abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 november 2017 @ 10:20:08 #276
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174955676
Ik zou niet willen daten met iemand die geen emoties durft te tonen of dat niet wil. Vooral omdat dan niet is te peilen of iemand oprecht is. Het maakt een onbetrouwbare indruk.
pi_174955766
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:20 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zou niet willen daten met iemand die geen emoties durft te tonen of dat niet wil. Vooral omdat dan niet is te peilen of iemand oprecht is. Het maakt een onbetrouwbare indruk.
Dit. Misschien zit hier wel de crux, aangezien jouw omgeving zich afvroeg of je uberhaupt wel emoties hebt
pi_174955774
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:05 schreef TheInnocent het volgende:

ik weet dat ik uit dr comfort zone moet, maar het probleem is mijn angst om gekwetst te worden, hoe overwin ik dat?
Een beetje dat je graag wil zwemmen, maar bang bent nat te worden, en nu vraagt hoe je dat kunt doen zonder nat te worden.

Dat . Lukt . N I E T .

Het verlaten van je comfortzone betekent dat je bepaalde gevoelsdrempels moet overtreden en keuzes doen en activiteiten ondernemen die je initieel voor jou een zekere angstdrempel betekenen.

Enkel daarvan kun je bepaalde sociale angsten overwinnen.
alhoewel dat ook gewoon een proces zal blijken te zijn en niet direkt alles-in-één perfect zal lopen...
Juist het afwerpen van die zucht naar perfectie in relaties en de wens een 110%-perfect-passende partner te vinden zal een lange weg zijn, waarbij je vermoedelijk vaker je comfortzone uit moet en je eigen instinctieve gevoel ook kritisch moet ondervragen.

Ht kan er op uitlopen dat je idd op een gegeven moment gekwetst wordt, dat je een relatie aangegaan bent die toch uitloopt op een breuk...
Mar dat je leert dat dat gekwetst worden ook iets is dat je best kunt overkomen en gewoon een verdere leerervaring is....
ook dat dat gekwetst worden, of uiteindelijk een relatie verliezen niet betekent dat die relatie an sich je ook positieve ervaringen heeft gebracht.


Overigens een praktische tip hoe angsten te overwinnen:
Doe het met heel kleine stapjes en zonder grote verwachtingen.
niet geljk denken dat je met de eerste de beste het bed moet instappen op een first date, maar misschien wel heel klein en zonder dat het _alles_ betekent gewoon om te 'ontdekken' hoe het voelt, eens om te proberen meeflirten met een man die je misschien -enkel- een 6/10 vind en die niet aan al je wensen voldoet.

sowieso is leren te flirten een redelijk goede en speelse leerschool voor het verdergaan in relaties, en sociaal gedrag.
Veel mensen met problemen op relatiegebied (vooral het aangaan ervan) hebben al een beginrobleem dat ze niet of nauwelijks kunnen 'flirten'.

[ Bericht 3% gewijzigd door RM-rf op 09-11-2017 11:09:06 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_174955861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Een beetje dat je graag wil zwemmen, maar bang bent nat te worden, en nu vraagt hoe je dat kunt doen zonder nat te worden.

Dat . Lukt . N I E T .

Het verlaten van je comfortzone betekent dat je bepaalde gevoelsdrempels moet overtreden en keuzes doen en activiteiten ondernemen die je initieel voor jou een zekere angstdrempel betekenen.

Enkel daarvan kun je bepaalde sociale angsten overwinnen.
alhoewel dat ook gewoon een proces zal blijken te zijn en niet direkt alles-in-één perfect zal lopen...
Juist het afwerpen van die zucht naar perfectie in relaties en de wens een 110%-perfect-passende partner te vinden zal een lange weg zijn, waarbij je vermoedelijk vaker je comfortzone uit moet en je eigen instinctieve gevoel ook kritisch moet ondervragen.

Ht kan er op uitlopen dat je idd op een gegeven moment gekwetst wordt, dat je een relatie aangegaan bent die toch uitloopt op een breuk...
Mar dat je leert dat dat gekwetst worden ook iets is dat je best kunt overkomen en gewoon een verdere leerervaring is....
ook dat dat gekwetst worden, of uiteindelijk een relatie verliezen niet betekent dat die relatie an sich je ook positieve ervaringen heeft gebracht
Sterker nog, gezien jouw (TS) eisen is de kans dat je tegen een enorme klootzak aanloopt met wél de checkpoints levensgroot. Het loslaten van al je eisen en verwachtingen en gewoon een sgaan doen wat je leuk vindt is een start. Daar komt dan vanzelf wel een keer een leuke man voorbij. Die (los van alle eisen en wensen) jou aantrekt. Dat kan dan best iemand zijn die je wellicht anders nooit zag staan, blijkt misschien zelfs wel de leukste kerel van de wereld te zijn (weliswaar met buikje, imperfect uiterlijk of misschien zelfs wel een baan als buschauffeur.

Zolang jij niet bereid bent jezelf open te stellen voor de wereld om je heen blijf je krampachtig en ongelukkig. Want man o man, het ongeluk en de eenzaamheid druipt er bij jou echt af.
Whatever...
pi_174956285
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat ik hier heel arrogant overkom, want ik ben het niet en zo kom ik irl op niemand over. Verschillend in die zin dat mijn vriendinnen mij heel lief, eerlijk en een goede vriendin vinden, mijn werkgever en collega’s denken dat ik rationeel ben en niet open ben over emoties (weet dat iemand vroeg of ik uberhaupt emotioneel kan worden), ouders vinden mijn gedrag onvoorspelbaar (soms rustig en soms als de storm wanneer iets mij niet zint, verder betrouwbaar, doorzettend/harde werker en verstandig). Alle partijen vinden mij verder eigenwijs, doelgericht en intelligent. Ik ben zeker bewust van mijn goede en slechte kanten.. en dat ik niet open ben komt denk ik omdat ik vanuit huis (meer specifiek mijn vader) heb meegekregen dat emotie tonen zwak is. Ik heb volgens mij nooit naast iemand gehuild, wil niet dat iemand me zo ziet. Heb ook nooit gezegd dat ik van iemand hield, tegen mijn ouders en vriendinnen alleen op papier, maar nooit hardop. Denk dat ik dan ga janken namelijk. Wel hardop gezegd dat ik ze waardeer, maar dat houden van wil er niet uitkomen terwijl ik zielsveel van hen houd. Verder kan ik over van alles met the inner circle communiceren.

Het is meer dat ik niet weet HOE ik openlijker kan communiceren over liefde met sommige mensen buiten mijn vriendenkring.. communiceren met mensen die je niet goed kent - wanneer je een niet gebruikelijke denkwijze hebr mbt liefde - vind ik knap lastig.

Ik zal eens kijken wat ik er over kan vinden op internet. Weet niet of een haptonoom ook zou helpen in mijn situatie. Misschien raak ik daardoor meer geprikkeld door mijn omgeving?
Mememememememememememememememememememe. Maar genoeg over me, wat vindt jij van mij? Ook zij vinden dit van mij, dus blablabla.

:O

Het verbaast me dat ik in eerdere posts m.i. toch vrij concreet in een voorbeeld inhaak. Zowel hoe het over kan komen op de ander als hoe je daar duidelijker in zou kunnen communiceren in zowel woord als daad. Maar kennelijk komt dat of niet voldoende aan of vind je het niet belangrijk genoeg om er op in te haken, dus ja..?

Kunnen we direct op door wat betreft de prikkels. Hangt samen met een van mijn favoriete woorden: dynamiek. Als jij serieus vindt dat jouw omgeving jou meer zou moeten prikkelen, maakt het je dan nog uit wat voor prikkel jij daarmee afgeeft?
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 11:42:55 #281
441859 crew  Lenny77
pi_174957051
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat een seksisme..., ten eerste er vanuit gaan dat mijn werkgever een man is.. ten tweede de seksuele intimidatie (nooit mee te maken gehad)... en doen voorkomen dat mijn intellect en vakkennis niet voldoende reikt tot succes, want waarom zou ik anders geprezen worden.... ?? en tot slot dat een vrouw zichzelf een laag zelfbeeld moet aanpraten, want ze moeten onzekere wezens blijven..

Je bent een triest Fok mannetje, terug naar je zolderkamer. :+
Ben inderdaad een vrouwtje :D
En waarschijnlijk dubbel zo oud als jou, met vet diploma en nu terug op school, intelligent genoeg en nog steeds aandacht van het andere geslacht.
Maar nooit heb ik zo over mezelf gesproken of gedacht. Vind mezelf gewoon heel normaal en ik neem andere mensen hoe ze zijn. Ik kijk niet neer naar hun en voel mezelf niet te mooi voor een gewone man.
De mooiste mensen zijn die waarvan je het niet verwacht.
Jij bent degene die jezelf te knap vindt voor anderen.
Trouwens, zo erg is het niet om gekwetst te worden. Het is geen ramp en niet het einde van de wereld! Als je er rationeel over na denkt dan is het gewoon dat jullie eigenlijk niet bij elkaar passen en dan is zo een breuk ook niet zo erg! Je wil toch niet dat iemand tegen zijn zin bij je blijft.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174957207
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:17 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Aantrekkelijk (voor mij), intelligent, lief, grappig en loyaal.. (OP) lijkt me wel een beetje de ondergrens.. vind je dat teveel gevraagd?
Of iemand loyaal is ervaar je niet tijdens een eerste date. Dat hij lief, intelligent en grappig is ook niet.
Iedereen doet extra z’n best tijdens de 1e date maar na een paar keer kan iemand echt meer zichzelf zelf zijn. En pas dan kun je veel meer zeggen of iemand bij je past of niet.
Of iemand knap of aantrekkelijk voor jou is, kun je al binnen 3 seconden bepalen.
Loedermoeder
pi_174957298
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:00 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Waarom reageert TS niet op deze post?
Omdat TS niet zo goed tegen de harde waarheid kan. Ik word ook compleet genegeerd.
pi_174957303
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:56 schreef Krollie het volgende:

[..]

Omdat TS niet zo goed tegen de harde waarheid kan. Ik word ook compleet genegeerd.
Ik ook
  donderdag 9 november 2017 @ 12:34:06 #285
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_174958034
Sommige vrouwen zijn ook zo ondoorgrondelijk.

Tindergesprek van gisteravond (letterlijk gekopieerd):

Zij: Hey Leuke match
Ik: Ja dat vind ik ook wel
Ik: Vanwaar ben je ergens?
Zij: Ik vind het toch geen Match.
Ik: Ow Net zei je nog van wel
Zij: Ja maar het gesprek vlot niet.
Zij : Doei

Heb soms wel de indruk dat we gewoon teveel willen, net als TS, en maak me daar zelf ook wel een beetje schuldig aan. Je hebt als vrijgezel dat vrije leventje, daar wil je vaak alleen dingen voor opgeven als die partner helemaal perfect is. Dus ergens wel herkenbaar.
Ondertussen heb ik vriendinnen gewoon op platonische basis, een paar FWB's en blijf ik doorzoeken naar die perfecte match.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:36:35 #286
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174958086
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:34 schreef mrPanerai het volgende:
Sommige vrouwen zijn ook zo ondoorgrondelijk.

Tindergesprek van gisteravond (letterlijk gekopieerd):

Zij: Hey Leuke match
Ik: Ja dat vind ik ook wel
Ik: Vanwaar ben je ergens?
Zij: Ik vind het toch geen Match.
Ik: Ow Net zei je nog van wel
Zij: Ja maar het gesprek vlot niet.
Zij : Doei

Heb soms wel de indruk dat we gewoon teveel willen, net als TS, en maak me daar zelf ook wel een beetje schuldig aan. Je hebt als vrijgezel dat vrije leventje, daar wil je vaak alleen dingen voor opgeven als die partner helemaal perfect is. Dus ergens wel herkenbaar.
Ondertussen heb ik vriendinnen gewoon op platonische basis, een paar FWB's en blijf ik doorzoeken naar die perfecte match.
De eerste die mij "vanwaar ben je ergens" stuurt gaat ook meteen uit de lijst. :')
  donderdag 9 november 2017 @ 12:38:25 #287
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174958140
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Begrijp je punt, magic happens buiten de comfort zone enzo.. gokjes wagen zo werkt het ook op de werkvloer. Maar het is bij mij meer dat ik niet zie in de liefde waar ik de gok op zou willen wagen en hoe ik dat moet doen.. ik weet dat ik uit dr comfort zone moet, maar het probleem is mijn angst om gekwetst te worden, hoe overwin ik dat? Er moet iets omschakelen in mijn denkwijze zodat ik anders kan en wil handelen. :)
De enige manier om van je angst af te komen, is (heel cliché) om datgene te doen waar je bang voor bent. Het gaat er niet om dat je zelfverzekerd die angst aangaat, het gaat erom dat je het überhaupt aangaat. Daarmee kweek je moed om grotere angsten in dezelfde categorie aan te gaan. En wees niet zo onrealistisch dat het de eerste paar keren goed moet gaan. Het falen hoort erbij, anders zou je er in eerste instantie niet bang voor zijn. Definieer succes dus niet extern (een leuke jongen aan de haak slaan), maar intern (dat je je angsten overwint). Ga dus wat vaker op date en volg je gevoel. Zoen hem wanneer je kriebels voelt in je buik, maar het in je hoofd nog niet zo zeker weet. Flirt met iedereen die je tegenkomt. Vertel gênante, maar leuke anekdotes. Je angst is niets anders dan een aanwijsbord van een specifieke actie die je moet ondernemen. Succes, babe. O+
pi_174958258
quote:
17s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Overigens is deze vent ook heel lief en aantrekkelijk en intelligent enzo. Just saying, TS. :7
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:46:32 #289
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174958328
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Overigens is deze vent ook heel lief en aantrekkelijk en intelligent enzo. Just saying, TS. :7
Hahaha, jij hè! :D _O-
  donderdag 9 november 2017 @ 12:49:10 #290
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_174958394
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:36 schreef Nobu het volgende:

[..]

De eerste die mij "vanwaar ben je ergens" stuurt gaat ook meteen uit de lijst. :')
Want je wil niet even weten van waar iemand komt?
pi_174958494
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hahaha, jij hè! :D _O-
Ik endorse je gewoon. :+
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:59:42 #292
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174958599
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik endorse je gewoon. :+
Dat wordt zeker gewaardeerd, Saar. O+
  donderdag 9 november 2017 @ 13:33:38 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174959217
Mooi topic dit, TS valt door de mand en probeert recht te lullen wat krom is. :D

Er is maar een constante factor en dat ben je zelf TS.
  donderdag 9 november 2017 @ 14:02:03 #294
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174959611
quote:
17s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

De enige manier om van je angst af te komen, is (heel cliché) om datgene te doen waar je bang voor bent. Het gaat er niet om dat je zelfverzekerd die angst aangaat, het gaat erom dat je het überhaupt aangaat. Daarmee kweek je moed om grotere angsten in dezelfde categorie aan te gaan. En wees niet zo onrealistisch dat het de eerste paar keren goed moet gaan. Het falen hoort erbij, anders zou je er in eerste instantie niet bang voor zijn. Definieer succes dus niet extern (een leuke jongen aan de haak slaan), maar intern (dat je je angsten overwint). Ga dus wat vaker op date en volg je gevoel. Zoen hem wanneer je kriebels voelt in je buik, maar het in je hoofd nog niet zo zeker weet. Flirt met iedereen die je tegenkomt. Vertel gênante, maar leuke anekdotes. Je angst is niets anders dan een aanwijsbord van een specifieke actie die je moet ondernemen. Succes, babe. O+
Dit.

Wil er wel aan toevoegen dat je niet te ver uit je comfortzone moet gaan. Daarin steeds een stapje verder gaan werkt zoveel beter dan gelijk vol in het diepe springen. Want dan 'bevries' je, leer je niets. Ga een stukje uit je comfortzone waardoor je kan ervaren dat het allemaal echt wel meevalt.
Dan struikel je vast ook nog wel, maar doet het vallen niet zo pijn.

Oh,boektip!
Move closer, Stay longer van Stephanie Burns.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174972042
Heb alles gelezen, dankjewel iedereen :) en bedankt voor de tip cause_mayhem! Ik zal eens in boeken rondneuzen wat het toch is met mij en liefde en communiceren.. kom ik niet goed over op de tegenpartij of omgekeerd.. op zakelijk en vriendschappelijk gebied verloopt de communicatie top, maar wanneer het op liefde aankomt en met dates e.d. ... praten en al gaat vlot, gezellig etc. maar er gaat iets mis.. komt mijn boodschap niet over? kan ik mijn boodschap niet formuleren? Begrijp ik mijn date niet en praten we langs elkaar heen? Ik analyseer het, maar kom er maar niet uit hoe ik het praktisch moet aanpakken. Wat ik letterlijk moet doen weet ik niet.. de stapjes.. of wat dan ook. Ik raak niet voldoende geprikkeld wellicht.. -O-
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 23:21:27 #296
441859 crew  Lenny77
pi_174972116
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:18 schreef TheInnocent het volgende:
Heb alles gelezen, dankjewel iedereen :) en bedankt voor de tip cause_mayhem! Ik zal eens in boeken rondneuzen wat het toch is met mij en liefde en communiceren.. kom ik niet goed over op de tegenpartij of omgekeerd.. op zakelijk en vriendschappelijk gebied verloopt de communicatie top, maar wanneer het op liefde aankomt en met dates e.d. ... praten en al gaat vlot, gezellig etc. maar er gaat iets mis.. komt mijn boodschap niet over? kan ik mijn boodschap niet formuleren? Begrijp ik mijn date niet en praten we langs elkaar heen? Ik analyseer het, maar kom er maar niet uit hoe ik het praktisch moet aanpakken. Wat ik letterlijk moet doen weet ik niet.. de stapjes.. of wat dan ook. Ik raak niet voldoende geprikkeld wellicht.. -O-
Niet denken, niet analyseren! Is hij iedereen anders!
VOELEN!!! En er gewoon eens blind instappen (nee gaat nog steeds niet over sex en ben nog steeds geen gefrustreerd zolderkamer mannetje)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174972216
Waar is Deezertje als je hem nodig hebt? :X
pi_174972438
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Een beetje dat je graag wil zwemmen, maar bang bent nat te worden, en nu vraagt hoe je dat kunt doen zonder nat te worden.

Dat . Lukt . N I E T .

Het verlaten van je comfortzone betekent dat je bepaalde gevoelsdrempels moet overtreden en keuzes doen en activiteiten ondernemen die je initieel voor jou een zekere angstdrempel betekenen.

Enkel daarvan kun je bepaalde sociale angsten overwinnen.
alhoewel dat ook gewoon een proces zal blijken te zijn en niet direkt alles-in-één perfect zal lopen...
Juist het afwerpen van die zucht naar perfectie in relaties en de wens een 110%-perfect-passende partner te vinden zal een lange weg zijn, waarbij je vermoedelijk vaker je comfortzone uit moet en je eigen instinctieve gevoel ook kritisch moet ondervragen.

Ht kan er op uitlopen dat je idd op een gegeven moment gekwetst wordt, dat je een relatie aangegaan bent die toch uitloopt op een breuk...
Mar dat je leert dat dat gekwetst worden ook iets is dat je best kunt overkomen en gewoon een verdere leerervaring is....
ook dat dat gekwetst worden, of uiteindelijk een relatie verliezen niet betekent dat die relatie an sich je ook positieve ervaringen heeft gebracht.


Overigens een praktische tip hoe angsten te overwinnen:
Doe het met heel kleine stapjes en zonder grote verwachtingen.
niet geljk denken dat je met de eerste de beste het bed moet instappen op een first date, maar misschien wel heel klein en zonder dat het _alles_ betekent gewoon om te 'ontdekken' hoe het voelt, eens om te proberen meeflirten met een man die je misschien -enkel- een 6/10 vind en die niet aan al je wensen voldoet.

sowieso is leren te flirten een redelijk goede en speelse leerschool voor het verdergaan in relaties, en sociaal gedrag.
Veel mensen met problemen op relatiegebied (vooral het aangaan ervan) hebben al een beginrobleem dat ze niet of nauwelijks kunnen 'flirten'.
Met flirten heb ik totaal geen problemen, doe ik onbewust denk ik. En ik praat met iedereen, ongeacht uiterlijk, zolang het maar leuke gesprekken zijn. Maar intiem worden is een ander level.. dat kan ik niet zomaar. Ik kan niet “gewoon ontdekken” hoe bijv. seks voelt bij die man bij wie ik me niet vertrouwd voel, moet wel echt bepaalde prikkels en emotionele gevoelens bij iemand hebben, wil dus iemand volledig kunnen vertrouwen om echt te kunnen genieten.
  donderdag 9 november 2017 @ 23:56:04 #299
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174972549
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:18 schreef TheInnocent het volgende:
Heb alles gelezen, dankjewel iedereen :) en bedankt voor de tip cause_mayhem! Ik zal eens in boeken rondneuzen wat het toch is met mij en liefde en communiceren.. kom ik niet goed over op de tegenpartij of omgekeerd.. op zakelijk en vriendschappelijk gebied verloopt de communicatie top, maar wanneer het op liefde aankomt en met dates e.d. ... praten en al gaat vlot, gezellig etc. maar er gaat iets mis.. komt mijn boodschap niet over? kan ik mijn boodschap niet formuleren? Begrijp ik mijn date niet en praten we langs elkaar heen? Ik analyseer het, maar kom er maar niet uit hoe ik het praktisch moet aanpakken. Wat ik letterlijk moet doen weet ik niet.. de stapjes.. of wat dan ook. Ik raak niet voldoende geprikkeld wellicht.. -O-
Iets zegt mij dat je iets doet in de financiële dienstverlening als jurist. Je analyseert alles tot in de kleinste details en wil een dubbele check om van bepaalde dingen zeker te zijn. Wellicht goede eigenschappen in je vakgebied, maar niet in je liefdesleven. Laat het gaan en doe eens een beetje mal. :)
pi_174972564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Sterker nog, gezien jouw (TS) eisen is de kans dat je tegen een enorme klootzak aanloopt met wél de checkpoints levensgroot. Het loslaten van al je eisen en verwachtingen en gewoon een sgaan doen wat je leuk vindt is een start. Daar komt dan vanzelf wel een keer een leuke man voorbij. Die (los van alle eisen en wensen) jou aantrekt. Dat kan dan best iemand zijn die je wellicht anders nooit zag staan, blijkt misschien zelfs wel de leukste kerel van de wereld te zijn (weliswaar met buikje, imperfect uiterlijk of misschien zelfs wel een baan als buschauffeur.

Zolang jij niet bereid bent jezelf open te stellen voor de wereld om je heen blijf je krampachtig en ongelukkig. Want man o man, het ongeluk en de eenzaamheid druipt er bij jou echt af.
Weet je wat het is met reacties op Fok.. jullie blijven herhalen dat ik eens gewoon die eisen moet loslaten (met alle goede intenties hoor begrijp me niet verkeerd).. alsof het een bord is dat ik gewoon uit mijn handen kan laten vallen.. ik weet niet hoe ik het praktisch gezien kan oplossen..wat ik letterlijk kan doen (als in actie ondernemen, maar lastig want gaat om emoties en ik ben gevoelig). Verder ben ik niet ongelukkig hoor, ben dankbaar voor wie ik ben, wie ik om mij heen heb en wat ik heb bereikt door te doen wat ik wilde. Voel me wel vaak alleen, wanneer ik niet gefocust ben op werk/vrienden/family/activiteiten/ sport.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')