abonnement Unibet Coolblue
pi_175085797
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die is een beetje onder de gordel ;(
Liever dat dan de bomgordel.
pi_175101822
expositie in moskou/duma 'Putin is the only defender of christian civilisation' aldus de tekst onder het portret van assad.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175101928
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 november 2017 @ 07:45:48 #104
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175104265
Jullie verkopen je ziel aan de verkeerden, Koerden. Dat is in Irak al wel gebleken. Maar overspeel gerust weer je hand, ezels.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175110227
And so it begins.
Islamitische Staat Iran doet wat islamitische staten doen, succes er dan maar mee Syrirs :Y
pi_175110300
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:
And so it begins.
Islamitische Staat Iran doet wat islamitische staten doen, succes er dan maar mee Syrirs :Y
hun "we gaan de graven van heiligen beschermen in syrie" retoriek was uiteraard "we gaan de graven van heiligen in syrie als ideologische en militaire uitval basis gebruiken"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175138318
isis gekicked uit hun laatste Anbar bastion

IraqiSecurity twitterde op vrijdag 17-11-2017 om 12:45:42 Images of #Iraq's special forces inside Rawah, western Anbar. Da'ish forces collapsed and are now being hunted down… https://t.co/19xlGDDOD6 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175152409
abu kamal is toch echt de laatste grote isis bolwerk in syrie (muv het stuk aan de israelische grens) als ik kijk op de kaart, verklaart ook meteen de relatief grote aantal slachtoffers van de pro assad milities als hezz die de aanval leiden

QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 18-11-2017 om 14:14:29 E. #Syria: Hezbollah-led forces storming #AbuKemal from Western side, engaged in house-to-house fighting with #ISIShttps://t.co/nuQbCCU5na reageer retweet
markito0171 twitterde op zaterdag 18-11-2017 om 12:54:46 #Syria The killing of Khairullah Samadi one of the leaders of the Iranian Revolutionary Guard Corps in outskirts of abu kamal https://t.co/9UHwy0qIs8 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175188131
joshua landis zei in 2011/2012 al dat het er aan zat te komen. nu is het een feit.

FerasKilaniBBC twitterde op maandag 20-11-2017 om 08:10:39 The #PMU commander in western #Anbar told me let them call it Shia crescent, triangle or an area of #Iran|ian influence, it’s a reality now. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175188304
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 08:51 schreef Slayage het volgende:
joshua landis zei in 2011/2012 al dat het er aan zat te komen. nu is het een feit.

FerasKilaniBBC twitterde op maandag 20-11-2017 om 08:10:39 The #PMU commander in western #Anbar told me let them call it Shia crescent, triangle or an area of #Iran|ian influence, it’s a reality now. reageer retweet
De oorlog heeft Iran alleen maar sterker gemaakt, terwijl het in eerste instantie werd gebruikt om haar invloed in de regio te verzwakken. De landen die zeuren dat Iran het Midden-Oosten domineert moeten zelf in de spiegel kijken.
pi_175188381
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 09:03 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De oorlog heeft Iran alleen maar sterker gemaakt, terwijl het in eerste instantie werd gebruikt om haar invloed in de regio te verzwakken. De landen die zeuren dat Iran het Midden-Oosten domineert moeten zelf in de spiegel kijken.
uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175207783
kennelijk is die lekkere ypg mokkel omgekomen in turkije



http://www.milliyet.com.t(...)n-13-gundem-2558341/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175208049
Nu IS bijna weg is begint het moment te komen om de Soennieten en de Shia onder de Syrirs te verenigen.
Tijd om een oorlog met Isral uit te lokken.
pi_175212501
veel bromances deze dagen :P

suleimani: "mission accomplished meester"



assad: "mijn surrogaat paps!" *;






[ Bericht 26% gewijzigd door Slayage op 21-11-2017 09:58:50 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175212524
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu IS bijna weg is begint het moment te komen om de Soennieten en de Shia onder de Syrirs te verenigen.
Tijd om een oorlog met Isral uit te lokken.
dat uitlokken zullen de israelisch wel doen, die zijn echt niet blij wanneer het conflict afgesloten wordt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:55:41 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175212688
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 23:23 schreef Slayage het volgende:
kennelijk is die lekkere ypg mokkel omgekomen in turkije

[ afbeelding ]

http://www.milliyet.com.t(...)n-13-gundem-2558341/
Doe wat aan je smaak
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175212728
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:55 schreef Szura het volgende:

[..]

Doe wat aan je smaak
:Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175212831
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu IS bijna weg is begint het moment te komen om de Soennieten en de Shia onder de Syrirs te verenigen.
Tijd om een oorlog met Isral uit te lokken.
Waarom een oorlog met Isral uitlokken? Isral maakt gehakt van alle Arabieren in het midden oosten. Isral is IS niet......
pi_175212899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:01 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Waarom een oorlog met Isral uitlokken? Isral maakt gehakt van alle Arabieren in het midden oosten. Isral is IS niet......
idd, assad iran russen zullen hun macht willen consolideren. ik weet niet of israel zich koest zal houden.

gaan ze wel een proxy gebruiken uiteraard :P

RT_com twitterde op donderdag 16-11-2017 om 14:13:05 BREAKING: Israel is ready to share intelligence on #Iran with Saudi Arabia - #IDF chief tells media... https://t.co/5PLb7j0dLu reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175212934
hmmm

sayed_ridha twitterde op donderdag 16-11-2017 om 16:28:03 Mohamad Muhaysani, father of Saudi terrorist in Syria has reportedly been arrested with 3 others as part of MbS crackdown vs some wahhabists https://t.co/rlA9gdSLAI reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:27:36 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175213356
Leeft die dikke kinderronselaar zelf nog steeds? :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175214994
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:01 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Waarom een oorlog met Isral uitlokken? Isral maakt gehakt van alle Arabieren in het midden oosten. Isral is IS niet......
Het gaat Assad niet zozeer om winnen, zolang zijn regime maar blijft zitten en Isral stoomt heus niet op naar Damascus... net zoals Assad IS heeft gebruikt dus.
pi_175215880
putin/trump ook in gesprek lees ik, veel verkeer iig mbt het conflict

bmroue twitterde op dinsdag 21-11-2017 om 10:46:21 #MOSCOW (@AP) _ #Kremlin says #Assad's visit was to ensure he agrees to possible peace initiatives reached between #Russia, #Iran and #Turkey https://t.co/uXlUZvqYjB reageer retweet
scherpe syrische vluchtelingen die isis leden herkennen :P

'Syrische IS-leden wilden aanslag plegen op kerstmarkt in Essen'

In Duitsland zijn in alle vroegte zes asielzoekers uit Syri opgepakt van wie wordt vermoed dat ze een aanslag wilden plegen. Volgens de Duitse krant Die Welt hebben vluchtelingen de mannen herkend als aanhangers van Islamitische Staat en aangegeven bij de politie.


[ Bericht 17% gewijzigd door Slayage op 21-11-2017 13:11:53 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175217046
quote:
Grappig dat ze die 6 mannen "asielzoekers" blijven noemen.
mon citoyens vous serez unis.
pi_175217112
"Merkel's kinderen" lijkt accurater.
pi_175223654
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:01 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Waarom een oorlog met Isral uitlokken? Isral maakt gehakt van alle Arabieren in het midden oosten.Isral is IS niet......
Faalden wel hard in 2006 tegen Hezbollah.
pi_175224914
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:25 schreef Stabiel het volgende:
Faalden wel hard in 2006 tegen Hezbollah.
Conventionele oorlog bedoelt ie. Geen guerilla-strijd van 40 dagen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_175225068
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:25 schreef Aloulu het volgende:

Conventionele oorlog bedoelt ie. Geen guerilla-strijd van 40 dagen.
guerrilla oorlog kan in principe doorgaan tot het einde der tijden als het landschap het toelaat. in stedelijk gebied werkt het niet omdat je hele steden kan platgooien zoals we hebben gezien in syrie en irak.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175225082
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:25 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Faalden wel hard in 2006 tegen Hezbollah.
en libanese bevolking is hezz hartelijk dankbaar voor hun gevoerde strijd :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175225958
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:31 schreef Slayage het volgende:
guerrilla oorlog kan in principe doorgaan tot het einde der tijden als het landschap het toelaat.
Daarom is die moeilijker te winnen. Tenzij je hele scherpe doelen stelt die haalbaar zijn en het ook niet een te lange operatie maakt. Maar elke dode aan je eigen kant (conventioneel leger) maakt de guerilla-partij een winnaar.

quote:
in stedelijk gebied werkt het niet omdat je hele steden kan platgooien zoals we hebben gezien in syrie en irak.
Gaza is het meest verstedelijkte gebied ter wereld en daar werkt het wel.

Gezien Hezbollah vele malen sterker is dan in 2006 en betere raketten heeft zal Israel er met de luchtmacht hard in gaan en net zoals in Gaza breder Libanon veel laten lijden: de tol moet zo zwaar worden dat men het niet nog een keer aandurft. Al het andere werkt toch niet namelijk: hezbollah ga je net zoals hamas nooit kunnen vernietigen. Zeker niet als je niet bereid bent permanent te bezetten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_175226080
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:32 schreef Slayage het volgende:
en libanese bevolking is hezz hartelijk dankbaar voor hun gevoerde strijd :D
Daarom is de volgende keer belangrijk wie begint. Voor de libanese publieke opinie die niet ideologisch loyaal aan Hezbollah is.

Andere kant is dat militair gezien je altijd zelf de tijd en plaats wil bepalen (en dus oorlog) ipv dat je tegenstander die bepaalt en optimaal voorbereidt is.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_175226164
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:06 schreef Aloulu het volgende:

Gaza is het meest verstedelijkte gebied ter wereld en daar werkt het wel.

Gezien Hezbollah vele malen sterker is dan in 2006 en betere raketten heeft zal Israel er met de luchtmacht hard in gaan en net zoals in Gaza breder Libanon veel laten lijden: de tol moet zo zwaar worden dat men het niet nog een keer aandurft. Al het andere werkt toch niet namelijk: hezbollah ga je net zoals hamas nooit kunnen vernietigen. Zeker niet als je niet bereid bent permanent te bezetten.
als je stelt dat het lukt, dan lukt het omdat de israelisch zich inhouden, als ze zouden willen zouden dat hele gaza in puin kunnen leggen.

volgens mij zei nasrallah dat hij geen opdracht zou hebben gegeven voor die actie wat aanleiding was voor de oorlig als hij had geweten hoe de israelisch zouden reageren. daarom vraag ik me af of hezz het nu weer zou proberen op eigen houtje.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175226168
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:25 schreef Aloulu het volgende:
Conventionele oorlog bedoelt ie. Geen guerilla-strijd van 40 dagen.
Feit is dat Isral redelijk overschat is qua militaire slagkracht, en de eerste beste keer dat het tegen een gemotiveerde en competente tegenstander aanliep meteen een blauw oog en bloedneus opliep.
pi_175226214
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

en libanese bevolking is hezz hartelijk dankbaar voor hun gevoerde strijd :D
Inderdaad. Vandaar dat de organisatie in aanzien en populariteit steeg na de oorlog in 2006.
pi_175226246
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:14 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Inderdaad. Vandaar dat de organisatie in aanzien en populariteit steeg na de oorlog in 2006.
met die redenatie staan de libanezen te springen voor de volgende israelische bommenregen *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175226305
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

met die redenatie staan de libanezen te springen voor de volgende israelische bommenregen *O*
Welke redenatie? Ik reageerde op jouw claim dat de Libanese bevolking Hezbollah dankbaar was in 2006. Als je enigszins genformeerd was, dan had je kunnen weten dat door die oorlog Hezbollah enkel aan populariteit won.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:50:39 #139
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175227501
Doe maar niet zo op de man spelen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_175227534
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe maar niet zo op de man spelen.
wil je ff schoonmaken ajb dit is namelijk dieptriest natuurlijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:51:31 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175227535
Jongens, ik heb de langste. Nu weer doorrrrr. Op naar de Battle for Idlib.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175227547
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:51 schreef Szura het volgende:
Jongens, ik heb de langste. Nu weer doorrrrr. Op naar de Battle for Idlib.
B:)B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:53:04 #143
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175227596
Zo en nu weer lief doen en liefdesbetuigingen doe je maar via pm :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_175228240
After the liberation of Mosul, an orgy of killing

In the dying days of the battle of Mosul, Ghaith Abdul-Ahad followed Iraqi soldiers during the last push against Isis. But following their victory, a new wave of savagery was unleashed
.....
Before leaving, a wiry junior officer named Taha asked the commander: “Sir, what do we do with the two detainees?” The prisoners had crossed the frontlines the night before and taken shelter with a civilian who denounced them to the army. “We tried to hand them to the intelligence service, but they refused to take them.”

“Yes,” the commander said, “they told me: ‘You deal with detainees from your end. We can’t hold them because of human rights and Red Cross inspections.’”

“We worked on them all night,” said the junior officer. “One eventually confessed that he was with Daesh [Isis], but he said he left them two months ago.” At that, everyone in the room laughed. “The other,” the junior officer continued, “we beat him hard but he didn’t confess, so I think he must be innocent.”

“Just finish them,” said a major.

“Release one and finish the other,” the commander said.

The sentence issued, now came the question of who would be bestowed with the honour of executing an Isis fighter. Kifah, a tall and lean soldier, stood next the table and asked to be given the prisoner. But the junior officer suggested that they gift the prisoner to a captain who was still grieving the loss of his brother, killed by Isis a month ago.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175228464
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:13 schreef Slayage het volgende:
als je stelt dat het lukt, dan lukt het omdat de israelisch zich inhouden, als ze zouden willen zouden dat hele gaza in puin kunnen leggen.
Gaza is vele malen makkelijker militair gezien voor Israel dan Zuid Libanon. Maar juist omdat Gaza zo enorm verstedelijkt is en er veel (burger)doden vallen brengt dat weldegelijk druk op Hamas om op zijn zachtst gezet "niet elke twee jaar zo'n oorlog aan te gaan". Druk in de publieke opinie van normale burgers in Gaza.

quote:
volgens mij zei nasrallah dat hij geen opdracht zou hebben gegeven voor die actie wat aanleiding was voor de oorlig als hij had geweten hoe de israelisch zouden reageren. daarom vraag ik me af of hezz het nu weer zou proberen op eigen houtje.
Dat zal die toen vast gezegd hebben: met name voor Libanezen en publieke opinie. Maar hij wist zeer goed wat de consequentie was van een "raid" op Israelisch grondgebied om Israelische soldaten te kidnappen en mee terug naar Zuid Libanon te voeren. Hadden ze in 2005 ook al geprobeerd maar mislukte. Vooral ontvoeren om oa Hizbullah gevangene Samir Kuntar vrij te krijgen toendertijd. Die is overigens in Syrie paar jaar geleden alsnog gedoodt door Israel.

Hizbullah was voorbereid in 2006 omdat ze goed wisten wat he waarschijnlijke gevolg van die kidnapping was. Israel bleek later niet goed voorbereid te zijn, ondanks grensobervaties dat er iets zat aan te komen. Niet militair gezien, niet politiek gezien, maar was door gekidnapte soldaten binnen eigen landsgrenzen wel verplicht flink erin te gaan.

The conflict was precipitated by the 2006 Hezbollah cross-border raid. On 12 July 2006, Hezbollah fighters fired rockets at Israeli border towns as a diversion for an anti-tank missile attack on two armored Humveespatrolling the Israeli side of the border fence.[53] The ambush left three soldiers dead. Two Israeli soldiers were abducted and taken by Hezbollah to Lebanon.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_175230239
ShiaPulse twitterde op dinsdag 21-11-2017 om 22:55:24 Russia Defense Ministry: Russian, Iranian & Turkish Army chiefs agree to annihilate Jabhat al-Nusra in Syria reageer retweet
💪
pi_175238864
eigenlijk niet verwonderlijk als hof leverancier van jihadis

Oded121351 twitterde op woensdag 22-11-2017 om 12:34:09 #Tunisia- "Combat training camp" (size&scale unclear) for militants ran by a local whose brother recently returned from #Syria and is imprisoned, discovered in Sidi Ali Ben Aoun area https://t.co/iriVH0koU8 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 23 november 2017 @ 08:42:37 #148
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_175253408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Stabiel het volgende:
ShiaPulse twitterde op dinsdag 21-11-2017 om 22:55:24 Russia Defense Ministry: Russian, Iranian & Turkish Army chiefs agree to annihilate Jabhat al-Nusra in Syria reageer retweet
💪
JaN wordt momenteel ook gebuttraped door IS in Noord-Oost Hama. Best slim van het regime om IS toe te staan daar een pocket te creeren. Laat ze elkaar maar de toko uitvechten. Daarnaast gaat binnenkort een groot deel van de DeZ toko naar Hama. Doel is om zuid Aleppo te verbinden met noord oost Hama en dan Idlib in te trekken.
pi_175255271
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 23 november 2017 @ 19:23:42 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175264981
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')