegen onderzoek.
  woensdag 15 november 2017 @ 16:28:12 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175090721
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarschijnlijk opgesteld door een of ander VN subsidieclubje idd. Die andere belangen behartigen dan de uitvoering van een gedegen onderzoek.
Was hiero nog een topicje over btw NWS / Nederland zakt ver weg op ranglijst gelijkheid tussen vrouw en man
  woensdag 15 november 2017 @ 16:52:08 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175091083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:04 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik vind het een prima voorstel. En dan wel een ruil maken zodat de filipijnse vrouwen hier naartoe komen, die zijn vaak mooi slank.
de mannen ook; beetje gelijke rechten op rijst
pi_175097154
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:38 schreef DaggerOne het volgende:
Hoe hoog staan we op mannenrechten?
Mannenrechten, bestaan die?
Het recht om alimentatie te betalen misschien?
  donderdag 16 november 2017 @ 03:19:12 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175103498
Reactie op Post 10 hierboven, van MGTOW (Zijn reaktie: Ik vind het een prima voorstel. En dan wel een ruil maken zodat de filipijnse vrouwen hier naartoe komen, die zijn vaak mooi slank)
.
In de Filipijnen, waar we het hier dus over hebben, hebben mannen wel degelijk rechten. Wat niet inhoudt dat vrouwen niet gelijk mogen en kunnen zijn aan mannen. Jullie trekken vreemde conclusies!
Man en vrouw gelijk aan mekaar en mannenrechten kunnen prima samen gaan. En natuurlijk - logischerwijze - hebben vrouwen ook hun vrouwen rechten! dat bestrijdt daar niemand. Alleen zijn het dan echte mannen-rechten en echte vrouwen-rechten. Niet zoals hier in NL. Maar war kun je verwachten in een land dat stelt dat men gender neutraal moet zijn. Dus waar men verschil tussen man en vrouw afwijst. Daar vloeit uit voort dat de rechten van man en van vrouw gelijk moeten zijn (want gender neutraal), en DAT is daar niet zo. Daar mag je nog heerlijk man zijn en de vrouw mag er heerlijk vrouw zijn! Ieder zijn eigen rechten en daaruit voortvloeiend ieder zijn eigen plichten. Zo simpel als de natuur, het instinct, kortom het leven zelf! Beter kan het toch nooit worden. En toch willen sommige groepen, onze regering, ander westerse regeringen, feministes, politiek en ambtenarij een gender bneutrale samenleving. Omdat helaas, en ik heb medelijden met hen, misschien één op de duizend zich niet lekker voelt in zijn "geslacht".

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 16-11-2017 03:24:14 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 november 2017 @ 03:34:06 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175103508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 03:19 schreef LeesFoknl het volgende:Maar war kun je verwachten in een land dat stelt dat men gender neutraal moet zijn. Dus waar men verschil tussen man en vrouw afwijst. Daar vloeit uit voort dat de rechten van man en van vrouw gelijk moeten zijn (want gender neutraal), en DAT is daar niet zo. Daar mag je nog heerlijk man zijn en de vrouw mag er heerlijk vrouw zijn! Ieder zijn eigen rechten en daaruit voortvloeiend ieder zijn eigen plichten. Zo simpel als de natuur, het instinct, kortom het leven zelf! Beter kan het toch nooit worden. En toch willen sommige groepen, onze regering, ander westerse regeringen, feministes, politiek en ambtenarij een gender bneutrale samenleving. Omdat helaas, en ik heb medelijden met hen, misschien één op de duizend zich niet lekker voelt in zijn "geslacht".
Uhm. Nee. Transgenders willen doorgaans niet genderneutraal behandeld worden, integendeel.

Genderneutraal wil niet zeggen dat verschillen tussen mannen en vrouwen worden afgewezen, maar dat je benadering van een man of vrouw niet berust op stereotypen en vooroordelen. Dus niet klakkeloos ervan uitgaan dat bij een zakenlunch de vrouw in het gezelschap de secretaresse is.

True, sommige instanties en personen zijn daarin doorgeslagen.
  donderdag 16 november 2017 @ 03:35:16 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175103509
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef spiritusbus het volgende:
Volgens mij ging het met name om de mogelijkheden die mannen en vrouwen kregen. In de Filipijnen zijn zowel de mannen als de vrouwen hoofdzakelijk kansarm dus in zoverre hebben ze gelijke kansen.
  donderdag 16 november 2017 @ 03:36:45 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175103510
Aha, en er ook niet klakkeloos van uitgaan dat de man betaalt. Dat lijkt me dan toch wel wat dat genderneutrale!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 november 2017 @ 03:41:28 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175103513
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 03:34 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Uhm. Nee. Transgenders willen doorgaans niet genderneutraal behandeld worden, integendeel.

Genderneutraal wil niet zeggen dat verschillen tussen mannen en vrouwen worden afgewezen, maar dat je benadering van een man of vrouw niet berust op stereotypen en vooroordelen. Dus niet klakkeloos ervan uitgaan dat bij een zakenlunch de vrouw in het gezelschap de secretaresse is.

True, sommige instanties en personen zijn daarin doorgeslagen.
Toch begrijp ik het niet goed. Waarom mogen er nu dan geen aparte dames en aparte heren toiletten meer zijn maar gender neutrale? En waarom niet meer "dames en heren" maar "aanwezigen" of "reizenden".

Ik vind het net zo iets als de discussie over Zwarte Piet. Lieden met heel dik betaalde baantjes die echt niks beters hebben te doen ??

:? 8)7 :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 november 2017 @ 04:13:25 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175103532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 03:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Toch begrijp ik het niet goed. Waarom mogen er nu dan geen aparte dames en aparte heren toiletten meer zijn maar gender neutrale? En waarom niet meer "dames en heren" maar "aanwezigen" of "reizenden".

Ik vind het net zo iets als de discussie over Zwarte Piet. Lieden met heel dik betaalde baantjes die echt niks beters hebben te doen ??

:? 8)7 :r
Omdat doorgeslagen (net als de pietendiscussie) 8)7
  donderdag 16 november 2017 @ 04:15:54 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175103535
Ja, doorgeslagen! Enkele gefrustreerde idioten en dan een hoop dikbetaalde professionals tot en met de politiek aan toe die dit serieus oppakken. Hadden er gewoon iet op moeten ingaan. Al die nonsens.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175103813
Jouw situatie ken ik niet, maar er zijn wel veel ouwe blanke mannetjes met van die jonge Filipijnse meiden daar.
Maar het is wel een mooi land.
pi_175108414
Vrouwen willen nu ook recht hebben op openbare urinoirs/plaspalen net als de mannen. Ik ben daar wel een voorstander van zolang ze maar geen gebouw er omheen plaatsen. Mannen staan er immers ook maar in weer en wind in open publiek en we gaan wel voor gelijkheid. Nog beter zou zijn als ze gebruik maken van dezelfde plaspalen die dan natuurlijk wel allemaal aan de plashoogte van vrouwen moeten worden aangepast.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')