abonnement Unibet Coolblue
pi_174903789
Hallo,

Ik ben woonachtig in de omgeving van Breda en ik zoek een woning om te huren
(eengezins woning of appartement). Ik verdien ongeveer 26000 per jaar
Ik sta nu al een anderhalf jaar ongeveer inschreven bij klikvoorwonen.nl en heb sindsdien volop meegedaan met het loten van woningen, helaas zonder succes.
Ik heb ook gekeken bij andere makelaars maar altijd zonder succes.
ik heb veel woningopties en locaties aangevinkt maar dat wilt helaas niet werken voor mij

Hebben jullie nog tips en trucs voor mij? misschien/ waarschijnlijk dat ik iets over het hoofd zie
Ik ben al 25 jaar en wil heel graag op me eigen wonen maar ik kan helaas niks vinden :{

graag positieve reacties -O-
PSN:Vkashhh
pi_174903846
De sociale huurwoning markt is echt al een tijdje ruk. Volgens mij heb je wachttijden van meerdere jaren. Als je geen urgentie kan krijgen dan kan je het gewoon schudden volgens mij dus helaas niet heel positief voor je. Lotingen zou je natuurlijk altijd kunnen proberen. Verder reageren in vakanties en zo als veel mensen weg zijn dat zou ook kunnen helpen. Zie je ook hoeveel reacties er voor je zijn als je reageert op die site? Is dat trouwens de officiële sociale huur dinges van Breda waar je reageert? Ben er niet zo bekend mee.
pi_174903931
Hoi Bas dankjewel voor je reactie..
ik zie inderdaad hoeveel reacties er zijn
en klikvoorwonen is inderdaad de "officiële" huurwoningcorporatie dinges :-)

Wil ook wel een woning kopen via een hypotheek maar wordt helaas afgewezen omdat ik een paar leningen heb lopen ondanks dat ik die volledig onder de controle heb.

Ik zal toch maar mijn hoop moeten zetten op de lotingen.

tenzij een van de andere fokkers andere ideeën heeft?
PSN:Vkashhh
pi_174904017
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:58 schreef 2xuq773pps het volgende:
Hoi Bas dankjewel voor je reactie..
ik zie inderdaad hoeveel reacties er zijn
en klikvoorwonen is inderdaad de "officiële" huurwoningcorporatie dinges :-)

Wil ook wel een woning kopen via een hypotheek maar wordt helaas afgewezen omdat ik een paar leningen heb lopen ondanks dat ik die volledig onder de controle heb.

Ik zal toch maar mijn hoop moeten zetten op de lotingen.

tenzij een van de andere fokkers andere ideeën heeft?
Hoeveel reacties zijn er dan? Ben ik wel benieuwd naar.
pi_174904111
geen idee hoe ik een afbeelding moet plaatsen maar heb zojuist op een woning gereageerd en daar sta ik 175e van de 360 reacties.. en de advertentie staat nog online tot woensdag 11:42u ... :-/
PSN:Vkashhh
pi_174904222
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:09 schreef 2xuq773pps het volgende:
geen idee hoe ik een afbeelding moet plaatsen maar heb zojuist op een woning gereageerd en daar sta ik 175e van de 360 reacties.. en de advertentie staat nog online tot woensdag 11:42u ... :-/
Jezus :X Ik vond het een paar jaar geleden al een drama op sommige websites met 100 wachtende voor je maar je hebt er nu zelfs 360.
pi_174904447
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:52 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Verder reageren in vakanties en zo als veel mensen weg zijn dat zou ook kunnen helpen.
Dit...
Zelf heb ik (bijna 2 jaar geleden) half december op een woning gereageerd. Iedereen is druk met de feestdagen en is niet/minder bezig met eventuele verhuis/uithuis plannen. Totaal 15 a 20 reacties volgens mij waar er anders geregeld 100+ waren.
Stond wel vanaf mn 18e ingeschreven dus had ook wel iets meer dan 1.5 jaar staan...
pi_174905210
kopen?
pi_174905229
1,5 jaar ingeschreven staan is natuurlijk 'niks'. In de meeste regio's veel te weinig om in aanmerking te komen voor zelfs maar de slechtste woningen in de slechtste wijk.

Hier heb je als jongere na 5 jaar met veel geluk misschien een kleine studio. Voor een gezinswoning moet je 10+ jaar op de wachtlijst staan.
  maandag 6 november 2017 @ 16:14:45 #10
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_174905323
Anderhalf jaar al, zo zo. Kom over een jaar of acht nog maar eens terug.

Zorg dat je meer gaat verdienen en koop een huis. Dat is sowieso een stuk betere besteding van je geld dan huren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_174905807
Heb je vrienden die in hetzelfde schuitje zitten ? Dan kun je wellicht samen particulier gaan huren.
pi_174906144
Het ligt er maar net aan waar je wilt huren. In kleinere dorpjes waar het aan wat voorzieningen ontbreekt, kun je zo terecht als er wat vrij komt. Ook regio kan wat uitmaken, randstad is onbegonnen werk. Met een jaar of 7 kun je een kansje krijgen.
pi_174907051
Wat hierboven staat ja, ik had m'n eerste huurwoning na 2 weken (spoedmodel). Klein kutdorp, 7km van de bewoonde wereld, geen voorzieningen.. Maar wel 90m2 en voor en achtertuin voor iets meer dan ¤500,-.

Nu ben ik dit jaar verhuisd naar Friesland's één na grootste plek, heb ruim drieënhalfjaar op de wachtlijst gestaan hiervoor.

Conclusie; als je moet of nu wilt; klein kutdorp zoeken. Vanuit daar weer inschrijven en wachten op wat beters.
pi_174909000
Kijk is in Teteringen, Prinsenbeek ofzo.. Misschien is het daar wat makkelijker en vanaf daar zit je zo in Breda.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174909229
Wat is je budget? Zat in dezelfde situatie en heb via Funda iets gevonden in Breda uiteindelijk.
pi_174923832
je moet ook geluk hebben rond de kerstven zomervakantie reageren helpt. en op minder courante huizen. ik was ooit 50ste op een huis van 50m2 met enkelglas en gaskachel in Utrecht. het zag er uit of de junk ieder moment terug kon komen. ik heb er 8 jaar met plezier gewoond.

dus een beetje geluk helpt
pi_174940376
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:49 schreef Hugo__Boss het volgende:
Wat is je budget? Zat in dezelfde situatie en heb via Funda iets gevonden in Breda uiteindelijk.
rond de 850 euro max qua huurprijs..
tja zo te horen heb ik alleen maar kans met de lotingen :-(
PSN:Vkashhh
pi_174940631
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:05 schreef 2xuq773pps het volgende:

[..]

rond de 850 euro max qua huurprijs..
tja zo te horen heb ik alleen maar kans met de lotingen :-(
https://www.funda.nl/huur/breda/huis-49239462-bornemstraat-30/

1 euro boven je budget :)
...everyone's afraid, but that's no excuse...
pi_174940759
Beste heer, al op gereageerd..nog geen reactie ontvangen helaas...
PSN:Vkashhh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')