Misschien komt het doordat ik eerst een meisje leuk vond, maar dat is niks geworden. Ik zat soms al met de gedachte om met kerst bij haar te zijn. Want zeg nou zelf, met kerst bij je vriend/vriendin is toch veel leuker? Een week geleden had ik wel zin in kerst, vond de lichtjes prachtig, draaide kerstnummers (voor mij al heel wat), en keek er naar uit, maar dat is sinds dat ik weet dat het met dat meisje niks wordt veranderd. Kijk er meer tegeop. Net als vorig jaar, toen was het ook met familie. Dan zie ik mijn nichtje met haar vriend, die gelukkig voor haar het heel fijn hebben samen. maar dan vraagt mijn tante weer, en heb je al een vriendin, en dan blijft ze zeuren. En dan denk ik toch van ja, ik wou dat het zo was.
Oud en nieuw heb ik weer wel aardig wat zin in, beetje vuurwerk knallen en uitgaan. Maar hoe zit het met jullie? Hebben jullie wel zin in de kerst, of ben ik niet de enige die er eigenlijk zelfs een beetje tegenop ziet? Kan ook zo zijn dat als het eenmaal kerst is, ik wel zin erin heb, maar omdat ik net weet dat het niks wordt het even moeilijk is.
Gewoon niet bij stilstaan dat het wel eens niet leuk zou kunnen zijn en dan is het allemaal wel okee
Ik heb er dit jaar WEL zin in, leuk bij mn vriendin met kerst
can't wait!
en morgen ga ik schaatsen, uit eten, feesten, slapen, doesjen, uit eten, naar een feestje, slapen, werken,slapen, naar lord of the rings II, werken, werken en dan kerst! (nouja, totaan de 25e he )
voor de kerst is het dus smashing en erna ook
wat betreft kerst: niets anders dan andere dagen in principe,
misschien ff een lekkere boswandeling en naar leuke films kijken
verder geen loze dingen met familie of gedwongen meetings maar lekker ongedwongen allemaal, lekker relaxed =ok!
[Dit bericht is gewijzigd door Lord_spawn op 18-12-2002 22:25]
ironisch extraatje weer; voorgaande jaren was het einde van het jaar extra kut vanwege het vrijgezelle gedoe, omdat het toch een tijd is waar je wat meer iets van liefde om je heen zou willen hebben.
nu heb ik een vriendin dus zou ik van dat gevoel af moeten zijn. maar nu heb ik dus een 'schoonfamilie' waar ik dus 'gezellig' naartoe moet
daar zie ik dus ook echt tegenop.
tussen kerst en oudjaar zitten mn vriendin en ik dus ook lekker in haar huisje ver weg van iedereen, tis goed!
De zon komt op, de zon gaat onder en alles is precies hetzelfde als op andere dagen. Niks bijzonders dus.
quote:Exact. Geef me die twee vrije dagen op een moment dat de wereld niet van hogerhand is stilgezet en ik werk rustig 25 en 26 december door.
Op woensdag 18 december 2002 22:26 schreef Argento het volgende:
een hinderlijke onderbreking van de werkweek. Vrijdag mag ik weer.
quote:niks van aantrekken.
Op woensdag 18 december 2002 22:03 schreef JeroenV het volgende:
maar dan vraagt mijn tante weer, en heb je al een vriendin, en dan blijft ze zeuren.
Denk dat ze dan wel begrijpt dat ze beter over wat zinnigers kan gaan praten
Probeer maar, het zal vast wel lukken!
Als je geen relatie hebt: denk je dat je de enige bent? Echt niet! met kerst kan je ook uitgaan en alles. Als je verplichte afspraken hebt: ga de confrontatie aan, misschien ontstaat er een goeie discussie. Draai je eigen muziek, doe wat jezelf wilt doen! Je schoonfamilie kan beter zeggen dat je een "eigenwijs" type bent, ipv een saaie lul die er maar bij hangt en door de verplichtingen heen slaapt.
Hier dus ook geen kerstboom of extra lichtjes of wel ander kerstornament dan ook. Op een kerstkaart hier en daar na.
quote:Bloemen voor deze reactie!!
Op woensdag 18 december 2002 22:34 schreef Anton het volgende:
Wie zegt dat je daar aan mee moet doen dan?! Aan al die verplichte gezelligheid? Aan al die hypocriete familie (volgens sommigen hier)? Aan het alleen thuis zitten en niets doen? Ook met kerst kan je je eigen leven indelen hoor!Als je geen relatie hebt: denk je dat je de enige bent? Echt niet! met kerst kan je ook uitgaan en alles. Als je verplichte afspraken hebt: ga de confrontatie aan, misschien ontstaat er een goeie discussie. Draai je eigen muziek, doe wat jezelf wilt doen! Je schoonfamilie kan beter zeggen dat je een "eigenwijs" type bent, ipv een saaie lul die er maar bij hangt en door de verplichtingen heen slaapt.
quote:Heb je een auto en een leuke makker??
Op woensdag 18 december 2002 22:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb dr zelf ook helemaaaaal geen trek in. Ik vind het echt vreselijk. Ik had een tijd geleden wel grote plannen voor kerst en toen had ik er wel zin in.. Nu dat allemaal niet meer doorgaat kijk ik tegen een kerst net als vorig jaar op: Thuis, in m'n eentje, op de bank, zappend door de belachelijke kerstprogrammas op TV. Nieuwjaar zal weinig anders zijn. Voor mij hoeft het dus echt niet.Hier dus ook geen kerstboom of extra lichtjes of wel ander kerstornament dan ook. Op een kerstkaart hier en daar na.
quote:Das ehh...nee...enneh....ook nee
Op woensdag 18 december 2002 22:43 schreef Anemoon het volgende:[..]
Heb je een auto en een leuke makker??
quote:Yep. Amen en uit.
Op woensdag 18 december 2002 22:30 schreef Anemoon het volgende:
Kerst of geen kerst het maakt me geen reet uit.De zon komt op, de zon gaat onder en alles is precies hetzelfde als op andere dagen. Niks bijzonders dus.
quote:Hmmzzz, sja das jammer voor je want anders had je gewoon lekker met een maat
Op woensdag 18 december 2002 22:46 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Das ehh...nee...enneh....ook nee
Verzin zelf iets leuks eeeeh, koop een fles lekkere likeur en ga naar schiermonnikoog. Ja ik noem maar een paar dwarsstraten hoor.
quote:Blijkbaar mag dat hier niet thuis
Op woensdag 18 december 2002 22:34 schreef Anton het volgende:
Ook met kerst kan je je eigen leven indelen hoor!
quote:op je teevee zit een knop.
Op woensdag 18 december 2002 23:21 schreef Ez3 het volgende:
Kerst = veel Wham! op tv =
quote:Niemand kan je dwingen iets te doen wat jij niet wilt.
Op woensdag 18 december 2002 23:24 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Blijkbaar mag dat hier niet thuis
quote:Dat dacht ik 2 jaar geleden ook met kerstmis
Op woensdag 18 december 2002 23:27 schreef Anemoon het volgende:[..]
Niemand kan je dwingen iets te doen wat jij niet wilt.
quote:Ach, kerst en NJ overleef ik wel, zolang het maar niet kerst en NJ is
Op woensdag 18 december 2002 23:19 schreef Anemoon het volgende:[..]
Hmmzzz, sja das jammer voor je want anders had je gewoon lekker met een maat
in de auto gaan zitten en een lekker stuk gaan rijden. Leuke muziek op.
Stickie in de brand en hup naar België of naar Aken of weet ik veel en daar lekker gaan eten ofsow. Gewoon iets verrassends gaan doen, wat je met kerst niet gewend bent te doen, dan kom je er vanzelf wel achter dat het precies hetzelfde is als welke dag ook.Verzin zelf iets leuks eeeeh, koop een fles lekkere likeur en ga naar schiermonnikoog. Ja ik noem maar een paar dwarsstraten hoor.
quote:Waardoor is dat niet gelukt dan??
Op woensdag 18 december 2002 23:30 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Dat dacht ik 2 jaar geleden ook met kerstmis
quote:hehehee...."je overleeft het wel..." .klinkt ook niet echt enthousiast!
Op woensdag 18 december 2002 23:35 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Ach, kerst en NJ overleef ik wel, zolang het maar niet kerst en NJ is
Oftewel, voor mij gewoon dagen als elk ander
Ach ze zijn zo om hoor!
quote:idd de mijne ook...
Op woensdag 18 december 2002 22:21 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb wel een vriendin en zelfs ik vind er geen hol aan, dat overdreven 'gezellige'. Het ergste vind ik altijd de mensen met het bord voor hun kop die dan gaan lopen roepen dat het 'ow zo gezellig is zo met zijn allen'. Daar krommen mijn tenen van...
Dus komt allemaal wel goed
Ow en lekker en veel eten natuurlijk.
Nu, weet ik dat het was doordat ik al jaren in een relatie zat waar ik me niet goed voelde, waarin ik niet de vrolijkheid voelde, niet gelukkig was.
Ik voel me nu happy met de kerst en geniet ervan om met mijn vriendin en zoon.....maar ook met de rest van mijn familie deze dagen door te brengen.
Vind de kerst nog steeds wel een schijnheilige vertoning af en toe, maar dat is een heel ander onderwerp
quote:Join the club
Op woensdag 18 december 2002 22:10 schreef StormCrow het volgende:
kheb er weer wel flink veel zin in
ik krijg nml een nieuwe gitaar van santy
maarjah verder zit ik ook zonder vriendin met kerst
En toch nog veel plezier deze dagen...
quote:Technisch gezien is het inderdaad niet de schuld van kerstmis.
Op donderdag 19 december 2002 13:31 schreef nonzz het volgende:
Iedereen heeft het over "gemaakte gezelligheid" enzo. Dan doe je toch iets fout. Je kan het namelijk ook ECHT gezellig hebben, maar dan moet je met andere mensen omgaan met kerst. Mensen die wel gezellig zijn. Als er spraken is van "gemaakte gezelligheid" dan zit je gewoon met de verkeerde mensen om je heen tijdens de kerstdagen. En dat is de schuld van kerstmis toch niet?
Mijn bezwaar met kerst is ook niet dat ik het dan niet gezellig kan/mag hebben, maar dat ik beperkt wordt in mijn opties omdat iedereen die dagen vrij heeft en er dus minder mogelijkheden voor me open staan.
quote:Beetje van hetzelfde.
Op woensdag 18 december 2002 22:03 schreef JeroenV het volgende:
Het is bijna zover. Kerst, voor veel mensen een van de leukste tijden van het jaar. Veel lichtjes, kerstnummers op de radio en kerstvakantie. Maar hoe gek het ook klinkt, ik heb er eigenlijk geen zin in. Ikzelf weet eigenlijk niet hoe het komt. Het is bijna vakantie, daar heb ik wel zin in. Maar de kerst niet. We gaan naar familie toe en tweede kerstdag komt familie hier heen. Voor mij niet echt het voorbeeld van de perfecte kerst.Misschien komt het doordat ik eerst een meisje leuk vond, maar dat is niks geworden. Ik zat soms al met de gedachte om met kerst bij haar te zijn. Want zeg nou zelf, met kerst bij je vriend/vriendin is toch veel leuker? Een week geleden had ik wel zin in kerst, vond de lichtjes prachtig, draaide kerstnummers (voor mij al heel wat), en keek er naar uit, maar dat is sinds dat ik weet dat het met dat meisje niks wordt veranderd. Kijk er meer tegeop. Net als vorig jaar, toen was het ook met familie. Dan zie ik mijn nichtje met haar vriend, die gelukkig voor haar het heel fijn hebben samen. maar dan vraagt mijn tante weer, en heb je al een vriendin, en dan blijft ze zeuren. En dan denk ik toch van ja, ik wou dat het zo was.
Oud en nieuw heb ik weer wel aardig wat zin in, beetje vuurwerk knallen en uitgaan. Maar hoe zit het met jullie? Hebben jullie wel zin in de kerst, of ben ik niet de enige die er eigenlijk zelfs een beetje tegenop ziet? Kan ook zo zijn dat als het eenmaal kerst is, ik wel zin erin heb, maar omdat ik net weet dat het niks wordt het even moeilijk is.
Ik ga op vakantie (wintersport) met de kerst dus ik heb wel wat anders aan me hoofd.
Vorig jaar was de kerst wel aardig maar omdat het zo gehyped wordt door de media vindt ik er geen lol meer aan. Ik hoef niet zo nodig aardig te zijn voor iedereen zomaar ineens. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het allemaal zo geforceerd is die hele kerst.
Ik bedoel, je doet het niet (meer) omdat je er echt een goeie reden voor hebt of omdat je het leuk vindt ofzo. Het is nou meer zo van "je viert kerst want zo hoort het".
En ik heb een geweldige afkeer van dingen die je moet doen omdat het zo "hoort". dus tja, ik ga lekker weg en kom net voor O&N weer terug omdat je dan tenminste lekker kunt feesten met je vrienden
btw mijn vriendin en ik zijn nog geen week uit mekaar maar als je de warmte van je familie/vrienden hebt, kan het wel een beetje frustrerend zijn. Ik kan er over meepraten omdat ik vorig jaar rond deze tijd nog wel een vriendin had (wel een andere dan waar het nu net mee uit is) en ik moet er toch nog wel een beetje aan denken hoe fijn het was om lekker bij mekaar te zitten enzo....
quote:Jup, heb ik ook geen zin in.
Kerst, heb er eigenlijk geen zin in, en jullie?
ik quote:
quote:
Ach fuck alle mensen op deze planeet! Zo snel het kerst wordt zie je weer de ware aard van alle bewoners van deze idiote planeet moeders de vrouw aarde. Maar de mensen die je dit vertellen zijn toch altijd persimisten of eenzame ongezellige irritante ouwe mannen. Jozef, ja je weet wel, die zielige ouwe man die altijd naast dat kribbetje zit van jezus. Wat is die Jozef een sukkel. huh wat zeg je lieve Maria? Onbevlekt ontvangen?. Elke stal die ik zie moet ik hier aan denken. Nou, ik lieg nu want bij de helft van de stallen moet ik altijd aan Life Of Brian denken. Een film over het leven van Brian gemaakt door Monty Python waarin Brian precies naast de stal van Jezus geboren wordt. Lachuuuh. Nee wat pas echt humor is zijn al die consumerende beesten die bij de V&D voor honderden euros mooie glazen ballen kopen met daarbij een pakje gebogen ijzertjes. Ja laten we met ze allen de symbolische pas geboren babyballen van Jezus in een boom hangen. Of nee laten we ons helemaal de teering vol vreten met kerst! Ja lekker solidair met alle mensen die ook zo goed bedeelt zijn als ons. Huh wat? Kerk? Christus? Wij kennen alleen de Cola Cola Kerstman!. En wat heb je aan je kerstvakantie als dan toch iedereen op vakantie is? Nou Tim met kerst is het heel erg gezellig. Het gezellig samen zijn dat is wat telt. Voor een keer niemand die zeurt of klaagt!. Waarom is het dan niet gewoon altijd gezellig? Kunnen mensen dan maar maximaal twee dagen gezellig doen met elkaar?
Ik vind kerst een schijnheilig rotfeest
2 dagen verplicht gezellig doen met familie , die de rest van het jaar ook niet zo gezellig zijn en deze dagen doen ze dan net alsof alles prachtig en mooi is . Bah , wat een rotfeest .
Allemaal een hele fijne Kerst toegewenst!!
quote:Hier verbaas ik me altijd over. Ik heb namelijk best een leuke familie en met kerst is het helemaal gezellig omdat iedereen lekker rustig is en we lekker eten hebben en leuke cadeautjes. De hele sfeer is altijd gewoon erg leuk. Ik vind kerst dus zeer okay
Op vrijdag 20 december 2002 17:37 schreef Joene het volgende:
Nee , ik heb geen zin in kerst .Ik vind kerst een schijnheilig rotfeest
2 dagen verplicht gezellig doen met familie , die de rest van het jaar ook niet zo gezellig zijn en deze dagen doen ze dan net alsof alles prachtig en mooi is . Bah , wat een rotfeest .
de feestdagen worden voor mij niks. zit erover te twijfelen of ik uberhaupt ga of niet, als ik me helemaal lam zuip daar worden zowel ik als mijn familie daar natuurlijk ook niet blij van.
dus ik heb totaal geen zin in de kerstdagen
quote:Ik vind het alleen leuk als de familie de rest van het jaar ook is leuk deed alleen dat is er niet bij en met kerst doet iedereen alsof het allemaal zo perfect is , en daar heb ik dus een hekel aan.
Op maandag 23 december 2002 17:37 schreef Ripley het volgende:[..]
Hier verbaas ik me altijd over. Ik heb namelijk best een leuke familie en met kerst is het helemaal gezellig omdat iedereen lekker rustig is en we lekker eten hebben en leuke cadeautjes. De hele sfeer is altijd gewoon erg leuk. Ik vind kerst dus zeer okay
quote:Kies voor jezelf en doe wat je zelf wilt.
Ga niet meedoen met hun toneelstukje, dan voel je je al een heel stuk beter en vrijer!!
Gewoon doen!!
quote:Natuurlijk is het niet verplicht, en als je het niet wil dan doe je het toch lekker niet?? Maar ik ga het nu ook weer niet een hypocriet kutfeest vinden. Daar is het veels te gezellig voor Dus, Partyyy
Op maandag 23 december 2002 18:17 schreef Anemoon het volgende:[..]
Kies voor jezelf en doe wat je zelf wilt.
Ga niet meedoen met hun toneelstukje, dan voel je je al een heel stuk beter en vrijer!!
![]()
Gewoon doen!!
quote:Damn dat is inderdaad wel kut
Op maandag 23 december 2002 18:24 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik heb er ook niet echt zin inme pa is dus voor drie weken terug overleden
heb geen kerststemming nu
quote:Het zijn maar twee daagjes hoor...48 uurtjes.
Op maandag 23 december 2002 18:27 schreef KonnieKipke het volgende:
van mij mag het heel snel 6 jan zijn; is uit met gf, dus totaal geeeen zin in kerst.
Wat stelt het voor?
quote:Veel stelletjes krijgen ruzie met kerst...heb je daar zo'n zin in??
Op maandag 23 december 2002 19:32 schreef Henno het volgende:
Ik heb een tijdje terug nog een vriendin gehad, dus je voelt je niet super als je de stelletjes het nu nog net wat gezelliger ziet hebben met elkaar. Maar ik denk altijd maar: je kan altijd nog lekker zuipen met je vrienden en familie, en dan komt alles goed! (ok de tentamens na de vakantie aka studieperiode niet, maar je moet prioriteiten stellen)
quote:Wat ben ik blij dat er nog mensen zijn die niet zo saai zijn als jij!
Op maandag 23 december 2002 19:07 schreef Skoezie het volgende:
Nix meer dan commercieel gelul. Laat ze die shit maar lekker afschaffen, van mij hoeft het niet.
quote:En je spreekt uit ervaring neem ik aan?
Op maandag 23 december 2002 20:37 schreef Anemoon het volgende:[..]
Veel stelletjes krijgen ruzie met kerst...heb je daar zo'n zin in??
En nee zeggen kan niet, moeder al met trillende stem aan de telefoon, hoe laat kom je? of wil jij ook al niet? waarom moeten jullie per se nu laten zien dat mijn opvoeding niet gewerkt heeft?
Maar goed, ik kan het d'r niet aan doen om niet te gaan dus ach...kerstspirit dan maar.....maar zin nee.....in tegendeel
Maar voor de rest mag het voor mij morgen 2 januari zijn.
om meerdere redenen (die zich zojuist, het is kerstavond, bewezen hebben)
- mijn ouders maken ruzie
- mijn vriendin gaat naar haar familie, dus die zie ik twee dagen niet
- dus ik moet alleen kerst vieren op me slaapkamer (op Fok!)
wish me luck
quote:zo te lezen ben ik niet de enige die er zo over denkt...
dat hele klote kerst zal me mijn kont oxideren.. ik heb er gewoon geen zin in.. lekker gezellig..
Op de een of andere manier maak ik het altijd mee, alleen te zijn met kerst.. en nee.. ik ben niet de enige.. (ondertussen het topic ook wel gelezen ) maar baal er wel van..
Fijn.. zit je bij je ouders.. je zus en haar vriend er ook bij.. staan lekker verliefd te doen..
ok.. ok.. die kleine meid van mijn zus en haar vriend.. das nog wel grappig.. maar om daar nou mijn kerst op te gaan zitten teren.. nah.. nee dankje..
Voor mij hoeft dat hele gedoe niet.. met dat gezeur van "lekker eten.." geef mij maar gewoon een broodje.. ben ik ook al blij.. Maar nee.. wat gaat er gebeuren...
een voor gerecht.. hoofd gerecht.. toetje.. koffie..
tis nu 4 uur.. over een uurtje of 11 a 12 word ik verwacht bij mun ouders thuis..denk dat ik maar eens moet gaan slapen..
hopelijk slaap ik door het zooitje heen.. maar goed.. dat betekend dan dat mijn moeder me een week of 2 niet aankijkt..
goed.. laat ik dan maar verstandig wezen en geen ruzie creëren..
quote:was dat nou nodig
Op zondag 30 maart 2003 15:06 schreef SkullKnULL het volgende:
nog 270 dagen...
quote:JA we zijn al aan het aftellen
Op zondag 30 maart 2003 15:08 schreef F1908 het volgende:[..]
was dat nou nodig
al ben ik eerst naar de grote vakantie aan het aftellen
quote:ah joh...kan best, moet je alleen iets meer je best doen
Op zondag 30 maart 2003 15:42 schreef frankthetank het volgende:
Was het maar weer kerstLekker snowboarden... gaat zo moeilijk met al dat gras..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |